ترکیب قالیباف و پزشکیان کشور را وارد مذاکرات منطقهای کردند؟/کاری که حتی روحانی و ظریف هم موفق به انجامش نشدند
ایرانی که پیش از این، خط قرمز «عقبنشینی اسرائیل از لبنان» را مطرح کرده بود، و تضمین آن را «قدرت ایران» میدانست، با تشکیل «کمیته منازعه با حضور دولت ضدمقاومت لبنان» موافقت کرده است؛ و این متاسفانه یعنی «حزبالله» هم مثل «تنگه هرمز» به ابزار داد و ستد تبدیل خواهد شد!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ایرانی که پیش از این، خط قرمز «عقبنشینی اسرائیل از لبنان» را مطرح کرده بود، و تضمین آن را «قدرت ایران» میدانست، با تشکیل «کمیته منازعه با حضور دولت ضدمقاومت لبنان» موافقت کرده است؛ و این متاسفانه یعنی «حزبالله» هم مثل «تنگه هرمز» به ابزار داد و ستد تبدیل خواهد شد!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥حذف ارز ترجیحی از جنگ رمضان برای تولیدکنندگان سختتر بود
حمیدرضا کاشانی، رئیس اتحادیه سراسری:
🔹تولیدکنندگان، بهویژه در صنعت دامپروری، در شش ماه گذشته سختترین روزهای خود را سپری کردهاند؛ حذف ارز ترجیحی برای آنها جنگی به وسعت جنگ رمضان بود، اما دولت و وزارت جهاد نتوانستند نقش حمایتی و پدرانهای ایفا کنند و ارتباط مؤثری با این بخش برقرار نشد.
🔹با وجود جنگ فعلی، انتظار میرفت رئیسجمهور حداقل یکبار مشکلات تولیدکنندگان تخممرغ و دامپروری را بشنود و تصمیمگیری لازم را انجام دهد، اما حتی این حداقل حمایت هم صورت نگرفت؛ امید به سیاستهای جدید در سال آینده برای حفظ باقیماندهٔ این صنعت باقی است.
ارز ترجیحی با دستور پزشکیان و حمایت قالیباف حذف شد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
حمیدرضا کاشانی، رئیس اتحادیه سراسری:
🔹تولیدکنندگان، بهویژه در صنعت دامپروری، در شش ماه گذشته سختترین روزهای خود را سپری کردهاند؛ حذف ارز ترجیحی برای آنها جنگی به وسعت جنگ رمضان بود، اما دولت و وزارت جهاد نتوانستند نقش حمایتی و پدرانهای ایفا کنند و ارتباط مؤثری با این بخش برقرار نشد.
🔹با وجود جنگ فعلی، انتظار میرفت رئیسجمهور حداقل یکبار مشکلات تولیدکنندگان تخممرغ و دامپروری را بشنود و تصمیمگیری لازم را انجام دهد، اما حتی این حداقل حمایت هم صورت نگرفت؛ امید به سیاستهای جدید در سال آینده برای حفظ باقیماندهٔ این صنعت باقی است.
ارز ترجیحی با دستور پزشکیان و حمایت قالیباف حذف شد
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صدتا از این نماینده ها اگر داشتیم الان چهار ماه مجلس تعطیل نبود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤7
این نظام کیه که هروقت هر سوالی بپرسی میگن تصمیم نظامه و الان هم حتی از رهبری عبور کرده و جلوی نظر رهبری ایستاده؟ اسم نظام رو به همه بگید که بدونیم این مشکلات به چه کسی برمیگرده؟
یعنی این شخص نظام که میگید از رهبر هم بالاتره؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یعنی این شخص نظام که میگید از رهبر هم بالاتره؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فواد ایزدی : ایران از تنگه هرمز عوارض نخواهد گرفت؛ بعد از ۶۰ روز آمریکا از تنگه هرمز عوارض خواهد گرفت!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱7
✅ پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم
رییسجمهور:
در روند مذاکراتی که شکل گرفته با عزت و سربلندی و بدون وا دادن وارد شدیم.
هر جا هم خواستند حقوق ما را نادیده بگیرند ما کوتاه نمیآییم و سر خم نخواهیم کرد.
در این روند که شروع شده لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند. گشایشهای خوبی ایجاد شده است
هر پیامی که باعث شکاف و تفرقه شود آب در اسیاب دشمن ریختن است.
آقای پزشکیان شما از کی گزارش میگیری؟
فقط دیروز ۳ تا از شروط توافق نقض شد.
کجا زندگی میکنی که از هیچی خبر نداری؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
رییسجمهور:
در روند مذاکراتی که شکل گرفته با عزت و سربلندی و بدون وا دادن وارد شدیم.
هر جا هم خواستند حقوق ما را نادیده بگیرند ما کوتاه نمیآییم و سر خم نخواهیم کرد.
در این روند که شروع شده لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند. گشایشهای خوبی ایجاد شده است
هر پیامی که باعث شکاف و تفرقه شود آب در اسیاب دشمن ریختن است.
آقای پزشکیان شما از کی گزارش میگیری؟
فقط دیروز ۳ تا از شروط توافق نقض شد.
کجا زندگی میکنی که از هیچی خبر نداری؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡10😱2
راستینه نماینده شهرکرد:
هیات رییسه مجلس را باز کند تا مجبور نشویم جلسه را جلوی در مجلس برگزار کنیم
هرچند درب مجلس باز هم بشه بازم اجازه مطرح شدن خیلی از مسائل رو نمیدن. اما بازم باز بودنش از بسته بودنش بهتره
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
هیات رییسه مجلس را باز کند تا مجبور نشویم جلسه را جلوی در مجلس برگزار کنیم
هرچند درب مجلس باز هم بشه بازم اجازه مطرح شدن خیلی از مسائل رو نمیدن. اما بازم باز بودنش از بسته بودنش بهتره
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 خضریان، نماینده مجلس: در توافق با آمریکا تثبیت نیروهای مسلح این کشور(آمریکا) در منطقه را پذیرفتهایم!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱8
تعلیق ۶۰ روزه تحریم نفتی؛ امتیاز واقعی یا گلابی سمی؟
حرف ونس درست است یا برجامیون؟
📍وقت بگذارید و بخوانید
🔹به گفته عباس عراقچی وزیر خارجه، تحریمهای نفتی آمریکا به مدت ۶۰ روز تعلیق شده. اما چرا این اتفاق، خطرناک است؟
🔹پیشتر جیدیونس معاون ترامپ اعلام کرده بود که تعلیق تحریم، امتیازی برای ایران محسوب نمیشود زیرا؛
🔹اولا تحریمها از کارایی افتادهاند و ثانیا در دوره تعلیق، آمریکا فرصت مییابد شبکه مالی مرتبط با فروش نفت ایران را شناسایی کرده و بعد از ۶۰ روز تحریم موثرتری انجام دهد.
🔹در واکنش، برخی طرفداران دولت پزشکیان مدعی شدهاند که این حرفهای ونس در داخل آمریکا مصرف سیاسی داشته و واقعیت ندارد. اما تجربه گذشته، اتفاقا ادعای ونس را تایید میکند.
اولا گزاره تحریمها از کارایی افتادهاند درست است
🔹زیرا طبق آمار موسسه کپلر، با وجود فشار حداکثری ۲ و اعمال بیش از ۱۰۰۰ تحریم جدید علیه ایران، دولت فعلی ترامپ نتوانسته جلوی صادرات نفت ایران به چین را بگیرد.
🔹سال گذشته رقم فروش نفت ایران حدود ۱.۶ میلیون بشکه در روز بود. اگرچه این رقم هنوز فاصله اندکی تا رسیدن به رکورد فروش در دوره قبل از تحریمها دارد اما این فاصله نیز به خاطر خرابکاری دولت در افزایش تولید نفت و شکست طرح افزایش ضربتی تولید نفت به میزان ۴۰۰ هزار بشکه در روز بوده؛
🔹وگرنه ایران هر چه نفت تولید کند، چینیها خریدارند و حتی در سال ۲۰۲۴ به بزرگترین صادرکننده نفت از طریق دریا به چین تبدیل شدهاند.
🔹حتی چینیها اخیرا تحریم ۵ پالایشگاه بزرگ خود به دلیل خرید نفت ایران را به رسمیت نشناختند و عدم رعایت تحریم آمریکا را به نهادهای مرتبط با خود ابلاغ کردند.
ثانیا اینکه تعلیق تحریم، منجر به شناسایی شبکه فروش نفت ایران شده نیز قبلا در ماجرای برجام تجربه شده
🔹به گونهای که سیدمحسن قمصری مدیر امور بینالملل شرکت نفت در دولت روحانی در مصاحبه با خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، به لو رفتن شبکه صرافیهای ایران در آن دولت و در زمان اجرای برجام و تعلیق تحریمها ادغان کرده است.
🔹همانطور که در نمودار میبینید، میزان فروش نفت ایران قبل از آغاز برجام ۱.۴ میلیون بشکه در روز بوده، اما با خروج آمریکا از برجام دوباره به ۱.۴ میلیون بشکه سابق برنمیگردد و به زیر ۲۰۰ هزار بشکه سقوط میکند.
🔹حالا چرا این اتفاق حتی قبل از شیوع کرونا افتاد؟ زیرا در دوره برجام، آمریکا با استفاده از شفافیت ایجادشده ناشی از تعلیق تحریمها توانست راههای دور زدن تحریم توسط ایران را شناسایی و تحریمها را موثرتر اعمال کند.
🔹در نتیجهی این اتفاق، افزایش فروش نفت ایران در دوره برجام با سقوط فروش در دوره بعد از آن کاملا خنثی شد.
🔹از طرفی این تعلیق ۶۰ روزه به قدری زمان کمی است که در آن، ایران فقط میتواند به چینی نفت بفروشد که همین الان هم میفروشد و فرصتی برای تنوعسازی بازار، مثلا فروش نفت به اروپا را ندارد، زیرا تا ایران بازاریابی کند و محمولهها برسند و پول برگردد، عملا ۶۰ روز تمام شده و یا نفت صادر نمیشود یا پولش بلوکه میشود.
🔹در نتیجه تجربه، شواهد و آمار و ارقام نشان میدهد که حرف ونس درست به نظر میرسد و تعلیق تحریمها برای کوتاهمدت، با توجه به نیت خبیثانه آمریکا، هزینهاش برای ایران بیشتر از فایدهاش خواهد شد. / خط انرژی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
حرف ونس درست است یا برجامیون؟
📍وقت بگذارید و بخوانید
🔹به گفته عباس عراقچی وزیر خارجه، تحریمهای نفتی آمریکا به مدت ۶۰ روز تعلیق شده. اما چرا این اتفاق، خطرناک است؟
🔹پیشتر جیدیونس معاون ترامپ اعلام کرده بود که تعلیق تحریم، امتیازی برای ایران محسوب نمیشود زیرا؛
🔹اولا تحریمها از کارایی افتادهاند و ثانیا در دوره تعلیق، آمریکا فرصت مییابد شبکه مالی مرتبط با فروش نفت ایران را شناسایی کرده و بعد از ۶۰ روز تحریم موثرتری انجام دهد.
🔹در واکنش، برخی طرفداران دولت پزشکیان مدعی شدهاند که این حرفهای ونس در داخل آمریکا مصرف سیاسی داشته و واقعیت ندارد. اما تجربه گذشته، اتفاقا ادعای ونس را تایید میکند.
اولا گزاره تحریمها از کارایی افتادهاند درست است
🔹زیرا طبق آمار موسسه کپلر، با وجود فشار حداکثری ۲ و اعمال بیش از ۱۰۰۰ تحریم جدید علیه ایران، دولت فعلی ترامپ نتوانسته جلوی صادرات نفت ایران به چین را بگیرد.
🔹سال گذشته رقم فروش نفت ایران حدود ۱.۶ میلیون بشکه در روز بود. اگرچه این رقم هنوز فاصله اندکی تا رسیدن به رکورد فروش در دوره قبل از تحریمها دارد اما این فاصله نیز به خاطر خرابکاری دولت در افزایش تولید نفت و شکست طرح افزایش ضربتی تولید نفت به میزان ۴۰۰ هزار بشکه در روز بوده؛
🔹وگرنه ایران هر چه نفت تولید کند، چینیها خریدارند و حتی در سال ۲۰۲۴ به بزرگترین صادرکننده نفت از طریق دریا به چین تبدیل شدهاند.
🔹حتی چینیها اخیرا تحریم ۵ پالایشگاه بزرگ خود به دلیل خرید نفت ایران را به رسمیت نشناختند و عدم رعایت تحریم آمریکا را به نهادهای مرتبط با خود ابلاغ کردند.
ثانیا اینکه تعلیق تحریم، منجر به شناسایی شبکه فروش نفت ایران شده نیز قبلا در ماجرای برجام تجربه شده
🔹به گونهای که سیدمحسن قمصری مدیر امور بینالملل شرکت نفت در دولت روحانی در مصاحبه با خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، به لو رفتن شبکه صرافیهای ایران در آن دولت و در زمان اجرای برجام و تعلیق تحریمها ادغان کرده است.
🔹همانطور که در نمودار میبینید، میزان فروش نفت ایران قبل از آغاز برجام ۱.۴ میلیون بشکه در روز بوده، اما با خروج آمریکا از برجام دوباره به ۱.۴ میلیون بشکه سابق برنمیگردد و به زیر ۲۰۰ هزار بشکه سقوط میکند.
🔹حالا چرا این اتفاق حتی قبل از شیوع کرونا افتاد؟ زیرا در دوره برجام، آمریکا با استفاده از شفافیت ایجادشده ناشی از تعلیق تحریمها توانست راههای دور زدن تحریم توسط ایران را شناسایی و تحریمها را موثرتر اعمال کند.
