«دورهمی» پربینندهترین برنامه ترکیبی نوروز
▪️برنامه #دورهمی مهران مدیری بر اساس نظرسنجیهای صداوسیما با ۶۵.۸ درصد بیننده و ۹۵ درصد رضایت توانست عنوان پرمخاطبترین برنامه ترکیبی نوروزی تلویزیون را به دست آورد.
▪️این آمار در بخشهای خبری صداوسیما پخش شد و با توجه به اینکه پخش سریالهای نوروزی هنوز به پایان نرسیده است، آماری در این زمینه منتشر نشده است./ایسنا
@dowrehamysartakht
▪️برنامه #دورهمی مهران مدیری بر اساس نظرسنجیهای صداوسیما با ۶۵.۸ درصد بیننده و ۹۵ درصد رضایت توانست عنوان پرمخاطبترین برنامه ترکیبی نوروزی تلویزیون را به دست آورد.
▪️این آمار در بخشهای خبری صداوسیما پخش شد و با توجه به اینکه پخش سریالهای نوروزی هنوز به پایان نرسیده است، آماری در این زمینه منتشر نشده است./ایسنا
@dowrehamysartakht
✅چرا کودک، وسایلش را به بقیه نمیدهد؟؟
⭕️کودک تا قبل از سه سالگی، وسایلش را مانند اعضای بدنش میداند. و هرگز نمیپذیرد دیگران را سهیم کند و نباید از او انتظار داشت دستش یا پایش را به کسی بدهد!!
⭕️تا سه سالگی به او نگویید: محمد کوچیکه ، توپت را بهش بده!!
🔸پس کودک اگر تمایل داشت، وسایلش را به دیگران میدهد وگرنه او را مجبور نکنید. و در چنین مواردی حواس بچه کوچکتر را پرت کنید.
🔹این یکی از دلایلیست که میگوییم کودک پس از سه سالگی وارد مهد شود.
⭕️حدود چهارسالگی میتواند وسایلی که مربوط به خودش نیست، ولی اجازه استفاده از آنها را دارد، با دیگران به اشتراک بگذارد. ( مثل تلویزیون، تلفن)
⭕️در پنج سالگی علاقه به اشتراک گذاشتن پیدا میکند.و اسباب بازیهایش را به دوستانش میدهد.
لطفا صبور باشید.
@dowrehamysartakht
⭕️کودک تا قبل از سه سالگی، وسایلش را مانند اعضای بدنش میداند. و هرگز نمیپذیرد دیگران را سهیم کند و نباید از او انتظار داشت دستش یا پایش را به کسی بدهد!!
⭕️تا سه سالگی به او نگویید: محمد کوچیکه ، توپت را بهش بده!!
🔸پس کودک اگر تمایل داشت، وسایلش را به دیگران میدهد وگرنه او را مجبور نکنید. و در چنین مواردی حواس بچه کوچکتر را پرت کنید.
🔹این یکی از دلایلیست که میگوییم کودک پس از سه سالگی وارد مهد شود.
⭕️حدود چهارسالگی میتواند وسایلی که مربوط به خودش نیست، ولی اجازه استفاده از آنها را دارد، با دیگران به اشتراک بگذارد. ( مثل تلویزیون، تلفن)
⭕️در پنج سالگی علاقه به اشتراک گذاشتن پیدا میکند.و اسباب بازیهایش را به دوستانش میدهد.
لطفا صبور باشید.
@dowrehamysartakht
🔴 آیا کودکانی که اختلال یادگیری دارند، خنگ هستند؟
♦️ نلسون راکفلر، معاون رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا، اشکال شدید در یادگیری خواندن داشت. توانایی بسیار ضعیف او در خواندن باعث شد که نمرات خوبی در مدرسه نگیره و به خاطر همین مشکل، در کل زندگیش مجبور بود سخنرانی هاش رو حفظ کنه.
♦️ آلبرت انیشتین نابغه فیزیک و ریاضی تا سه سالگی حرف نمی زد. انجام تکالیف مدرسه هم به جز درس حساب براش خیلی سخت بود، تا جایی که یکی از معلمهاش گفته بود که او به درد هیچ کاری نمیخوره.
♦️ توماس ادیسون، مخترع، مبتکر و نابغه آمریکایی در دوران کودکیاش غیرطبیعی، گیج و ناقصالعقل معرفی میشد و پدرش به او برچسب «احمق» میزد.
♦️ دیگر نوابغی چون لئوناردو داوینچی، والت دیسنی، بتهوون، موزارت و هانس کریستیناندرسن نیز همگی اختلال خواندن داشتند.
♦️پس با توجه به این موارد می توانيم قبول کنیم که بچه هایی که «اختلال یادگیری» دارند، نه تنها خنگ و کودن نیستند، بلکه می توانند در زمینه های خاصی ، خیلی هم با استعداد باشند.
اختلال یادگیری در خواندن 📖 ، نوشتن 📝 و ریاضی 📈 کاملا قابل درمان است و می توانيد با مراجعه به یک متخصص این مشکل را برطرف کنید و اعتماد_به_نفس فرزندتان را بالا ببرید.
@dowrehamysartakht
♦️ نلسون راکفلر، معاون رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا، اشکال شدید در یادگیری خواندن داشت. توانایی بسیار ضعیف او در خواندن باعث شد که نمرات خوبی در مدرسه نگیره و به خاطر همین مشکل، در کل زندگیش مجبور بود سخنرانی هاش رو حفظ کنه.
♦️ آلبرت انیشتین نابغه فیزیک و ریاضی تا سه سالگی حرف نمی زد. انجام تکالیف مدرسه هم به جز درس حساب براش خیلی سخت بود، تا جایی که یکی از معلمهاش گفته بود که او به درد هیچ کاری نمیخوره.
♦️ توماس ادیسون، مخترع، مبتکر و نابغه آمریکایی در دوران کودکیاش غیرطبیعی، گیج و ناقصالعقل معرفی میشد و پدرش به او برچسب «احمق» میزد.
♦️ دیگر نوابغی چون لئوناردو داوینچی، والت دیسنی، بتهوون، موزارت و هانس کریستیناندرسن نیز همگی اختلال خواندن داشتند.
♦️پس با توجه به این موارد می توانيم قبول کنیم که بچه هایی که «اختلال یادگیری» دارند، نه تنها خنگ و کودن نیستند، بلکه می توانند در زمینه های خاصی ، خیلی هم با استعداد باشند.
اختلال یادگیری در خواندن 📖 ، نوشتن 📝 و ریاضی 📈 کاملا قابل درمان است و می توانيد با مراجعه به یک متخصص این مشکل را برطرف کنید و اعتماد_به_نفس فرزندتان را بالا ببرید.
@dowrehamysartakht
ًپنج شنبه است و ياد درگذشتگان
🌹 اَللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِ
🌺 التماس دعا 🌺
پنجشنبه هست شاخه گلی بفرستيم برای تموم آنهايی كه در بين ما نيستند ولی دعاهاشون هنوز كارگشاست،
يادشون هميشه با ماست و جاشون بين ما خاليه،
دلمون خيلی وقتها هواشونو می كنه,
اما دیدارشون میفته به قیامت, شاخه گلی به زيبايی يك فاتحه...
برای تمام پدران مادران ورفتگان
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
@dowrehamysartakht
🌹 اَللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِ
🌺 التماس دعا 🌺
پنجشنبه هست شاخه گلی بفرستيم برای تموم آنهايی كه در بين ما نيستند ولی دعاهاشون هنوز كارگشاست،
يادشون هميشه با ماست و جاشون بين ما خاليه،
دلمون خيلی وقتها هواشونو می كنه,
اما دیدارشون میفته به قیامت, شاخه گلی به زيبايی يك فاتحه...
برای تمام پدران مادران ورفتگان
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
@dowrehamysartakht
🔵 زمين بهشت می شود روزی كه مردم بفهمند
👈 هيچ چيز عيب نيست جز قضاوت ومسخره كردن ديگران
👈 هيچ چيز گناه نيست جز حق مردم
👈 هيچ چيز ثواب نيست جز خدمت به ديگران
👈 هيچ كس اسطوره نيست الا در مهربانى و انسانيت
👈 هيچ دينى با ارزش تر از انسانيت نيست
👈 هيچ چيز جاودانه نمی ماند جز عشق
👈 هيچ چيز ماندگار نيست جز خوبى
ارسال خانم نگین احمدی
@dowrehamysartakht
👈 هيچ چيز عيب نيست جز قضاوت ومسخره كردن ديگران
👈 هيچ چيز گناه نيست جز حق مردم
👈 هيچ چيز ثواب نيست جز خدمت به ديگران
👈 هيچ كس اسطوره نيست الا در مهربانى و انسانيت
👈 هيچ دينى با ارزش تر از انسانيت نيست
👈 هيچ چيز جاودانه نمی ماند جز عشق
👈 هيچ چيز ماندگار نيست جز خوبى
ارسال خانم نگین احمدی
@dowrehamysartakht
درخواست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه از وزیر ورزش برای برگزای فینال جام حذفی در کرمانشاه
@dowrehamysartakht
@dowrehamysartakht
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نوشیدن آب رو جدی بگیریم!
باورتون میشه کم آبی این بلاها رو سر بدنمون میاره؟
تست کم آبی در GIF بالا رو حتما انجام دهید و برای عزیزانتون ارسال کنید!
@dowrehamysartakht
باورتون میشه کم آبی این بلاها رو سر بدنمون میاره؟
تست کم آبی در GIF بالا رو حتما انجام دهید و برای عزیزانتون ارسال کنید!
@dowrehamysartakht