دیده بان انقلاب
13.3K subscribers
69.1K photos
55.8K videos
1.04K files
53.4K links
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی

تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳


دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab


اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
Download Telegram
تحویل بگیرید آقایان وفاقی!

🚨🚨پست جدید ترامپ خواسته‌های بی‌انتهاش:


‼️ایران باید موافقت کند که هرگز به سلاح یا بمب هسته‌ای دست نخواهد یافت.

‼️تنگه هرمز باید فوراً باز شود؛ بدون دریافت عوارض و برای عبور آزادانه کشتی‌ها در هر دو جهت.

‼️تمام مین‌های دریایی باید از بین برده شوند. (ما با استفاده از مین‌روب‌های زیرسطحی عظیم خود، تعداد زیادی از این مین‌ها را از طریق انفجار نابود کرده‌ایم. ایران نیز باید فوراً هر مین باقی‌مانده را جمع‌آوری و/یا منفجر کند که تعداد آن‌ها زیاد نخواهد بود.)

‼️کشتی‌هایی که به دلیل محاصره دریایی شگفت‌انگیز و بی‌سابقه ما در تنگه گرفتار شده‌اند ــ محاصره‌ای که اکنون لغو خواهد شد ــ می‌توانند روند «بازگشت به خانه» را آغاز کنند!

‼️مواد غنی‌شده، که گاهی از آن با عنوان «غبار هسته‌ای» یاد می‌شود و در اعماق زمین، زیر کوه‌هایی که در اثر حمله قدرتمند بمب‌افکن‌های B-2 ما یازده ماه پیش تقریباً فرو ریخته‌اند، مدفون شده است، توسط ایالات متحده از زیر زمین خارج خواهد شد. (طبق توافق، آمریکا همراه با چین تنها کشورهایی هستند که توانایی فنی و مهندسی انجام این کار را دارند.)

این اقدام در هماهنگی کامل با جمهوری اسلامی ایران و همچنین با حضور و همکاری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام خواهد شد و این مواد نابود خواهند شد.

‼️تا اطلاع ثانوی هیچ پولی مبادله نخواهد شد.

‼️درباره موضوعات دیگری که اهمیت بسیار کمتری دارند نیز توافق #حاصل_شده است.

اکنون به اتاق وضعیت می‌روم تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنم.

این حرامزاده فقط یک زبان میفهمد
و آن زبان زور است



شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
🔺آقای همتی!
جنابعالی الان باید به خاطر ترک فعل و کاهش ۷ میلیارد دلار دارایی این ملت به ۶ میلیارد دلار به دلیل چنج نکردن این پولها در کره که حالا در قطر مونده محاکمه بشی

جنابعالی باید به خاطر کاهش ارزش پول ملی که سفارشی اینکارو کردی محاکمه بشی

جنابعالی باید به خاطر ارائه اسناد محرمانه به بیگانه به بهانه گرفتن وام که معاون خودت این خبر رو افشا کرد محاکمه بشی.
وامی که هیچ وقت به ما ندادند

جنابعالی باید به خاطر گران کردن دلار به بهانه تک‌نرخی کردن ارز که هیچ وقت نشد و صرفا بهانه‌ای بود برای گران کردن دلار به نفع عده‌ای رانتخوار و سودجو محاکمه بشی.

در هر دادگاهی میشه به راحتی تو رو محکوم کرد. تو اونجا چه میکنی؟

آقای اژه ای چرا این افراد رو محاکمه نمیکنید؟

محمدباقر محمدزاده


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍8
🔴 مَثنَىٰ و فُرادىٰ

آنچه دارد از واگذاری تمام عرصه‌ها رقم می‌خورد رسما یک کودتاست!
تمام خطوط قرمز «عزت و شرافت» و «امنیت و منفعت» ملی را رد کرده‌اند؛ چون می‌دانند رهبرمان با این حد از تهدیدات نظامی و امنیتی و خطر ترور، دست بسته است.
قُل إِنما أَعِظُكُم بِواحدَةٍ أَن تَقوموا للّهِ مَثنَىٰ و فُرادىٰ.

