This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻 قالیباف: یک وقتهایی پیش میاد که در حوزه نظامی شرایطی فراهم میشه که دیپلماسی باید کار خودش رو انجام بده. یعنی اینکه همان مأموریتی را که نظامی میخواد انجام بده و به هر دلایلی نمیشه، آن را دیپلماسی باید بتونه انجام بده.
پینوشت: چه حرف عجیبی. عاقبت این تصور و میلِ عجیب قالیباف به «رزمندگی در دیپلماسی» رو هم خواهیم دید.
به گندم ری نخواهید رسید
پینوشت: چه حرف عجیبی. عاقبت این تصور و میلِ عجیب قالیباف به «رزمندگی در دیپلماسی» رو هم خواهیم دید.
به گندم ری نخواهید رسید
🔥4👍2
ترامپ: همه کاملا آگاهاند که ایران موافقت خواهد کرد که برای تضمین «صداقت هستهای» در بلندمدت، بازرسیهای گسترده تسلیحاتی انجام شود.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱3😡1
⭕️نفاق و سادهسازی!
یکی از ویژگیهای منافقان و نفوذیها «سادهسازی» حل مسائل تقابل اسلام و کفر است. و با این کار میکوشند هزینه «مقاومت» را بیشتر از هزینه «تسلیم» جلوه دهند. هزینه «چالش با مستکبران و ظالمان» را بالاتر از هزینه «سازش با جنایتکاران و مستکبران» نشان دهند!
البته همانطور که خدای متعال و اولیای الهی میگویند: مقاومت و استقامت حتماً هزینه دارد. و به تعبیر رهبر شهید انقلاب: «مقاومت هزینه دارد؛ اما هزینهی سازش و تسلیم، از هزینهی مقاومت به مراتب بیشتر است» اما
اولاً وظیفه انسانی و دینی و عقلی ما مقاومت است
و ثانیاً، تجربه تاریخی همه ملتها به ویژه تجربه تاریخی ۲۰۰ سال اخیر ملت ایران به وضوح نشان میدهد که هزینه مقاومت به مراتب کمتر از هزینه سازش و وادادگی و تسلیم است.
امیرمؤمنان علیه السلام که در دوران حکومت خود بیشتر ضربه را از ناحیه منافقان و یاران واداده و سادهساز و سهلاندیش متحمل شدند، دستکم در دو جای نهج البلاغه به این ویژگی اشاره میکند:
یک. در بخشی از خطبه ۱۹۴ نهج البلاغه آنجا که مخاطبان خود را از اهل نفاق برحذر میدارد در ضمن بیان ویژگیهای اخلاقی، روانشناختی، فرهنگی و سیاسی اهل نفاق، یکی از آن ویژگیها را چنین ذکر میکند:
«قَدْ هَوَّنُوا الطَّرِيقَ وَ أَضْلَعُوا الْمَضِيقَ؛ راه سخت و تنگ باطل را آسان جلوه مىدهند، و از راه حق بر اين پايه، كه راهى سخت و تنگ است مىترسانند.»
دو. در خطبه ۱۲۱ که بعد از لیله الهریر و در پاسخ اعتراض یکی از یاران که چرا اول مخالف حکمیت بودید و الان از آن دفاع میکنید، سخنانی را ایراد کردند که در بخشی از آن فرمودند:
«إِنَّ الشَّيْطَانَ يُسَنِّي لَكُمْ طُرُقَهُ؛ وَ يُرِيدُ أَنْ يَحُلَّ دِينَكُمْ عُقْدَةً عُقْدَةً؛ وَ يُعْطِيَكُمْ بِالْجَمَاعَةِ الْفُرْقَةَ؛ وَ بِالْفُرْقَةِ الْفِتْنَةَ؛ شيطان راههاى خود را به شما آسان مىنمايد، و میخواهد گرههاى استوار دينتان را يكى پس از ديگرى بگشايد؛ [یعنی تعلقات دینی و ارزشی شما را آرام آرام کم و کمرنگ کند] و به جاى انسجام و هماهنگى بر پراكندگى و تفرقهتان بيفزايد؛ و از پراكندگى، فتنه به پا كند.»
✍احمدحسین شریفی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یکی از ویژگیهای منافقان و نفوذیها «سادهسازی» حل مسائل تقابل اسلام و کفر است. و با این کار میکوشند هزینه «مقاومت» را بیشتر از هزینه «تسلیم» جلوه دهند. هزینه «چالش با مستکبران و ظالمان» را بالاتر از هزینه «سازش با جنایتکاران و مستکبران» نشان دهند!
البته همانطور که خدای متعال و اولیای الهی میگویند: مقاومت و استقامت حتماً هزینه دارد. و به تعبیر رهبر شهید انقلاب: «مقاومت هزینه دارد؛ اما هزینهی سازش و تسلیم، از هزینهی مقاومت به مراتب بیشتر است» اما
اولاً وظیفه انسانی و دینی و عقلی ما مقاومت است
و ثانیاً، تجربه تاریخی همه ملتها به ویژه تجربه تاریخی ۲۰۰ سال اخیر ملت ایران به وضوح نشان میدهد که هزینه مقاومت به مراتب کمتر از هزینه سازش و وادادگی و تسلیم است.
امیرمؤمنان علیه السلام که در دوران حکومت خود بیشتر ضربه را از ناحیه منافقان و یاران واداده و سادهساز و سهلاندیش متحمل شدند، دستکم در دو جای نهج البلاغه به این ویژگی اشاره میکند:
یک. در بخشی از خطبه ۱۹۴ نهج البلاغه آنجا که مخاطبان خود را از اهل نفاق برحذر میدارد در ضمن بیان ویژگیهای اخلاقی، روانشناختی، فرهنگی و سیاسی اهل نفاق، یکی از آن ویژگیها را چنین ذکر میکند:
«قَدْ هَوَّنُوا الطَّرِيقَ وَ أَضْلَعُوا الْمَضِيقَ؛ راه سخت و تنگ باطل را آسان جلوه مىدهند، و از راه حق بر اين پايه، كه راهى سخت و تنگ است مىترسانند.»
دو. در خطبه ۱۲۱ که بعد از لیله الهریر و در پاسخ اعتراض یکی از یاران که چرا اول مخالف حکمیت بودید و الان از آن دفاع میکنید، سخنانی را ایراد کردند که در بخشی از آن فرمودند:
«إِنَّ الشَّيْطَانَ يُسَنِّي لَكُمْ طُرُقَهُ؛ وَ يُرِيدُ أَنْ يَحُلَّ دِينَكُمْ عُقْدَةً عُقْدَةً؛ وَ يُعْطِيَكُمْ بِالْجَمَاعَةِ الْفُرْقَةَ؛ وَ بِالْفُرْقَةِ الْفِتْنَةَ؛ شيطان راههاى خود را به شما آسان مىنمايد، و میخواهد گرههاى استوار دينتان را يكى پس از ديگرى بگشايد؛ [یعنی تعلقات دینی و ارزشی شما را آرام آرام کم و کمرنگ کند] و به جاى انسجام و هماهنگى بر پراكندگى و تفرقهتان بيفزايد؛ و از پراكندگى، فتنه به پا كند.»
✍احمدحسین شریفی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رئیسجمهور ترامپ درباره ایران:
پولی که آزاد میشود برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا به طور انحصاری از طریق آمریکا و از کشاورزان ما خریداری خواهد شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پولی که آزاد میشود برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا به طور انحصاری از طریق آمریکا و از کشاورزان ما خریداری خواهد شد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎤 خبرنگار: خزانهداری تحریمهای نفتی ایران را برداشت.
🇺🇸 ترامپ: من باید دقیقاً وضعیت را بفهمم، اما اگر تحریمها برداشته شوند، پول به این کشور وارد خواهد شد. تمام آن پول بازمیگردد. آنها ۹۱ میلیون نفر جمعیت دارند؛ نمیتوانند آنها را تغذیه کنند. پول عمدتاً به کشاورزان ما خواهد رسید.
چه ذلتی بالاتر از این که دست کشاورزان خودمونو خالی کنیم پول بلوکه شده رو نتونیم آزاد کنیم بجاش غذاو داروی آلوده ی امریکایی وارد ایران کنیم که همشو به سلامت آدما ربط داره، پولش تو جیب کشاورزای امریکایی بره...
طرف یجوری گفت میخوایم غذا برسونیم به ایران انگار ایران گدا گشنس افتاده تو قحطی😡
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🇺🇸 ترامپ: من باید دقیقاً وضعیت را بفهمم، اما اگر تحریمها برداشته شوند، پول به این کشور وارد خواهد شد. تمام آن پول بازمیگردد. آنها ۹۱ میلیون نفر جمعیت دارند؛ نمیتوانند آنها را تغذیه کنند. پول عمدتاً به کشاورزان ما خواهد رسید.
چه ذلتی بالاتر از این که دست کشاورزان خودمونو خالی کنیم پول بلوکه شده رو نتونیم آزاد کنیم بجاش غذاو داروی آلوده ی امریکایی وارد ایران کنیم که همشو به سلامت آدما ربط داره، پولش تو جیب کشاورزای امریکایی بره...
طرف یجوری گفت میخوایم غذا برسونیم به ایران انگار ایران گدا گشنس افتاده تو قحطی😡
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎤 خبرنگار: آیا میتوانید تضمین کنید که ایرانیها از سود فروش نفت برای بازسازی ارتش خود استفاده نکنند و فقط برای دولت بعدی آماده شوند؟
🇺🇸 ترامپ: خب، آنها قرار نیست این کار را بکنند، قربان. خواهیم دید، اما قرار است پول را برای خرید غذا برای مردمشان استفاده کنند، چون در حال حاضر مردمشان خیلی گرسنه هستند و آن را فقط از ما میخرند — ذرت، سویا.
باید پول زیادی باشد. امیدوارم پول زیادی باشد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🇺🇸 ترامپ: خب، آنها قرار نیست این کار را بکنند، قربان. خواهیم دید، اما قرار است پول را برای خرید غذا برای مردمشان استفاده کنند، چون در حال حاضر مردمشان خیلی گرسنه هستند و آن را فقط از ما میخرند — ذرت، سویا.
باید پول زیادی باشد. امیدوارم پول زیادی باشد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸 رئیسجمهور ترامپ درباره ایران:
تا زمانی که به ما احترام بگذارند نمیخواهم از کلمه «ترس» استفاده کنم چون نامناسب است تا زمانی که به ما احترام بگذارند، مشکلی نخواهیم داشت.
ما کنترل کامل تنگه را در دست داریم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تا زمانی که به ما احترام بگذارند نمیخواهم از کلمه «ترس» استفاده کنم چون نامناسب است تا زمانی که به ما احترام بگذارند، مشکلی نخواهیم داشت.
ما کنترل کامل تنگه را در دست داریم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😡3👍1
ونس :
اگر هر کدام از داراییهای مسدودشدهٔ ایران آزاد شود، ما روی آن حق تأیید و نظارت داریم، قطریها هم حق تأیید دارند
سپس آن پول عملاً صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد.
آنچه به آن دست یافتیم، از نظر من یک توافق کلاسیکِ به سبک ترامپ است؛ توافقی که در آن اگر داراییهای ایران هر زمانی آزاد شود، صرف ثروتمندترکردن کشاورزان آمریکایی و تأمین غذای مردم ایران خواهد شد.