🔹در نتیجهی این اتفاق، افزایش فروش نفت ایران در دوره برجام با سقوط فروش در دوره بعد از آن کاملا خنثی شد.
🔹از طرفی این تعلیق ۶۰ روزه به قدری زمان کمی است که در آن، ایران فقط میتواند به چینی نفت بفروشد که همین الان هم میفروشد و فرصتی برای تنوعسازی بازار، مثلا فروش نفت به اروپا را ندارد، زیرا تا ایران بازاریابی کند و محمولهها برسند و پول برگردد، عملا ۶۰ روز تمام شده و یا نفت صادر نمیشود یا پولش بلوکه میشود.
🔹در نتیجه تجربه، شواهد و آمار و ارقام نشان میدهد که حرف ونس درست به نظر میرسد و تعلیق تحریمها برای کوتاهمدت، با توجه به نیت خبیثانه آمریکا، هزینهاش برای ایران بیشتر از فایدهاش خواهد شد. / خط انرژی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency
گفتگوی مهر با مدیر بین الملل سابق شرکت نفت یک میلیون بشکه نفت میتوان فروخت/ شبکه صرافی را خودمان افشا کردیم
مدیر بین الملل سابق شرکت ملی نفت گفت:اگر قصد فروش نفت داشته باشیم راه های زیادی می توان ایجاد کرد؛ نه در حد ۲.۵ میلیون بشکه در روز ولی قطعاً میتوان بالای ۱ میلیون بشکه نفت فروخت.
❤1
توهین کانال مدیر رسانه ای دولت به نماد چفیه مورد استفاده رهبر شهید انقلاب
🔹پس از توهین رسانه های اصلاح طلب به پوشش اسلامی و فرهنگ عزاداری حال نماد چفیه مورد استفاده رهبر انقلاب و بسیجیان را تمسخر و توهین می کند.
🔹سئوال از دادستانی این است روند سکوت در برابر نمادهای انقلاب اسلامی تا کجا باید ادامه یابد تا با خاطیان برخورد قانونی صورت گیرد؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹پس از توهین رسانه های اصلاح طلب به پوشش اسلامی و فرهنگ عزاداری حال نماد چفیه مورد استفاده رهبر انقلاب و بسیجیان را تمسخر و توهین می کند.
🔹سئوال از دادستانی این است روند سکوت در برابر نمادهای انقلاب اسلامی تا کجا باید ادامه یابد تا با خاطیان برخورد قانونی صورت گیرد؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
خطای محاسباتی در پاشنهآشیل اقتصاد
🔸ریاست محترم مجلس، جناب قالیباف؛ راه نجات اقتصاد کشور تحویل گرفتن سنگر از «بچههای لانچر» و حافظان امنیت نیست. آدرس غلط به شما دادهاند!
🔸فرموده اید باید چین را باور کنیم!!! پیش از اینکه چین را باور کنید به خدا توکل کنید و مردان صاحب تدبیر و با ایمان این کشور را باور کنید!
🔸برای ساختن کشور و رفع فشار معیشتی، باید «لانچر شوکهای ارزی» را در بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و مرکز پژوهشهای مجلس خاموش کنید.
🔸ریشه تورمهای سنگین، غرش موشکها نیست؛ بلکه اجرای نسخههای صندوق بینالمللی پول (خزانه داری آمریکا) است.
🔸 بیراهه نروید! مرکز پژوهشهای مجلس را بومی کنید و به جای مدیریت یک پزشک عمومی، آن را به اساتید بزرگ و کارکشته های اقتصاد ایران همچون دکتر حسین نمازی، دکتر شرافت و دکتر درخشان بسپارید.
🔸 این پشتوانههای عظیم علمی، تجربی و بومی، مدعی هستند ظرف مدت کوتاهی ثبات به بازار بازخواهد گشت. امتحان کنید.
🔸 اقتدار نظامی و استقلال اقتصادی دو بال ضروری و ضامن پیشرفت کشورند.
✍سید محمد کاظم رجایی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸ریاست محترم مجلس، جناب قالیباف؛ راه نجات اقتصاد کشور تحویل گرفتن سنگر از «بچههای لانچر» و حافظان امنیت نیست. آدرس غلط به شما دادهاند!
🔸فرموده اید باید چین را باور کنیم!!! پیش از اینکه چین را باور کنید به خدا توکل کنید و مردان صاحب تدبیر و با ایمان این کشور را باور کنید!
🔸برای ساختن کشور و رفع فشار معیشتی، باید «لانچر شوکهای ارزی» را در بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و مرکز پژوهشهای مجلس خاموش کنید.
🔸ریشه تورمهای سنگین، غرش موشکها نیست؛ بلکه اجرای نسخههای صندوق بینالمللی پول (خزانه داری آمریکا) است.
🔸 بیراهه نروید! مرکز پژوهشهای مجلس را بومی کنید و به جای مدیریت یک پزشک عمومی، آن را به اساتید بزرگ و کارکشته های اقتصاد ایران همچون دکتر حسین نمازی، دکتر شرافت و دکتر درخشان بسپارید.
🔸 این پشتوانههای عظیم علمی، تجربی و بومی، مدعی هستند ظرف مدت کوتاهی ثبات به بازار بازخواهد گشت. امتحان کنید.
🔸 اقتدار نظامی و استقلال اقتصادی دو بال ضروری و ضامن پیشرفت کشورند.
✍سید محمد کاظم رجایی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
سوئیس و قطر و پاکستان امن است بجز مجلس شورای اسلامی!
✍داود مدرسیان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✍داود مدرسیان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پس از دو سال ریاست جمهوری؛ پزشکیان:چرا مردم هر روز وقتی از خواب بیدار میشوند، ناگهان مشاهده کنند که قدرت خریدشان کاهش یافته؟
🔹 آقای پزشکیان اگر بعد از دو سال هنوز برای سئوالهای متعددی که دارید، پاسخی ندارید، می توانید "مکتوب" اعلام کنید.
نمیتونی مثل مرد استعفا بده برو کنار
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹 آقای پزشکیان اگر بعد از دو سال هنوز برای سئوالهای متعددی که دارید، پاسخی ندارید، می توانید "مکتوب" اعلام کنید.
نمیتونی مثل مرد استعفا بده برو کنار
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌6😱1
🔴 ماجرای کودتای بر علیه #شهید_سید_علی، چرا سید مجتبی هنوز مخفی مانده؟
یادتون میاد چند روز قبل شروع جنگ 40 روزه، منافقین بیانیه دادن که ما به بیت رهبری حمله کردیم و چند صدتا از محافظین رهبر رو زدیم و بعد هم خودمونم زخمی و کشته و یا دستگیر شدیم؟
اونشب اتفاقات زیادی در تهران افتاد که الان ثابتی اشاره کرد بهش. من چند بار قبلا خواستم اینارو بگم، ولی یادم رفت.
وفاقیون، قبل شروع جنگ، با استعداد چند هزار نیرو که پیشقراولش در حدود چند صد نفر بود به بیت رهبری حمله کردن.
اونها میخواستن مثل ونزوئلا رهبر رو دستگیر کنن و شبانه تحویل آمریکا بدن و آمریکا هم، همزمان بیاد برای پشتیبانی ازشون. قرار بود عملیات ضربتی باشه طوریکه ایرانیان و نظامیان ایران، صبح که از خواب بیدار شدن تازه خبردار بشن که چه اتفاقی افتاده و تصاویر انتقال رهبر به آمریکا، عین تصاویر دستگیری مادورو منتشر بشه.
ولی عملیاتشون لو رفت و سپاه و بسیج فهمیدن و سریع ریختن خیابونا و همه جا ایست بازرسی گذاشتن و پیشقراولارو زدن و بساطشونو جمع کردن و عملیات شکست خورد، تو همون نطفه زدن نفله شون کردن.
بعد که وفاقیون دیدن عملیاتشون لو رفته، برای اینکه لو نرن، مجاهدین خلق از تو آلبانی سریع بیانیه دادن و عملیات رو گردن گرفتن که بله این ما بودیم که دیشب به بیت عنکبوت تو ایران حمله کردیم و مجاهدین ما کشته شدن و....
بعد لو رفتن این کودتا و اینکه وفاقیونِ سردار خائن باقالی، نتونستن رهبر رو دستگیر و تحویل آمریکا بدن و وقتی دیدن که نخیر اینجا ونزوئلا نیست و نمیشه رهبر زو دستگیر کرد، به این نتیجه رسیدن که حالا که نمیشه دستگیرش کرد میزنیمش و میکشیمش و اینطوری بود که کارشون به قتل و جنایت 9 اسفند با همدستی آمریکا رسید.
الان هم بدنبال حذف سید مجتبی هستن و رهبر بخاطر همین خاطر مجبور به مخفی شدن از دست این حرامیان جنایتکار شده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یادتون میاد چند روز قبل شروع جنگ 40 روزه، منافقین بیانیه دادن که ما به بیت رهبری حمله کردیم و چند صدتا از محافظین رهبر رو زدیم و بعد هم خودمونم زخمی و کشته و یا دستگیر شدیم؟
اونشب اتفاقات زیادی در تهران افتاد که الان ثابتی اشاره کرد بهش. من چند بار قبلا خواستم اینارو بگم، ولی یادم رفت.
وفاقیون، قبل شروع جنگ، با استعداد چند هزار نیرو که پیشقراولش در حدود چند صد نفر بود به بیت رهبری حمله کردن.
اونها میخواستن مثل ونزوئلا رهبر رو دستگیر کنن و شبانه تحویل آمریکا بدن و آمریکا هم، همزمان بیاد برای پشتیبانی ازشون. قرار بود عملیات ضربتی باشه طوریکه ایرانیان و نظامیان ایران، صبح که از خواب بیدار شدن تازه خبردار بشن که چه اتفاقی افتاده و تصاویر انتقال رهبر به آمریکا، عین تصاویر دستگیری مادورو منتشر بشه.
ولی عملیاتشون لو رفت و سپاه و بسیج فهمیدن و سریع ریختن خیابونا و همه جا ایست بازرسی گذاشتن و پیشقراولارو زدن و بساطشونو جمع کردن و عملیات شکست خورد، تو همون نطفه زدن نفله شون کردن.
بعد که وفاقیون دیدن عملیاتشون لو رفته، برای اینکه لو نرن، مجاهدین خلق از تو آلبانی سریع بیانیه دادن و عملیات رو گردن گرفتن که بله این ما بودیم که دیشب به بیت عنکبوت تو ایران حمله کردیم و مجاهدین ما کشته شدن و....
بعد لو رفتن این کودتا و اینکه وفاقیونِ سردار خائن باقالی، نتونستن رهبر رو دستگیر و تحویل آمریکا بدن و وقتی دیدن که نخیر اینجا ونزوئلا نیست و نمیشه رهبر زو دستگیر کرد، به این نتیجه رسیدن که حالا که نمیشه دستگیرش کرد میزنیمش و میکشیمش و اینطوری بود که کارشون به قتل و جنایت 9 اسفند با همدستی آمریکا رسید.
الان هم بدنبال حذف سید مجتبی هستن و رهبر بخاطر همین خاطر مجبور به مخفی شدن از دست این حرامیان جنایتکار شده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤3😱1💔1
دوستان برید تابناک رای بدین
تااین افسادطلبان دزد و رانتخوار و اختلاسی و جاسوس خائن هوا برنداره
https://www.tabnak.ir/fa/polls/archive
گزینه دوم رو بزنید
این خائنین برای تحمیل ننگنامه ای بد تر از ننگنامه برجام هر کاری میکنند
تااین افسادطلبان دزد و رانتخوار و اختلاسی و جاسوس خائن هوا برنداره
https://www.tabnak.ir/fa/polls/archive
گزینه دوم رو بزنید
این خائنین برای تحمیل ننگنامه ای بد تر از ننگنامه برجام هر کاری میکنند
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚠️ای مردم این مسیری که آقایون میرن به زندگی سخت تر شما میرسه ‼️
#مذاکره #آتش_بس
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
#مذاکره #آتش_بس
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
🔴 دروغ
ابوالفضل بازرگان : دروغ گفتید تنگه هرمز را بستید!
رقیب اونوره نه اینجا
گل به خودی میزنید؟؟؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ابوالفضل بازرگان : دروغ گفتید تنگه هرمز را بستید!
رقیب اونوره نه اینجا
گل به خودی میزنید؟؟؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هشدار دکتر عبدالکریمی درباره خطر «اولیگارشیسم» در کشور
🔹من اینجا به حاکمیت جمهوری اسلامی هشدار میدهم: اگر کشور با روند «اولیگارشیسم» و تمرکز ثروت مواجه شود، فردا در میز مذاکره در برابر آمریکا مجبور به کوتاه آمدن خواهد بود.
🔹دقیقاً همین اتفاق در سوریه افتاد؛ کار به جایی رسید که دیگر سربازان مقاومت نکردند و سیستم فروپاشید. دفاع از سیاستهای اقتصادی نئولیبرالی به عنوان پیششرط تحقق آزادی، در واقع بزرگترین عامل منکوبکننده آزادی است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹من اینجا به حاکمیت جمهوری اسلامی هشدار میدهم: اگر کشور با روند «اولیگارشیسم» و تمرکز ثروت مواجه شود، فردا در میز مذاکره در برابر آمریکا مجبور به کوتاه آمدن خواهد بود.