احمد قدیری

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔹چرا با کسانی مذاکره می‌کنید که هر روز ملت ما را تهدید می‌کنند و به خودتان هم بی‌احترامی می‌کنند!؟

محمد طاهر رحیمی، کارشناس اقتصادی:

🔹امام شهید ما فرمودند: مذاکره زیر بار تهدید را هیچ سیاست مدار عاقلی و هیچ ملت با غیرتی قبول نخواهد کرد.

🔹چرا با کسانی مذاکره کردید که هر روز ملت ما را تهدید می‌کنند و به خودتان هم بی‌احترامی می‌کنند؟ اعتیاد به مذاکره باعث می‌شود نتوانید درست مذاکره کنید.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
3😱1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔹شده نمایندگان مجلس کفن بپوشند، اما مجلس باید زودتر باز شود

عباس بیگدلی، نماینده مجلس:

🔹این که امام عزیز ما خودشان را در کنار مردم معرفی می‌کنند، یعنی ما مسئولین رفوزه شدیم و باید توبه کنیم.

🔹مجلس باید از جزئیات مذاکرات مطلع باشد و نظارت بر تحقق شروط در تفاهم آمده و شروط رهبری را انجام دهد.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
7
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔹این تفاهم‌نامه باب امام‌کشی را باز نگه می‌دارد!

محمدطاهر رحیمی، کارشناس اقتصادی:

🔹می‌گویند مالک اشتر هم تا پشت خیمه معاویه رفت اما به دستور امام برگشت خب شما هم شمشیر خود را تا پشت خیمه‌ی آمریکا ببر، اگر امام دستور داد برگرد.
معاویه از ترس شمشیر مالک سکوت کرد چیزی نگفت.
ترامپ کجا سکوت کرده؟
او هنوز تهدید و بی احترامی می‌کند.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔹جنگ روند تورم را تغییر نداده آقای پزشکیان! سیاست‌های غلط شما تورم را صعودی کرده است

محمد‌طاهر رحیمی، کارشناس اقتصادی:

🔹در شهریور ۱۴۰۱ ما تورم نزولی را شاهد بودیم اما در دولت آقای پزشکیان بعد از سه ماه ثابت بودن تورم روند نزولی پیدا کرد و تا قبل از جنگ به صد و پنج درصد رسید، پس نمی‌توانید اين وضعیت اقتصادی را گردن جنگ بیاندازید.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴واکنش حجت‌الاسلام قمی به بخشی از سخنانِ نامتناسب با وحدتِ پزشکیان در میانه‌ی جنگ، پیرامون نیروهای جان‌برکف هوافضا

🔹رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: توقع نداریم نکاتی گفته شود که خالی از دقت است!

آقای قمی
ممنون که حداقل شما اومدید دفاع کردید.
اما الان باید خود سپاه میومد دفاع میکرد.
ولی چون گاف بزرگی دادن در وفاق با دولت الان زبانشان بسته است و نمی توانند از عملکرد خوب خودشان دفاع کنند.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔹می‌گویند بهداشت روانی جامعه را تجمعات بهم زده!/ این ۱۰۰ خانواده خون مردم را در شیشه کرده‌اند!

عباس بیگدلی، نماینده مجلس:

🔹آنچه بهداشت روانی جامعه را بهم زده تجمعات نیست؛ تورم، فساد و بی‌عدالتی بهداشت روانی جامعه را بهم می‌ریزد. خیلی از ما می‌دانیم که ۱۰۰ خانواده در این کشور مافیای نهاد‌های دامی و دارو و واردات اقلام مورد نیاز، این خانواده‌ها هستند که خون مردم را در شیشه کرده‌اند.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
ای اشباه الرجال!
امر ولی خدا را رها کردید و به سوی بندگان بعل شتافتید؟


احمد قدی
ری

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6
ونس: بازگشایی تنگه هرمز و پایان دادن به برنامه هسته‌ای ایران از اهدافی بوده که پیشاپیش محقق شده‌اند و اکنون تمرکز مذاکرات بر دستاوردهای بیشتر و ایجاد تغییرات پایدار در خاورمیانه قرار دارد.

وای بر شما سازشکاران خطاکار

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴خضریان، نماینده مجلس: در توافق با آمریکا تثبیت نیروهای مسلح این کشور(آمریکا) در منطقه را پذیرفته‌ایم!

وای بر شما سازشکاران

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴برای پرداخت سهم هوافضا از بودجه کشور منت نگذارید

🔹پزشکیان: «ما ۲۰ میلیون بشکه نفت که مال دولت بود دادیم به هوافضای سپاه تا بتونه خودش رو تجهیز کنه...»

🔸حسینی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: این ۲۰ میلیون بشکه نفت، سهم نیروهای مسلح از صادرات نفت است که در قانون بودجه تکلیف شده است و نه سهم دولت!

🔸سهم دولت ۳۴درصد از صادرات است که با ۳۱درصد استقراض از سهم صندوق توسعه ملی به ۶۵درصد افزایش یافت.

🔸بهتر است رئیس‌جمهور محترم به جای پرداختن به این مسائل، حداقل پاسخ یکی از توییت های تهدیدآمیز رئیس جمهور کذاب آمریکا را بدهند.

#غده_سرطانی_اصلاحات


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
‏چرا آمریکا می‌تواند در ‎#تنگه‌هرمز عوارض دریافت کند ولی ایران نمی‌تواند؟

توییت دیروز ترامپ درباره دریافت: "عوارضی که توسط ایالات متحده آمریکا و برای ایالات متحده، به دلیل خدماتی که به عنوان فرشته نگهبان به کشورهای خاورمیانه ارائه داده است، به منظور بازپرداخت هزینه‌های گذشته، حال و آینده"

یعنی دریافت عوارض برای بازپرداخت هزینه‌‌های جنگی که آمریکا آغاز کرده.

اگر ایران در تنگه هرمز عوارض دریافت نکند، آمریکا و شرکت‌های بیمه انگلیسی دریافت خواهند کرد.

برآوردهای بین‌المللی درباره ظرفیت درآمدزایی تنگه‌هرمز:

رویترز: ۱۱۰ میلیارد دلار
اندیشکده آکسفورد پراسس: ۸۰ میلیارد دلار
جی پی مورگان (بزرگترین شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکا): بین ۷۰ تا ۹۰ میلیارد دلار... یعنی دوبرابر فروش نفت.

دریافت عوارض نقض هیچ قانون بین‌المللی نیست. ایران عضو کنوانسیون حقوق درياها نیست. دریافت عوارض متعارف ایران را در دنیا منزوی نمی‌کند.

لطفا در توهم لغو تحریم‌ها توسط کنگره آمریکا، از منافع مالی نقد متعلق به مردم ایران نگذرید.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
امیرحسین ثابتی:
درآمد تنگه هرمز می‌توانست
بخشی از کسری بودجه سالانه را جبران کند
اما ابتدای کار آقایان این درآمد را دادند رفت!


حالا فهمیدید چرا مجلس را تعطیل میخواستند

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
مجری فاکس‌نیوز:
توقف جنگ تا انتخابات نوامبر
به نفع ترامپ و جمهوری‌خواهان است!

برایان کیلمید:
🔹 رئیس‌جمهور باید جنگ را فعلاً متوقف کند و مهار ایران از فاصله‌ای امن، از نظر داخلی و سیاسی منطقی است. این کار به جمهوری‌خواهان شانس واقعی برای موفقیت در انتخابات میان‌دوره‌ای می‌دهد؛ چیزی که به آن نیاز دارند، و همچنین باعث می‌شود پول بیشتری در جیب آمریکایی‌ها باقی بماند.

🔹 و اگر ایران همچنان مانند یک دولت حامی تروریسم رفتار کند و در کنار مذاکرات بی‌پایان و بی‌نتیجه به اعمال فشار علیه ما ادامه دهد در این صورت در آن زمان شاهد "عملیات خشم حماسی ۲" خواهیم بود؛ نسخه دوم آن عملیات.


👈🏽دقت کردید چی شد؟
فهمیدید جنگ رو فعلا کنارگذاشتن برای چی؟
بعد اینور حرفای مذاکره کننده ها رو ببینید
به تضمین های امیر قطر و عمان و عاصم منیر دلخوش کردن و خیال میکنن امریکا رو در میز مذاکره شکست دادن!!!


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
قالیباف:
ما مذاکرات را به پایان رساندیم،
جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم!

در طول مذاکرات متوجه شدم
که ترامپ تهدیداتی علیه رئیس‌جمهور ما،
تیم مذاکره‌کننده و حتی تهدید به حمله احتمالی
به خاک ما مطرح کرده است.
ما مذاکرات را به پایان رساندیم،
جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم!



قهرمان وطن!
اگه دیگر بازنگشتید
پس کی تحریم برداشتید؟
کی در مورد هسته ای حرف زدید؟
کی تصمیم گرفتید بازرسان آژانس برگردند ایران؟
کی تصمیم گرفتید گندم و ذرت و
سویا از امریکا بخرید؟
کی تصمیم گرفتید تنگه رو بدید بره؟

چجوری ۱۸ ساعت مذاکره کردید؟

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6
حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره:
واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید
و بازرسان آژانس را بپذیرید؟

اکنون این پرسش از تیم محترم
مذاکره‌کننده کشورمان در میان است
که آیا اظهارات جی‌دی ونس، معاون ترامپ
و اسکات بسنت وزیر خزانه‌داری آمریکا
درباره اجازه ورود بازرسان آژانس
و گشایش تنگه هرمز را تایید می‌فرمائید؟!

👈🏽 اگر پاسختان منفی است
و اظهارنظر آنها را غیرواقعی می‌دانید،
چرا در مقابل آن سکوت کرده
و تکذیب نمی‌کنید؟!
و اما، اگر اظهارات آنها صحت دارد
که باید پرسید مگر از انگیزه آنها
برای ورود بازرسان آژانس
و کسب اطلاعات از مراکز
حساس اتمی و نظامی
کشورمان خبر ندارید؟!
به یقین می‌دانید که گشایش تنگه هرمز
به منزله خلع سلاح ایران اسلامی
در مقابل حمله دشمنان است؟!


بله که میدانندبرادر!!!



شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
توجه کنید⚠️

مطابق این تفاهم ایران
تعهد داده است :
که مطلقا به دنبال تهیه
سلاح هسته ای نرود
(چه خرید سلاح و چه تولید سلاح).
این بند با توجه به آنکه در توافق نهایی
به یک قطعنامه الزام آور در شورای امنیت
تبدیل خواهد شد تعهداتی فراتر از NPT
از ایران گرفته که بر فرض خروج ایران
از NPT هم ایران امکان ساخت
سلاح هسته ای را نخواهد داشت
و چنانچه به سمت ساخت سلاح برود
به جهت نقض تعهد خودش به
سازمان ملل در مقابل تمام کشور ها
من جمله اعضای دائم و موقت
شورای امنیت قرار خواهد گرفت.
خطری هم سطح خطر اسنپ بک در برجام.


ظاهر امر حرف درستیه
یعنی ما بر اساس منظومه فکری
امام شهیدمان
هرگز دنبال سلاح هسته ای
نبودیم! یک فرامتن دارد که بسیار
مهم است:

اما
به بهانه کنترل این بند
بازرسان آژانس (بخوانید جاسوسان اسرائیل)
بصورت دائمی همه سوراخ سنبه های
کشور رو چک میکنن!!!
به عبارتی اگر فردا دست گذاشتند
روی یک مکان نظامی که ما بهش مشکوک
هستیم و میخوایم بازرسی کنیم به مشکل
برمیخوریم!

آقای خلبان
بچرخ تا بچرخن😏


وای بر شما سازشکاران

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
خیلی خنده داره!
ببینید چطور مردم
رو اسکل فرض کردن👇
بقائی گفته موضوع موشکی ما
هیچوقت در مذاکره مطرح نمیشه!


عه
مگه قرار بود باشه؟
حتی در دوران ظریف ملعون هم
موشکی ما مورد مذاکره قرار نگرفت!
شما از هسته ای بگو که امام حی حاضر
تاکید کردند نباید به میز مذاکره بره اما
در همین سفر سوئیس رفتید و مذاکره کردید!
حرفایی رو برای فریب مردم مطرح میکنن
که هرکی نفهمه میگه به به اینا چقد خوبن!


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab