This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تکنولوژی صندلی و میز رویایی برای کار با کامپیوتر
ما هیچ
ما درگیر فیلترینگ تلگرام
ارسال آقای محمدرضا قربانی
@dowrehamysartakht
ما هیچ
ما درگیر فیلترینگ تلگرام
ارسال آقای محمدرضا قربانی
@dowrehamysartakht
پیرمردی میگفت:
پیر شی ولی نوبتی نشی
گفتم: یعنی چی
گفت: یعنی وقتی دیگه قادر به انجام کارهات نیستی، بچه هات برا نگهداری ازت نوبت تعیین نکنند و باهم دعوا کنند
پیر نوبتی نشین الهی
@dowrehamysartakht
پیر شی ولی نوبتی نشی
گفتم: یعنی چی
گفت: یعنی وقتی دیگه قادر به انجام کارهات نیستی، بچه هات برا نگهداری ازت نوبت تعیین نکنند و باهم دعوا کنند
پیر نوبتی نشین الهی
@dowrehamysartakht
همگے رهگذر هستیم
به ڪسے ڪینه نگیرید
دل بے ڪینه قشنگ است
به همه مهر بورزید
به خدا مهر قشنگ است
بشناسید خدا را
هر ڪجا یاد خدا هست
هرڪجا نام خدا هست
سقف آن خانه قشنگ است
@dowrehamysartakht
به ڪسے ڪینه نگیرید
دل بے ڪینه قشنگ است
به همه مهر بورزید
به خدا مهر قشنگ است
بشناسید خدا را
هر ڪجا یاد خدا هست
هرڪجا نام خدا هست
سقف آن خانه قشنگ است
@dowrehamysartakht
اگر خوبى کردى و بدى دیدى..
کنار بکش...
اما بد نشو❗️
این تنها کاریست که از دستت بر می آید...
تو شخص مثبت زندگی خودت باش..
و با وجدانت آسوده بخواب.
شب خوش
@dowrehamysartakht
کنار بکش...
اما بد نشو❗️
این تنها کاریست که از دستت بر می آید...
تو شخص مثبت زندگی خودت باش..
و با وجدانت آسوده بخواب.
شب خوش
@dowrehamysartakht
ســــ🌸ـــلام
صبحتون بهترین و
خوشرنگ ترین صبح دنیا
با لحظه هایی پرازخوشی
و آرزوی سلامتی برای شما
روز و روزگارتان شاد شاد
@dowrehamysartakht
صبحتون بهترین و
خوشرنگ ترین صبح دنیا
با لحظه هایی پرازخوشی
و آرزوی سلامتی برای شما
روز و روزگارتان شاد شاد
@dowrehamysartakht
«نابی تاژیما» زن ژاپنی که به عنوان پیرترین فرد جهان شناخته می شد، در سن 117 سالگی درگذشت
▪️او بیش از 160 فرزند و نواده داشت و حتی ندیده هایش را نیز دیده بود/ ایرنا
@dowrehamysartakht
▪️او بیش از 160 فرزند و نواده داشت و حتی ندیده هایش را نیز دیده بود/ ایرنا
@dowrehamysartakht
اینم ژینا خانم هشتادو دومین نوه و نتیجه مرحوم مشهدی نادعلی چنانی 🌸🌸🌸
📷 خانم شهناز چنانی سرتختی
@dowrehamysartakht
📷 خانم شهناز چنانی سرتختی
@dowrehamysartakht
💮خوردن میوه با معده خالی:
این متن شما رو آگاه میکنه. تا آخر بخونید و تا میتونید برای همه بفرستید.
دکتر استفان مک با بسیاری از بیماران سرطانی غیرمعمول رفتار میکند.
ایشان قبل از پاک کردن بدن بیماران به وسیله انرژی خورشیدی، به شفای بیماری بیماران در بدن علیه مریضی باور دارند.
متن زیر از ایشان را بخوانید:
این یکی از راهکارهای درمان سرطان است.
احتمال موفقیت من در درمان سرطان حدود %۸۰ است.
بیماران سرطانی نباید بمیرند. علاج سرطان تقریبا پیدا شده است و رمز آن، خوردن میوه است.
چه باور کنید چه نکنید.
من جدا متاسفم برای صدها بیماری که در راه درمانهای رایج میمیرند.
خوردن میوه:
همهی ما فکر میکنیم خوردن میوه به معنی خریدن، خرد کردن و گذاشتن در دهان است!
این، به این آسانی که شما فکر میکنید نیست. خیلی مهم است که بدانید چه وقت و چطور میوه بخورید.
راه درست میوه خوردن چیست؟
میوه را بعد از وعدهی غذایی نخورید.
«میوه را باید با معده خالی میل کنید.»
وقتی میوه را با معده خالی میخورید نقش بزرگی در سیستم گوارش و تامین انرژی زیاد برای کاهش وزن و بقیهی کارهای روزانه ایفا میکند.
میوه، مهمترین بخش مواد غذایی است.
فرض کنید دو تکه نان و تکهای میوه خوردهاید؛ تکهی میوه آماده است مستقیم از گلو وارد معده شود در حالی که نان خوردهشده قبل از میوه مانع آن میشود.
به عبارتی کل وعدهی نان و میوه هدر و فاسد شده و تبدیل به اسید میشوند.
درست زمانی که میوه با غذا تداخل پیدا میکند بقیه مواد باقیمانده فاسد میشوند.
درنتیجه لطفا میوه را با معدهی خالی یا قبل از وعدهی غذایی میل کنید.
شنیدهاید که مردم میگویند:
هر وقت هندوانه میخورم آروق میزنم، وقتی میوهی استوایی میخورم شکمم باد میکند، وقتی موز میخورم احساس اسهالی میگیرم و....
در واقع اگر میوه با معدهی خالی خورده شود هیچ یک از این مشکلات پیش نمیآید.
میوه با بقیه غذاها فاسد میشود و تولید گاز میکند، در نتیجه دچار نفخ میشوید.
سفیدی مو، کچلی، استرس زیاد و حلقهی قهوهای دور چشم اتفاق نمیافتد اگر میوه را با معدهی خالی بخورید.
براساس تحقیقات دکتر هربرت، جز لیمو و پرتقال که اسیدی هستند، همهی میوهها در بدن قلیایی میشوند.
اگر شما رمز خوردن میوه را دریافتید پس راز زیبایی، طول عمر، سلامتی، انرژی، شادمانی و وزن نرمال را یافتهاید.
وقتی میخواهید آبمیوه میل کنید، فقط آبمیوهی تازه میل کنید نه آبمیوهی داخل قوطی، بطری یا پاکت.
حتی آبمیوهی گرما دیده ننوشید.
میوههای پخته نخورید چون هیچ مادهی مفیدی به بدن نمیرساند!!
شما فقط مزهی آن را میچشید، پختن همهی ویتامینها را از بین میبرد.
با این حال خوردن میوهی تازه حتی از نوشیدن آب آن مفیدتر است.
اگر میخواهید آبمیوهی تازه میل کنید آن را جرعهجرعه و به آرامی بنوشید تا با بزاق دهان مخلوط شود قبل از این که ان را قورت دهید.
شما میتوانید ۳ روز «روزه»ی میوه بگیرید تا بدن کاملا تصفیه شود.
در طول این ۳ روز فقط میوه بخورید و آبمیوه تازه بنوشید.
شما سورپرایز میشوید وقتی دوستانتان از شادابی شما حرف میزنند.
ارسال آقای علی عزیزی
@dowrehamysartakht
این متن شما رو آگاه میکنه. تا آخر بخونید و تا میتونید برای همه بفرستید.
دکتر استفان مک با بسیاری از بیماران سرطانی غیرمعمول رفتار میکند.
ایشان قبل از پاک کردن بدن بیماران به وسیله انرژی خورشیدی، به شفای بیماری بیماران در بدن علیه مریضی باور دارند.
متن زیر از ایشان را بخوانید:
این یکی از راهکارهای درمان سرطان است.
احتمال موفقیت من در درمان سرطان حدود %۸۰ است.
بیماران سرطانی نباید بمیرند. علاج سرطان تقریبا پیدا شده است و رمز آن، خوردن میوه است.
چه باور کنید چه نکنید.
من جدا متاسفم برای صدها بیماری که در راه درمانهای رایج میمیرند.
خوردن میوه:
همهی ما فکر میکنیم خوردن میوه به معنی خریدن، خرد کردن و گذاشتن در دهان است!
این، به این آسانی که شما فکر میکنید نیست. خیلی مهم است که بدانید چه وقت و چطور میوه بخورید.
راه درست میوه خوردن چیست؟
میوه را بعد از وعدهی غذایی نخورید.
«میوه را باید با معده خالی میل کنید.»
وقتی میوه را با معده خالی میخورید نقش بزرگی در سیستم گوارش و تامین انرژی زیاد برای کاهش وزن و بقیهی کارهای روزانه ایفا میکند.
میوه، مهمترین بخش مواد غذایی است.
فرض کنید دو تکه نان و تکهای میوه خوردهاید؛ تکهی میوه آماده است مستقیم از گلو وارد معده شود در حالی که نان خوردهشده قبل از میوه مانع آن میشود.
به عبارتی کل وعدهی نان و میوه هدر و فاسد شده و تبدیل به اسید میشوند.
درست زمانی که میوه با غذا تداخل پیدا میکند بقیه مواد باقیمانده فاسد میشوند.
درنتیجه لطفا میوه را با معدهی خالی یا قبل از وعدهی غذایی میل کنید.
شنیدهاید که مردم میگویند:
هر وقت هندوانه میخورم آروق میزنم، وقتی میوهی استوایی میخورم شکمم باد میکند، وقتی موز میخورم احساس اسهالی میگیرم و....
در واقع اگر میوه با معدهی خالی خورده شود هیچ یک از این مشکلات پیش نمیآید.
میوه با بقیه غذاها فاسد میشود و تولید گاز میکند، در نتیجه دچار نفخ میشوید.
سفیدی مو، کچلی، استرس زیاد و حلقهی قهوهای دور چشم اتفاق نمیافتد اگر میوه را با معدهی خالی بخورید.
براساس تحقیقات دکتر هربرت، جز لیمو و پرتقال که اسیدی هستند، همهی میوهها در بدن قلیایی میشوند.
اگر شما رمز خوردن میوه را دریافتید پس راز زیبایی، طول عمر، سلامتی، انرژی، شادمانی و وزن نرمال را یافتهاید.
وقتی میخواهید آبمیوه میل کنید، فقط آبمیوهی تازه میل کنید نه آبمیوهی داخل قوطی، بطری یا پاکت.
حتی آبمیوهی گرما دیده ننوشید.
میوههای پخته نخورید چون هیچ مادهی مفیدی به بدن نمیرساند!!
شما فقط مزهی آن را میچشید، پختن همهی ویتامینها را از بین میبرد.
با این حال خوردن میوهی تازه حتی از نوشیدن آب آن مفیدتر است.
اگر میخواهید آبمیوهی تازه میل کنید آن را جرعهجرعه و به آرامی بنوشید تا با بزاق دهان مخلوط شود قبل از این که ان را قورت دهید.
شما میتوانید ۳ روز «روزه»ی میوه بگیرید تا بدن کاملا تصفیه شود.
در طول این ۳ روز فقط میوه بخورید و آبمیوه تازه بنوشید.
شما سورپرایز میشوید وقتی دوستانتان از شادابی شما حرف میزنند.
ارسال آقای علی عزیزی
@dowrehamysartakht
4⃣راز ناگفته و راز طول عمر ۱۰ انسان بالای ۱۰۰ سال!🍃
♦️– EMILIANO MERCADO DEL TORO
🔻امیلیانوی ۱۱۵ ساله راز طول عمر خود را به عادت غذایی هر روزه اش که خوردن ذرت پخته شده به همراه شیر و روغن ماهی بوده است نسبت می دهد.
❇️او شوخ طبعی و شاد بودن را از دیگر اسرار سالم ماندن و طول عمر خود می داند و تا آخرین روزهای زندگی اش همواره برای اطرافیانش جوک و لطیفه تعریف می کرد. جالب است بدانید او در ۸۲ سالگی در یک کلوب شاهد ترور Isabel la Negra بودهاست. در لحظه ورود قاتلان و تیراندازی او زیر میزی پنهان شده بوده است.
💢از او پرسیدند که او در آن کلوب چه کاری داشته است؟! او پاسخ داد: دعا می کردم…. حداقل در لحظه تیراندازی این کار را انجام دادم!
💢کسی بیشتر عمر می کند، که بیشتر می داند.
✅سلامت برای همه در هر جا
✅با ارسال این مطلب در بالا بردن سواد سلامت دیگران سهیم باشید.
@dowrehamysartakht
♦️– EMILIANO MERCADO DEL TORO
🔻امیلیانوی ۱۱۵ ساله راز طول عمر خود را به عادت غذایی هر روزه اش که خوردن ذرت پخته شده به همراه شیر و روغن ماهی بوده است نسبت می دهد.
❇️او شوخ طبعی و شاد بودن را از دیگر اسرار سالم ماندن و طول عمر خود می داند و تا آخرین روزهای زندگی اش همواره برای اطرافیانش جوک و لطیفه تعریف می کرد. جالب است بدانید او در ۸۲ سالگی در یک کلوب شاهد ترور Isabel la Negra بودهاست. در لحظه ورود قاتلان و تیراندازی او زیر میزی پنهان شده بوده است.
💢از او پرسیدند که او در آن کلوب چه کاری داشته است؟! او پاسخ داد: دعا می کردم…. حداقل در لحظه تیراندازی این کار را انجام دادم!
💢کسی بیشتر عمر می کند، که بیشتر می داند.
✅سلامت برای همه در هر جا
✅با ارسال این مطلب در بالا بردن سواد سلامت دیگران سهیم باشید.
@dowrehamysartakht
🔹ظرفیت حافظه ی انسان 2.5 میلیون گیگابایت هست!
با این ظرفیت میشه 300 سال فیلم ذخیره کرد یا تمام کتابهای نوشته شده موجود در جهان رو خوند!
پس در مصرف آن صرفه جویی نکنید!!!
@dowrehamysartakht
با این ظرفیت میشه 300 سال فیلم ذخیره کرد یا تمام کتابهای نوشته شده موجود در جهان رو خوند!
پس در مصرف آن صرفه جویی نکنید!!!
@dowrehamysartakht
ARM
🛑ترانه سلامت با صدای سالار عقیلی
به سفارش اداره کل آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت.
@dowrehamysartakht
به سفارش اداره کل آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت.
@dowrehamysartakht
چه نوشیدنی هایی برای افرادی با «رفلکس اسید» بهتر است؟
رفلکس اسید یا سوزش سر دل در اصطلاح به عنوان «رفلکس معده» شناخته شده است.
فرد مبتلا به رفلکس اسید ممکن است احساس سوزش در گلو و قفسه سینه داشته باشد که می تواند واقعا دردناک و رنج آور باشد. رفلکس زمانی رخ می دهد که دریچه یا اسفنکتری که معده را به مری یا لوله ی گوارش متصل می کند تضعیف شود.
هنگامی که این اتفاق افتد اسید معده که باید در معده باقی بماند به سمت لوله ی گوارش جریان می یابد. از آنجا که اسید محرک و سوزش آور است، پوشش لوله ی گوارش نیز ملتهب می شود و این نیز می تواند موجب ناراحتی گردد.
از نوشیدنی های خاصی که محرک رفلکس معده هستند می توان به الکل، نوشیدنی های کافیین دار، شکلات داغ که حاوی کافیین و کاکائو هستند، آب میوه های طبیعی مانند پرتقال و یا گریپ فروت که حاوی اسید فراوان هستند اشاره کرد.
از جمله نوشیدنی هایی که علائم رفلکس معده را به حداقل می رسانند عبارتند از چای زنجبیلی، شیر و ماست.
@dowrehamysartakht
رفلکس اسید یا سوزش سر دل در اصطلاح به عنوان «رفلکس معده» شناخته شده است.
فرد مبتلا به رفلکس اسید ممکن است احساس سوزش در گلو و قفسه سینه داشته باشد که می تواند واقعا دردناک و رنج آور باشد. رفلکس زمانی رخ می دهد که دریچه یا اسفنکتری که معده را به مری یا لوله ی گوارش متصل می کند تضعیف شود.
هنگامی که این اتفاق افتد اسید معده که باید در معده باقی بماند به سمت لوله ی گوارش جریان می یابد. از آنجا که اسید محرک و سوزش آور است، پوشش لوله ی گوارش نیز ملتهب می شود و این نیز می تواند موجب ناراحتی گردد.
از نوشیدنی های خاصی که محرک رفلکس معده هستند می توان به الکل، نوشیدنی های کافیین دار، شکلات داغ که حاوی کافیین و کاکائو هستند، آب میوه های طبیعی مانند پرتقال و یا گریپ فروت که حاوی اسید فراوان هستند اشاره کرد.
از جمله نوشیدنی هایی که علائم رفلکس معده را به حداقل می رسانند عبارتند از چای زنجبیلی، شیر و ماست.
@dowrehamysartakht