برای #تصویب_لایحه_معلولان هم اگر چند جلسه ,مشابه جلسات لابی برای گرفتن رای اعتماد برگزار میشد, #لایحه_تصویب شده بود!
#ربیعی #بندپی #کابینه۱۲ #نمایندگان
📡 @dscampaign
#ربیعی #بندپی #کابینه۱۲ #نمایندگان
📡 @dscampaign
مادری که ۴۰ سال دو فرزند معلول چند معلولیتی را با فقر نگهداری میکند و حاضر نیست به #سازمان_بهزیستی بسپارد!
دلیل عدم مقبولیت بهزیستی چیست؟
#دومعلولی #چندمعلولیتی
📡 @dscampaign
دلیل عدم مقبولیت بهزیستی چیست؟
#دومعلولی #چندمعلولیتی
📡 @dscampaign
ورود12اتوبوس جدید و مناسب ویژه معلولین به ناوگان حمل و نقل شهری اراک.
38دستگاه نیز تا پایان آبان اضافه خواهند شد .
#اتوبوس_معلولان #شهردار_اراک
@dscampaign
38دستگاه نیز تا پایان آبان اضافه خواهند شد .
#اتوبوس_معلولان #شهردار_اراک
@dscampaign
Forwarded from VAFL Academy
دارالترجمه ۲۴ جهت تکمیل کادر مترجمین خود نیاز به مترجم مسلط به زبان آلمانی دارد. ارسال رزومه به ادرس ایمیل
Info@daroltarjome24.com
اولویت با افراد دارای معلولیت
سعید ضروری
@vafl_academy
Info@daroltarjome24.com
اولویت با افراد دارای معلولیت
سعید ضروری
@vafl_academy
۲۵۰۰ سال از اولین اعلامیه #حقوق_بشر کوروش کبیر میگذرد,اما #افراد_دارای_معلولیت بدنبال گرفتن بدیهی ترین حقوق انسانی خود هستند!
براستی چه اتفاقی افتاده که به این وضعیت گرفتار شده ایم؟
📡 @dscampaign
براستی چه اتفاقی افتاده که به این وضعیت گرفتار شده ایم؟
📡 @dscampaign
ازدواج #نگهبان_کمپین
به حرمت پیوند زمینیمان ,هنگام جاری شدن خطبه عقد تنها آرزویمان تصویب و اجرای لایحه حمایت از حقوق معلولان بود و هست.
#ازدواج_زوج_دارای_معلولیت #تصویب_لایحه_معلولان
📡 @dscampaig
به حرمت پیوند زمینیمان ,هنگام جاری شدن خطبه عقد تنها آرزویمان تصویب و اجرای لایحه حمایت از حقوق معلولان بود و هست.
#ازدواج_زوج_دارای_معلولیت #تصویب_لایحه_معلولان
📡 @dscampaig
حمایت معنوی و مطالبه گری جامعه معلولین ساری در سفر به مشهد مقدس
#کمپین #لایحه #معلولین #ساری #مشهد
#ماپیگیریم_شماچطور ؟!
@dscampaign
#کمپین #لایحه #معلولین #ساری #مشهد
#ماپیگیریم_شماچطور ؟!
@dscampaign
Forwarded from توانا پرس (توانا)
آماده شدن طومار تصویب لایحه برای امضا
از مدیران، کارمندان،اصناف ،بازاریان وفعالین مدنی و اجتماعی تقاضا داریم با ما همکاری و ما را همراهی نمایند
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEPNbuLkABPobEkfGw
از مدیران، کارمندان،اصناف ،بازاریان وفعالین مدنی و اجتماعی تقاضا داریم با ما همکاری و ما را همراهی نمایند
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEPNbuLkABPobEkfGw
امضای طومار توسط جمعی از مقامات مسئولین اعضای جامعه معلولین استان البرز در حمایت از لایحه حقوق معلولان
#کمپین #لایحه #طومار #البرز
@dscampaign
#کمپین #لایحه #طومار #البرز
@dscampaign
#پیام_شما
سلام وقت بخیر .
من میخام در مورد بیمه و خدمات بیمه که حق معلولین است اما متاسفانه شامل حال معلولین نمیشود مثل بریس ؛ دست پای مصنوعی درخواستی از مسولین بکنم
متاسفانه مسولین ما دست پای مصنوعی و بریس را جز وسایل زیبایی قرار داده اند .
مسوولین محترم اگر دست و پای مصنوعی و بریس جز موارد زیبایی است پس چرا خودتان استفاده نمیکنید .
چرا دست پای واقعی تون را قطع نمیکنید از دست پای مصنوعی استفاده کنید ؟حتما زیبا خواهید شد .
مسوولین محترم اکثریت افراد معلول و خانواده هاشون از طبقه متوسط و متوسط به پایین هستند و واقعا هزینه های وسایل کمکی بالاست و یک بریس ساده 600 تا 2 میلیون هزینه دارد . آیا این انصاف است که معلولین را زیر نظر بیمه قرار ندهید ؟
چرا مسولین بهزیستی در این مورد اقدامی نمیکنند ؟؟؟
اگر شما مسولین جای ما معلولین بودین باز هم مثل ما سکوت میکردین .
خواهشمند م از مسولین در خصوص بیمه وسایل کمکی مثل بریس دست پای مصنوعی .... اقدامی بکنند .
با تشکر
#کمپین #معلولین #لوازم_توانبخشی #هزینه_بالا
@dscampaign
سلام وقت بخیر .
من میخام در مورد بیمه و خدمات بیمه که حق معلولین است اما متاسفانه شامل حال معلولین نمیشود مثل بریس ؛ دست پای مصنوعی درخواستی از مسولین بکنم
متاسفانه مسولین ما دست پای مصنوعی و بریس را جز وسایل زیبایی قرار داده اند .
مسوولین محترم اگر دست و پای مصنوعی و بریس جز موارد زیبایی است پس چرا خودتان استفاده نمیکنید .
چرا دست پای واقعی تون را قطع نمیکنید از دست پای مصنوعی استفاده کنید ؟حتما زیبا خواهید شد .
مسوولین محترم اکثریت افراد معلول و خانواده هاشون از طبقه متوسط و متوسط به پایین هستند و واقعا هزینه های وسایل کمکی بالاست و یک بریس ساده 600 تا 2 میلیون هزینه دارد . آیا این انصاف است که معلولین را زیر نظر بیمه قرار ندهید ؟
چرا مسولین بهزیستی در این مورد اقدامی نمیکنند ؟؟؟
اگر شما مسولین جای ما معلولین بودین باز هم مثل ما سکوت میکردین .
خواهشمند م از مسولین در خصوص بیمه وسایل کمکی مثل بریس دست پای مصنوعی .... اقدامی بکنند .
با تشکر
#کمپین #معلولین #لوازم_توانبخشی #هزینه_بالا
@dscampaign
#پیام_نگهبان
عرض ادب و احترام به حضور اعضای محترم کمپین
لازم میدونم از زحمتهای شبانه روزی عزیزانم #عباس و #سام_اسدی (مستندساز) تشکر ویژه کنم ,که اگر این دو بزرگوار نبودند کمپینی وجود نداشت,کمپین بعد از دیالوگی از سام متولد شد و با حمایتهای همه جانبه عباس در هر لحظه از شبانه روز بزرگ شد.
از دوشنبه۲۳مرداد تا دوشنبه ۳۰ مردادماه۹۶ شاهد دو رویداد بودیم
اولی #ازدواج_نگهبان بود که البته اگر تصویر #مطالبات_کمپین در تمام مراحل و مراسم این ازدواج نبود, انتشار خبر آن هیچ موضوعیتی نداشت و از همه عزیزان بخاطر ارسال تبریک ازدواج در خصوصی و گروه تشکر میکنم و امیدوارم حاشیه بر متن غالب نشود.
دومین رویداد شرکت در برنامه #خندوانه بود که یکشنبه ۲۹مرداد۹۶ به همت خانم #اعظم_عزیزی برگزار گردید که از ایشان تشکر ویژه دارم.
شرکت در این برنامه موجب شد #_مطالبات_کمپین را با حمایت آقای #رامبدجوان از تریبون #رسانه_ملی و برنامه پرمخاطب #خندوانه به سمع و نظر آحاد جامعه برسانم و امیدوارم بعد از پخش آن رسانه های دیگر نیز از #مطالبات_کمپین حمایت نمایند.
#سام_اسدی #عباس #کمپین #اعظم_عزیزی #خندوانه #رامبدجوان #مطالبات_کمپین #رسانه_ملی #افراد_دارای_معلولیت
📡 @dscampaign
عرض ادب و احترام به حضور اعضای محترم کمپین
لازم میدونم از زحمتهای شبانه روزی عزیزانم #عباس و #سام_اسدی (مستندساز) تشکر ویژه کنم ,که اگر این دو بزرگوار نبودند کمپینی وجود نداشت,کمپین بعد از دیالوگی از سام متولد شد و با حمایتهای همه جانبه عباس در هر لحظه از شبانه روز بزرگ شد.
از دوشنبه۲۳مرداد تا دوشنبه ۳۰ مردادماه۹۶ شاهد دو رویداد بودیم
اولی #ازدواج_نگهبان بود که البته اگر تصویر #مطالبات_کمپین در تمام مراحل و مراسم این ازدواج نبود, انتشار خبر آن هیچ موضوعیتی نداشت و از همه عزیزان بخاطر ارسال تبریک ازدواج در خصوصی و گروه تشکر میکنم و امیدوارم حاشیه بر متن غالب نشود.
دومین رویداد شرکت در برنامه #خندوانه بود که یکشنبه ۲۹مرداد۹۶ به همت خانم #اعظم_عزیزی برگزار گردید که از ایشان تشکر ویژه دارم.
شرکت در این برنامه موجب شد #_مطالبات_کمپین را با حمایت آقای #رامبدجوان از تریبون #رسانه_ملی و برنامه پرمخاطب #خندوانه به سمع و نظر آحاد جامعه برسانم و امیدوارم بعد از پخش آن رسانه های دیگر نیز از #مطالبات_کمپین حمایت نمایند.
#سام_اسدی #عباس #کمپین #اعظم_عزیزی #خندوانه #رامبدجوان #مطالبات_کمپین #رسانه_ملی #افراد_دارای_معلولیت
📡 @dscampaign
❇️توزیع کارت چهارمین آزمون استخدامی از سه شنبه 31مرداد
✅کارت ورود به جلسه چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی از سه شنبه31 مرداد توزیع میشود. داوطلبان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون به سایت اینترنتی به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
#آزمون_استخدامی #استخدام
📡 @dscampaign
✅کارت ورود به جلسه چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی از سه شنبه31 مرداد توزیع میشود. داوطلبان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون به سایت اینترنتی به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
#آزمون_استخدامی #استخدام
📡 @dscampaign
#کاریکاتور روزنامه شرق و توجه مسوولان شهرداریها به #معلولان و #نابینایان
#مناسب_سازی #دسترس_پذیری
📡 @dscampaign
#مناسب_سازی #دسترس_پذیری
📡 @dscampaign
سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات #توانبخشی #معلولان و #جانبازان صنایع و تجهیزات وابسته ۷الی ۱۰ شهریور ۹۶
📡 @dscampaign
📡 @dscampaign
🔰رشتههای پذیرش بدون آزمون کارشناسی موسسه آموزش عالی علمی_کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی/ تهران
📡 @dscampaign
📡 @dscampaign
دوستان عزیزم در چند همایش برگزیده شدم،یکی را قرار شد برم اونم کرمان.
همه ی اقدامات جهت حضورم درهمایش فراهم شد،ریاست ارشاد جناب مهدی درویش عزیز هزینه ی تهیه ی بلیط پرواز را همکاری فرمودند،🙏🌹
متاسفانه بعلت معلولیت مدیر پرواز #ماهان آقای حمزه پور گفتند کنسله
چون بالابر نداریم. گفتم مشکلی نیست نشستنی میرم گفت نه خلبان اگر معلول بره تو هواپیما حرکت نمی کنه
خلاصه اینقدر اعصابمو بهم ریختند فشارم افتاد،خوردم زمین کتفم دراومد
بخاطر بی توجهی دفتر کیاپرواز امیدیه،،،ومدیرشرکت ماهان استان،خدای من هم بزرگه آقای حمزه پور.
همایش کرمان بود وتنها پرواز همین بود
تازنده ام جور شما را فراموش نخواهم کرد و حرفتان را:
«مادر دستورکارمون سوارکردن آدمهای معمولی مثل خودم وپسرتان راداریم»
ماغیرمعمولی نیستیم جوان وهر سالمی هم همیشه سالم نمی ماند.
اینجا نوشتم شاید یک اهوازی از گروه گذرش بیفته فرودگاه و شرکت ماهان ببینه وایشون رو بگوش این آدم معمولی برسونه که اون خانم غیر معمولی تر شدبا دستی شکسته.
با تشکر از ریاست ارشاد شهرستان امیدیه جناب درویش،جهت همکاری وسپاس ازمسولین و هنرمندان ارشاد کرمان که تسهیلات حضور بنده رو در کرمان فراهم کردند و افسوس از وجود هم استانی هایی اینچنین.
حکیمه کمایی (شاعر.ترانه سرا)
#جرم_علیه_معلولان #ماهان #حمزه_پور
📡 @dscampaign
همه ی اقدامات جهت حضورم درهمایش فراهم شد،ریاست ارشاد جناب مهدی درویش عزیز هزینه ی تهیه ی بلیط پرواز را همکاری فرمودند،🙏🌹
متاسفانه بعلت معلولیت مدیر پرواز #ماهان آقای حمزه پور گفتند کنسله
چون بالابر نداریم. گفتم مشکلی نیست نشستنی میرم گفت نه خلبان اگر معلول بره تو هواپیما حرکت نمی کنه
خلاصه اینقدر اعصابمو بهم ریختند فشارم افتاد،خوردم زمین کتفم دراومد
بخاطر بی توجهی دفتر کیاپرواز امیدیه،،،ومدیرشرکت ماهان استان،خدای من هم بزرگه آقای حمزه پور.
همایش کرمان بود وتنها پرواز همین بود
تازنده ام جور شما را فراموش نخواهم کرد و حرفتان را:
«مادر دستورکارمون سوارکردن آدمهای معمولی مثل خودم وپسرتان راداریم»
ماغیرمعمولی نیستیم جوان وهر سالمی هم همیشه سالم نمی ماند.
اینجا نوشتم شاید یک اهوازی از گروه گذرش بیفته فرودگاه و شرکت ماهان ببینه وایشون رو بگوش این آدم معمولی برسونه که اون خانم غیر معمولی تر شدبا دستی شکسته.
با تشکر از ریاست ارشاد شهرستان امیدیه جناب درویش،جهت همکاری وسپاس ازمسولین و هنرمندان ارشاد کرمان که تسهیلات حضور بنده رو در کرمان فراهم کردند و افسوس از وجود هم استانی هایی اینچنین.
حکیمه کمایی (شاعر.ترانه سرا)
#جرم_علیه_معلولان #ماهان #حمزه_پور
📡 @dscampaign
کمپین معلولان
بررسی لایحه حمایت از حقوق افراد دارای #معلولیت یکشنبه ۹۶/۰۴/۱۸ ساعت ۱۶ الی ۱۸ #کمیسیون_مشترک #کمپین #لایحه #کمیسیون_مشترک #معلولان @dscampaign
جلسه #کمیسیون_مشترک برای بررسی لایحه حمایت از حقوق #افراد_دارای_معلولیت
دوشنبه ۹۶/۰۶/۰۶ ساعت ۱۶ الی ۱۸
#کمیسیون_مشترک #لایحه
📡 @dscampaign
دوشنبه ۹۶/۰۶/۰۶ ساعت ۱۶ الی ۱۸
#کمیسیون_مشترک #لایحه
📡 @dscampaign
🗣 #پیام_شما
باعرض سلام و خدا قوت خدمت مسوولین گرامی و دوستان و عرض تبریک سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا س
ما سه معلول جسمی و حرکتی هستیم 9 ماه است که درگیر انتقال پرونده از بوشهر به تهران هستیم دراین میان به مشکلات فراوان برخوردیم پس از اینکه با دوندگی های زیاد سه پرونده به صورت دستی ارسال شد و از طریق یکی دوستان پرونده ها از پست تحویل گرفت و به بهزیستی برد هرسه ما از ابتدا مدارک بردیم و درتهران ارزیابی شدیم با وجود اینکه به ترتیب 20 سال 10 سال و 5سال دربهزیستی بوشهر پرونده داشتیم ولی تهران به ما گفتند پرونده ها خیلی ناقصی داره و یک نفرمان که اصلا کارت بهزیستی نداشت بعد از اینکه بعد از مشکلات فراوان ما امیدوار شدیم که در تهران کار ما رو به اتمام است بهزیستی تهران به ما مجددا گفتند پرونده مشکل داره و چرا دستی فرستادند؟ باید به صورت سیستماتیک ارسال میشده و ما یک هفته بیشتر پرونده ها رو نگه نمیداریم و اگر از طریق بوشهر حل نشد پرونده ها برگشت می خوره
ماازطریق تهران پیگیری می کنیم می گویند ازطریق بوشهر باید درست شود وبه صورت سیستماتیک برای ما ارسال کنند بوشهر هم کسی جوابگوی ما نیست ویکی از کارمندان بهزیستی بوشهر به ما گفت ما طریقه سیستمی فرستادن پرونده را بلد نیستیم
به نظر شما ما باید چکار کنیم و از اینکه کارمند بهزیستی وارد نیست پرونده رابه صورت سیستمی ارسال کنه من مددجو چکار کنم ؟من مقصرم؟
خواهش می کنم یکی بزرگواری کند و مارا راهنمایی کند به خدا خسته شدیم با این وضعیت اینقدر رفت و امد کردیم شما را به این روز قسم کمک کنید پرونده ها برگشت نخوره بابت این دوندگی ها وضعیتمان بدتر شده چیکار کنیم چه کسی پاسخگوی ماست؟
📡 @dscampaign
باعرض سلام و خدا قوت خدمت مسوولین گرامی و دوستان و عرض تبریک سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا س
ما سه معلول جسمی و حرکتی هستیم 9 ماه است که درگیر انتقال پرونده از بوشهر به تهران هستیم دراین میان به مشکلات فراوان برخوردیم پس از اینکه با دوندگی های زیاد سه پرونده به صورت دستی ارسال شد و از طریق یکی دوستان پرونده ها از پست تحویل گرفت و به بهزیستی برد هرسه ما از ابتدا مدارک بردیم و درتهران ارزیابی شدیم با وجود اینکه به ترتیب 20 سال 10 سال و 5سال دربهزیستی بوشهر پرونده داشتیم ولی تهران به ما گفتند پرونده ها خیلی ناقصی داره و یک نفرمان که اصلا کارت بهزیستی نداشت بعد از اینکه بعد از مشکلات فراوان ما امیدوار شدیم که در تهران کار ما رو به اتمام است بهزیستی تهران به ما مجددا گفتند پرونده مشکل داره و چرا دستی فرستادند؟ باید به صورت سیستماتیک ارسال میشده و ما یک هفته بیشتر پرونده ها رو نگه نمیداریم و اگر از طریق بوشهر حل نشد پرونده ها برگشت می خوره
ماازطریق تهران پیگیری می کنیم می گویند ازطریق بوشهر باید درست شود وبه صورت سیستماتیک برای ما ارسال کنند بوشهر هم کسی جوابگوی ما نیست ویکی از کارمندان بهزیستی بوشهر به ما گفت ما طریقه سیستمی فرستادن پرونده را بلد نیستیم
به نظر شما ما باید چکار کنیم و از اینکه کارمند بهزیستی وارد نیست پرونده رابه صورت سیستمی ارسال کنه من مددجو چکار کنم ؟من مقصرم؟
خواهش می کنم یکی بزرگواری کند و مارا راهنمایی کند به خدا خسته شدیم با این وضعیت اینقدر رفت و امد کردیم شما را به این روز قسم کمک کنید پرونده ها برگشت نخوره بابت این دوندگی ها وضعیتمان بدتر شده چیکار کنیم چه کسی پاسخگوی ماست؟
📡 @dscampaign