شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
سال ۱۳۹۱ در پروژه ای بزرگ ، کار می کردم که تیم چند نفره ای بودیم مدیر پروژه ای داشتیم حدود ۶۰ ساله ، از معماران برجسته و بسیار سخنور و اهل مطالعه ، در سال ۵۷ از دانشگاه هنرهای زیبا در رشته معماری در مقطع فوق لیسانس فارغ التحصیل شده بود اهل خیابان شاپور تهران .
پس از مدت کوتاهی با هم صمیمی شدیم انصافاً استاد تمام عیاری بود یک روز که از محاسن ایشان می گفتم در پاسخ گفت : نه بابا اینطوری که شما گفتید نیست من در برابر کسانی که در اطرافم هستند هیچ نیستم دوستی دارم که مشغول برج سازی است و الان حدود ۱۰۵ میلیون در ماه حقوق می گیرد سریع حساب کردم معادل ۳۵ برابر حقوق من بود .
شنیدن این موضوع ، بسیار برایم جالب بود خیلی دوست داشتم بیشتر از آن مرد بشنوم .
این همه علاقمندی برای دیدن آن مرد خارق العاده با حقوق رویایی ، باعث ایجاد وقت ملاقات من با ایشان شد قرار بود در یک ماه آینده برای انجام کاری به تهران بروم و در همان چند روز ، ایشان را ملاقات کنم .
برای دیدنش در زمان مقرر به آدرس محل کارش رفتم که برجی بود در خیابان گاندی ، استرس خاصی داشتم وقتی به کنار برج رسیدم چند دقیقه ای طول کشید که من به دفتر ایشان راهنمایی شوم دفتری مرتب با پرسنلی بیش از ۱۰ نفر که همگی پشت سیستم مشغول انجام کار بودند محیط ساکت ، تمیز و منظم در دل برج در حال ساخت .
مردی حدود ۶۰ ساله ، بلند قامت با کاریزمای قابل توجه ، با نگاه های دقیق و عمیق با کلامی نافذ و محکم که نظیرش را در کار ندیده بودم آنچه من آن روز از حرف های ایشان فهمیدم این بود : ترجیح می دهم دم شیر باشم تا کله موش ، در هر پروژه ای که کار می کنم صد خودم را می گذارم و از دیگران فقط صد آنها را می پذیرم به کسی اجازه نمی دهم شخصیت حرفه ای مرا با رفتار غیرحرفه ای خودش زیر سوال ببرد اگر کاری که مطابق استاندارد انجام نشود چشم هایم را به روی رفاقت ، احساس و دلائل صرفاً توجیهی می بندم و در مقابل آنها ، گوش هایم هیچ چیز نمی شنود باید نتیجه فنی دلخواه حاصل شود به همین خاطر ، همه کسانی که با من کار می کنند با این شرط ، همکار من شده اند .
نتیجه این همه سختگیری ، ساخت برجی است که در نوع خودش بی نظیر است و حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد گرانتر به فروش می رود و من بخاطر همین نظم ذهنی ، متفاوت شده ام .
شنیدن حرف هایش مصداق این بود که «بهشت را به بها می دهند نه به بهانه » .
رستگار باشید در پناه خدا
کوچک شما - رضا شهبازی
@dowrehamysartakht
سال ۱۳۹۱ در پروژه ای بزرگ ، کار می کردم که تیم چند نفره ای بودیم مدیر پروژه ای داشتیم حدود ۶۰ ساله ، از معماران برجسته و بسیار سخنور و اهل مطالعه ، در سال ۵۷ از دانشگاه هنرهای زیبا در رشته معماری در مقطع فوق لیسانس فارغ التحصیل شده بود اهل خیابان شاپور تهران .
پس از مدت کوتاهی با هم صمیمی شدیم انصافاً استاد تمام عیاری بود یک روز که از محاسن ایشان می گفتم در پاسخ گفت : نه بابا اینطوری که شما گفتید نیست من در برابر کسانی که در اطرافم هستند هیچ نیستم دوستی دارم که مشغول برج سازی است و الان حدود ۱۰۵ میلیون در ماه حقوق می گیرد سریع حساب کردم معادل ۳۵ برابر حقوق من بود .
شنیدن این موضوع ، بسیار برایم جالب بود خیلی دوست داشتم بیشتر از آن مرد بشنوم .
این همه علاقمندی برای دیدن آن مرد خارق العاده با حقوق رویایی ، باعث ایجاد وقت ملاقات من با ایشان شد قرار بود در یک ماه آینده برای انجام کاری به تهران بروم و در همان چند روز ، ایشان را ملاقات کنم .
برای دیدنش در زمان مقرر به آدرس محل کارش رفتم که برجی بود در خیابان گاندی ، استرس خاصی داشتم وقتی به کنار برج رسیدم چند دقیقه ای طول کشید که من به دفتر ایشان راهنمایی شوم دفتری مرتب با پرسنلی بیش از ۱۰ نفر که همگی پشت سیستم مشغول انجام کار بودند محیط ساکت ، تمیز و منظم در دل برج در حال ساخت .
مردی حدود ۶۰ ساله ، بلند قامت با کاریزمای قابل توجه ، با نگاه های دقیق و عمیق با کلامی نافذ و محکم که نظیرش را در کار ندیده بودم آنچه من آن روز از حرف های ایشان فهمیدم این بود : ترجیح می دهم دم شیر باشم تا کله موش ، در هر پروژه ای که کار می کنم صد خودم را می گذارم و از دیگران فقط صد آنها را می پذیرم به کسی اجازه نمی دهم شخصیت حرفه ای مرا با رفتار غیرحرفه ای خودش زیر سوال ببرد اگر کاری که مطابق استاندارد انجام نشود چشم هایم را به روی رفاقت ، احساس و دلائل صرفاً توجیهی می بندم و در مقابل آنها ، گوش هایم هیچ چیز نمی شنود باید نتیجه فنی دلخواه حاصل شود به همین خاطر ، همه کسانی که با من کار می کنند با این شرط ، همکار من شده اند .
نتیجه این همه سختگیری ، ساخت برجی است که در نوع خودش بی نظیر است و حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد گرانتر به فروش می رود و من بخاطر همین نظم ذهنی ، متفاوت شده ام .
شنیدن حرف هایش مصداق این بود که «بهشت را به بها می دهند نه به بهانه » .
رستگار باشید در پناه خدا
کوچک شما - رضا شهبازی
@dowrehamysartakht
❤6
🔺 غیرحضوری شدن مدارس و تاخیر ۲ ساعته ادارات در ۱۱ شهرستان استان
🔹 مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی برودت هوا و سرمای شدید و ضرورت مدیریت مصرف انرژی گفت: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و موافقت استاندار کرمانشاه، فعالیت تمام مدارس استان در دو نوبت صبح و عصر جز شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، در روز شنبه چهارم بهمن ۱۴۰۴ بهصورت غیرحضوری(از طریق شاد) خواهد بود.
🔹 علیرضا حیدری افزود: مدارس بخش گواور و دهستان چله در شهرستان گیلانغرب نیز مشمول این مصوبه بوده و فعالیت آنها غیرحضوری است.
🔹 وی همچنین گفت: ادارات و نهادهای دولتی و همه بانکهای استان(جز شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب) نیز فردا با ۲ ساعت تاخیر و از ساعت ۱۰ صبح آغاز بکار میکنند. مراکز درمانی، بهداشتی، امدادی و خدماتی استان از این تاخیر دو ساعته مستثنا هستند اما تاخیر فوق شامل بخش گواور و دهستان چله هم می شود.
روابط عمومی استانداری کرمانشاه
📆 جمعه / ۳ بهمن / ۱۴۰۴
@dowrehamysartakht
🔹 مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی برودت هوا و سرمای شدید و ضرورت مدیریت مصرف انرژی گفت: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و موافقت استاندار کرمانشاه، فعالیت تمام مدارس استان در دو نوبت صبح و عصر جز شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، در روز شنبه چهارم بهمن ۱۴۰۴ بهصورت غیرحضوری(از طریق شاد) خواهد بود.
🔹 علیرضا حیدری افزود: مدارس بخش گواور و دهستان چله در شهرستان گیلانغرب نیز مشمول این مصوبه بوده و فعالیت آنها غیرحضوری است.
🔹 وی همچنین گفت: ادارات و نهادهای دولتی و همه بانکهای استان(جز شهرستانهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب) نیز فردا با ۲ ساعت تاخیر و از ساعت ۱۰ صبح آغاز بکار میکنند. مراکز درمانی، بهداشتی، امدادی و خدماتی استان از این تاخیر دو ساعته مستثنا هستند اما تاخیر فوق شامل بخش گواور و دهستان چله هم می شود.
روابط عمومی استانداری کرمانشاه
📆 جمعه / ۳ بهمن / ۱۴۰۴
@dowrehamysartakht
❤3
🔷 به اطلاع هم استانیهای محترم میرساند فردا یکشنبه مورخ پنجم بهمنماه، تمامی مدارس استان در همه مقاطع دایر و کلاسها بهصورت حضوری تشکیل میشود.
📣 اداره اطلاعرسانی و روابطعمومی آموزشوپرورش استان کرمانشاه
@dowrehamysartakht
📣 اداره اطلاعرسانی و روابطعمومی آموزشوپرورش استان کرمانشاه
@dowrehamysartakht
⚫️ اعلامیه
به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم شمس اله یاوری مجلس یادبودی روز پنجشنبه ۱۴۰۴/۱۱/۹ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵ بر سر مزار آن مرحوم واقع در آرامستان شهرستان کامیاران طبق اعلامیه فوق برگزار میگردد.
روحش شاد یادش گرامی
@dowrehamysartakht
@sartakht1404 کانال سرتخت در روبیکا
به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم شمس اله یاوری مجلس یادبودی روز پنجشنبه ۱۴۰۴/۱۱/۹ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵ بر سر مزار آن مرحوم واقع در آرامستان شهرستان کامیاران طبق اعلامیه فوق برگزار میگردد.
روحش شاد یادش گرامی
@dowrehamysartakht
@sartakht1404 کانال سرتخت در روبیکا
❤3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تصاویر منتخبی از طبیعت برفی سرتخت در زمستان ۱۴۰۴
@dowrehamysartakht
@sartakht1404 کانال سرتخت در روبیکا
@dowrehamysartakht
@sartakht1404 کانال سرتخت در روبیکا
❤8
📸 زیباترین عکس دنیا(حتما بخوانید)
🔹در یکی از دهکدههای بسیار محروم ترکیه، دانش اموزی یک جفت چکمه پلاستیکی از معلمش هدیه میگیرد و خوشحالی بی پایان این کودک، این عکس را زیباترین عکس دنیا میکند.
جریان این جایزه بسیار زیباست.
معلم بەعنوان یک مسابقه، از دانشآموزان میخواهد که هر کدام در رابطه با وضعیت خود بنویسد. همه بچههای کلاس، انشاء را مینویسند و معلم بعد از خواندن همه آنها، از آنجا که همه را زیبا مییابد، نمی تواند یکی را انتخاب کند و تصمیم میگیرد به قید قرعه برنده این کفشها را مشخص کند. همه دانش اموزان اسامیشان را مینویسند و داخل چکمه میگذارند و معلم یک اسم را از بین آنها بیرون میکشد.
همینکه میخواست اسم را بخواند همه بچه ها دست میزنند و معلم با صدای بلند اسم عایشه همان بچهای که در عکس دیده میشود را میخواند. معلم وقتی این جریان را برای همسرش توضیح میداد، اشک ریخت و چنین ادامه داد: من متوجه شدم که تمامی بچهها فقط اسم عایشه، فقیرترین بچه کلاس را نوشته بودند.
@dowrehamysartakht
🔹در یکی از دهکدههای بسیار محروم ترکیه، دانش اموزی یک جفت چکمه پلاستیکی از معلمش هدیه میگیرد و خوشحالی بی پایان این کودک، این عکس را زیباترین عکس دنیا میکند.
جریان این جایزه بسیار زیباست.
معلم بەعنوان یک مسابقه، از دانشآموزان میخواهد که هر کدام در رابطه با وضعیت خود بنویسد. همه بچههای کلاس، انشاء را مینویسند و معلم بعد از خواندن همه آنها، از آنجا که همه را زیبا مییابد، نمی تواند یکی را انتخاب کند و تصمیم میگیرد به قید قرعه برنده این کفشها را مشخص کند. همه دانش اموزان اسامیشان را مینویسند و داخل چکمه میگذارند و معلم یک اسم را از بین آنها بیرون میکشد.
همینکه میخواست اسم را بخواند همه بچه ها دست میزنند و معلم با صدای بلند اسم عایشه همان بچهای که در عکس دیده میشود را میخواند. معلم وقتی این جریان را برای همسرش توضیح میداد، اشک ریخت و چنین ادامه داد: من متوجه شدم که تمامی بچهها فقط اسم عایشه، فقیرترین بچه کلاس را نوشته بودند.
@dowrehamysartakht
❤20
🛑 هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه؛ بارش برف و کولاک در ارتفاعات، باران و خطر سیلاب و آبگرفتگی
🔴مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی، از ابلاغ آمادهباش کامل به تمامی دستگاههای اجرایی، امدادی و خدماترسان استان برای مقابله با مخاطرات احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی پیشِرو خبر داد.
♦️به دنبال اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، فعالیت یک سامانه بارشی از صبح روز سهشنبه آغاز شده و تا ظهر روز چهارشنبه در سطح استان تداوم خواهد داشت. این سامانه موجب بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و در برخی مناطق رگبار تگرگ میشود.
@dowrehamysartakht
@sartakht1404 کانال سرتخت در روبیکا
🔴مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی، از ابلاغ آمادهباش کامل به تمامی دستگاههای اجرایی، امدادی و خدماترسان استان برای مقابله با مخاطرات احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی پیشِرو خبر داد.
♦️به دنبال اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، فعالیت یک سامانه بارشی از صبح روز سهشنبه آغاز شده و تا ظهر روز چهارشنبه در سطح استان تداوم خواهد داشت. این سامانه موجب بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و در برخی مناطق رگبار تگرگ میشود.
@dowrehamysartakht
@sartakht1404 کانال سرتخت در روبیکا
❤5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصویری زیبا از بارش شدید برف در سرتخت امروز ۱۴ بهمن ۱۴۰۴
@dowrehamysartakht
@sartakht1404 لینک کانال سرتخت در روبیکا
@dowrehamysartakht
@sartakht1404 لینک کانال سرتخت در روبیکا
❤12