دیده بان انقلاب
13.4K subscribers
69.2K photos
55.9K videos
1.04K files
53.4K links
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب اسلامی

تاریخ تاسیس: ۹۴/۷/۳


دیده بان انقلاب در تلگرام، بله، ایتا ،سروش ،توئیتر :
@didebane_enghelab


اینستاگرام
https://www.instagram.com/didebane_enghelab
Download Telegram
🔴 اثری که #توابین در تاریخ گذاشتند یک هزارم اثری که شهدای کربلا گذاشتند، نیست.
وقتی حرکت تاریخ به سمت #سراشیب آغاز شد دیگر چه فایده؟!

✓ آن‌هایی در کربلا شهید شدند، کفّاره‌ی اشتباهشان داده شد. درباره‌ی آن‌ها بحثی نیست و اسمشان را هم نمی‌آوریم.

✓ اما کسانی از خواص، به کربلا هم نرفتند. نتوانستند بروند؛ توفیق پیدا نکردند و البته، بعد مجبور شدند جزو توّابین شوند. چه فایده؟! وقتی امام حسین علیه‌السّلام کشته شد؛ وقتی فرزند پیغمبر از دست رفت؛ وقتی فاجعه اتّفاق افتاد؛ وقتی حرکت تاریخ به سمت سراشیب آغاز شد، دیگرچه فایده؟!

✓ لذاست که در تاریخ، عدّه‌ی توّابین، چند برابر عدّه‌ی شهدای کربلاست. شهدای کربلا همه در یک روز کشته شدند؛ توّابین نیز همه در یک روز کشته شدند. اما اثری که توّابین در تاریخ گذاشتند، یک هزارم اثری که شهدای کربلا گذاشتند، نیست! به‌خاطر این‌که در وقت خود نیامدند. کار را در لحظه‌ی خود انجام ندادند. دیر تصمیم گرفتند و دیر تشخیص دادند.


📖 | رهبر شهید انقلاب
دیدار فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)
📆 | بیانات: ۲۰ خرداد ۱۳۷۵


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
2
🔴 اگر غفلت کنیم #عاشورا تکرار خواهد شد!
مگر ما از جامعه‌ی زمان پیغمبر و امیرالمومنین قرص‌تر و محکم‌تر هستیم؟!

✓چه شد که کار به [ شهادت امام حسین(ع) در روز عاشورا] رسید؟!
چه شد که امّت اسلامی که آن قدر نسبت به جزئیّات احکام اسلامی و آیات قرآنش دقّت داشت، در چنین قضیه‌ی واضحی، به این صورت دچار غفلت و سهل‌انگاری شد که ناگهان فاجعه‌ای به آن عظمت رخ داد؟!

✓ رخدادهایی چنین، انسان را نگران می‌کند. مگر ما از جامعه‌ی زمان پیغمبر و امیرالمؤمنین علیهماالسّلام قُرص‌تر و مُحکم‌تریم؟!
اگر امروز من و شما جلو غفلت‌ها و انحرافات را نگیریم، ممکن است پنجاه سال دیگر، ده سال دیگر یا پنج سال دیگر، جامعه‌ی اسلامی ما کارش به جایی برسد که در زمان امام حسین علیه‌السّلام رسیده بود

✓ مگر این‌که چشمان تیزی تا اعماق را ببیند؛ نگهبان امینی راه را نشان دهد؛ مردم صاحب فکری کار را هدایت کنند و اراده‌های محکمی پشتوانه‌ی این حرکت باشند. آن وقت، البته، خاکریزِ محکم و دژِ مستحکمی خواهد بود که کسی نخواهد توانست در آن نفوذ کند. و الاّ، اگر رها کردیم، باز همان وضعیت پیش می‌آید. آن‌وقت، این خون‌ها [ که در راه انقلاب ریخته شده ]،همه هدر خواهد رفت
🔴 وقتی خواصِ طرفدارِ حق، یا اکثریت قاطعشان، در یک جامعه، چنان تغییر ماهیت می‌دهند که فقط دنیای خودشان برایشان اهمیت پیدا می‌کند؛ وقتی از ترس جان، از ترس تحلیل و تقلیل مال، از ترس حذف مقام و پست، از ترس منفور شدن و از ترس تنها ماندن، حاضر می‌شوند حاکمیت باطل را قبول کنند و در مقابل باطل نمی‌ایستند و از حق طرفداری نمی‌کنند و جانشان را به خطر نمی‌اندازند؛ آن گاه در جهان اسلام فاجعه با شهادت حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام - با آن وضع - آغاز می‌شود.


📖 | رهبر شهید انقلاب
دیدار فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)
📆 | بیانات: ۲۰ خرداد ۱۳۷۵


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
4
این موضوع باید شفاف مشخص شود. اگر نخست وزیر پاکستان دروغ می‌گوید، پس امانت‌دار نیست و نباید در مذاکراتی که در آن دخیل است ورود کرد و اگر راست می‌گوید، تیم مذاکره‌کننده باید پاسخ دهند به چه اجازه‌ای وارد مسئله ممنوعه و خط قرمز رهبری و ملت مبعوث شده، شده‌اند.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
ما نیز همچون رهبر انقلاب منتظر اجرای تعهدات رئیس جمهور در مورد تفاهم‌نامه هستیم. اما مکرر می‌بینیم که در همین چند روز رژیم آتش بس را نقض می‌کند و به لبنان حمله می‌کند. باتوجه به اینکه آقای پزشکیان به‌جای آمریکا نسبت به این تفاهم‌نامه تعهد داده، امیدواریم هرچه سریعتر پاسخگوی این نقض علنی باشد.


شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
«علی الاصول» ملت ایران همان «علی الاصول» رهبرشان است. و اگر شما به میادین بروید و ملت مبعوث شده را ببینید، خواهید فهمید که رضایت ملت ایران بسته به رضایت رهبر انقلاب است.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
بزرگترین بخشی که از آمریکا در جنگ رمضان صدمه دید، بخش کشاورزی آن بود که به دلیل عدم واردات اوره از غرب آسیا رخ داد. حال جی دی ونس با دادن سویا و ذرت بجای پول بلوکه شده به ایران، می‌خواهد غرامت کشاورزان آمریکایی را از جیب ملت ایران پرداخت کند.

حتی غرامت کشاورزان شان را هم میخواهند از ما بگیرند
ولی ما غرامت هیچ چیز را از آنها نگرفتیم

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
خرده دیکتاتورها در تعطیلی مجلس نقش دارند!

روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در تجمع مردمی مقابل مجلس:

تعلیق مجلس مانند به توپ بستن مجلس و مانند تعطیلی مجلس در زمان مصدق در تاریخ ثبت خواهد شد.

مردم از نمایندگان خود بازگشایی مجلس را مطالبه کنند تا خواسته‌های مردم از طریق مجلس در تصمیم‌گیری‌ها پیگیری شود!

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مردم کوفه با کمک ما به آزادی خواهند رسید !

جمله ای که پس از قرن ها این بار از حلقوم کثیف یزیدیان زمان برای فریب مردم ایران شنیده شد و رسانههای مزدوری چون اینترنشنال بلندگوی دشمنان ایران شدند

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴 پزشکیان و قالیباف ، آزاد کردن دارایی‌های بلوکه شده پیش کش شما، سلامتی این مردم مبعوث شده را به خطر نیاندازید.

🔺قاسم روانبخش نماینده مجلس: سازشکاران وابسته به غرب که طی دو سال گذشته از هیچ خوش خدمتی به آمریکا چه در زمینه سیاسی یا فرهنگی یا امنیتی کوتاهی نکرده‌اند، حال میخواهند با پذیرش نهایت ذلت و حقارت، طبق دستور شیطان بزرگ، بجای بخشی از پولهای خودمان، گندم و مواد غذایی آلوده را تحویل بگیرند تا مردم را به انواع بیماریهای ناشناخته مبتلا کنند.

🔺مجلس را تعطیل کرده اند تا کسی با زد و بندهای پنهانی آنها با شیطان، مخالفت نکند.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان در مصاحبه با شبکه العربیه: براساس برداشت من نباید هیچ هزینه‌ای در مورد تنگه‌هرمز وجود داشته باشد، فرقی هم نمی‌کند چه اسمی داشته باشد و وضعیت پیش از ۲۸ فوریه باید احیا شود‼️

خاک تو سر قالیباف و پزشکیان
😡4👍3
به گندم واشنگتن نخواهید رسید

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرچیل: با متجاوز مذاکره نمی‌کنند می‌جنگند

تنها دلیل اینکه اروپا تونست جلوی هیتلر بایسته و اون رو شکست بده جنگیدن بود.

🗣در همون دوران تو بریتانیا افرادی بودند که اصرار داشتند که با هیتلر مذاکره کنند.

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎙دکتر محمدجواد لاریجانی:

🔴 ببینید جنگ و صلح این از اختیارات رهبری است.
دولت ما می‌بایست از رهنمودهای رهبر بگیره بعد براش چهارچوب و نقشه عملیاتی خاتمه جنگ رو پیدا کنه، راه درست اینه

▫️اگر در ساختار قانونی می‌خواهیم کار کنیم باید نظرات رهبر رو بگیریم و بر اون چهارچوب نقشه عملیاتی مطرح کنیم نه اینکه ما بریم یه نقشه عملیاتی خودمون درست کنیم و بعد بیایم اینو در حالی که رهبر معظم انقلاب روش ان قلت هم داره، حالا بیاییم لجبازی کنیم، بالا پایین کنیم، اصرار کنیم، قهر کنیم... اینکه اصلا خلاف قانونه، خلاف مسیر قانونی است.
انصاف این نیست!

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴 تحقیر تاریخی

فارغ از مخاطرات جدی بیولوژیک و نیز به مسلخ بردن امنیت غذایی، تحقیری بزرگ‌تر از این در تاریخ سیاسی جهان قابل تصور نیست که گفته شود ایرانیان غذای خود را از دستان کسی گرفتند که به آنان تجاوز کرده بود.
احمد قدیری
۱۴۰۵/۴/۳

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
💢عصبانیت ترامپ از قطعنامه مجلس سنای آمریکا:

من ایران را کاملا در تنگنا قرار داده بودم؛ در آستانه تسلیم بود، حاضر بود تقریبا هر چیزی به ما بدهد و برای نخستین بار در دهه‌های اخیر، احترام زیادی برای ایالات متحده و رئیس‌جمهورش، یعنی من، قائل شده بود.

اما سنای آمریکا تصمیم گرفت در زمانی نامناسب و بی‌معنا درباره قانون اختیارات جنگی رأی‌گیری کند؛ اقدامی که به بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان این پیام را داد که ایالات متحده از کاری که من با آن‌ها انجام می‌دهم راضی نیست و باید متوقف شوم، و به این ترتیب به دشمن کمک و دلگرمی داد.

چهار جمهوری‌خواه بازنده همراه با دموکرات‌ها رأی دادند و ایران از افراد من پرسید: همه این‌ها چه معنایی دارد؟

این سناتورها کار مرا دشوارتر کرده‌اند، اما من به هر شکلی که باشد آن را به سرانجام می‌رسانم، چون همیشه کار را به نتیجه می‌رسانم!
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
آقای وحیدی! جناب سردار!!

ما از قالیباف و پزشکیان و حتی اژه‌ای شاید توقع فهم اهمیت رضایت نائب امام زمان علیه‌السلام را نداشته باشیم؛

ولی شما که سربازید و تحت امر فرمانده کل قوا،‌ چرا...

🚨 آیا بابت رأی مثبتی که به توافق با شیطان دادید...

توبه کرده‌اید؟!!

این شبها را غنیمت بدانید...

توصیه میکنم توبه نامه ای بنویسید شاید دل ملت هم با شما صاف شد و از شر حق‌الناسش هم خلاص شدید‼️
👍7
🔴توئیت سرکنسولگری ایران در حیدر آباد: ببخشید، ما این همه راه را نرفته‌ایم که با جنایتکاران جنگی آمریکایی عکس بگیریم.

✍️ اره خوب فقط رفتید ازشون کاه و یونجه و سویا و گندم بگیرید
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کربلا به آموخت .....

همرنگ جماعت شدن غلط است

اکثریت همیشه حق نیستند

لذا باید با حق بود ، ولو 72 نفر باشند

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
السلام ای مغرب گودالی آی تک باتان😭😭😭😭😭

شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab