📸قبلا هم میگفتند در تاسیسات اراک بتن نریختیم. اما گزارش ۱۶ ژانویه ۲۰۱۶ آژانس نشان داد صداقت ندارند و بتن ریخته شده است.
لینک گزارش آژانس:
iaea.org/sites/default/files/documents/gov-inf-2016-1.pdf
✍امید رامز
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
لینک گزارش آژانس:
iaea.org/sites/default/files/documents/gov-inf-2016-1.pdf
✍امید رامز
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔺ادعای ترامپ: ایران به طور کامل و بدون قید و شرط با بالاترین سطح بازرسیهای هستهای برای مدتی طولانی در آینده (تا ابد!!!) موافقت کرده است
🔸این امر «صداقت هستهای» را تضمین خواهد کرد. اگر آنها با این امر موافقت نمیکردند، هیچ مذاکرهٔ دیگری در کار نبود!
🔸بر اساس این و سایر امتیازات بزرگی که ایران میدهد، من موافقت کردهام که تنگهٔ هرمز باز بماند و هیچ محاصرهٔ دریایی دیگری اعمال نشود.
🔸با این حال، تمام کشتیها در جای خود باقی میمانند تا در صورت لزوم برای برقراری مجدد محاصره، که در این مرحله بسیار بعید به نظر میرسد، آماده باشند.
🔸پول و یا تحریمهایی که وزارت خزانهداری ایالات متحده آزاد میکند، به حساب سپرده (ایسکرو) و تحت کنترل ایالات متحده واریز میشود و صرفاً برای خرید مواد غذایی و لوازم پزشکی، منحصراً از ایالات متحده، از جمله ذرت، گندم و سویا از کشاورزان بزرگ آمریکایی ما، استفاده خواهد شد.
🔸اینها چیزهایی هستند که ایران به شدت به آنها نیاز دارد. این یک بحران انسانی است و من احساس میکنم که لازم است اکنون، قبل از اینکه دیر شود، کمک کنیم.
🔸مذاکرات خوب پیش میرود!
🔸این امر «صداقت هستهای» را تضمین خواهد کرد. اگر آنها با این امر موافقت نمیکردند، هیچ مذاکرهٔ دیگری در کار نبود!
🔸بر اساس این و سایر امتیازات بزرگی که ایران میدهد، من موافقت کردهام که تنگهٔ هرمز باز بماند و هیچ محاصرهٔ دریایی دیگری اعمال نشود.
🔸با این حال، تمام کشتیها در جای خود باقی میمانند تا در صورت لزوم برای برقراری مجدد محاصره، که در این مرحله بسیار بعید به نظر میرسد، آماده باشند.
🔸پول و یا تحریمهایی که وزارت خزانهداری ایالات متحده آزاد میکند، به حساب سپرده (ایسکرو) و تحت کنترل ایالات متحده واریز میشود و صرفاً برای خرید مواد غذایی و لوازم پزشکی، منحصراً از ایالات متحده، از جمله ذرت، گندم و سویا از کشاورزان بزرگ آمریکایی ما، استفاده خواهد شد.
🔸اینها چیزهایی هستند که ایران به شدت به آنها نیاز دارد. این یک بحران انسانی است و من احساس میکنم که لازم است اکنون، قبل از اینکه دیر شود، کمک کنیم.
🔸مذاکرات خوب پیش میرود!
😡2😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥🔴دکتر جبرائیلی: امریکا هیچ تحریمی را بر نخواهد داشت/ ما در برجام تمام اینها را آزمودیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🌐چین؛ گریز از تله کربن همزمان با توسعه انرژی هستهای
چین در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۰,۰۰۰ تراواتساعت برق تولید کرد؛ رقمی بیشتر از مجموع تولید آمریکا، اتحادیه اروپا و هند. این کشور به تنهایی نیمی از رشد جهانی تولید برق را در این سال به خود اختصاص داد.
چین در حال حاضر ۵۷ راکتور هستهای با ظرفیت ۵۹.۷۶ گیگاوات دارد و از این نظر رتبه سوم جهان را در اختیار دارد. همچنین با ۲۹ راکتور در دست ساخت، برای هجدهمین سال پیاپی رتبه اول جهان در ظرفیت در حال ساخت را حفظ کرده است. پیشبینی میشود تا پیش از ۲۰۳۰، چین در ظرفیت عملیاتی انرژی هستهای نیز به رتبه اول برسد.
سهم انرژی بادی و خورشیدی در تولید برق چین به ۱۸ درصد رسیده و این کشور با تولید ۱,۸۰۰ گیگاوات، با فاصله زیاد نخستین کشور جهان است.
با این حال، بیش از ۶۰ درصد برق چین هنوز از زغالسنگ تأمین میشود و چین بزرگترین مصرفکننده زغالسنگ در جهان باقی مانده است.
چین هماکنون بزرگترین تولیدکننده و مصرفکننده برق جهان است. رشد بیسابقه در انرژی پاک (تجدیدپذیر + هستهای) در کنار وابستگی شدید به زغالسنگ، دو روی سکه انرژی این غول آسیایی را نشان میدهد. این واقعیت ثابت میکند که تولید برق، موتور محرک رشد اقتصادی کشورهاست.
چین همزمان با پیشتازی در انرژیهای تجدیدپذیر، بزرگترین منبع انتشار آلایندههای کربنی جهان نیز هست. این تناقض آشکار نشان میدهد که فشار بر کشورهایی با سهم ناچیز در انتشار گازهای گلخانهای، ابزاری برای محدود کردن تولید برق و در نتیجه محدود کردن رشد اقتصادی آنهاست.
هزینه سنگین گذار از سوختهای فسیلی به انرژی پاک، عملاً «تله کربن» را پیش روی کشورهای در حال توسعه گسترانده است. کشورهای توسعهیافته مسیر رشد خود را با استفاده از انرژی ارزان و آلاینده پیمودند و حالا که به فناوریهای نوین دست یافتهاند، حق توسعه کشورهای فقیر را نادیده گرفته و آنها را در موقعیتی ناعادلانه قرار میدهند.
کشورهای غربی با تثبیت جایگاه خود، اکنون با بهانههایی چون تغییرات اقلیمی و کاهش انتشار گازهای گلخانهای، در عمل مسیر توسعه سایر ملتها را سد میکنند.
✍ثارالله علیزاده آرند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
چین در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۰,۰۰۰ تراواتساعت برق تولید کرد؛ رقمی بیشتر از مجموع تولید آمریکا، اتحادیه اروپا و هند. این کشور به تنهایی نیمی از رشد جهانی تولید برق را در این سال به خود اختصاص داد.
چین در حال حاضر ۵۷ راکتور هستهای با ظرفیت ۵۹.۷۶ گیگاوات دارد و از این نظر رتبه سوم جهان را در اختیار دارد. همچنین با ۲۹ راکتور در دست ساخت، برای هجدهمین سال پیاپی رتبه اول جهان در ظرفیت در حال ساخت را حفظ کرده است. پیشبینی میشود تا پیش از ۲۰۳۰، چین در ظرفیت عملیاتی انرژی هستهای نیز به رتبه اول برسد.
سهم انرژی بادی و خورشیدی در تولید برق چین به ۱۸ درصد رسیده و این کشور با تولید ۱,۸۰۰ گیگاوات، با فاصله زیاد نخستین کشور جهان است.
با این حال، بیش از ۶۰ درصد برق چین هنوز از زغالسنگ تأمین میشود و چین بزرگترین مصرفکننده زغالسنگ در جهان باقی مانده است.
چین هماکنون بزرگترین تولیدکننده و مصرفکننده برق جهان است. رشد بیسابقه در انرژی پاک (تجدیدپذیر + هستهای) در کنار وابستگی شدید به زغالسنگ، دو روی سکه انرژی این غول آسیایی را نشان میدهد. این واقعیت ثابت میکند که تولید برق، موتور محرک رشد اقتصادی کشورهاست.
چین همزمان با پیشتازی در انرژیهای تجدیدپذیر، بزرگترین منبع انتشار آلایندههای کربنی جهان نیز هست. این تناقض آشکار نشان میدهد که فشار بر کشورهایی با سهم ناچیز در انتشار گازهای گلخانهای، ابزاری برای محدود کردن تولید برق و در نتیجه محدود کردن رشد اقتصادی آنهاست.
هزینه سنگین گذار از سوختهای فسیلی به انرژی پاک، عملاً «تله کربن» را پیش روی کشورهای در حال توسعه گسترانده است. کشورهای توسعهیافته مسیر رشد خود را با استفاده از انرژی ارزان و آلاینده پیمودند و حالا که به فناوریهای نوین دست یافتهاند، حق توسعه کشورهای فقیر را نادیده گرفته و آنها را در موقعیتی ناعادلانه قرار میدهند.
کشورهای غربی با تثبیت جایگاه خود، اکنون با بهانههایی چون تغییرات اقلیمی و کاهش انتشار گازهای گلخانهای، در عمل مسیر توسعه سایر ملتها را سد میکنند.
✍ثارالله علیزاده آرند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ را از مهلکه قیمت بنزین نجات دادیم!
رکورد قیمت بنزین در آمریکا به دولت بایدن و با نرخ ۵ دلار برمیگردد. در دولت فعلی ترامپ نیز این عدد تا ۴.۶ دلار افزایش یافت.
اگر ما کمی بیشتر صبر میکردیم و تنگه هرمز را نیمهباز نکرده و مذاکرات اسلامآباد را ادامه نمیدادیم، قیمت فعلی بنزین از ۵ دلار فراتر میرفت و این لکه سیاه در کارنامه ترامپ ثبت میشد.
با ثبت این عدد، احتمالا جمهوریخواهان انتخابات نوامبر را به دموکراتها میباختند و ماشین جنگی ترامپ متوقف میشد اما الان قیمت بنزین به کانال ۳ دلار برگشته.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
رکورد قیمت بنزین در آمریکا به دولت بایدن و با نرخ ۵ دلار برمیگردد. در دولت فعلی ترامپ نیز این عدد تا ۴.۶ دلار افزایش یافت.
اگر ما کمی بیشتر صبر میکردیم و تنگه هرمز را نیمهباز نکرده و مذاکرات اسلامآباد را ادامه نمیدادیم، قیمت فعلی بنزین از ۵ دلار فراتر میرفت و این لکه سیاه در کارنامه ترامپ ثبت میشد.
با ثبت این عدد، احتمالا جمهوریخواهان انتخابات نوامبر را به دموکراتها میباختند و ماشین جنگی ترامپ متوقف میشد اما الان قیمت بنزین به کانال ۳ دلار برگشته.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مسکن که مثل نهادههای دامی از خارج وارد نمیشود، پس چرا وضعیت بازار اینگونه است؟/ اوضاع تولید مسکن از زمان عباس آخوندی هم بدتر شده است
🔹فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن: آشفتگی بازار مسکن هیچ ربطی به جنگ و تحریم ندارد و بخاطر کمکاری دولت است/ خانم صادق در رقم زدن بدترین رکوردهای مسکن، روی عباس آخوندی را هم سفید کرد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن: آشفتگی بازار مسکن هیچ ربطی به جنگ و تحریم ندارد و بخاطر کمکاری دولت است/ خانم صادق در رقم زدن بدترین رکوردهای مسکن، روی عباس آخوندی را هم سفید کرد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پاسخ پازوکی کارشناس مسائل سیاسی به ادعای قالیباف
دستاورد سفرتان به سوییس این بود که آنچه دشمن در جنگ نتوانست به دست بیاورد را در مذاکره از ما گرفت!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دستاورد سفرتان به سوییس این بود که آنچه دشمن در جنگ نتوانست به دست بیاورد را در مذاکره از ما گرفت!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
اعلام برائت یکی از حامیان قالیباف از او/ متاسفانه شما هم به عاقبت احمدی نژاد دچار شدید
احمد قدیری از فعالان سیاسی حامی قالیباف، در صفحه شخصی خود نوشت:
به عنوان کسی که بدنامی حمایت از شما را در انتخابات به جان خریدم و در میان گزینههای موجود، برای آنچه مصلحت میدانستم، آبرویم را با خدای خود معامله کردم، اکنون از قالیباف کنونی اعلام برائت مینمایم.
متاسفانه جنابعالی هم به عاقبت احمدینژاد دچار شدید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
احمد قدیری از فعالان سیاسی حامی قالیباف، در صفحه شخصی خود نوشت:
به عنوان کسی که بدنامی حمایت از شما را در انتخابات به جان خریدم و در میان گزینههای موجود، برای آنچه مصلحت میدانستم، آبرویم را با خدای خود معامله کردم، اکنون از قالیباف کنونی اعلام برائت مینمایم.
متاسفانه جنابعالی هم به عاقبت احمدینژاد دچار شدید.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6🤔2
آنها که تهاتر نفت با کالاهای راهبردی را مسخره میکردند، امروز برای خرید غذا از کشاورزان آمریکایی با پول قرضی از قطر جشن گرفتهاند!
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🖼 کاریکاتور | استخر باز و مجلس تعطیل
✏️ مازیار بیژنی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
✏️ مازیار بیژنی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
توهین ترامپ پس از امضای تفاهم با پزشکیان:
هیچکس نمیخواهد رئیسجمهور ایران باشد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
هیچکس نمیخواهد رئیسجمهور ایران باشد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
همتی در حالی مشغول مذاکرات و سفرهای سیاسی است که بیشتر بانک های ایران از دسترس خارج شده است / مردم حتی نمی توانند هزینه یک نان را بپردازند.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2🤔2
افشاگری روزنامه تلگراف: یک منبع آگاه میگوید ترامپ احتمالاً پس از انتخابات کنگره از توافق با ایران خارج خواهد شد
روزنامه انگلیسی تلگراف در گزارشی اختصاصی آورده است:
🔹یک منبع آگاه در کاخ سفید میگوید توافق فعلی با ایران به منظور حفظ کرسیهای جمهوریخواهان در انتخابات ماه نوامبر و با عجله انجام شده است.
🔹ترامپ ممکن است پس از انتخابات میاندورهای با خروج از توافق فعلی، خواستار یک توافق جدید با ایران شود.
🔹یکی از اعضای حلقه نزدیکان ترامپ اظهار میگوید که رئیسجمهور آمریکا برای مهار تورم فزاینده و محافظت از کرسیهای آسیبپذیر جمهوریخواهان در انتخابات ۳ نوامبر، نیاز به یک توافق داشت.
🔹به گفته منابع آگاه، دستیابی به توافق صلح و بازگشایی تنگه هرمز، تا حدودی مایه آرامش جمهوریخواهانِ نگران شده است.
🔹با این حال، گفته میشود ترامپ آماده است تا پس از انتخابات میاندورهای که موازنه قدرت در کنگره را تعیین میکند، از توافق کنونی با ایران خارج شود. در این صورت، چنین اقدامی میتواند منجر به ازسرگیری جنگ در خاورمیانه شود.
روزنامه انگلیسی تلگراف در گزارشی اختصاصی آورده است:
🔹یک منبع آگاه در کاخ سفید میگوید توافق فعلی با ایران به منظور حفظ کرسیهای جمهوریخواهان در انتخابات ماه نوامبر و با عجله انجام شده است.
🔹ترامپ ممکن است پس از انتخابات میاندورهای با خروج از توافق فعلی، خواستار یک توافق جدید با ایران شود.
🔹یکی از اعضای حلقه نزدیکان ترامپ اظهار میگوید که رئیسجمهور آمریکا برای مهار تورم فزاینده و محافظت از کرسیهای آسیبپذیر جمهوریخواهان در انتخابات ۳ نوامبر، نیاز به یک توافق داشت.
🔹به گفته منابع آگاه، دستیابی به توافق صلح و بازگشایی تنگه هرمز، تا حدودی مایه آرامش جمهوریخواهانِ نگران شده است.
🔹با این حال، گفته میشود ترامپ آماده است تا پس از انتخابات میاندورهای که موازنه قدرت در کنگره را تعیین میکند، از توافق کنونی با ایران خارج شود. در این صورت، چنین اقدامی میتواند منجر به ازسرگیری جنگ در خاورمیانه شود.
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ثابتی در مناظره با رضازاده:
امریکا میخواهد به جای آزاد کردن پولهای بلوکه شده ایران، به ایران کالابرگ بدهد و بگوید فلان مقدار جنس را از فلان کشوری که من میگویم باید بخری!
🔻اگر طبق بند ۱۱ تفاهمنامه با امریکا ۲۴ میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران آزاد شد، تمام حرفهای دیگر من غلط است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
امریکا میخواهد به جای آزاد کردن پولهای بلوکه شده ایران، به ایران کالابرگ بدهد و بگوید فلان مقدار جنس را از فلان کشوری که من میگویم باید بخری!
🔻اگر طبق بند ۱۱ تفاهمنامه با امریکا ۲۴ میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران آزاد شد، تمام حرفهای دیگر من غلط است
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پزشکیان: «اصول یعنی خدمت به مردم»
الان نزدیک به دو هفته است که بانکها سادهترین کار یعنی انتقال وجه هم نمیتونند انجام بدن و خادم ملت اصلا نمیگه چه بلایی سر مملکت اورده. وقتی وزیر استیضاح شده اقتصاد رو با لجبازی میذاری رئیس بانک مرکزی، انتظار بیشتر ی هم نباید از این سیستم بانکداری داشت.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
الان نزدیک به دو هفته است که بانکها سادهترین کار یعنی انتقال وجه هم نمیتونند انجام بدن و خادم ملت اصلا نمیگه چه بلایی سر مملکت اورده. وقتی وزیر استیضاح شده اقتصاد رو با لجبازی میذاری رئیس بانک مرکزی، انتظار بیشتر ی هم نباید از این سیستم بانکداری داشت.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4❤1
آقای اژهای؛ نمک به زخم مردم میپاشید؟!
🔹کجا فرمایش رهبری براشون فصل الخطاب شد؟! کجا آقایان از نظر خودشان دست برداشتند؟
🔸آنها نه تنها از نظر خودشان دست برنداشتند بلکه روی نظر خودشان اصرار ورزیدند و همان مسیر غلط را پیش رفتند!
🔹تا جائیکه رهبری مجبور شد علناً بگوید علیالاصول نظر دیگری داشتم.
🔸حالا منتقدین اهل سوءاستفاده از بیانات رهبری شدند؟
✍داوود مدرسییان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔹کجا فرمایش رهبری براشون فصل الخطاب شد؟! کجا آقایان از نظر خودشان دست برداشتند؟
🔸آنها نه تنها از نظر خودشان دست برنداشتند بلکه روی نظر خودشان اصرار ورزیدند و همان مسیر غلط را پیش رفتند!
🔹تا جائیکه رهبری مجبور شد علناً بگوید علیالاصول نظر دیگری داشتم.
🔸حالا منتقدین اهل سوءاستفاده از بیانات رهبری شدند؟
✍داوود مدرسییان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌5
آقایان مداح و منبری؛ چطور شد که بعد از علنی شدن مخالفت رهبری ناگهان ناپیدا شدید و حتی ذرهای از آن تلاشهایی که برای تحمیل منطق مذاکره و توجیه آتشبس داشتید را نسبت به مطالبه شروط اجرای تفاهم و این گفتگوهای خفتبار سوئیس ندارید؟
پ.ن: چطور انتقاد به عملکرد شعام، قالیباف و پزشکیان برهمزننده اتحاد است ولی اعتراض به نادیده گرفتن نظر ولی جامعه را عادی سازی میکنید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
پ.ن: چطور انتقاد به عملکرد شعام، قالیباف و پزشکیان برهمزننده اتحاد است ولی اعتراض به نادیده گرفتن نظر ولی جامعه را عادی سازی میکنید؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍5
چیزی به شکستِ معاویه نمانده بود.
وقتی با دستور عمروعاص
قرآنها به نیزه زده شد؛
اختلاف در لشکر امیرالمومنین افتاد.
عدهای با پیشانیِ پینه بسته از سجده
[بعدها خوارج نامیده شدند]
و قاریان لشکر
با جنگیدن مخالفت کردند!
و گفتند: علی! ما با قرآن نمیجنگیم
و اگر جنگیدن را متوقف نکنی
تو را هم میکُشیم و تحویل آنها میدهیم!
گوشهایشان هم که دیگر
به صحبت های امیرالمومنین
بدهکار نبود؛ که فریاد میزد:
فقط به مدت "یک ساعت"
بازوان و کاسههای سرهایتان را
در اختیار من قرار دهید!
که اکنون حق،
به نقطه حساس خود رسیده است،
و چیزی نمانده است که ستمکاران
شکست بخورند...
_ اگر حرفم را نپذیرید؛
راه بر شما سخت خواهد شد،
و هنگامی پشیمان خواهید شد
که دیگر برای شما سودی ندارد...
الارشاد،ج۱،ص۳۱۶
وقتی با دستور عمروعاص
قرآنها به نیزه زده شد؛
اختلاف در لشکر امیرالمومنین افتاد.
عدهای با پیشانیِ پینه بسته از سجده
[بعدها خوارج نامیده شدند]
و قاریان لشکر
با جنگیدن مخالفت کردند!
و گفتند: علی! ما با قرآن نمیجنگیم
و اگر جنگیدن را متوقف نکنی
تو را هم میکُشیم و تحویل آنها میدهیم!
گوشهایشان هم که دیگر
به صحبت های امیرالمومنین
بدهکار نبود؛ که فریاد میزد:
فقط به مدت "یک ساعت"
بازوان و کاسههای سرهایتان را
در اختیار من قرار دهید!
که اکنون حق،
به نقطه حساس خود رسیده است،
و چیزی نمانده است که ستمکاران
شکست بخورند...
_ اگر حرفم را نپذیرید؛
راه بر شما سخت خواهد شد،
و هنگامی پشیمان خواهید شد
که دیگر برای شما سودی ندارد...
الارشاد،ج۱،ص۳۱۶
👍2😢1
برو گوه بمال به اون سالها مداحی که کردی چون هیچی ازش یاد نگرفتی و مثل طوطی تکرار کردی
خاک بر سرت که اگر یک خطی کربلا رو هم خونده بودی اینجور توییت نمیزدی.
خاک بر سرت که سالها عمرت رو تلف کردی و نه ثوابی بردی و نه محبوبیتی کسب کردی، حداقل کار خلاف شرع میکردی و این حرفها رو میزدی ۴تا بچه هیئتی رو به شک نمینداختی.
خاک بر سرت که اگر یک خطی کربلا رو هم خونده بودی اینجور توییت نمیزدی.
خاک بر سرت که سالها عمرت رو تلف کردی و نه ثوابی بردی و نه محبوبیتی کسب کردی، حداقل کار خلاف شرع میکردی و این حرفها رو میزدی ۴تا بچه هیئتی رو به شک نمینداختی.
👍6🤯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صفر تا صد آتشبس تا مذاکرات از زبان همراه تیم مذاکرات در اسلامآباد
«رهبری اصلا با فرایند مذاکرات مخالف بودن، نه فقط با تفاهمنامه»
«شعام به رهبری فشار آورد»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
«رهبری اصلا با فرایند مذاکرات مخالف بودن، نه فقط با تفاهمنامه»
«شعام به رهبری فشار آورد»
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1