🔹دقیقاً همین اتفاق در سوریه افتاد؛ کار به جایی رسید که دیگر سربازان مقاومت نکردند و سیستم فروپاشید. دفاع از سیاستهای اقتصادی نئولیبرالی به عنوان پیششرط تحقق آزادی، در واقع بزرگترین عامل منکوبکننده آزادی است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻جی دی ونس، معاون ترامپ:
🔹دیروز روز خیلی خیلی خوبی بود. ما پیشرفت خیلی خوبی داشتیم. ما دقیقاً همان کاری را که میخواستیم انجام دهیم، انجام دادیم.
🔹ما میخواستیم سازوکاری برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این سازوکار باز است.
🔹ما میخواستیم مطمئن شویم که سازوکاری ایجاد کردهایم تا وقتی درگیریهایی ناگزیر پیش میآید، بتوانیم از آنها عبور کنیم.
🔹همانطور که ترامپ گفت، گاهی اوقات این آتشبسها به این معنی است که شما کمی کمتر تیراندازی میکنید.
🔹اما ما میخواستیم مطمئن شویم که هماهنگی مناسبی برقرار کردهایم تا اگر تیراندازی شد، اگر حزبالله به اسرائیل شلیک کرد، یا اگر اسرائیل پاسخ داد، ما واقعاً با یکدیگر صحبت کنیم و بفهمیم چگونه تیراندازی را متوقف کنیم.
🔹ایرانیها موافقت کردهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشورشان دعوت کنند.
🔹من نمیتوانم ۶۰ روز آینده اینجا بمانم. به ایالات متحده برمیگردم. تیمهای فنی مشغول به کار خواهند بود
🔹توافق نهایی، خانه است. ما پایه و اساس را گذاشتیم. ما خانه را نساختهایم، اما یک پایه و اساس موفق گذاشتیم.
🔹ایرانیها تهدید به خروج کردند، یا حداقل تهدیدهایی در رسانههای اجتماعی وجود داشت که آنها خروج خواهند کرد. آنها خروج نکردند.
🔹ما دیروز به ایرانیها گفتیم: «وقتی شما به چیزی که ما نسل هزاره ممکن است آن را یاوهگویی بنامیم، میپردازید، نمیتوانید انتظار داشته باشید که ترامپ پاسخ ندهد.»
🔹وقتی آنها چیزهایی میگویند که حقیقت ندارند، ترامپ به آن پاسخ خواهد داد.
🔹گاهی اوقات یک فرد جوان پهپادی را شلیک میکند که از فرماندهی عالی تأیید نشده است.
🔹البته، اسرائیل باید به آن پاسخ دهد، اما اگر اسرائیل در چارچوب گفتگویی که بین حزبالله، لبنان، اسرائیل و سایر شرکا در منطقه در جریان است، پاسخ دهد، میتوانیم وضعیت صلحآمیزتری داشته باشیم.
🔹اسرائیل و هر ملت دیگری در منطقه حق دفاع از خود را دارند.
🔹در ۲۴ ساعت گذشته، احتمالاً اوضاع در لبنان آرامترین زمان ممکن بوده است.
🔹اسرائیلیها بسیار واضح گفتهاند که قصد ارضی در جنوب لبنان ندارند. دلیل اینکه آنها احساس میکنند باید آنجا باشند این است که نگران جنگجویان حزبالله در جنوب لبنان هستند.
🔹ما معتقدیم میتوانیم به جایی برسیم که هم تمامیت ارضی لبنان و هم امنیت اسرائیل محافظت شود.
🔹این توافقی نیست که ایالات متحده به منطقه تحمیل کند. این توافقی است که منطقه به شدت از ایالات متحده خواسته است تا آن را اجرا کند.
🔹یکی از کارهایی که ما میخواستیم انجام بدهیم [و خیلی هم برای ما اولویت نداشت] این بود که یک پروسهای را ترتیب بدهیم که اگر، اگر، دارایی از ایران آزاد شد، این پول، به مردم ایران برسد و نه سپاه پاسداران و تروریسم.
🔹جرد کوشنر و قطریها به یک راهحل مناسب رسیدن که اگر پولی از دارایی ایرانیها آزاد شد، ما اول آن را تایید کنیم و قطریها تایید کنند تا از آن پول برای خرید محصولات کشاورزی آمریکایی استفاده بشه برخلاف صحبتهایی که ایرانیها میکنند، همشون نه، بعضیهاشون، ما به یک توافق کلاسیک ترامپی رسیدیم.
🔹اگر داراییهای ایران آزاد شود، کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر میکند و به تغذیه مردم ایران کمک میکند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹دیروز روز خیلی خیلی خوبی بود. ما پیشرفت خیلی خوبی داشتیم. ما دقیقاً همان کاری را که میخواستیم انجام دهیم، انجام دادیم.
🔹ما میخواستیم سازوکاری برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این سازوکار باز است.
🔹ما میخواستیم مطمئن شویم که سازوکاری ایجاد کردهایم تا وقتی درگیریهایی ناگزیر پیش میآید، بتوانیم از آنها عبور کنیم.
🔹همانطور که ترامپ گفت، گاهی اوقات این آتشبسها به این معنی است که شما کمی کمتر تیراندازی میکنید.
🔹اما ما میخواستیم مطمئن شویم که هماهنگی مناسبی برقرار کردهایم تا اگر تیراندازی شد، اگر حزبالله به اسرائیل شلیک کرد، یا اگر اسرائیل پاسخ داد، ما واقعاً با یکدیگر صحبت کنیم و بفهمیم چگونه تیراندازی را متوقف کنیم.
🔹ایرانیها موافقت کردهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشورشان دعوت کنند.
🔹من نمیتوانم ۶۰ روز آینده اینجا بمانم. به ایالات متحده برمیگردم. تیمهای فنی مشغول به کار خواهند بود
🔹توافق نهایی، خانه است. ما پایه و اساس را گذاشتیم. ما خانه را نساختهایم، اما یک پایه و اساس موفق گذاشتیم.
🔹ایرانیها تهدید به خروج کردند، یا حداقل تهدیدهایی در رسانههای اجتماعی وجود داشت که آنها خروج خواهند کرد. آنها خروج نکردند.
🔹ما دیروز به ایرانیها گفتیم: «وقتی شما به چیزی که ما نسل هزاره ممکن است آن را یاوهگویی بنامیم، میپردازید، نمیتوانید انتظار داشته باشید که ترامپ پاسخ ندهد.»
🔹وقتی آنها چیزهایی میگویند که حقیقت ندارند، ترامپ به آن پاسخ خواهد داد.
🔹گاهی اوقات یک فرد جوان پهپادی را شلیک میکند که از فرماندهی عالی تأیید نشده است.
🔹البته، اسرائیل باید به آن پاسخ دهد، اما اگر اسرائیل در چارچوب گفتگویی که بین حزبالله، لبنان، اسرائیل و سایر شرکا در منطقه در جریان است، پاسخ دهد، میتوانیم وضعیت صلحآمیزتری داشته باشیم.
🔹اسرائیل و هر ملت دیگری در منطقه حق دفاع از خود را دارند.
🔹در ۲۴ ساعت گذشته، احتمالاً اوضاع در لبنان آرامترین زمان ممکن بوده است.
🔹اسرائیلیها بسیار واضح گفتهاند که قصد ارضی در جنوب لبنان ندارند. دلیل اینکه آنها احساس میکنند باید آنجا باشند این است که نگران جنگجویان حزبالله در جنوب لبنان هستند.
🔹ما معتقدیم میتوانیم به جایی برسیم که هم تمامیت ارضی لبنان و هم امنیت اسرائیل محافظت شود.
🔹این توافقی نیست که ایالات متحده به منطقه تحمیل کند. این توافقی است که منطقه به شدت از ایالات متحده خواسته است تا آن را اجرا کند.
🔹یکی از کارهایی که ما میخواستیم انجام بدهیم [و خیلی هم برای ما اولویت نداشت] این بود که یک پروسهای را ترتیب بدهیم که اگر، اگر، دارایی از ایران آزاد شد، این پول، به مردم ایران برسد و نه سپاه پاسداران و تروریسم.
🔹جرد کوشنر و قطریها به یک راهحل مناسب رسیدن که اگر پولی از دارایی ایرانیها آزاد شد، ما اول آن را تایید کنیم و قطریها تایید کنند تا از آن پول برای خرید محصولات کشاورزی آمریکایی استفاده بشه برخلاف صحبتهایی که ایرانیها میکنند، همشون نه، بعضیهاشون، ما به یک توافق کلاسیک ترامپی رسیدیم.
🔹اگر داراییهای ایران آزاد شود، کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر میکند و به تغذیه مردم ایران کمک میکند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡4
قطر: مسائلی مانند موضوع هستهای میان واشنگتن و تهران در حال بررسی است
🔸محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر:
🔸هدف از یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران را توقف جنگ و زمینهسازی مذاکرات اعلام کرد.
🔸مسائلی مانند موضوع هستهای میان واشنگتن و تهران و مسائلی دیگر مانند امنیت و تنگه هرمز، با منطقه در حال بررسی است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر:
🔸هدف از یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران را توقف جنگ و زمینهسازی مذاکرات اعلام کرد.
🔸مسائلی مانند موضوع هستهای میان واشنگتن و تهران و مسائلی دیگر مانند امنیت و تنگه هرمز، با منطقه در حال بررسی است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔥2