This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سهامدار خیانت میکند دولت حمایت میکند
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات تهران در اعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات) امروز ۱۹ آذر ماه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات تهران در اعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات) امروز ۱۹ آذر ماه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نه مجلس نه دولت نیستند به فکر ملت
بنیاد تعاون ، ستاد اجرایی حق ماهارو خورده
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات زنجان
دراعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات) امروز ۱۹ آذر ماه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
بنیاد تعاون ، ستاد اجرایی حق ماهارو خورده
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات زنجان
دراعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات) امروز ۱۹ آذر ماه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مدیران ستاد اجرایی امام مدیران تعاونی سپاه، ما تا زمانی که به حق و حقوق خود نرسیم دست از تجمعات نمی کشیم
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات اصفهان
در اعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات) امروز ۱۹ آذر ماه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات اصفهان
در اعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات) امروز ۱۹ آذر ماه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
مرگ و مصدومیت دو کارگر باغ به دلیل گازگرفتگی در اتاقک کارگری
به گزارش ایلنا، دو کارگر شاغل دریکی از باغهای روستای رودک قزوین واقع در شهرستان بوئین زهرا حین استراحت در یک اتاق دربسته بر اثر تنفس گاز منواکسید کربن دچار گاز گرفتگی شدند که یکی از آنها جان خود را از دست داد و دیگری به بیمارستان منتقل شد.
از قرار معلوم تجمع دود ناشی از زغال آتش و چراغ نفتی باعث وقوع این حادثه شده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
به گزارش ایلنا، دو کارگر شاغل دریکی از باغهای روستای رودک قزوین واقع در شهرستان بوئین زهرا حین استراحت در یک اتاق دربسته بر اثر تنفس گاز منواکسید کربن دچار گاز گرفتگی شدند که یکی از آنها جان خود را از دست داد و دیگری به بیمارستان منتقل شد.
از قرار معلوم تجمع دود ناشی از زغال آتش و چراغ نفتی باعث وقوع این حادثه شده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
روزنامه اعتماد
از هر سه زن یکی مورد خشونت قرار گرفته است
🔹️آماری که این روزها دست به دست میشود، نشان میدهد هر چهار روز یک زن در نقطهای از کشور به دست یکی از مردان خانواده خود به قتل رسیده. قتلهایی که به خبرها راه مییابند و بنا به خاصیت خبر به عادیسازی شدن فاجعه میانجامند. ادبیات اما تنها با روایت رسمی و خبری وقایع کار ندارد؛ بلکه دست به کار واکاوی جزییاتی است در جهانِ شخصیتهایی که قربانی یا حتی عامل جنایت و سرکوب و خشونتند.
🔹️نهاد زنان سازمان ملل به تازگی اعلام کرد تقریبا از هر سه زن، یک زن یک بار در زندگی مورد خشونت قرار گرفته است؛ و این یعنی یکی از ما سه تن سیلی خورده، ناسزا شنیده، موهایش کشیده شده، رانده شده، نادیده گرفته شده، مجبور شده و... به راستی تنها یکی از ما سه تن؟...
ادامه مطلب👇
https://www.etemadonline.com/fa/tiny/news-688984
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
از هر سه زن یکی مورد خشونت قرار گرفته است
🔹️آماری که این روزها دست به دست میشود، نشان میدهد هر چهار روز یک زن در نقطهای از کشور به دست یکی از مردان خانواده خود به قتل رسیده. قتلهایی که به خبرها راه مییابند و بنا به خاصیت خبر به عادیسازی شدن فاجعه میانجامند. ادبیات اما تنها با روایت رسمی و خبری وقایع کار ندارد؛ بلکه دست به کار واکاوی جزییاتی است در جهانِ شخصیتهایی که قربانی یا حتی عامل جنایت و سرکوب و خشونتند.
🔹️نهاد زنان سازمان ملل به تازگی اعلام کرد تقریبا از هر سه زن، یک زن یک بار در زندگی مورد خشونت قرار گرفته است؛ و این یعنی یکی از ما سه تن سیلی خورده، ناسزا شنیده، موهایش کشیده شده، رانده شده، نادیده گرفته شده، مجبور شده و... به راستی تنها یکی از ما سه تن؟...
ادامه مطلب👇
https://www.etemadonline.com/fa/tiny/news-688984
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔻عضو کمیسیون اقتصادی: احتمالاً دولت سال آینده قیمت بنزین را افزایش میدهد/ ۸۷۵ هزار میلیارد کسر بودجه سال آینده
حاکم ممکان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
▪️افزایش نرخ بنزین در پایان سال ممکن است تبعاتی را به دنبال داشته باشد اما سال آینده دولت احتمالا قیمت بنزین را افزایش خواهد داد.
▪️بر اساس قانون برنامه هفتم توسعه، یارانه باید به ۵ دهک پایین داده شود و ما هم به عنوان نماینده مجلس مخالف اختصاص یارانه به همه دهک ها هستیم.
▪️دولت ۸۷۵ همت کسری بودجه دارد؛ لذا درآمدهایش، شاید نه تنها کفاف هزینه هایش را ندهد، حتی نمی تواند کسری سال بعد را جبران کند؛ لذا به نظر من احتمال دارد، کسری بودجه دولت برای سال بعد افزایش یابد.| شفقنا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
حاکم ممکان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
▪️افزایش نرخ بنزین در پایان سال ممکن است تبعاتی را به دنبال داشته باشد اما سال آینده دولت احتمالا قیمت بنزین را افزایش خواهد داد.
▪️بر اساس قانون برنامه هفتم توسعه، یارانه باید به ۵ دهک پایین داده شود و ما هم به عنوان نماینده مجلس مخالف اختصاص یارانه به همه دهک ها هستیم.
▪️دولت ۸۷۵ همت کسری بودجه دارد؛ لذا درآمدهایش، شاید نه تنها کفاف هزینه هایش را ندهد، حتی نمی تواند کسری سال بعد را جبران کند؛ لذا به نظر من احتمال دارد، کسری بودجه دولت برای سال بعد افزایش یابد.| شفقنا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دانشآموزان جویای کار هستند تا تحصیل! / «خانوادهها فرزندشان را از مدرسه محروم میکنند چرا که توان تامین هزینهها را ندارند»
سیدحسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران:
🔹میتوان از فقر بهعنوان مهمترین عامل ترک تحصیل کودکان کشور یاد کرد.
🔹اهمیت ورود به بازار کار برای برخی از دانشآموزان بیشتر از ادامه تحصیل است، در واقع کار را بر تحصیل ترجیح میدهند.
🔹از آنجایی که خانوادهها توان تامین هزینههای مستقیم و جانبی تحصیل فرزندانشان را ندارند، یکی از راه حلها محروم کردن فرزندشان از تحصیل است./خبرآنلاین
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
سیدحسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران:
🔹میتوان از فقر بهعنوان مهمترین عامل ترک تحصیل کودکان کشور یاد کرد.
🔹اهمیت ورود به بازار کار برای برخی از دانشآموزان بیشتر از ادامه تحصیل است، در واقع کار را بر تحصیل ترجیح میدهند.
🔹از آنجایی که خانوادهها توان تامین هزینههای مستقیم و جانبی تحصیل فرزندانشان را ندارند، یکی از راه حلها محروم کردن فرزندشان از تحصیل است./خبرآنلاین
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
قطع پاداش و مزایای کارگران شرکت دخانیات ایران
کارگران شرکت دخانیات ایران وضعیت حقوق و معیشت خود را وخیم اعلام کردند.
آنها در گفتوگو با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفتند که در ماههای اخیر پاداش و مزایای کاریشان حذف شده است و وضعیت مزد و حقوق چهار هزار کارگر شرکت دخانیات در دو سال اخیر به سمت وخامت رفته است.
یکی از کارگران گفت بدهیهای شرکت و وضعیت بحرانی تولید، کارگران را نسبت به آینده ناامید کرده است.
این کارگر افزود بیشتر این کارگران در آستانه بازنشستگی قرار دارند و مدیران شرکت اعلام کردهاند پول نداریم و میتوانید در اسنپ کار کنید.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
کارگران شرکت دخانیات ایران وضعیت حقوق و معیشت خود را وخیم اعلام کردند.
آنها در گفتوگو با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفتند که در ماههای اخیر پاداش و مزایای کاریشان حذف شده است و وضعیت مزد و حقوق چهار هزار کارگر شرکت دخانیات در دو سال اخیر به سمت وخامت رفته است.
یکی از کارگران گفت بدهیهای شرکت و وضعیت بحرانی تولید، کارگران را نسبت به آینده ناامید کرده است.
این کارگر افزود بیشتر این کارگران در آستانه بازنشستگی قرار دارند و مدیران شرکت اعلام کردهاند پول نداریم و میتوانید در اسنپ کار کنید.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
۱۵۶ نماینده مجلس با افزایش بیش از یک درصد مالیات بر خودروهای لوکس بالای پنج میلیارد تومان مخالفت کردند
بنا بر گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی مالیات بر خودروهای لوکس بالای پنج میلیارد تومان را نسبت به مازاد این مبلغ، به میزان یک درصد تصویب کردند.
بنا بر این گزارش، آنچه که با ۱۵۶ رای مخالف به تصویب مجلس نرسید افزایش میزان این مالیات به بیش از یک درصد بود.
پ.ن : به عبارتی نمایندگان رانت و قدرت در مجلس شورای اسلامی که بر سر اندکی افزایش حقوق کارکنان دولت هزار و یک بهانه میآورند و مالیات بر ارزش افزوده را بالا می برند تا حقوق بازنشستگان را که دارائی شان در صندوقهای بازنشستگی توسط باندهای بغل دستی شان در حکومت به غارت رفته است از قوت لایموت ما کارگران و زحمتکشان تامین کنند، بر سر بالا بردن مالیات خودروهای میلیاردی آقازاده ها و صاحبان ثروت و قدرت با اکثریت قابل توجهی مخالفت میکنند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
بنا بر گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی مالیات بر خودروهای لوکس بالای پنج میلیارد تومان را نسبت به مازاد این مبلغ، به میزان یک درصد تصویب کردند.
بنا بر این گزارش، آنچه که با ۱۵۶ رای مخالف به تصویب مجلس نرسید افزایش میزان این مالیات به بیش از یک درصد بود.
پ.ن : به عبارتی نمایندگان رانت و قدرت در مجلس شورای اسلامی که بر سر اندکی افزایش حقوق کارکنان دولت هزار و یک بهانه میآورند و مالیات بر ارزش افزوده را بالا می برند تا حقوق بازنشستگان را که دارائی شان در صندوقهای بازنشستگی توسط باندهای بغل دستی شان در حکومت به غارت رفته است از قوت لایموت ما کارگران و زحمتکشان تامین کنند، بر سر بالا بردن مالیات خودروهای میلیاردی آقازاده ها و صاحبان ثروت و قدرت با اکثریت قابل توجهی مخالفت میکنند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تصاویر صفحه نخست تعدادی از روزنامههای امروز سهشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
بازنشستگان ماشینسازی اراک بعد از ۹ ماه هنوز سنوات خود را نگرفتهاند
به گزارش ایلنا، جمعی از بازنشستگان ماشینسازی اراک از عدم واریز کامل حق سنوات خود خبر دادند و گفتند: بیش از ۹ ماه از بازنشستگی ما میگذرد اما جز مبلغ اندکی به عنوان مابهالتفاوت هنوز حق سنواتِ خود را به طور کامل دریافت نکردهایم.
این بازنشستگان میگویند: مسئولان از نداشتنِ نقدینگی میگویند اما در اطلاعاتی که در بورس منتشر کردهاند میگویند این شرکت ۴۲۰ میلیارد تومان سود در سال مالی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ داشته است. اگر شرکت واقعا سودده است چرا سنوات ما را که اندوختهی سالها کار است نمیدهند و بیش از ۹ ماه حقوق ما را گرو نگه داشتهاند؟ و اگر شرکت زیانده است و نقدینگی ندارند، چرا اطلاعات غلط در بورس میگذارند؟
تعداد این بازنشستگان به بیش از ۱۰۰ نفر میرسد. آنها که بارها مقابل شرکت جمع شدهاند میگویند: ارزش سنواتی که باید ۹ ماه پیش میگرفتیم در این تورم بسیار کمتر شده است اما شرکت هر دفعه بهانهای برای پرداختِ این رقم میآورد.
بازنشستگان ماشین سازی اراک میگویند: بسیاری از ما قرار است این مبلغ را به زخم زندگی بزنیم، اما همین حقِ ناچیز را بعد از سالها کار سخت و زیانآور از ما دریغ میکنند.
#حقوق_معوقه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
به گزارش ایلنا، جمعی از بازنشستگان ماشینسازی اراک از عدم واریز کامل حق سنوات خود خبر دادند و گفتند: بیش از ۹ ماه از بازنشستگی ما میگذرد اما جز مبلغ اندکی به عنوان مابهالتفاوت هنوز حق سنواتِ خود را به طور کامل دریافت نکردهایم.
این بازنشستگان میگویند: مسئولان از نداشتنِ نقدینگی میگویند اما در اطلاعاتی که در بورس منتشر کردهاند میگویند این شرکت ۴۲۰ میلیارد تومان سود در سال مالی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ داشته است. اگر شرکت واقعا سودده است چرا سنوات ما را که اندوختهی سالها کار است نمیدهند و بیش از ۹ ماه حقوق ما را گرو نگه داشتهاند؟ و اگر شرکت زیانده است و نقدینگی ندارند، چرا اطلاعات غلط در بورس میگذارند؟
تعداد این بازنشستگان به بیش از ۱۰۰ نفر میرسد. آنها که بارها مقابل شرکت جمع شدهاند میگویند: ارزش سنواتی که باید ۹ ماه پیش میگرفتیم در این تورم بسیار کمتر شده است اما شرکت هر دفعه بهانهای برای پرداختِ این رقم میآورد.
بازنشستگان ماشین سازی اراک میگویند: بسیاری از ما قرار است این مبلغ را به زخم زندگی بزنیم، اما همین حقِ ناچیز را بعد از سالها کار سخت و زیانآور از ما دریغ میکنند.
#حقوق_معوقه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
سهم کمر شکن اجاره در سبد خانوارهای تهرانی، ۱۸۲ میلیون!
♦️بررسیها نشان میدهد در سال گذشته، خانوارهای شهری استان تهران به طور متوسط بیش از دو برابر میانگین کشور برای اجارهبها و سایر هزینههای منزل مسکونی هزینه کردهاند
♦️البته شایان ذکر است که بخش عمده این گروه از هزینهها را اجارهبهای مسکن تشکیل میدهد.در سال ۱۴۰۲، تنها متوسط اجارهبها و سایر هزینههای مسکونی سه استان از میانگین کشور بالاتر بوده است.
♦️ بیشترین مقدار این گروه هزینهای در سال ۱۴۰۲ متعلق به خانوارهای شهری استان تهران با میانگین ۱۸۲ میلیون تومان در سال بوده است.
♦️با اختلاف فاحش، در رتبه دوم استان فارس قرار دارد که متوسط هزینه اجارهبها و سایر هزینههای منزل مسکونی آن تقریبا نصف استان تهران است. خانوارهای شهری این استان در سال گذشته به طور متوسط ۹۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان برای اجاره منزل پرداخت کردهاند..
#مسکن
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️بررسیها نشان میدهد در سال گذشته، خانوارهای شهری استان تهران به طور متوسط بیش از دو برابر میانگین کشور برای اجارهبها و سایر هزینههای منزل مسکونی هزینه کردهاند
♦️البته شایان ذکر است که بخش عمده این گروه از هزینهها را اجارهبهای مسکن تشکیل میدهد.در سال ۱۴۰۲، تنها متوسط اجارهبها و سایر هزینههای مسکونی سه استان از میانگین کشور بالاتر بوده است.
♦️ بیشترین مقدار این گروه هزینهای در سال ۱۴۰۲ متعلق به خانوارهای شهری استان تهران با میانگین ۱۸۲ میلیون تومان در سال بوده است.
♦️با اختلاف فاحش، در رتبه دوم استان فارس قرار دارد که متوسط هزینه اجارهبها و سایر هزینههای منزل مسکونی آن تقریبا نصف استان تهران است. خانوارهای شهری این استان در سال گذشته به طور متوسط ۹۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان برای اجاره منزل پرداخت کردهاند..
#مسکن
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20