Forwarded from دیده بان انقلاب
قبح حمله به ایران شکسته شده
دشمن دیگر هیچ واهمه و ترسی برای حمله به ما ندارد
متاسفانه دشمن دارد ما را مثل غزه و لبنان که هر وقت میخواهد میزند مورد هدف قرار میدهد.
آنها روی عدم حملات پیشدستانه از سوی ایران حساب کرده اند!
سازشکاران اجازه نمیدهند نیروهای مسلح کار را تمام کنند.
ما تا زمانی که قدرت بازدارنده ای از خودمان به نمایش نگذاریم این وضع ادامه پیدا خواهد کرد.
ما یا باید دکترین دفاعی خود را تغییر دهیم یا یک زهرچشم از ترامپ بگیریم.
در غیر این صورت حملات و تهدیدات آنها ادامه پیدا خواهد کرد.
آنها بجز به نابودی ایران راضی نخواهند شد.
ای کاش سازشکاران از خواب غفلت بیدار شوند.
خدا بیدارشان کند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
دشمن دیگر هیچ واهمه و ترسی برای حمله به ما ندارد
متاسفانه دشمن دارد ما را مثل غزه و لبنان که هر وقت میخواهد میزند مورد هدف قرار میدهد.
آنها روی عدم حملات پیشدستانه از سوی ایران حساب کرده اند!
سازشکاران اجازه نمیدهند نیروهای مسلح کار را تمام کنند.
ما تا زمانی که قدرت بازدارنده ای از خودمان به نمایش نگذاریم این وضع ادامه پیدا خواهد کرد.
ما یا باید دکترین دفاعی خود را تغییر دهیم یا یک زهرچشم از ترامپ بگیریم.
در غیر این صورت حملات و تهدیدات آنها ادامه پیدا خواهد کرد.
آنها بجز به نابودی ایران راضی نخواهند شد.
ای کاش سازشکاران از خواب غفلت بیدار شوند.
خدا بیدارشان کند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍1
وحدت چماق نیست کا با آن دهان منتقدان را ببندید
یا اینکه پشت آن پناه شوید و مخفی کاری کنید.
وحدت دست مایه ای برای فرار از پاسخگویی و شفافیت نیست.
به اسم وحدت اجازه هیچ انتقادی را ندادید تا تفاهمنامه را امضا کردید.
بحث کارشناسی صدا وسیما را تعطیل کردید تا وحدت حفظ شود؟
وحدت با چه کسی با دشمن یا مردم؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
یا اینکه پشت آن پناه شوید و مخفی کاری کنید.
وحدت دست مایه ای برای فرار از پاسخگویی و شفافیت نیست.
به اسم وحدت اجازه هیچ انتقادی را ندادید تا تفاهمنامه را امضا کردید.
بحث کارشناسی صدا وسیما را تعطیل کردید تا وحدت حفظ شود؟
وحدت با چه کسی با دشمن یا مردم؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
❤2
وسط مذاکرات، دوباره آمریکا حمله کرد؟
مذاکره کنندگان عزیز ؛ حالا نقد ما بر شما و نظر دیگر ما در بحث توافق یک بحث داخلی هست ولی بحث اصلی اینکه بخدا اعتبار خودتون با این اتفاقات داره میره، بقیه ش رو خوددانید.
از این مسیری که داخلش هستین، مطمئنید؟
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مذاکره کنندگان عزیز ؛ حالا نقد ما بر شما و نظر دیگر ما در بحث توافق یک بحث داخلی هست ولی بحث اصلی اینکه بخدا اعتبار خودتون با این اتفاقات داره میره، بقیه ش رو خوددانید.
از این مسیری که داخلش هستین، مطمئنید؟
🔶🔹اسماعیل احمدی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4
در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰ تردد در مجموع ردیاب روشن و خاموش در تنگه هرمز ثبت شده است. ۲۷ تردد یعنی ۷۰ درصد کل ترددها مربوط به کریدور جنوبی عمان بوده که ۱۷ نفتکش موفق شدند در شبانه روز گذشته از آن خارج شوند.
تثبیت کریدور عمانی-آمریکایی به معنای تثبیت اشغال اسرائیل در جنوب لبنان و انحلال حزبالله لبنان در بلندمدت است.
تنها در این شات ماهوارهای امروز از کریدور جنوبی، شش نفتکش در حال خروج از تنگه هرمز هستند. نفتکشی که امروز پس از هشدار سپاه پاسداران از مسیر خود بازگشته بود، مجدد پس از چند ساعت تردد خود از این کریدور را ادامه داد. با نمایش و بیانیه نمیتوانید امور را پیش ببرید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
تثبیت کریدور عمانی-آمریکایی به معنای تثبیت اشغال اسرائیل در جنوب لبنان و انحلال حزبالله لبنان در بلندمدت است.
تنها در این شات ماهوارهای امروز از کریدور جنوبی، شش نفتکش در حال خروج از تنگه هرمز هستند. نفتکشی که امروز پس از هشدار سپاه پاسداران از مسیر خود بازگشته بود، مجدد پس از چند ساعت تردد خود از این کریدور را ادامه داد. با نمایش و بیانیه نمیتوانید امور را پیش ببرید
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2😱1
بعد از جنگ دوازده روزه
که به چشم دیدند دشمن سراغ مقامات ارشد میرود!
کوچکترین تهدیدی!
تکرار میکنم کوچکترین تهدیدی نکردند که اگر رهبر را بزنید فلان میکنیم بیچاره تان میکنیم مثلاً دیمونا را می زنیم
یا سراغ بمب اتم میرویم!
یا تمام پالایشگاههای منطقه را میزنیم!
هیچ تهدیدی نکردند!
همانها که زبانشان برای مردم خود و صدا و سیما و ارگان های دیگر تا کرج بلند است!
حتی گفتند اگر بزنید جایگزین میکنیم!
مردک مگر لنت ماشین است که تعویض کنید
الآن هم در مورد امنیت سید مجتبی خامنهای همین است
دشمن را کوچکترین تهدیدی نمیکنند
زبانشان لاله لال است
قشنگ مشخص است ارگان رهبری مزاحم حل شدن اینها در معده آمریکاست!
چقدر مظلوم است این سید
چقدر قریب است این سید
مردم، تنها دارایی رهبر عزیزمان است
ملت مبعوث اجازه نخواهند داد رهبرکشی باب شود.
مختارها به میدان خواهند آمد و تقاص خون رهبر شهیدمان را خواهند گرفت.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
که به چشم دیدند دشمن سراغ مقامات ارشد میرود!
کوچکترین تهدیدی!
تکرار میکنم کوچکترین تهدیدی نکردند که اگر رهبر را بزنید فلان میکنیم بیچاره تان میکنیم مثلاً دیمونا را می زنیم
یا سراغ بمب اتم میرویم!
یا تمام پالایشگاههای منطقه را میزنیم!
هیچ تهدیدی نکردند!
همانها که زبانشان برای مردم خود و صدا و سیما و ارگان های دیگر تا کرج بلند است!
حتی گفتند اگر بزنید جایگزین میکنیم!
مردک مگر لنت ماشین است که تعویض کنید
الآن هم در مورد امنیت سید مجتبی خامنهای همین است
دشمن را کوچکترین تهدیدی نمیکنند
زبانشان لاله لال است
قشنگ مشخص است ارگان رهبری مزاحم حل شدن اینها در معده آمریکاست!
چقدر مظلوم است این سید
چقدر قریب است این سید
مردم، تنها دارایی رهبر عزیزمان است
ملت مبعوث اجازه نخواهند داد رهبرکشی باب شود.
مختارها به میدان خواهند آمد و تقاص خون رهبر شهیدمان را خواهند گرفت.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭3👌2
🔻 چهل سال پیش سیستم وار در کارتون بامزی مورد مضحکه قرار گرفت. جایی که بامزی عسل خورد و زبانش را در آورد و مسابقه دومیدانی را در رقابت با یک اسب برد!
🔸 قانون فعلی آفسایدی که فیفا امروز آن را به همراه کمک داور ویدیویی و فن آوری VAR این طور موشکافانه بررسی می کند به همین مسخرگی است. دو گل مسلم ایران در بازی بلژیک و مصر به همین شیوه رد شد.
🔹 قانون فعلی آفساید همان طور که بسیاری از کارشناسان و مربیان بزرگ دنیا معتقدند ضد فلسفه خودش است. اگر یک نوک انگشت یا شانه بازیکن جلوتر از دفاع باشد این کجا بازیکن را در موقعیت برتر قرار می دهد که آن را خطا اعلام می کنید؟
🔸 آرسن ونگر سالهاست دارد می گوید که کل بازیکن مهاجم باید جلوتر باشد تا آفساید اعلام شود و این به روح فوتبال نزدیک تر است. من هم با ونگر به شدت موافقم و دوست داشتم امروز قلعه نویی به جای اینکه بگوید "آفساید درست بود، شانس با ما همراه نبود" این قانون را نقد می کرد و از فیفا می خواست تا آن را تغییر دهد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔸 قانون فعلی آفسایدی که فیفا امروز آن را به همراه کمک داور ویدیویی و فن آوری VAR این طور موشکافانه بررسی می کند به همین مسخرگی است. دو گل مسلم ایران در بازی بلژیک و مصر به همین شیوه رد شد.
🔹 قانون فعلی آفساید همان طور که بسیاری از کارشناسان و مربیان بزرگ دنیا معتقدند ضد فلسفه خودش است. اگر یک نوک انگشت یا شانه بازیکن جلوتر از دفاع باشد این کجا بازیکن را در موقعیت برتر قرار می دهد که آن را خطا اعلام می کنید؟
🔸 آرسن ونگر سالهاست دارد می گوید که کل بازیکن مهاجم باید جلوتر باشد تا آفساید اعلام شود و این به روح فوتبال نزدیک تر است. من هم با ونگر به شدت موافقم و دوست داشتم امروز قلعه نویی به جای اینکه بگوید "آفساید درست بود، شانس با ما همراه نبود" این قانون را نقد می کرد و از فیفا می خواست تا آن را تغییر دهد.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آقایان پزشکیان! قالیباف، ذوالقدر و عراقچی!
این ۹۳ ثانیه را با دقت گوش کنید
رهبر و مسئولان و مردم و زیرساخت های ما رو زده اند و حالا میگویند صلح کنیم
چه صلحی؟ چه کشکی ؟ چه دوغی؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
این ۹۳ ثانیه را با دقت گوش کنید
رهبر و مسئولان و مردم و زیرساخت های ما رو زده اند و حالا میگویند صلح کنیم
چه صلحی؟ چه کشکی ؟ چه دوغی؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انتقادات صریح حجهالاسلام علی مصباح یزدی از خطای محاسباتی پزشکیان، قالیباف و عراقچی به خاطر تحمیل توافق بر رهبر انقلاب
مردم بایدمسئولین رو پشت امام به خط کنند و اجازه انحراف به مسئولین ندهند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مردم بایدمسئولین رو پشت امام به خط کنند و اجازه انحراف به مسئولین ندهند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👌3👍1
📱 نبویان: بعد از حمله دیشب، هیچ مذاکرهای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود
🔻منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کنندهی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کنندهی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍6😱1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سید محمود نبویان، نمایندهٔ مجلس در جمع مردم قم: با تعهدی که در بند یک تفاهمنامه دادیم، پروندهٔ انتقام خون امام شهید و شهدای ملت، خسارت و غرامت بسته شد.
مردم اجازه نمیدهند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
مردم اجازه نمیدهند
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍3
🎯 تاریخ تشییع امام شهید، همزمان با استقلال آمریکا! / این هماهنگی تصادفی نیست!
🔴 تاریخ تشییع امام شهید را تغییر دهید!
✊🏻 مطالبه کنید...
روز اعلام توافق با آمریکا را همزمان با تولد ترامپ قرار دادند و روز تشییع پیکر رهبر شهید، امام خامنهای مظلوم در تهران را همزمان با ۲۵۰ اُمین سالروز استقلال آمریکا!
چه اصراری به این تاریخهاست؟!
یک روز تغییر چه مشکلی ایجاد میکند؟!
منتظر باشید ترامپ قاتل قمارباز در ایام وداع و تشییع امام شهید توییت بزند و بگوید:
«در این جشن ملی آمریکا، من جنازه بزرگترین حامی شعار مرگ بر آمریکا را به آمریکا هدیه میدهم!»
❌ آفرین به مسئولینی که اینقدر خوب ادای کسانی را درمیآورند که نمیفهمند...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔴 تاریخ تشییع امام شهید را تغییر دهید!
✊🏻 مطالبه کنید...
روز اعلام توافق با آمریکا را همزمان با تولد ترامپ قرار دادند و روز تشییع پیکر رهبر شهید، امام خامنهای مظلوم در تهران را همزمان با ۲۵۰ اُمین سالروز استقلال آمریکا!
چه اصراری به این تاریخهاست؟!
یک روز تغییر چه مشکلی ایجاد میکند؟!
منتظر باشید ترامپ قاتل قمارباز در ایام وداع و تشییع امام شهید توییت بزند و بگوید:
«در این جشن ملی آمریکا، من جنازه بزرگترین حامی شعار مرگ بر آمریکا را به آمریکا هدیه میدهم!»
❌ آفرین به مسئولینی که اینقدر خوب ادای کسانی را درمیآورند که نمیفهمند...
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅ کاش روضه قتلگاه تو دروغ بود ...
گروه تفحص مدرسه شجره طیبه میناب
تلاش برای پیدا کردن اثری از پیکرهای تکهتکه شدهی کودکان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
گروه تفحص مدرسه شجره طیبه میناب
تلاش برای پیدا کردن اثری از پیکرهای تکهتکه شدهی کودکان
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😭1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ به کنگره امریکا دستور داد قطع نامه ای را به رای بگذارند که اعلام میکند کنگره مخالفتی با شروع دوباره جنگ در ایران ندارد.
برای تصویب این قطع نامه ترامپ شخصا به کنگره امریکا آمد و قانون گزاران در یک رای گیری ناگهانی در پایان شب به این قطع نامه رای دادند.
بر این اساس کنگره امریکا قطعنامه پایان جنگ ایران را پس گرفت.
یعنی تفاهمنامه همش کشکه
ترامپ دنبال یه حمله دیگه است
بهتره آماده باشیم تا غافلگیر نشیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
برای تصویب این قطع نامه ترامپ شخصا به کنگره امریکا آمد و قانون گزاران در یک رای گیری ناگهانی در پایان شب به این قطع نامه رای دادند.
بر این اساس کنگره امریکا قطعنامه پایان جنگ ایران را پس گرفت.
یعنی تفاهمنامه همش کشکه
ترامپ دنبال یه حمله دیگه است
بهتره آماده باشیم تا غافلگیر نشیم
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
😱2
نقد ساده و منطقی محمدجواد محمدزاده از فعالان رسانه ای به مواضع هیجانی میثم مطیعی
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍2
📸 نشست مشترک سران سه قوه
🔹نشست مشترک سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه امروز به میزبانی رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
با توجه به تعطیلی ۴ ماهه مجلس مشخص نیست قالیباف آیا از طرف رئیس قوه تعطیل شده مقننه در این جلسه شرکت کرده یا علت حضورش در این جلسه رفاقت با پزشکیان و اژهای و سیاست وفاق بوده است؟
قانونی برای استیضاح رئیس مجلس وجود ندارد؟
چهار ماه تعطیلی برای اثبات بی کفایتی کفایت نمیکند؟
🔹نشست مشترک سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه امروز به میزبانی رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
با توجه به تعطیلی ۴ ماهه مجلس مشخص نیست قالیباف آیا از طرف رئیس قوه تعطیل شده مقننه در این جلسه شرکت کرده یا علت حضورش در این جلسه رفاقت با پزشکیان و اژهای و سیاست وفاق بوده است؟
قانونی برای استیضاح رئیس مجلس وجود ندارد؟
چهار ماه تعطیلی برای اثبات بی کفایتی کفایت نمیکند؟
👏2
شما از این صحبتها چه برداشتی میکنید؟ آیا غیر از این است که علنا میگوید قدرت ما همچون غزه است و اگر با آمریکا بجنگیم به سرنوشت غزه دچار میشویم؟ آیا غیر از این است که میگوید بین جنگ و تسلیم باید تسلیم را بپذیریم، حتی اگر بی قید و شرط باشد؟ تفاوت تفکر وفاقیها با تفکر پهلوی و قاجار در چیست؟
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
🔻جنگ با دشمن فرضی ادامه دارد/ پاسخ میثم مطیعی به انتقادات: مخاطب ما کسانی بودند که خون به دل امام شهید کردند و در اهانت به فرماندهان نظامی هیچ تقوایی ندارند/ آقای مطیعی؛ مردم مبعوث فقط موافقان شما نیستند، منتقدان هم جزو همان گروهند!
میثم مطیعی در واکنش به انتقادات از سخنان غلط او در شب عاشورا، در مطلبی با عنوان «چرا پشت مردم مبعوث شده پنهان میشوید؟» به نقدها پاسخ داد. بخشهایی از این یادداشت به شرح زیر است:
🔹پس از اظهاراتی که در شب عاشورا در سه محور «وحدت»، «خونخواهی امام شهید» و «تذکر نسبت به اهانت به فرماندهان و نیروهای نظامی و امنیتی، بهویژه فرماندهان سپاه و ارتش» داشتم، بسیاری از مردم عزیز و انقلابی به بنده گفتند این سخنان، حرف دل آنان بوده و نسبت به فضایی که در برخی میادین شکل گرفته، ابراز نگرانی کردند.
🔹تأکید بر وحدت، به معنای نادیده گرفتن خطاهای مسئولان، تیم مذاکرهکننده یا دیگران نیست. در همین شبها نیز بارها در میدان ونک و توسط این حقیر، هم به مسئولان دولتی انتقاد شده، هم به تیم مذاکرهکننده تذکر داده شده و هم صریحاً گفتهایم که سرباز هیچ جناح سیاسی و هیچ شخصی نیستیم و امید داریم سرباز ولایت باشیم.
🔹مخاطب هشدارها و تذکرات ما در این روزها، مردم مؤمن، انقلابی و حاضر در میدان نبودند. مردم عزیزی که به میدان آمدند، آنقدر رشدیافته، بصیر، بزرگ و زمانشناساند که در روزهای خلأ رهبری، خود مسئولیت میدان را بر دوش گرفتند و اجازه ندادند پرچم انقلاب بر زمین بماند.
🔹مسلم است خطاب من به مردم نبود؛ خطاب من به جریانها، گروهها و افراد سیاسیکاری بود که حتی در میانه جنگ نیز از بازیهای سیاسی خود دست نمیکشند. کسانی که بهجای فهم شرایط خطیر کشور، به دنبال کینهکشیها، تسویهحسابها و انتقامگیریهای انتخاباتی گذشتهاند.
🔹وقتی گفتیم «بزرگ شوید»، وقتی گفتیم «دست از رفتارهای کودکانه بردارید»، وقتی هشدار دادیم و تذکر دادیم، خطاب ما "مردم مبعوثشده" نبودند. خطاب ما همان سیاسیبازانی بودند که امروز پشت نام مردم پنهان میشوند و وانمود میکنند که تذکر ما متوجه مردم بوده است.
🔹خیر؛ مردم مخاطب تذکر ما نبودند، شما سیاسیبازها مخاطب این تذکر بودید و هستید!
🔹برخی گمان میکنند هرچه خودشان میگویند، عین سخن انقلابی است و هرکس خلاف نظر آنان سخنی بگوید، گویا مردم را تخطئه کرده است. این برداشت نادرست است.
🔹نه میثم مطیعی و نه دیگر ذاکران اهلبیت علیهمالسلام، مردم مؤمن و انقلابی را مخاطب انتقاد خود قرار ندادهاند. نقد ما متوجه کسانی است که بارها با رفتارهای غلط خود خون به دل رهبر شهیدمان کردند؛ همانهایی که رهبر شهید در چند نوبت خطاب به آنان فرمودند اگر حزباللهی هستید، چنین رفتارهایی را مرتکب نشوید.
🔹درباره مذاکرات و پیام رهبری نیز موضع ما روشن بوده است. بنده بهعنوان کوچکترین عضو ازجامعه مداحان اهلبیت علیهمالسلام، در دهه اول محرم و در قالب شعر و دودمههای انقلابی، موضع خود را صریح اعلام کردهام.
🔹خیر؛ ما به مردم تذکر ندادیم. به شما تذکر دادیم؛ به سیاسیبازانی که در حساسترین روزهای کشور، بهجای تقویت جبهه انقلاب، دنبال سهمخواهی، کینهکشی و اختلافافکنی هستید و در اهانت به نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی، هیچ تقوایی ندارید.
🔸تلاش میثم مطیعی برای تبرئه خود از گفتههای غلط و پرخاشجویانه شب عاشورا در حالی است که او هیچ واکنشی نسبت به ذوقزدگی رسانههای اصلاحطلب از سخنان خود نشان نداده و باز هم با مغالطه پهلوانپنبه به جنگ کسانی رفته که وجود خارجی ندارند.
🔸او همچنین در یک مغالطه آشکار، مردم منتقد را از جمع مردم مبعوث خارج کرده و با این منطق ضعیف، مجوز اتهام و حمله به آنان را برای خودش صادر کرده است/ رجانیوز
میثم مطیعی در واکنش به انتقادات از سخنان غلط او در شب عاشورا، در مطلبی با عنوان «چرا پشت مردم مبعوث شده پنهان میشوید؟» به نقدها پاسخ داد. بخشهایی از این یادداشت به شرح زیر است:
🔹پس از اظهاراتی که در شب عاشورا در سه محور «وحدت»، «خونخواهی امام شهید» و «تذکر نسبت به اهانت به فرماندهان و نیروهای نظامی و امنیتی، بهویژه فرماندهان سپاه و ارتش» داشتم، بسیاری از مردم عزیز و انقلابی به بنده گفتند این سخنان، حرف دل آنان بوده و نسبت به فضایی که در برخی میادین شکل گرفته، ابراز نگرانی کردند.
🔹تأکید بر وحدت، به معنای نادیده گرفتن خطاهای مسئولان، تیم مذاکرهکننده یا دیگران نیست. در همین شبها نیز بارها در میدان ونک و توسط این حقیر، هم به مسئولان دولتی انتقاد شده، هم به تیم مذاکرهکننده تذکر داده شده و هم صریحاً گفتهایم که سرباز هیچ جناح سیاسی و هیچ شخصی نیستیم و امید داریم سرباز ولایت باشیم.
🔹مخاطب هشدارها و تذکرات ما در این روزها، مردم مؤمن، انقلابی و حاضر در میدان نبودند. مردم عزیزی که به میدان آمدند، آنقدر رشدیافته، بصیر، بزرگ و زمانشناساند که در روزهای خلأ رهبری، خود مسئولیت میدان را بر دوش گرفتند و اجازه ندادند پرچم انقلاب بر زمین بماند.
🔹مسلم است خطاب من به مردم نبود؛ خطاب من به جریانها، گروهها و افراد سیاسیکاری بود که حتی در میانه جنگ نیز از بازیهای سیاسی خود دست نمیکشند. کسانی که بهجای فهم شرایط خطیر کشور، به دنبال کینهکشیها، تسویهحسابها و انتقامگیریهای انتخاباتی گذشتهاند.
🔹وقتی گفتیم «بزرگ شوید»، وقتی گفتیم «دست از رفتارهای کودکانه بردارید»، وقتی هشدار دادیم و تذکر دادیم، خطاب ما "مردم مبعوثشده" نبودند. خطاب ما همان سیاسیبازانی بودند که امروز پشت نام مردم پنهان میشوند و وانمود میکنند که تذکر ما متوجه مردم بوده است.
🔹خیر؛ مردم مخاطب تذکر ما نبودند، شما سیاسیبازها مخاطب این تذکر بودید و هستید!
🔹برخی گمان میکنند هرچه خودشان میگویند، عین سخن انقلابی است و هرکس خلاف نظر آنان سخنی بگوید، گویا مردم را تخطئه کرده است. این برداشت نادرست است.
🔹نه میثم مطیعی و نه دیگر ذاکران اهلبیت علیهمالسلام، مردم مؤمن و انقلابی را مخاطب انتقاد خود قرار ندادهاند. نقد ما متوجه کسانی است که بارها با رفتارهای غلط خود خون به دل رهبر شهیدمان کردند؛ همانهایی که رهبر شهید در چند نوبت خطاب به آنان فرمودند اگر حزباللهی هستید، چنین رفتارهایی را مرتکب نشوید.
🔹درباره مذاکرات و پیام رهبری نیز موضع ما روشن بوده است. بنده بهعنوان کوچکترین عضو ازجامعه مداحان اهلبیت علیهمالسلام، در دهه اول محرم و در قالب شعر و دودمههای انقلابی، موضع خود را صریح اعلام کردهام.
🔹خیر؛ ما به مردم تذکر ندادیم. به شما تذکر دادیم؛ به سیاسیبازانی که در حساسترین روزهای کشور، بهجای تقویت جبهه انقلاب، دنبال سهمخواهی، کینهکشی و اختلافافکنی هستید و در اهانت به نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی، هیچ تقوایی ندارید.
🔸تلاش میثم مطیعی برای تبرئه خود از گفتههای غلط و پرخاشجویانه شب عاشورا در حالی است که او هیچ واکنشی نسبت به ذوقزدگی رسانههای اصلاحطلب از سخنان خود نشان نداده و باز هم با مغالطه پهلوانپنبه به جنگ کسانی رفته که وجود خارجی ندارند.
🔸او همچنین در یک مغالطه آشکار، مردم منتقد را از جمع مردم مبعوث خارج کرده و با این منطق ضعیف، مجوز اتهام و حمله به آنان را برای خودش صادر کرده است/ رجانیوز
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این هم پاسخ به کسانی که میگویند نریمانی خود در سوریه نبوده
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
شبکه خبری تحلیلی دیده بان انقلاب
@didebane_enghelab
👍4