👈🏽پیروزی بزرگ جنگ رمضان رو در
میز مذاکره تبدیل کردیم به یک
شکست خفت بار!
این ساز و کار همون سازکاریه که
عراق بعد از جنگ بهش مبتلا شد!
نفت در برابر غذا
دمت گرم خلبان!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
اگر هر کدام از داراییهای مسدودشدهٔ ایران آزاد شود، ما روی آن حق تأیید و نظارت داریم، قطریها هم حق تأیید دارند
سپس آن پول عملاً صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد.
آنچه به آن دست یافتیم، از نظر من یک توافق کلاسیکِ به سبک ترامپ است؛ توافقی که در آن اگر داراییهای ایران هر زمانی آزاد شود، صرف ثروتمندترکردن کشاورزان آمریکایی و تأمین غذای مردم ایران خواهد شد.
👈🏽پیروزی بزرگ جنگ رمضان رو در
میز مذاکره تبدیل کردیم به یک
شکست خفت بار!
این ساز و کار همون سازکاریه که
عراق بعد از جنگ بهش مبتلا شد!
نفت در برابر غذا
دمت گرم خلبان!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
حالا بریم سراغ تحریمهایی
که قراره برداشته بشه
خیلی مهمه که بدونید
قراره چه اتفاقی رخ بده
چی بدیم و چی بگیریم👇
ونس درباره معافیتهای
تحریمی ایران چه گفته بود؟
معاون ترامپ:
👈🏽 رفع تحریم نفت
امتیاز به ایران نیست،
میخواهیم شبکه مالی
آنها را رصد کنیم!
جیدی ونس در خصوص لغو تحریمها:
صراحتاً بگویم،
ما این اقدام را امتیاز
بزرگی به ایرانیها نمیدانستیم؛
ایران هم آن را امتیازی برای خود
تلقی نمیکرد، چرا که عامل بازدارنده
آنها از فروش نفت، تحریمها نبود.
👈🏽آنها بدون هیچ تخفیفی،
نفت زیادی میفروختند،
زیرا تحریمها اساساً ناکارآمد بودند.
در آن مقطع، کاری که تحریمها
انجام دادند این بود که سیستم
مالی ایران را به سمت چیزی
شبیه به سیستم بانکداری
سایه سوق دادند.
👈🏽با لغو محاصره ما در واقع
قادر خواهیم بود تا حدی ببینیم
که سیستم مالی آنها پول را به
کجا میفرستد و از کجا دریافت میکند.
این یک منفعت واقعی است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
که قراره برداشته بشه
خیلی مهمه که بدونید
قراره چه اتفاقی رخ بده
چی بدیم و چی بگیریم👇
ونس درباره معافیتهای
تحریمی ایران چه گفته بود؟
معاون ترامپ:
👈🏽 رفع تحریم نفت
امتیاز به ایران نیست،
میخواهیم شبکه مالی
آنها را رصد کنیم!
جیدی ونس در خصوص لغو تحریمها:
صراحتاً بگویم،
ما این اقدام را امتیاز
بزرگی به ایرانیها نمیدانستیم؛
ایران هم آن را امتیازی برای خود
تلقی نمیکرد، چرا که عامل بازدارنده
آنها از فروش نفت، تحریمها نبود.
👈🏽آنها بدون هیچ تخفیفی،
نفت زیادی میفروختند،
زیرا تحریمها اساساً ناکارآمد بودند.
در آن مقطع، کاری که تحریمها
انجام دادند این بود که سیستم
مالی ایران را به سمت چیزی
شبیه به سیستم بانکداری
سایه سوق دادند.
👈🏽با لغو محاصره ما در واقع
قادر خواهیم بود تا حدی ببینیم
که سیستم مالی آنها پول را به
کجا میفرستد و از کجا دریافت میکند.
این یک منفعت واقعی است.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ادعای ترامپ :
ایران با بازرسیهای
عمده موافقت خواهد کرد!
همه کاملاً مطلع هستند که
ایران با «بازرسیهای عمده تسلیحاتی»
جهت تضمین «صداقت هستهای»
در آیندهای طولانی موافقت خواهد کرد.
👈🏽 اگر تصور میکنید
ترامپ دارد بلوف میزند
سخت در اشتباهید!
تک تک این حرفها در آینده
عملیاتی خواهد شد
چرا که بیس
تیم مذاکره کننده ما
همان است که برجام را
به جان ملت انداخت
و سالها کشور
درگیر آن خواهد بود!
تیم مذاکره کننده ما
عملا هیچ بخش از
مذاکرات جزئیِ
خودشان با امریکا را
رسانهای نکردند!
به خصوص
در موضوع هستهای
که خط قرمز
رهبر انقلاب هم بوده!
هر چه گفتند
الفاظی کلی و دیپلماتیک بوده
که ابهامات را
بیشتر میکند!
برای مثال
سوال میکنیم
تکلیف تنگه هرمز چه شد؟
پاسخ تیم قالیباف:
تنگه هرمز
دیگر به شرایط قبل از
جنگ رمضان
بر نمیگردد؟
خب این یعنی چه؟
قبل از جنگ رمضان
همه کشتیها
اعم از نظامی و غیر نظامی،
دشمن و دوست،
جاسوسی و غیر جاسوسی
از تنگه هرمز
بدون کنترل و بدون عوارض
عبور و مرور داشتند!
الان چه؟
دقیقا با همان شرایط
تنگه باز شده!
آیا غیر از این است؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ایران با بازرسیهای
عمده موافقت خواهد کرد!
همه کاملاً مطلع هستند که
ایران با «بازرسیهای عمده تسلیحاتی»
جهت تضمین «صداقت هستهای»
در آیندهای طولانی موافقت خواهد کرد.
👈🏽 اگر تصور میکنید
ترامپ دارد بلوف میزند
سخت در اشتباهید!
تک تک این حرفها در آینده
عملیاتی خواهد شد
چرا که بیس
تیم مذاکره کننده ما
همان است که برجام را
به جان ملت انداخت
و سالها کشور
درگیر آن خواهد بود!
تیم مذاکره کننده ما
عملا هیچ بخش از
مذاکرات جزئیِ
خودشان با امریکا را
رسانهای نکردند!
به خصوص
در موضوع هستهای
که خط قرمز
رهبر انقلاب هم بوده!
هر چه گفتند
الفاظی کلی و دیپلماتیک بوده
که ابهامات را
بیشتر میکند!
برای مثال
سوال میکنیم
تکلیف تنگه هرمز چه شد؟
پاسخ تیم قالیباف:
تنگه هرمز
دیگر به شرایط قبل از
جنگ رمضان
بر نمیگردد؟
خب این یعنی چه؟
قبل از جنگ رمضان
همه کشتیها
اعم از نظامی و غیر نظامی،
دشمن و دوست،
جاسوسی و غیر جاسوسی
از تنگه هرمز
بدون کنترل و بدون عوارض
عبور و مرور داشتند!
الان چه؟
دقیقا با همان شرایط
تنگه باز شده!
آیا غیر از این است؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
قالیباف، رئیس هیأت مذاکرهکننده:
سفر به سوئیس برای مذاکرات چهارجانبه،
دقیقاً در امتداد میدان نظامی بود!
آقای قالیباف:
مذاکره در امتداد جنگ بی معنی است!!!
بهترین وضعیت ممکن
مذاکره در موازات جنگ است!
تنگه هرمز را با قدرت جنگ
بدست آوردیم و به میز مذاکره
بردیم تا تیغ بُرنده آن را کند کنیم!
سفر به سوئیس برای مذاکرات چهارجانبه،
دقیقاً در امتداد میدان نظامی بود!
