This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ ثابتی: معنی بند ۵ باز شدن تنگه هرمز هست یعنی آرزوی ترامپ بعد از صد و خوردی روز
شما الان این متن ۱۰ بار دیگه هم بخونید هیچ جاش نیومده که ما درآمدی داریم ما مفت باز کردیم
قویترین ارتش دنیا اینجا نتونست در عمل با قدرت نظامی باز بکنه
چیزی که در میدان جنگ نتونستن رو در بند ۵ از ما گرفتن
دشمن، آن چه که در میدان نبرد از ما نتوانست بگیرد، در بند پنجم تفاهم به دست آورده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شما الان این متن ۱۰ بار دیگه هم بخونید هیچ جاش نیومده که ما درآمدی داریم ما مفت باز کردیم
قویترین ارتش دنیا اینجا نتونست در عمل با قدرت نظامی باز بکنه
چیزی که در میدان جنگ نتونستن رو در بند ۵ از ما گرفتن
دشمن، آن چه که در میدان نبرد از ما نتوانست بگیرد، در بند پنجم تفاهم به دست آورده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢ثابتی: از آقای قالیباف و عراقچی تعجب میکنم اما از آقای پزشکیان نه؛ ماجرای انتقام خون رهبر شهید و سرداران شهید ما، طبق بند دوم تفاهم نقض میشود!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥به سپاه فشار آوردند که تنگه هرمز را نیمهباز کند!
فواد ایزدی:
🔹ترامپ در دو ماه آتشبس ۳۹ بار ادعا کرد که توافق نزدیک است و متاسفانه مقامات کشور ما هم به تولید این ادبیات و کاهش قیمت نفت کمک کردند.
🔹حتی اجازه دادیم روزی ۳۰ کشتی از تنگه هرمز عبور کند، بنده از یکی از آقایان پرسیدم که این کار چه توجیهی دارد؟ پاسخ داد دارند از جایی به ما فشار میآورند که بنده نمیتوانم اسمش را بگویم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
فواد ایزدی:
🔹ترامپ در دو ماه آتشبس ۳۹ بار ادعا کرد که توافق نزدیک است و متاسفانه مقامات کشور ما هم به تولید این ادبیات و کاهش قیمت نفت کمک کردند.
🔹حتی اجازه دادیم روزی ۳۰ کشتی از تنگه هرمز عبور کند، بنده از یکی از آقایان پرسیدم که این کار چه توجیهی دارد؟ پاسخ داد دارند از جایی به ما فشار میآورند که بنده نمیتوانم اسمش را بگویم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 سید روحالله رضوی: فقط امروز ۳ نقض توافق توسط آمریکا رخ داده است.
این تفاهم را شخص رئیس جمهور ضمانت کرده بود
و حالا باید در این خصوص پاسخگو باشد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
این تفاهم را شخص رئیس جمهور ضمانت کرده بود
و حالا باید در این خصوص پاسخگو باشد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1😱1
🔻انتقاد فارس از پزشکیان: غُرزدن را هر کسی در کوچه و خیابان بلد است؛ سخن رئیسجمهور باید راهگشا باشد
🔹این روزها، تقریباً هر جلسه و دیداری که دکتر پزشکیان در آن حاضر میشود، با فهرستی بلند از مشکلات کشور آغاز میشود. از گرانی و تورم گرفته تا ناکارآمدیها و گرههای کور مدیریتی؛ ایشان با نیتی صادقانه و رویکردی شفاف، سعی دارند تصویر واقعی از وضعیت موجود ترسیم کنند.
🔹اما نکتهای که در این میان مغفول میماند، فقدان «راهکار» در ادامهٔ این فهرست است.
🔹مردم ایران بهخوبی از وضعیت معیشتی و دشواریهای روزمره آگاه هستند؛ آنقدر که نیازی به تکرار آن از زبان رئیسجمهور ندارند. کافی است یکبار برای خرید به سوپرمارکت محلمان برویم! درد آشکار است؛ آنچه مردم از رئیسجمهور خود انتظار دارند، «نسخه» است، نه تکرارِ درد.
🔹از سوی دیگر، در شرایط حساس کنونی که کشور درگیر جنگ ترکیبی و رسانهای دشمن است، هر سخنرانی عمومی تنها برای مردم پخش نمیشود؛ دشمن نیز تکتک عبارات را رصد و از آن بهرهبرداری میکند. تأکید مکرر بر مشکلات بدون ارائهٔ افق روشن و برنامهٔ عملیاتی، در بهترین حالت بیاثر است و در بدترین حالت، به «پالس ضعف» برای معاندان تبدیل میشود.
🔹نکتهٔ قابل تأمل دیگر آنکه نظام در موارد متعددی برای تسهیل امور و همراهی با رویکردهای دولت، از جمله در بحث مجوزدادن به مذاکره با آمریکا که موردنظر رئیسجمهور بود، گام برداشته و میدان را برای ایشان باز کرده است؛ این درحالی است که سابقه و تجربهٔ تاریخی نشان میدهد علیالاصول این مسیر، بیراهه و بینتیجه است. این همراهی نظام، انتظار برای ارائهی دستاورد و برنامهی عملیاتی را دوچندان میکند.
🔹آنچه از رئیسجمهور انتظار میرود، عبور از مرحله «مشکلشناسی» بهسمت «راهحلدهی» است. اگر مردم باید کاری کنند، دعوت به اقدام؛ اگر مسئولان کوتاهی دارند، خطدهی روشن؛ اگر رسانهها باید کمک کنند، تکلیف مشخص. این همان نقشی است که مردم از رئیسجمهور خود توقع دارند؛ نقشی که فراتر از توصیف وضعیت موجود، به ترسیم مسیر برونرفت از بحران میپردازد.
🔹غُرزدن را هر کسی در کوچه و خیابان بلد است؛ اما سخن رئیسجمهور باید افقگشا و راهگشا باشد و همراهی نظام را با دستاوردهای عینی پاسخ دهد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹این روزها، تقریباً هر جلسه و دیداری که دکتر پزشکیان در آن حاضر میشود، با فهرستی بلند از مشکلات کشور آغاز میشود. از گرانی و تورم گرفته تا ناکارآمدیها و گرههای کور مدیریتی؛ ایشان با نیتی صادقانه و رویکردی شفاف، سعی دارند تصویر واقعی از وضعیت موجود ترسیم کنند.
🔹اما نکتهای که در این میان مغفول میماند، فقدان «راهکار» در ادامهٔ این فهرست است.
🔹مردم ایران بهخوبی از وضعیت معیشتی و دشواریهای روزمره آگاه هستند؛ آنقدر که نیازی به تکرار آن از زبان رئیسجمهور ندارند. کافی است یکبار برای خرید به سوپرمارکت محلمان برویم! درد آشکار است؛ آنچه مردم از رئیسجمهور خود انتظار دارند، «نسخه» است، نه تکرارِ درد.
🔹از سوی دیگر، در شرایط حساس کنونی که کشور درگیر جنگ ترکیبی و رسانهای دشمن است، هر سخنرانی عمومی تنها برای مردم پخش نمیشود؛ دشمن نیز تکتک عبارات را رصد و از آن بهرهبرداری میکند. تأکید مکرر بر مشکلات بدون ارائهٔ افق روشن و برنامهٔ عملیاتی، در بهترین حالت بیاثر است و در بدترین حالت، به «پالس ضعف» برای معاندان تبدیل میشود.
🔹نکتهٔ قابل تأمل دیگر آنکه نظام در موارد متعددی برای تسهیل امور و همراهی با رویکردهای دولت، از جمله در بحث مجوزدادن به مذاکره با آمریکا که موردنظر رئیسجمهور بود، گام برداشته و میدان را برای ایشان باز کرده است؛ این درحالی است که سابقه و تجربهٔ تاریخی نشان میدهد علیالاصول این مسیر، بیراهه و بینتیجه است. این همراهی نظام، انتظار برای ارائهی دستاورد و برنامهی عملیاتی را دوچندان میکند.
🔹آنچه از رئیسجمهور انتظار میرود، عبور از مرحله «مشکلشناسی» بهسمت «راهحلدهی» است. اگر مردم باید کاری کنند، دعوت به اقدام؛ اگر مسئولان کوتاهی دارند، خطدهی روشن؛ اگر رسانهها باید کمک کنند، تکلیف مشخص. این همان نقشی است که مردم از رئیسجمهور خود توقع دارند؛ نقشی که فراتر از توصیف وضعیت موجود، به ترسیم مسیر برونرفت از بحران میپردازد.
🔹غُرزدن را هر کسی در کوچه و خیابان بلد است؛ اما سخن رئیسجمهور باید افقگشا و راهگشا باشد و همراهی نظام را با دستاوردهای عینی پاسخ دهد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🤨2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صحبتهای پزشکیان توهین به مقام معظم رهبری است. وقتی در جواب «حی علی الاصول» میگوید، اصول عدالت، خدمت به مردم و صداقت است، یعنی اصول رهبر خلاف این بوده و رهبری نظرشان را مطابق این اصول تنظیم نکردهاند که با تفاهم مخالف بودند. بله! ماهیت وفاق یعنی حتی رهبری هم حق ندارد خلاف نظر آنها حرفی بزند.
امروز سه مرتبه توهین کرد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
امروز سه مرتبه توهین کرد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡21🤔2😱1🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو:
به من گفتند وارد رفح نشو، شدم
گفتند به حزبالله حمله نکن، ما به حزبالله حمله کردیم
گفتند با ایران مقابله نکن، ما با ایران مقابله کردیم
من نماینده منافع اسرائیل هستم، نه آمریکا.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
به من گفتند وارد رفح نشو، شدم
گفتند به حزبالله حمله نکن، ما به حزبالله حمله کردیم
گفتند با ایران مقابله نکن، ما با ایران مقابله کردیم
من نماینده منافع اسرائیل هستم، نه آمریکا.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡11
العربیه:
عاصم منیر و واسطه ها در تلاش هستند هیأت ایرانی را راضی به برگشت به اتاق گفتگو کنند.
یک بازی بسیار عالی از تیم ترامپ:
امریکاییها از ظهر تا همین حالا
تهدید میکنن
بدو بیراه میگن
حتی تهدید به گروگان گیری میکنن!
هیأت ایرانی تو رودروایسی ملت ایران قهر میکنه!
خبرش رو فارس با آب و تاب منتشر میکنه!
بعد امریکا عاصم منیر رو میفرسته
دنبال هیئت مذاکره کننده ما
راضی شون میکنه
و برشون میگردونه به میز مذاکره!
بعد دوباره ترامپ توئیت میزنه
ایرانی ها از تهدیدات من
ترسیدن و برگشتن میز مذاکره
چهار تا لیچار هم بارشون میکنه
کی میخواید بفهمید عاصم منیر
یک جاسوس خطرناک و مزدور امریکاست!؟
عاصم منیر و واسطه ها در تلاش هستند هیأت ایرانی را راضی به برگشت به اتاق گفتگو کنند.
یک بازی بسیار عالی از تیم ترامپ:
امریکاییها از ظهر تا همین حالا
تهدید میکنن
بدو بیراه میگن
حتی تهدید به گروگان گیری میکنن!
هیأت ایرانی تو رودروایسی ملت ایران قهر میکنه!
خبرش رو فارس با آب و تاب منتشر میکنه!
بعد امریکا عاصم منیر رو میفرسته
دنبال هیئت مذاکره کننده ما
راضی شون میکنه
و برشون میگردونه به میز مذاکره!
بعد دوباره ترامپ توئیت میزنه
ایرانی ها از تهدیدات من
ترسیدن و برگشتن میز مذاکره
چهار تا لیچار هم بارشون میکنه
کی میخواید بفهمید عاصم منیر
یک جاسوس خطرناک و مزدور امریکاست!؟
👍12🤨4❤1😢1👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ پهلوی گفته این تفاهمنامه رو قبول ندارم
بدبخت اینجا هم سرش کلاه رفته و از ترامپ رودست خورده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
بدبخت اینجا هم سرش کلاه رفته و از ترامپ رودست خورده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مذاکرات سوئیس مگر «برای لبنان» نبود؟
🔹ظاهرا موضوعات قاطی شده و به جای کاهش تنش در لبنان، غنیسازی را کاهش دادیم!
✍️ سید نظامالدین موسوی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹ظاهرا موضوعات قاطی شده و به جای کاهش تنش در لبنان، غنیسازی را کاهش دادیم!
✍️ سید نظامالدین موسوی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱3
📷صفحه اول روزنامه عصر ایرانیان؛
پالس ضعف در برابر گستاخی
از تهدید ترامپ به گروگانگیری مذاکرهکنندگان تا منت گذاشتن پزشکیان برای دفاع از ایران!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پالس ضعف در برابر گستاخی
از تهدید ترامپ به گروگانگیری مذاکرهکنندگان تا منت گذاشتن پزشکیان برای دفاع از ایران!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شهید شب هفتم: نوزاد شهید محمدعلی کیالها 🌹
روایت شهادت نوزاد بیست و دو روزه درختی که با قرار گرفتن در مسیر او، مانع از افتادنش بر زمین شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
روایت شهادت نوزاد بیست و دو روزه درختی که با قرار گرفتن در مسیر او، مانع از افتادنش بر زمین شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تکمیلی : نحوه شهادت علی اصغر ها در کربلای ایران
از این ساختمان ۵ طبقه در قزوین که حالا تخریب شده، نوزاد ۲۲ روزه (شهید محمد علی کیالها) از شدت موج انفجار به روی درخت خانه همسایه پرتاب و شهید شد.
۸ نفر از اعضای این خانواده به شهادت رسیدند.
شهیدان محمدحسن کیالها، محمدعلی کیالها (نوزاد ۲۰ روزه) به همراه پنج شهید دیگر از خانوادههای رستمی و زرآبادی شامل شهید مهدی رستمی، شهیده منظرالسادات زرآبادی، شهید علی رستمی، شهیده فاطمه رستمی و شهیده زینب رستمی، همگی در یک حمله موشکی جنایتکارانه و خانوادگی در تهران به شهادت رسیدند. هشت شهید یک خانواده، کنار هم و در آغوش یکدیگر، مظلومانه به آسمان پر کشیدند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
از این ساختمان ۵ طبقه در قزوین که حالا تخریب شده، نوزاد ۲۲ روزه (شهید محمد علی کیالها) از شدت موج انفجار به روی درخت خانه همسایه پرتاب و شهید شد.
۸ نفر از اعضای این خانواده به شهادت رسیدند.
شهیدان محمدحسن کیالها، محمدعلی کیالها (نوزاد ۲۰ روزه) به همراه پنج شهید دیگر از خانوادههای رستمی و زرآبادی شامل شهید مهدی رستمی، شهیده منظرالسادات زرآبادی، شهید علی رستمی، شهیده فاطمه رستمی و شهیده زینب رستمی، همگی در یک حمله موشکی جنایتکارانه و خانوادگی در تهران به شهادت رسیدند. هشت شهید یک خانواده، کنار هم و در آغوش یکدیگر، مظلومانه به آسمان پر کشیدند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💔8❤2😡2
نتانیاهو:
ما تلاشهای ایران برای محو ما را متوقف کردیم و تهدید وجودی که ما را تهدید میکرد، از بین بردیم.
ما توانستیم تعداد زیادی از دانشمندان هستهای ایران را بکشیم.
ما توانستیم محور تحت رهبری ایران را نابود کنیم
ما در لبنان توانستیم پیجرهای رزمندگان حزب الله را منفجر کنیم و حسن نصرالله را بکشیم.
من معتقدم ما شرایطی را ایجاد کردیم که منجر به سقوط رژیم ایران شد.
ما به حفظ منطقه امنیتی در لبنان برای حفاظت از شهروندان ادامه خواهیم داد.
ما در غزه «منطقه امنیتی» ایجاد کردهایم. ما در سوریه «منطقه امنیتی» ایجاد کردهایم. ما در لبنان «منطقه امنیتی» ایجاد کردهایم و تا زمانی که لازم باشد آن را حفظ خواهیم کرد!
صحبت های این شیطان نشان دهنده عمق جنگ موجودیتی اسرائیل با ایران و یارانش است و تا زمانیکه برای اینکه بقیه دنیا از کت و شلواری های ما تعریف کنند باید مودبانه بجنگیم همین آش و همین کاسه است.
چرا هیچکس نیست بزنه تو دهن این حیوون
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ما تلاشهای ایران برای محو ما را متوقف کردیم و تهدید وجودی که ما را تهدید میکرد، از بین بردیم.
ما توانستیم تعداد زیادی از دانشمندان هستهای ایران را بکشیم.
ما توانستیم محور تحت رهبری ایران را نابود کنیم
ما در لبنان توانستیم پیجرهای رزمندگان حزب الله را منفجر کنیم و حسن نصرالله را بکشیم.
من معتقدم ما شرایطی را ایجاد کردیم که منجر به سقوط رژیم ایران شد.
ما به حفظ منطقه امنیتی در لبنان برای حفاظت از شهروندان ادامه خواهیم داد.
ما در غزه «منطقه امنیتی» ایجاد کردهایم. ما در سوریه «منطقه امنیتی» ایجاد کردهایم. ما در لبنان «منطقه امنیتی» ایجاد کردهایم و تا زمانی که لازم باشد آن را حفظ خواهیم کرد!
صحبت های این شیطان نشان دهنده عمق جنگ موجودیتی اسرائیل با ایران و یارانش است و تا زمانیکه برای اینکه بقیه دنیا از کت و شلواری های ما تعریف کنند باید مودبانه بجنگیم همین آش و همین کاسه است.
چرا هیچکس نیست بزنه تو دهن این حیوون
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
آقای دولت! طاقت مردم در برابر گرانی ها دارد تمام میشود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید
روزنامه اطلاعات نوشت:
🔹دولت و وزارت جهاد کشاورزی در اقدامی سوال برانگیز و بی موقع به سراغ حذف یارانه نان رفتهاند تا یارانه نان در کالابرگ الکترونیک ادغام و تخصیص یابد که به معنی افزایش قابل توجه بهای نان خواهد بود.
🔹دولت میخواهد کسری بودجه لازم برای افزایش رقم کالابرگ را از محل یارانه حذف شده نان تأمین کند، اما علاوه بر تورم جدید، نان را که آخرین مولفه معیشتی درامان مانده از گرانیهاست، از سفره مردم دریغ میکند.
🔹هیچ الگوی اطلاعاتی نخواهد توانست مقدار مصرف نان در خانوارهای مختلف را پیشبینی کند و دولت ناچار به تعیین تعداد استانداردی نان در کالابرگ خواهد شد که مازاد آن باید به نرخ آزاد خریداری شود.
🔹حذف یارانه نان در شرایط جاری، اقدام بسیار خطرناکی است که پیامدهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی گستردهای دارد.
🔹مردم از افزایش مداوم قیمتها به ستوه آمدهاند و تحمل گرانی جدید درباره نان که آخرین سنگر حفظ معیشت حداقلی برای بسیاری اقشار است را ندارند.
🔹برای افکار عمومی جای سوال است که چرا وزارت جهاد کشاورزی اقدامی برای کاهش حقوق دولتی و تعرفههای گمرکی واردات غذا یا کاهش مالیات کالاهای اساسی نمیکند و گرانیها را به مردم منتقل میکند.
🔹دولت و وزارت جهاد کشاورزی بهای کودهای شیمیایی و سم و بذر را افزایش میدهند و بعد این گرانی را از طریق تولیدکننده به مردم تحمیل و اسمش را حمایت از تولید میگذارند.
🔹افکار عمومی نتیجه میگیرد که الگوهای قبلی مسئولان برای گرانی غذا درباره نان هم تکرار میشود و باید به دولت هشدار داد که طاقت مردم پایان یافته و شوک نان، بسان پاس گل به دشمن کمین کرده خواهد بود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
روزنامه اطلاعات نوشت:
🔹دولت و وزارت جهاد کشاورزی در اقدامی سوال برانگیز و بی موقع به سراغ حذف یارانه نان رفتهاند تا یارانه نان در کالابرگ الکترونیک ادغام و تخصیص یابد که به معنی افزایش قابل توجه بهای نان خواهد بود.
🔹دولت میخواهد کسری بودجه لازم برای افزایش رقم کالابرگ را از محل یارانه حذف شده نان تأمین کند، اما علاوه بر تورم جدید، نان را که آخرین مولفه معیشتی درامان مانده از گرانیهاست، از سفره مردم دریغ میکند.
🔹هیچ الگوی اطلاعاتی نخواهد توانست مقدار مصرف نان در خانوارهای مختلف را پیشبینی کند و دولت ناچار به تعیین تعداد استانداردی نان در کالابرگ خواهد شد که مازاد آن باید به نرخ آزاد خریداری شود.
🔹حذف یارانه نان در شرایط جاری، اقدام بسیار خطرناکی است که پیامدهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی گستردهای دارد.
🔹مردم از افزایش مداوم قیمتها به ستوه آمدهاند و تحمل گرانی جدید درباره نان که آخرین سنگر حفظ معیشت حداقلی برای بسیاری اقشار است را ندارند.
🔹برای افکار عمومی جای سوال است که چرا وزارت جهاد کشاورزی اقدامی برای کاهش حقوق دولتی و تعرفههای گمرکی واردات غذا یا کاهش مالیات کالاهای اساسی نمیکند و گرانیها را به مردم منتقل میکند.
🔹دولت و وزارت جهاد کشاورزی بهای کودهای شیمیایی و سم و بذر را افزایش میدهند و بعد این گرانی را از طریق تولیدکننده به مردم تحمیل و اسمش را حمایت از تولید میگذارند.
🔹افکار عمومی نتیجه میگیرد که الگوهای قبلی مسئولان برای گرانی غذا درباره نان هم تکرار میشود و باید به دولت هشدار داد که طاقت مردم پایان یافته و شوک نان، بسان پاس گل به دشمن کمین کرده خواهد بود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📺 فیلم/حسن روزبهانی، نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی در گفتوگو با «اقتصاد۱۲۰»: خواهشا گرانی مرغ و گوشت را به جنگ نسبت ندهید/ نوری قزلجه را باید امروز بابت گرانی شدید کالاهای اساسی استیضاح کنند، گرانیهای اخیر ربطی به جنگ ندارد و حاصل سوءمدیریت وزارتخانه است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
برادران و خواهران عزیز
کودتایی رقم خورد و امام ما به شهادت رسید. اگر جریان کودتاگری که امامتان را به شهادت رسانده رسوا نشود، در این کشور امام بعدی هم به شهادت خواهد رسید. تردید نکنید! تردید نکنید!
این جریان دست برنداشته ...
شهید دکتر سهیل کیارش 🌷🇮🇷
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
کودتایی رقم خورد و امام ما به شهادت رسید. اگر جریان کودتاگری که امامتان را به شهادت رسانده رسوا نشود، در این کشور امام بعدی هم به شهادت خواهد رسید. تردید نکنید! تردید نکنید!
این جریان دست برنداشته ...
شهید دکتر سهیل کیارش 🌷🇮🇷
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😢4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥 شیخ اسماعیل رمضانی: من هم عافیت طلبی را بلدم!
اما جواب آن امامی که هنوز حتی تدفین نشده است را چه بدهم من....
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اما جواب آن امامی که هنوز حتی تدفین نشده است را چه بدهم من....
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭5