🔻تعريفها و انتقادهايى كه
از تو میشود را ، هر دو را بپذير.
براى رشد يک گل
هم خورشيد لازم است و هم باران
❤️ @dowrehamysartakht
از تو میشود را ، هر دو را بپذير.
براى رشد يک گل
هم خورشيد لازم است و هم باران
❤️ @dowrehamysartakht
⭕️ اطلاعیه
به اطلاع مردم روستا های سرتخت و سنگ سفید میرساند که به علت شروع کار کشاورزی بنا به استقبال مردم نانوایی سنگ سفید صبحها زودتر از قبل شروع به کار و ساعت 12 ظهر تعطیل میشود لطفا به دوستان و آشنایان خود ابلاغ کنید و جهت هر گونه انتقاد یا پیشنهاد با این شماره تماس حاصل فرمایید.
09132623291 📞
با تشکر محمدرضا زارعی نانوایی سنگ سفید
@dowrehamysartakht
به اطلاع مردم روستا های سرتخت و سنگ سفید میرساند که به علت شروع کار کشاورزی بنا به استقبال مردم نانوایی سنگ سفید صبحها زودتر از قبل شروع به کار و ساعت 12 ظهر تعطیل میشود لطفا به دوستان و آشنایان خود ابلاغ کنید و جهت هر گونه انتقاد یا پیشنهاد با این شماره تماس حاصل فرمایید.
09132623291 📞
با تشکر محمدرضا زارعی نانوایی سنگ سفید
@dowrehamysartakht
دکتر #علی_شریعتی در خاطرات خود نوشته است؛
به دوستی گفتم: چرا ديگر خروستان نميخواند؟!
گفت: همسايهها شاكی بودند كه صبحها ما را از خواب خوش بيدار میكند، ما هم سرش را بُريديم.
آنجا بود كه فهميدم هر كس مردم را بيدار كند سرش را خواهند بُريد.
در دنیایی كه همه از مرغ تعريف میكنند نامی ازخروس نيست، زيرا همه بهفكر سير شدن هستند، نه بفكر بيدار شدن...!
#سرنوشت_تلگرام
@dowrehamysartakht
به دوستی گفتم: چرا ديگر خروستان نميخواند؟!
گفت: همسايهها شاكی بودند كه صبحها ما را از خواب خوش بيدار میكند، ما هم سرش را بُريديم.
آنجا بود كه فهميدم هر كس مردم را بيدار كند سرش را خواهند بُريد.
در دنیایی كه همه از مرغ تعريف میكنند نامی ازخروس نيست، زيرا همه بهفكر سير شدن هستند، نه بفكر بيدار شدن...!
#سرنوشت_تلگرام
@dowrehamysartakht
🔴 یک نكته ساده براي اینکه با افراد لجوج چگونه ارتباط داشته باشیم ؟
🅾اعتبار بدهید!
🔹 یکی از دلایل رایجی که مردم پافشاری و سماجت می کنند این است که احساس می کنند شنیده و یا درک نمی شوند.
✅ اینکه آنها را مهم و قابل توجه بشماریم و به حرف هایشان گوش دهیم باعث احساس مورد توجه واقع شدن در آنها ميشود .و اين امر كمك بسيار زيادي به برقراري ارتباط شما با اين افراد ميشود.
@dowrehamysartakht
🅾اعتبار بدهید!
🔹 یکی از دلایل رایجی که مردم پافشاری و سماجت می کنند این است که احساس می کنند شنیده و یا درک نمی شوند.
✅ اینکه آنها را مهم و قابل توجه بشماریم و به حرف هایشان گوش دهیم باعث احساس مورد توجه واقع شدن در آنها ميشود .و اين امر كمك بسيار زيادي به برقراري ارتباط شما با اين افراد ميشود.
@dowrehamysartakht
به بهانه ی ۲۸ اردیبهشت
روز بزرگداشت حکیم عمر خیام
🌺من بی می ناب زیستن نتوانم
بی باده کشید بارتن نتوانم
🌺من بنده آن دمم که ساقی گوید
یک جام دگر بگیر و من نتوانم...
@dowrehamysartakht
روز بزرگداشت حکیم عمر خیام
🌺من بی می ناب زیستن نتوانم
بی باده کشید بارتن نتوانم
🌺من بنده آن دمم که ساقی گوید
یک جام دگر بگیر و من نتوانم...
@dowrehamysartakht
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
⭕️ گل محمدی شما را هر کیلو 4500 تومان داخل روستا خریداریم هر روز ساعت 11 صبح
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
علی قنبری 09188365895 📞
@dowrehamysartakht
⭕️ گل محمدی شما را هر کیلو 4500 تومان داخل روستا خریداریم هر روز ساعت 11 صبح
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
علی قنبری 09188365895 📞
@dowrehamysartakht
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اول هفته تون گلباران
یه سـلام گرم
یه آرزوی زیبا
یه دعـای قشنگ
بـرای
تک تک شما مهربانان
الهی
روزگارتون بر وفق مراد
و زندگیتون
پراز عشق و محبت باشه
در پناه خـداوند باشیـد
@dowrehamysartakht
یه سـلام گرم
یه آرزوی زیبا
یه دعـای قشنگ
بـرای
تک تک شما مهربانان
الهی
روزگارتون بر وفق مراد
و زندگیتون
پراز عشق و محبت باشه
در پناه خـداوند باشیـد
@dowrehamysartakht
چند درصد ایرانیها کبد چرب دارند؟
#خبرآنلاین، موید علویان، رئیس شبکه هپاتیت ایران:
▪️چهل درصد از مردم در کشور مبتلابه کبد چرب هستند.
▪️هرچند افزایش میزان استرس و عوامل ژنتیک در ابتلا به #کبد_چرب نقش دارد اما کمتحرکی به دلیل توسعه شهرنشینی و تغذیه ناسالم از عوامل مهم در بروز این بیماری است که باید این روند تغییر کند.
@dowrehamysartakht
#خبرآنلاین، موید علویان، رئیس شبکه هپاتیت ایران:
▪️چهل درصد از مردم در کشور مبتلابه کبد چرب هستند.
▪️هرچند افزایش میزان استرس و عوامل ژنتیک در ابتلا به #کبد_چرب نقش دارد اما کمتحرکی به دلیل توسعه شهرنشینی و تغذیه ناسالم از عوامل مهم در بروز این بیماری است که باید این روند تغییر کند.
@dowrehamysartakht
🔴صفحه اول روزنامه همشهری کرمانشاه
یکشنبه ۳۰ارديبهشت ۹۷
عکسی از جشنواره سیب سنگ سفید
@diwrehamysartakht
یکشنبه ۳۰ارديبهشت ۹۷
عکسی از جشنواره سیب سنگ سفید
@diwrehamysartakht
A@Y:
♦️دو کلام حرف حساب
🔹هفت یا هشت سالم بودم، با سفارش مادرم برای خرید میوه و سبزی به مغازه محل رفتم.اون موقع مثل حالا نبود که بچه رو تا دانشگاه هم همراهی کنن!
🔹پنج تومن پول داخل یه زنبیل پلاستیکی قرمز رنگ که تقریباً هم قد خودم بود با یه تکه کاغذ از لیست سفارش... میوه و سبزی رو خریدم کل مبلغ شد 35 زار. دور از چشم مادرم مابقی پول رو دادم یه کیک پنج زاری و یه نوشابه زرد کانادا از بقالی جنب میوه فروشی خریدم و روبروی میوه فروشی روی جدول نشستم و جای شما خالی نوش جان کردم.
🔹خونه که برگشتم مادر گفت مابقی پولو چکار کردی؟ راستش ترسیدم به گم چکار کردم، گفتم بقیه پولی نبود... مادر چیزی نگفت و زیر لب غرولندی کرد منم متوجه اعتراض او نشدم. داشتم از کاری که کرده بودم و کسی متوجه نشده بود احساس غرور میکردم اما اضطراب نهفتهای آزارم میداد.
🔹پس فردا به اتفاق مادر به سبزی فروشی رفتم اضطرابم بیشتر شده بود. که یهو مادر پرسید آقای صبوری میوه و سبزی گران شده؟ گفت نه همشیره.گفت پس بقیه پول رو چرا به بچه پس ندادی؟ آقای صبوری که ظاهراً فیلم خوردن کیک و نوشابه از جلو چشمش مرور میشد با لبخندی زیبا روبه من کرد گفت: آبجی فراموش کردم ولی چشم طلبتون باشه.
🔹دنیا رو سرم چرخ میخورد آگه حاجی لب باز میکرد و واقعیت رو میگفت به خاطر دوگناه مجازات میشدم، یکی دروغ به مادرم یکی هم تهمت به حاج صبوری!
🔹مادر بیرون مغازه رفت. اما من داخل بودم. حاجی روبه من کرد و گفت: این دفعه مهمان من!ولی نمی دونم آگه تکرار به شه کسی مهمانت میکند یا نه؟!
به خدا هنوزم بعد 44 سال لبخندش و پندش یادم هست!بارها باخودم میگم این آدما کجان و چرا نیستن؟چرا تعدادشون کم شده آدمهایی از جنس بلور که نه کتابهای روانشناسی خوندن و نه مال زیادی داشتن که ببخشند؟ولی تهمت رو به جان خریدن تا دلی پریشون نشه...!
ارسال آقای بهزاد چنانی سرتختی از مازندران
@dowrehamysartakht
♦️دو کلام حرف حساب
🔹هفت یا هشت سالم بودم، با سفارش مادرم برای خرید میوه و سبزی به مغازه محل رفتم.اون موقع مثل حالا نبود که بچه رو تا دانشگاه هم همراهی کنن!
🔹پنج تومن پول داخل یه زنبیل پلاستیکی قرمز رنگ که تقریباً هم قد خودم بود با یه تکه کاغذ از لیست سفارش... میوه و سبزی رو خریدم کل مبلغ شد 35 زار. دور از چشم مادرم مابقی پول رو دادم یه کیک پنج زاری و یه نوشابه زرد کانادا از بقالی جنب میوه فروشی خریدم و روبروی میوه فروشی روی جدول نشستم و جای شما خالی نوش جان کردم.
🔹خونه که برگشتم مادر گفت مابقی پولو چکار کردی؟ راستش ترسیدم به گم چکار کردم، گفتم بقیه پولی نبود... مادر چیزی نگفت و زیر لب غرولندی کرد منم متوجه اعتراض او نشدم. داشتم از کاری که کرده بودم و کسی متوجه نشده بود احساس غرور میکردم اما اضطراب نهفتهای آزارم میداد.
🔹پس فردا به اتفاق مادر به سبزی فروشی رفتم اضطرابم بیشتر شده بود. که یهو مادر پرسید آقای صبوری میوه و سبزی گران شده؟ گفت نه همشیره.گفت پس بقیه پول رو چرا به بچه پس ندادی؟ آقای صبوری که ظاهراً فیلم خوردن کیک و نوشابه از جلو چشمش مرور میشد با لبخندی زیبا روبه من کرد گفت: آبجی فراموش کردم ولی چشم طلبتون باشه.
🔹دنیا رو سرم چرخ میخورد آگه حاجی لب باز میکرد و واقعیت رو میگفت به خاطر دوگناه مجازات میشدم، یکی دروغ به مادرم یکی هم تهمت به حاج صبوری!
🔹مادر بیرون مغازه رفت. اما من داخل بودم. حاجی روبه من کرد و گفت: این دفعه مهمان من!ولی نمی دونم آگه تکرار به شه کسی مهمانت میکند یا نه؟!
به خدا هنوزم بعد 44 سال لبخندش و پندش یادم هست!بارها باخودم میگم این آدما کجان و چرا نیستن؟چرا تعدادشون کم شده آدمهایی از جنس بلور که نه کتابهای روانشناسی خوندن و نه مال زیادی داشتن که ببخشند؟ولی تهمت رو به جان خریدن تا دلی پریشون نشه...!
ارسال آقای بهزاد چنانی سرتختی از مازندران
@dowrehamysartakht
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
◾️۱۰ مرد عجیب که شاید باورتون نشه واقعی هستند،مقام اول و دوم متعلق به دو ایرانی میباشد
ارسال اسداله خیرخواهی
@dowrehamysartakht
ارسال اسداله خیرخواهی
@dowrehamysartakht