آقای قالیباف:
مذاکره در امتداد جنگ بی معنی است!!!
بهترین وضعیت ممکن
مذاکره در موازات جنگ است!
تنگه هرمز را با قدرت جنگ
بدست آوردیم و به میز مذاکره
بردیم تا تیغ بُرنده آن را کند کنیم!
عجیب!!!
قالیباف:
اگر به سوئیس نمیرفتیم،
هر لحظه خون بیشتری از
مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد!
اگه تنگه هرمز بسته نمیشد
با مذاکره می تونستید جلوی
وحشیگری اسرائیل رو بگیرید؟
اگه می تونستید پس چطور
در مذاکرات اسلام آباد نتونستید؟
چطور با امضای تفاهمنامه این
اتفاق رخ نداد؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
قالیباف:
اگر به سوئیس نمیرفتیم،
هر لحظه خون بیشتری از
مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد!
اگه تنگه هرمز بسته نمیشد
با مذاکره می تونستید جلوی
وحشیگری اسرائیل رو بگیرید؟
اگه می تونستید پس چطور
در مذاکرات اسلام آباد نتونستید؟
چطور با امضای تفاهمنامه این
اتفاق رخ نداد؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥بیژن عبدالکریمی: از دستگاه دیپلماسی کشور میترسم. به مردم میگویم شما هم نگران باشید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پیام رسانه رهبر انقلاب👆
چند روز قبل در پیام منتشر شده رهبری از رسانهشون، داخل کروشه نوشته بود [درباره تفاهم] نظر دیگری داشتم.
و برداشت شد که رهبر انقلاب با اصل تفاهم نامه موافق است و در مورد متن آن نظر دیگری داشتند.
رسانهی رهبر انقلاب بابت آن کروشه عذرخواهی کرد. 👈یعنی ایشون تذکر دادن تا حذف بشه
هنوز سپاه و فرماندهانی که نسبت ناروا به رهبر دادند از رهبر و مردم عذرخواهی نکرده اند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
چند روز قبل در پیام منتشر شده رهبری از رسانهشون، داخل کروشه نوشته بود [درباره تفاهم] نظر دیگری داشتم.
و برداشت شد که رهبر انقلاب با اصل تفاهم نامه موافق است و در مورد متن آن نظر دیگری داشتند.
رسانهی رهبر انقلاب بابت آن کروشه عذرخواهی کرد. 👈یعنی ایشون تذکر دادن تا حذف بشه
هنوز سپاه و فرماندهانی که نسبت ناروا به رهبر دادند از رهبر و مردم عذرخواهی نکرده اند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مژدگانی که گربه عابد شد
🔹چقدر عجیب، برجامیون موافق تسویه پول بلوکهشده نفت ایران با محصولات کشاورزی آمریکا شدهاند. هیچ خبری هم از هشتگ #نفت_در_برابر_غذا نیست.
🔹هر چیزی که ایران را وابسته به اربابشان کند کار درستی است، اما تهاتر نفت با سایر کشورها اگر باعث بیاثر کردن تحریم شود باید به آن هجمه کرد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹چقدر عجیب، برجامیون موافق تسویه پول بلوکهشده نفت ایران با محصولات کشاورزی آمریکا شدهاند. هیچ خبری هم از هشتگ #نفت_در_برابر_غذا نیست.
🔹هر چیزی که ایران را وابسته به اربابشان کند کار درستی است، اما تهاتر نفت با سایر کشورها اگر باعث بیاثر کردن تحریم شود باید به آن هجمه کرد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
اجتهاد عجیب و نابجا مدیران صفحه رسانه دفتر انقلاب که باعث تحریف پیام رهبری شد و تذکر گرفت
صفحه موسوم به رسانه رهبر انقلاب نوشت:
🔹در یکی از گزیدههای متنیِ منتشرشده در این رسانه از پیام ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا، عبارتی در قلاب اضافه شده بود که در متن اصلی نبوده و صرفاً با هدف گویاسازی و تسهیل فهم مخاطب افزوده شده بود که به دلیل امکان ایجاد برداشت نادرست، از خروجیهای این رسانه حذف میشود.
🔹 ضمن پوزش از مخاطبان محترم به اطلاع میرساند این توضیح صرفاً ناظر به نحوه تنظیم و انتشار متن است و دلالتی بر تأیید یا رد هرگونه برداشتی درباره اصل موضوع مورد اشاره ندارد.
🔸گفتی است همین اقدام رسانه رهبر انقلاب باعث شده بود که برخی حامیان مذاکره مدعی شوند که رهبر معظم انقلاب صرفا مخالف تفاهم با آمریکا بودهاند نه مخالف مذاکره، که با این توضیحات واقعیت روشن تر شده است.
*عکس مربوط به اجتهاد مدیران صفحه رسانه رهبر انقلاب در اضافه کردن عبارت [درباره تفاهم نامه] به کلام رهبر انقلاب است.
صفحه موسوم به رسانه رهبر انقلاب نوشت:
🔹در یکی از گزیدههای متنیِ منتشرشده در این رسانه از پیام ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا، عبارتی در قلاب اضافه شده بود که در متن اصلی نبوده و صرفاً با هدف گویاسازی و تسهیل فهم مخاطب افزوده شده بود که به دلیل امکان ایجاد برداشت نادرست، از خروجیهای این رسانه حذف میشود.
🔹 ضمن پوزش از مخاطبان محترم به اطلاع میرساند این توضیح صرفاً ناظر به نحوه تنظیم و انتشار متن است و دلالتی بر تأیید یا رد هرگونه برداشتی درباره اصل موضوع مورد اشاره ندارد.
🔸گفتی است همین اقدام رسانه رهبر انقلاب باعث شده بود که برخی حامیان مذاکره مدعی شوند که رهبر معظم انقلاب صرفا مخالف تفاهم با آمریکا بودهاند نه مخالف مذاکره، که با این توضیحات واقعیت روشن تر شده است.
*عکس مربوط به اجتهاد مدیران صفحه رسانه رهبر انقلاب در اضافه کردن عبارت [درباره تفاهم نامه] به کلام رهبر انقلاب است.
تبعات اجتهاد عجیب و نابجا مدیران صفحه رسانه دفتر انقلاب که باعث تحریف پیام رهبری شد و تذکر گرفت : تحریف جمله رهبری در زیرنویس شبکه خبر
جمله آقا سید مجتبی: بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم.
اما در زیرنویس شبکه خبر ۲۸ خرداد کلمه درباره تفاهم نامه اضافه شده تا این برداشت شود با اصل مذاکره موافق بوده اند و در بندهای تفاهمنامه نظر دیگری داشته اند!
صدا و سیما و جبلی هنوز از رهبر و مردم عذرخواهی نکرده اند.
دست از تحریف و سانسور بردارید.
جبلی حیا کن
صدا و سیما رو رها کن
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
جمله آقا سید مجتبی: بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم.
اما در زیرنویس شبکه خبر ۲۸ خرداد کلمه درباره تفاهم نامه اضافه شده تا این برداشت شود با اصل مذاکره موافق بوده اند و در بندهای تفاهمنامه نظر دیگری داشته اند!
صدا و سیما و جبلی هنوز از رهبر و مردم عذرخواهی نکرده اند.
دست از تحریف و سانسور بردارید.
جبلی حیا کن
صدا و سیما رو رها کن
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
🚨با اعمال قدرت کودتاچیان برنامه به وقت ایران به علت افشای خیانت تیم مذاکرهکننده فعلا پخش نخواهد شد.
جبلی حیا کن صدا و سیما رو رها کن
جبلی استعفا
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
جبلی حیا کن صدا و سیما رو رها کن
جبلی استعفا
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍9