This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۳
#تجمع_اعتراضی #دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد در اعتراض به افزایش ۳برابری شهریه، مقابل درب ورودی علوم و تحقیقات
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
#تجمع_اعتراضی #دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد در اعتراض به افزایش ۳برابری شهریه، مقابل درب ورودی علوم و تحقیقات
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۳
تهران
تجمع اعتراضی بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۰ مقابل مجلس
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تهران
تجمع اعتراضی بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۰ مقابل مجلس
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۳
تهران
فیلم دیگری از تجمع اعتراضی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ مقابل مجلس
بازنشستگان فرهنگی معترض در این تجمع خواهان اجرای قوانین مصوب در زمینه حقوق و مزایای خود هستند و تأکید دارند که مطالبات آنها همچنان بیپاسخ مانده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تهران
فیلم دیگری از تجمع اعتراضی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ مقابل مجلس
بازنشستگان فرهنگی معترض در این تجمع خواهان اجرای قوانین مصوب در زمینه حقوق و مزایای خود هستند و تأکید دارند که مطالبات آنها همچنان بیپاسخ مانده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۳
تهران- مقابل دانشگاه علوم پزشکی
فیلم دیگری از تظاهرات دانشجویان دانشگاه آزاد علوم پزشکی در اعتراض به افزایش شهریه های سرسام اور و غیر قانونی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تهران- مقابل دانشگاه علوم پزشکی
فیلم دیگری از تظاهرات دانشجویان دانشگاه آزاد علوم پزشکی در اعتراض به افزایش شهریه های سرسام اور و غیر قانونی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
سه ماه معوقهی مزدیِ کارگران شهرداری کوت عبدالله/ دیگر هزینهی خورد و خوراک هم نداریم!
جمعی از کارگران شهرداری کوت عبدالله در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از عدم واریز سه ماه حقوق خود خبر دادند و گفتند: حقوق شهریور، مهر و آبان ماه کارگران هنوز پرداخت نشده است. همچنین شهرداری حق بیمه شهریور ماه سال ۱۴۰۲ را هنوز واریز نکرده است.
این کارگران میگویند: حقوق بسیار ناچیزی میگیریم و همین حقوق را هم با تاخیر پرداخت میکنند. اوضاعِ معیشتمان به قدری بد است که برای تأمین حداقل نیازهای خورد و خوراکِ خانوادهمان به مشکل برخوردهایم.
کارگران شهرداری کوت عبدالله میگویند: بعد از بارها اعتراض، شهرداری امروز قولِ واریزِ حقوق شهریورماه را داده است اما معلوم نیست حقوق ماههای مهر و آبان را چه زمانی قرار است پرداخت کند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
جمعی از کارگران شهرداری کوت عبدالله در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از عدم واریز سه ماه حقوق خود خبر دادند و گفتند: حقوق شهریور، مهر و آبان ماه کارگران هنوز پرداخت نشده است. همچنین شهرداری حق بیمه شهریور ماه سال ۱۴۰۲ را هنوز واریز نکرده است.
این کارگران میگویند: حقوق بسیار ناچیزی میگیریم و همین حقوق را هم با تاخیر پرداخت میکنند. اوضاعِ معیشتمان به قدری بد است که برای تأمین حداقل نیازهای خورد و خوراکِ خانوادهمان به مشکل برخوردهایم.
کارگران شهرداری کوت عبدالله میگویند: بعد از بارها اعتراض، شهرداری امروز قولِ واریزِ حقوق شهریورماه را داده است اما معلوم نیست حقوق ماههای مهر و آبان را چه زمانی قرار است پرداخت کند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۳
تهران
فیلم دیگری از تجمع اعتراضی بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۰ مقابل مجلس
تجمع حدود هزار نفر از معلمان بازنشسته ۳۱ شهریور تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ از استانهای تهران، قم، البرز و برخی مناطق دیگر در مقابل مجلس ، برای اعتراض به عدم اجرای صحیح قانون رتبهبندی و عدم اعمال ۹۰ درصد فوقالعاده رتبهبندی در حقوق بازنشستگی
فرهنگیان بازنشسته از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، همزمان هم مشمول قانون متناسبسازی حقوق بازنشستگان موضوع ماده ۳۰ قانون برنامه توسعه ششم و تصویبنامه شماره ۷۴۲۶۴ / ت ۵۸۰۳۶ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ هیئت وزیران هستند که تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ مستقر بوده و هم مشمول قانون رتبهبندی معلمان که آغاز اجرای آن از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بود؛ لذا به استناد نظریه حقوقی اداره تطبیق قوانین مجلس به شماره ۳۴۸۹۵ و تاریخ ششم مرداد ۱۴۰۳، ماخذ محاسبه متناسبسازی باید حداقل نود درصداز فوق العاده رتبهبندی مندرج در اخرین حکم شاغلی در احکام حقوق بازنشستگی باشد که از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ لازمالاجراست.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تهران
فیلم دیگری از تجمع اعتراضی بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۰ مقابل مجلس
تجمع حدود هزار نفر از معلمان بازنشسته ۳۱ شهریور تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ از استانهای تهران، قم، البرز و برخی مناطق دیگر در مقابل مجلس ، برای اعتراض به عدم اجرای صحیح قانون رتبهبندی و عدم اعمال ۹۰ درصد فوقالعاده رتبهبندی در حقوق بازنشستگی
فرهنگیان بازنشسته از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، همزمان هم مشمول قانون متناسبسازی حقوق بازنشستگان موضوع ماده ۳۰ قانون برنامه توسعه ششم و تصویبنامه شماره ۷۴۲۶۴ / ت ۵۸۰۳۶ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ هیئت وزیران هستند که تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ مستقر بوده و هم مشمول قانون رتبهبندی معلمان که آغاز اجرای آن از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بود؛ لذا به استناد نظریه حقوقی اداره تطبیق قوانین مجلس به شماره ۳۴۸۹۵ و تاریخ ششم مرداد ۱۴۰۳، ماخذ محاسبه متناسبسازی باید حداقل نود درصداز فوق العاده رتبهبندی مندرج در اخرین حکم شاغلی در احکام حقوق بازنشستگی باشد که از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ لازمالاجراست.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
موج گرانی به سیبزمینی رسید/ جهش ۴۳ درصدی قیمت سیبزمینی در یک روز!
به گزارش تجارت نیوز، بعد از افزایش قیمت محصولات باغی و کشاورزی نظیر گوجهفرنگی، کیوی و... این بار موج گرانی به سیبزمینی رسیده و قیمت این محصول رشد نجومی پیدا کرده است. به طوری که قیمت سیبزمینی با جهش ناگهانی حدود ۴۳ درصدی از 21 هزار تومان به 30 هزار تومان رسید. حال سوال اینجاست که علت این افزایش قیمتها چیست و چگونه میتوان قیمتها را کنترل کرد؟
اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و سبزی، درباره علت افزایش قیمت سیبزمینی در گفتوگو با تجارتنیوز توضیح داد: یکی از مهمترین دلایل این امر صادرات غیرقراردادی است؛ چراکه در برخی موارد صادرات قراردادی است و برای آن تعهدی وجود دارد، اما عدهای به صورت واسطهای صادرات انجام میدهند که به صورت غیرقراردادی بوده و بازار را دچار کمبود میکند که باید با این موضوع برخورد شود.
او افزود: مشکل اصلی صادرات نیست.
کارگر ادامه داد: زمانی که کالایی در کشور کم باشد و صادرات هم انجام شود، طبیعتاً بازار دچار بحران میشود.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
به گزارش تجارت نیوز، بعد از افزایش قیمت محصولات باغی و کشاورزی نظیر گوجهفرنگی، کیوی و... این بار موج گرانی به سیبزمینی رسیده و قیمت این محصول رشد نجومی پیدا کرده است. به طوری که قیمت سیبزمینی با جهش ناگهانی حدود ۴۳ درصدی از 21 هزار تومان به 30 هزار تومان رسید. حال سوال اینجاست که علت این افزایش قیمتها چیست و چگونه میتوان قیمتها را کنترل کرد؟
اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و سبزی، درباره علت افزایش قیمت سیبزمینی در گفتوگو با تجارتنیوز توضیح داد: یکی از مهمترین دلایل این امر صادرات غیرقراردادی است؛ چراکه در برخی موارد صادرات قراردادی است و برای آن تعهدی وجود دارد، اما عدهای به صورت واسطهای صادرات انجام میدهند که به صورت غیرقراردادی بوده و بازار را دچار کمبود میکند که باید با این موضوع برخورد شود.
او افزود: مشکل اصلی صادرات نیست.
کارگر ادامه داد: زمانی که کالایی در کشور کم باشد و صادرات هم انجام شود، طبیعتاً بازار دچار بحران میشود.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
خودکشی سه دانشآموز طی چند هفته؛ سختگیری شدید به دانشآموزان به دلیل پوشیدن جوراب سفید یا زدن لاک!
طی هفتههای گذشته، سه دانشآموز در کلاسهای مختلف مقطع متوسطه خودکشی کردهاند؛ آرزو خاوری، آیناز کریمی و سوگند زمانپور، هر سه پیش از آنکه وارد دوران بزرگسالی شوند، جان خود را گرفتهاند. در گزارشهای مربوط به مرگ آنها، هرچند دلایل متفاوتی در مورد این رسیدن به نقطه خودکشی ذکر شده است که ما به دلیل عدم دسترسی به تمام منابع اطلاعات در مقام تایید یا تکذیب آنها نیستیم.
ریحانه؛ دانشآموز کلاس یازدهم در یک هنرستان در مورد تجربه خودش میگوید: «شاید سختترین سال تحصیل من و شاید سختترین سال تحصیل خیلی از بچهها کلاس دهم باشد. ناظم، معاون، مدیر و باقی کادر مدرسه نسبت به بچههای کلاس دهم بسیار تند هستند، سر آنها داد میزنند، آنها را جلوی در نگه میدارند، به کوچکترین کار آنها پیله میکنند. برای من هم همینطور بود، تازه من که دانشآموز خوبی هستم و هیچوقت هیچ حاشیهای نداشتم، اما باز هم در کلاس دهم چیزهای وحشتناکی را تجربه کردم. آنها (کادر مدرسه) سر بچههای دهم داد میزنند، آنها را تحقیر میکنند، یا مرتب آنها را تهدید به اخراج میکنند. هر کاری که میکنند به آنها میگویند که شأن مدرسه را زیر سوال بردهاند و لیاقت ندارند که در مدرسه باشند و چیزهایی از این دست. حالا ممکن است مساله به سادگی و مسخرگی این باشد که کسی لاک زده یا جوراب سفید پوشیده یا کمی از موهایش بیرون است. یا اینکه مثلا مانتویش از سر زانویش کوتاهتر است و این چیزها. ممکن است کسی یک روزی هم چند دقیقه دیر به مدرسه برسد، ولی این برخوردها بچهها را اذیت میکند. یک بار مثلا یادم هست که یک ناظم آنقدر سر یک بچهای داد زد که بچه در همان سالن نشست روی زمین و نمیتوانست از جایش بلند شود. بعدا گفتند که در دستشویی مدرسه غش کرده و بچهها رفتند از دستشویی بیرونش کشیدند. چرا باید اینقدر سر کسی داد بزنند که برود در دستشویی مدرسه گریه کند؟ این چه کاری است که بچهها را اینقدر تهدید کنند که بچهها هر روز استرس داشته باشند؟ یا اینقدر ترسیده باشند که نتوانند حرف بزنند و زبانشان بگیرد؟»/ اعتماد
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
طی هفتههای گذشته، سه دانشآموز در کلاسهای مختلف مقطع متوسطه خودکشی کردهاند؛ آرزو خاوری، آیناز کریمی و سوگند زمانپور، هر سه پیش از آنکه وارد دوران بزرگسالی شوند، جان خود را گرفتهاند. در گزارشهای مربوط به مرگ آنها، هرچند دلایل متفاوتی در مورد این رسیدن به نقطه خودکشی ذکر شده است که ما به دلیل عدم دسترسی به تمام منابع اطلاعات در مقام تایید یا تکذیب آنها نیستیم.
ریحانه؛ دانشآموز کلاس یازدهم در یک هنرستان در مورد تجربه خودش میگوید: «شاید سختترین سال تحصیل من و شاید سختترین سال تحصیل خیلی از بچهها کلاس دهم باشد. ناظم، معاون، مدیر و باقی کادر مدرسه نسبت به بچههای کلاس دهم بسیار تند هستند، سر آنها داد میزنند، آنها را جلوی در نگه میدارند، به کوچکترین کار آنها پیله میکنند. برای من هم همینطور بود، تازه من که دانشآموز خوبی هستم و هیچوقت هیچ حاشیهای نداشتم، اما باز هم در کلاس دهم چیزهای وحشتناکی را تجربه کردم. آنها (کادر مدرسه) سر بچههای دهم داد میزنند، آنها را تحقیر میکنند، یا مرتب آنها را تهدید به اخراج میکنند. هر کاری که میکنند به آنها میگویند که شأن مدرسه را زیر سوال بردهاند و لیاقت ندارند که در مدرسه باشند و چیزهایی از این دست. حالا ممکن است مساله به سادگی و مسخرگی این باشد که کسی لاک زده یا جوراب سفید پوشیده یا کمی از موهایش بیرون است. یا اینکه مثلا مانتویش از سر زانویش کوتاهتر است و این چیزها. ممکن است کسی یک روزی هم چند دقیقه دیر به مدرسه برسد، ولی این برخوردها بچهها را اذیت میکند. یک بار مثلا یادم هست که یک ناظم آنقدر سر یک بچهای داد زد که بچه در همان سالن نشست روی زمین و نمیتوانست از جایش بلند شود. بعدا گفتند که در دستشویی مدرسه غش کرده و بچهها رفتند از دستشویی بیرونش کشیدند. چرا باید اینقدر سر کسی داد بزنند که برود در دستشویی مدرسه گریه کند؟ این چه کاری است که بچهها را اینقدر تهدید کنند که بچهها هر روز استرس داشته باشند؟ یا اینقدر ترسیده باشند که نتوانند حرف بزنند و زبانشان بگیرد؟»/ اعتماد
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
افزایش قیمت برق در سراسر کشور!
وزیر نیرو در مصاحبهای نسبتاً مبهم اعلام کرد که بر اساس قانون مانعزدایی صنعت برق، قیمت برق باید افزایش یابد. به تازگی جزئیات این افزایش قیمت فاش شده و مشخص شده است که این افزایش تعرفه از ابتدای آبانماه اعمال شده است.
جالبتر اینکه، افزایش قیمت برق صنایع نه از ابتدای آبان، بلکه از ابتدای اردیبهشت محاسبه شده است. فعالان صنعت، این افزایش را «یواشکی» نامیدهاند و معتقدند که این شیوه افزایش قیمت، تمامی مشترکین را به یک چشم دیده و تعرفه برای هر دو گروه کممصرف و پرمصرف به یک اندازه ۳۸ درصد افزایش یافته است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
وزیر نیرو در مصاحبهای نسبتاً مبهم اعلام کرد که بر اساس قانون مانعزدایی صنعت برق، قیمت برق باید افزایش یابد. به تازگی جزئیات این افزایش قیمت فاش شده و مشخص شده است که این افزایش تعرفه از ابتدای آبانماه اعمال شده است.
جالبتر اینکه، افزایش قیمت برق صنایع نه از ابتدای آبان، بلکه از ابتدای اردیبهشت محاسبه شده است. فعالان صنعت، این افزایش را «یواشکی» نامیدهاند و معتقدند که این شیوه افزایش قیمت، تمامی مشترکین را به یک چشم دیده و تعرفه برای هر دو گروه کممصرف و پرمصرف به یک اندازه ۳۸ درصد افزایش یافته است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تجمع کارگران کارخانه "سیستم های صنعتی" در تاکستان
کارگران کارخانه سیستم های صنعتی تاکستان امروز ۱۷ آذر ماه در اعتراض به عدم پرداخت سه ماهه دستمزد و هشت ماه بیمه دست به تجمع اعتراضی زدند
در آخرین اعتراض این کارگران که تقریبا از ابتدای سال مرتبا در حال برگزاری است، مدیران و مسئولان کارخانه هر نوبت قول میدهند بخشی از مطالبات را پرداخت کنند اما هنوز عملی نشده است.
کارگران سیستم صنعتی که تعدادشان به ۱۵۰ نفر میرسد، تاکید کردند: علاوه بر معوقات حقوقی و بیمه تامین اجتماعی، در زمینه بیمه تکمیلی و پرداخت سختی کار و فوق العاده شغل نیز کارگران با مشکل مواجه اند.
متاسفانه در حال حاضر حدود ۱۰ تا ۱۲ نفر از همکاران در شرف بازنشستگی با شرایط مشاغل سخت و زیانآور هستند که به دلیل بدهی کارفرما به تامین اجتماعی امکان بازنشستگی برایشان فراهم نیست. در عین حال تمام هزینه بازنشستگی سخت و زیانآور برعهده کارگران است و عناوین شغلی برخی کارگران به عنوان کارگر ساده در لیست بیمه درج شده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
کارگران کارخانه سیستم های صنعتی تاکستان امروز ۱۷ آذر ماه در اعتراض به عدم پرداخت سه ماهه دستمزد و هشت ماه بیمه دست به تجمع اعتراضی زدند
در آخرین اعتراض این کارگران که تقریبا از ابتدای سال مرتبا در حال برگزاری است، مدیران و مسئولان کارخانه هر نوبت قول میدهند بخشی از مطالبات را پرداخت کنند اما هنوز عملی نشده است.
کارگران سیستم صنعتی که تعدادشان به ۱۵۰ نفر میرسد، تاکید کردند: علاوه بر معوقات حقوقی و بیمه تامین اجتماعی، در زمینه بیمه تکمیلی و پرداخت سختی کار و فوق العاده شغل نیز کارگران با مشکل مواجه اند.
متاسفانه در حال حاضر حدود ۱۰ تا ۱۲ نفر از همکاران در شرف بازنشستگی با شرایط مشاغل سخت و زیانآور هستند که به دلیل بدهی کارفرما به تامین اجتماعی امکان بازنشستگی برایشان فراهم نیست. در عین حال تمام هزینه بازنشستگی سخت و زیانآور برعهده کارگران است و عناوین شغلی برخی کارگران به عنوان کارگر ساده در لیست بیمه درج شده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
تجمع اعتراضی کارگران شهرداری طبس
امروز شنبه ۱۷ آذر ماه کارگران بخشهای مختلف شهرداری طبس در اعتراض به چند ماه معوقات مزدی خود مقابل ساختمان شهرداری تجمع اعتراض برگزار کردند.
اعتراض این کارگران مربوط به حداقل دو ماه حقوق مهر و آبان و عدم پرداخت سه ماهه اضافهکاری تیر، مرداد و شهریور ماه میشود که در نتیجه آن کارگران دچار مشکلات زیادی معیشتی شدهاند.
یکی از کارگران معترض به این باره گفت: برای چندمین بار جهت وصول مطالباتمان مقابل ساختمان شهرداری طبس تجمع کردیم که آخرین دور آن روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، مسئولان شهرستانی هم از وضعیت معیشتی و بیپولی ما باخبرند اما پیگیری صورت نمیگیرد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
امروز شنبه ۱۷ آذر ماه کارگران بخشهای مختلف شهرداری طبس در اعتراض به چند ماه معوقات مزدی خود مقابل ساختمان شهرداری تجمع اعتراض برگزار کردند.
اعتراض این کارگران مربوط به حداقل دو ماه حقوق مهر و آبان و عدم پرداخت سه ماهه اضافهکاری تیر، مرداد و شهریور ماه میشود که در نتیجه آن کارگران دچار مشکلات زیادی معیشتی شدهاند.
یکی از کارگران معترض به این باره گفت: برای چندمین بار جهت وصول مطالباتمان مقابل ساختمان شهرداری طبس تجمع کردیم که آخرین دور آن روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، مسئولان شهرستانی هم از وضعیت معیشتی و بیپولی ما باخبرند اما پیگیری صورت نمیگیرد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
بیانیه 923 نفر از معلمان.pdf
492.9 KB
بیانیه ۹۲۳ نفر از معلمان در مخالفت با قانون موسوم به عفاف و حجاب و اعلام حمایت از حق انتخاب پوشش زنان
با درود به مردم عزیز و گرامی ایران زمین بویژه زنان آزادی خواه
آزادی گوهر گرانبهایی است که در گذر زمان هر چه انسانها آگاهتر شده اند بیش از پیش برای برخورداری از آن مبارزه و تلاش کرده اند. اما باید اعتراف کنیم که شوربختانه ما ایرانیان باوجود همه تلاشهای صورت گرفته، چندان که شایسته ما بوده است از این گوهر گرانبها برخوردار نبوده ایم که مهمترین علت آن در این پنج دهه مطلق نگری ایدئولوژیک حاکم بر افکار حکمرانان ما بوده است. اما خوشبختانه توسعه تکنولوژی ارتباطات و افزایش بیش از پیش آگاهی منجر به افزایش حق طلبی و پایداری در مقابل قوانین و حتی سنن متحجرانه، آزادی ستیزانه و ضد حقوق بشری شده است.
در این عرصه اقشار مختلف جامعه و بویژه زنان و جوانان و بطور اخص دختران جوان آگاه و شجاع ما در عمل نشان داده اند که به اصل بنیادین حق مالکیت بر بدن باور عمیق پیداکرده اند و میدانند که سایر وجوه آزادی بر این اصل بنا شده است و در طول سالهای اخیر
📎 متن کامل و اسامی امضا کنندگان در فایل pdf
🆔
https://t.me/ettehad
با درود به مردم عزیز و گرامی ایران زمین بویژه زنان آزادی خواه
آزادی گوهر گرانبهایی است که در گذر زمان هر چه انسانها آگاهتر شده اند بیش از پیش برای برخورداری از آن مبارزه و تلاش کرده اند. اما باید اعتراف کنیم که شوربختانه ما ایرانیان باوجود همه تلاشهای صورت گرفته، چندان که شایسته ما بوده است از این گوهر گرانبها برخوردار نبوده ایم که مهمترین علت آن در این پنج دهه مطلق نگری ایدئولوژیک حاکم بر افکار حکمرانان ما بوده است. اما خوشبختانه توسعه تکنولوژی ارتباطات و افزایش بیش از پیش آگاهی منجر به افزایش حق طلبی و پایداری در مقابل قوانین و حتی سنن متحجرانه، آزادی ستیزانه و ضد حقوق بشری شده است.
در این عرصه اقشار مختلف جامعه و بویژه زنان و جوانان و بطور اخص دختران جوان آگاه و شجاع ما در عمل نشان داده اند که به اصل بنیادین حق مالکیت بر بدن باور عمیق پیداکرده اند و میدانند که سایر وجوه آزادی بر این اصل بنا شده است و در طول سالهای اخیر
📎 متن کامل و اسامی امضا کنندگان در فایل pdf
🆔
https://t.me/ettehad
بدلیل فقر اقتصادی خانواده ها، هشت درصد از کودکان کشور دچار سوء تغذیه هستند
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که حدود ۸% از کودکان زیر ۱۲ سال در ایران دچار سوءتغذیه هستند که عمدتاً در مناطق محروم زندگی میکنند.
علیرضا رئیسی یکی از عوامل اصلی سوءتغذیه را ضعف قدرت اقتصادی خانوادهها عنوان کرد و بر اهمیت آموزش و بهبود وضعیت مالی مردم برای کاهش این معضل تأکید کرد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که حدود ۸% از کودکان زیر ۱۲ سال در ایران دچار سوءتغذیه هستند که عمدتاً در مناطق محروم زندگی میکنند.
علیرضا رئیسی یکی از عوامل اصلی سوءتغذیه را ضعف قدرت اقتصادی خانوادهها عنوان کرد و بر اهمیت آموزش و بهبود وضعیت مالی مردم برای کاهش این معضل تأکید کرد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
حکم اعدام پخشان عزیزی لغو باید گردد!
"پخشان عزیزی را از یاد نبریم
خطر اعدام جدی است!
پخشان عزیزی روزنامه نگار و فعال زنان ، اهل مهاباد و دانش آموخته مددکاری اجتماعی
دانشگاه علامه طباطبایی تهران ، که به جرم "فعالیت های داوطلبانه و انسان دوستانه" خود در میان آوارگان جنگ داعش ، دستگیر و به حکم #بغی و 'اعدام محکوم شده است.
در پی اظهارات وکلای وی مبنی بر رسیدگی شتابزده در دیوان عالی کشور،
خطر اعدام برای پخشان عزیزی جدیست!
ما امضاکنندگان این طومار خواهان لغو فوری حکم اعدام پخشان عزیزی هستیم و از همگان می خواهیم برای نجات جان پخشان عزیزی همصدا شویم!"
۱۸۷ نفر از زنان ، کارگران ،معلمان دادخواهان، بازنشستگان و مردم آزادیخواه با امضا این بیانیه خواهان لغو حکم اعدام #پخشان_عزیزی شده اند.
شما هم به پتیشن آنلاین علیه حکم اعدام پخشان عزیزی بپیوندید.
لینک پتیشن آنلاین:
https://forms.gle/MNjfkTXkUukzsQFC6
#پخشان_عزیزی
#نه_به_اعدام
همچنین می توانید اسامی امضاها را در لینک زیر مشاهده فرمائید:
http://telegra.ph/حکم-اعدام-پخشان-عزیزی-لغو-باید-گردد-12-07-3
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
"پخشان عزیزی را از یاد نبریم
خطر اعدام جدی است!
پخشان عزیزی روزنامه نگار و فعال زنان ، اهل مهاباد و دانش آموخته مددکاری اجتماعی
دانشگاه علامه طباطبایی تهران ، که به جرم "فعالیت های داوطلبانه و انسان دوستانه" خود در میان آوارگان جنگ داعش ، دستگیر و به حکم #بغی و 'اعدام محکوم شده است.
در پی اظهارات وکلای وی مبنی بر رسیدگی شتابزده در دیوان عالی کشور،
خطر اعدام برای پخشان عزیزی جدیست!
ما امضاکنندگان این طومار خواهان لغو فوری حکم اعدام پخشان عزیزی هستیم و از همگان می خواهیم برای نجات جان پخشان عزیزی همصدا شویم!"
۱۸۷ نفر از زنان ، کارگران ،معلمان دادخواهان، بازنشستگان و مردم آزادیخواه با امضا این بیانیه خواهان لغو حکم اعدام #پخشان_عزیزی شده اند.
شما هم به پتیشن آنلاین علیه حکم اعدام پخشان عزیزی بپیوندید.
لینک پتیشن آنلاین:
https://forms.gle/MNjfkTXkUukzsQFC6
#پخشان_عزیزی
#نه_به_اعدام
همچنین می توانید اسامی امضاها را در لینک زیر مشاهده فرمائید:
http://telegra.ph/حکم-اعدام-پخشان-عزیزی-لغو-باید-گردد-12-07-3
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که در کشور حدود ۱۰۰۳ مدرسه کانکسی و ۱۲۰۰ مدرسه سنگی وجود دارد. علیرضا کاظمی گفت که این مدارس غیراستاندارد بیشتر در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده قرار دارند و دانشآموزان با کمترین امکانات در آنها تحصیل میکنند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نگار دباغی را در بیمارستان رازی تبریز بستری کردند
دیروز عصر نگار دباغی را از مرکز پزشکی قانونی تبریز، ابتدا به اداره اطلاعات آذربایجان شرقی بردند و سپس از آنجا او را به بیمارستان رازی تبریز منتقل کرده و در آنجا بستری کردند.
بیمارستان رازی تبریز، مرکز تخصصی اعصاب و روان و پذیرای بیماران روانی و معتادان است.
مجنونسازی از معترضان و بازداشتشدگان، یکی از سناریوهای نخنما و معمول نهادهای امنیتی است تا به واسطه آن هم هویت اعتراضی معترضان را انکار کنند و هم با زمینه چینی و انتقال بازداشتی به بیمارستان روانی، فشار و شکنجه بر او را را افزایش دهد.
نگار دباغی، نوجوان ۱۷ ساله است
اتهاماتی که به این نوجوان نسبت داده شده است به شرح زیر است:
ـ تشویق مردم به ارتکاب جرم/جنایت علیه امنیت داخلی/خارجی
ـ اهانت به مقدسات اسلام
ـ تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی
ـ توهین به مقامات و مأمورین
ـ توهین به رهبران جمهوری اسلامی (این اتهام در قسمت قرار جلب به دادرسی نوشته شده است)
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دیروز عصر نگار دباغی را از مرکز پزشکی قانونی تبریز، ابتدا به اداره اطلاعات آذربایجان شرقی بردند و سپس از آنجا او را به بیمارستان رازی تبریز منتقل کرده و در آنجا بستری کردند.
بیمارستان رازی تبریز، مرکز تخصصی اعصاب و روان و پذیرای بیماران روانی و معتادان است.
مجنونسازی از معترضان و بازداشتشدگان، یکی از سناریوهای نخنما و معمول نهادهای امنیتی است تا به واسطه آن هم هویت اعتراضی معترضان را انکار کنند و هم با زمینه چینی و انتقال بازداشتی به بیمارستان روانی، فشار و شکنجه بر او را را افزایش دهد.
نگار دباغی، نوجوان ۱۷ ساله است
اتهاماتی که به این نوجوان نسبت داده شده است به شرح زیر است:
ـ تشویق مردم به ارتکاب جرم/جنایت علیه امنیت داخلی/خارجی
ـ اهانت به مقدسات اسلام
ـ تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی
ـ توهین به مقامات و مأمورین
ـ توهین به رهبران جمهوری اسلامی (این اتهام در قسمت قرار جلب به دادرسی نوشته شده است)
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تجمع و راهپیمایی اعتراضی بازنشستگان فولاد در اصفهان امروز یکشنبه ۱۸ آذر
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
قیمت اجاره نجومی شد/ اجارهخانه ماهی ۶۰ میلیون تومان!
🔺برای اجارهی یک واحد آپارتمان ۸۵ متری در محلهی پونک تهران به ودیعهی یک میلیارد تومان نیاز است. همچنین برای سکونت در این واحدِ سه ساله باید ماهی ۲ میلیون تومان نیز پرداخت کرد.
🔺 یک واحد آپارتمان ۱۴۵ متری نوساز با سال ساخت ۱۴۰۰، به همراه ودیعهای یک میلیارد تومانی، ماهیانه ۶۰ میلیون تومان اجاره داده میشود. این واحد با متراژ بالا و امکانات جدید، گزینهای برای خانوادههایی است که توان مالی بالایی دارند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔺برای اجارهی یک واحد آپارتمان ۸۵ متری در محلهی پونک تهران به ودیعهی یک میلیارد تومان نیاز است. همچنین برای سکونت در این واحدِ سه ساله باید ماهی ۲ میلیون تومان نیز پرداخت کرد.
🔺 یک واحد آپارتمان ۱۴۵ متری نوساز با سال ساخت ۱۴۰۰، به همراه ودیعهای یک میلیارد تومانی، ماهیانه ۶۰ میلیون تومان اجاره داده میشود. این واحد با متراژ بالا و امکانات جدید، گزینهای برای خانوادههایی است که توان مالی بالایی دارند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
محکومیت آتنا فرقدانی به ۸ ماه حبس در دادگاه تجدید نظر
دادگاه تجدید نظر حکم شش سال حبس آتنا فرقدانی، کارتونیست و فعال مدنی محبوس در زندان اوین را به هشت ماه حبس کاهش داد.
این خبر که در صفحه منتسب به این زندانی سیاسی منتشر شده، آمده است که آتنا فرقدانی از اتهام توهین به مقدسات تبرئه شده، اما بابت طراحی کاریکاتوری با عنوان «اختلافات طبقاتی» به هشت ماه حبس محکوم شده است.
آتنا فرقدانی پیشتر از سوی شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری از بابت اتهام توهین به مقدسات به پنج سال حبس و از بابت تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده بود.
آتنا فرقدانی تاکنون بارها در قالب مصاحبه، فیلم مستند و هنر تصویری به شرایط زندان و همچنین محدودیتهای آزادی بیان و خشونت علیه زنان اعتراض کرده است. او در مردادماه ۱۳۹۴ جایزه شجاعت در کشیدن کاریکاتور را از سوی شبکه بینالمللی مدافع حقوق کاریکاتوریستها دریافت کرد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دادگاه تجدید نظر حکم شش سال حبس آتنا فرقدانی، کارتونیست و فعال مدنی محبوس در زندان اوین را به هشت ماه حبس کاهش داد.
این خبر که در صفحه منتسب به این زندانی سیاسی منتشر شده، آمده است که آتنا فرقدانی از اتهام توهین به مقدسات تبرئه شده، اما بابت طراحی کاریکاتوری با عنوان «اختلافات طبقاتی» به هشت ماه حبس محکوم شده است.
آتنا فرقدانی پیشتر از سوی شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری از بابت اتهام توهین به مقدسات به پنج سال حبس و از بابت تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده بود.
آتنا فرقدانی تاکنون بارها در قالب مصاحبه، فیلم مستند و هنر تصویری به شرایط زندان و همچنین محدودیتهای آزادی بیان و خشونت علیه زنان اعتراض کرده است. او در مردادماه ۱۳۹۴ جایزه شجاعت در کشیدن کاریکاتور را از سوی شبکه بینالمللی مدافع حقوق کاریکاتوریستها دریافت کرد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تجمع اعتراضی بازنشستگان اهواز امروز ۱۸ آذرماه
از خوزستان تاگیلان
از خوزستان تا گیلان ، ننگ بر مدیران
کارگر زندانی آزاد باید گردد
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
از خوزستان تاگیلان
از خوزستان تا گیلان ، ننگ بر مدیران
کارگر زندانی آزاد باید گردد
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20