This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در اصفهان ساختمان مرکزی چهارباغ بالا
دراعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات)
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دراعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات)
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴تجمع اعتراضی صنوبرکاران، کارگران و تولید کنندگان مقابل استانداری گیلان
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 برپایی تجمع اعتراضی توسط کارگران تعدیلشده پتروشیمی ارغوانگستر ایلام، مقابل ساختمان هلدینگ خلیجفارس در تهران
کارگران تعدیل شده شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام با حضور در تهران در برابر هلدینگ خلیج فارس تجمع و تحصن کردند و خواستار بازگشت به کار خود شدند.
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
کارگران تعدیل شده شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام با حضور در تهران در برابر هلدینگ خلیج فارس تجمع و تحصن کردند و خواستار بازگشت به کار خود شدند.
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در شیراز
دراعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات)
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دراعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات)
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در اهواز
دراعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات)
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دراعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات)
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
جلسه بازپرسی ۶ فعال کارگری و محیط زیستی در دادسرای سنندج برگزار شد
روز گذشته، جلسه بازپرسی اقبال شبانی، فردین میرکی، سید خالد حسینی، شیث امانی، سوسن رازانی و جمال اسدی، فعالان کارگری و محیط زیستی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج برگزار شد. این فعالان پس از تفهیم اتهام با تودیع وثیقه آزاد شدند.
در جریان این جلسه که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج برگزار شده، اقبال شبانی، فردین میرکی، سید خالد حسینی، شیث امانی، سوسن رازانی و جمال اسدی از بابت اتهامات تبلیغ علیه نظام و تشویش اذهان عمومی به دفاع از خود پرداخته اند. این فعالان پس از تفهیم اتهام با تودیع وثیقه آزاد شدند.
اقبال شبانی، فردین میرکی، سید خالد حسینی و شیث امانی، فعالین کارگری در سنندج و سوسن رازانی و جمال اسدی از فعالین محیط زیست این شهر هستند.
اغلب این افراد هفته گذشته به اطلاعات نیروی انتظامی شهر سنندج احضار و پیرامون شرکت در مراسم خاکسپاری مادر یکی از جانباختگان اعتراضات و همچنین فعالیتهای صنفی و مدنی خود، مورد بازجویی قرار گرفته بودند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
روز گذشته، جلسه بازپرسی اقبال شبانی، فردین میرکی، سید خالد حسینی، شیث امانی، سوسن رازانی و جمال اسدی، فعالان کارگری و محیط زیستی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج برگزار شد. این فعالان پس از تفهیم اتهام با تودیع وثیقه آزاد شدند.
در جریان این جلسه که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سنندج برگزار شده، اقبال شبانی، فردین میرکی، سید خالد حسینی، شیث امانی، سوسن رازانی و جمال اسدی از بابت اتهامات تبلیغ علیه نظام و تشویش اذهان عمومی به دفاع از خود پرداخته اند. این فعالان پس از تفهیم اتهام با تودیع وثیقه آزاد شدند.
اقبال شبانی، فردین میرکی، سید خالد حسینی و شیث امانی، فعالین کارگری در سنندج و سوسن رازانی و جمال اسدی از فعالین محیط زیست این شهر هستند.
اغلب این افراد هفته گذشته به اطلاعات نیروی انتظامی شهر سنندج احضار و پیرامون شرکت در مراسم خاکسپاری مادر یکی از جانباختگان اعتراضات و همچنین فعالیتهای صنفی و مدنی خود، مورد بازجویی قرار گرفته بودند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 پیام یکی از کارگران ذوب آهن اصفهان به اتحادیه آزاد کارگران ایران
با سلام به شما و کانال خوبتون
از کارگران ذوب آهن اصفهان هستم. ما قشر کارگر از دست این حکومت جونمون به لبمون رسیده، 45 ساله که از ما به عنوان اقشار ضعیف و آسیب پذیر نام میبرند به جای اینکه ما رو از پایه های جامعه و نیروی مولد کشور بدونن. این برچسب رو به ما میزنن تا از ما و نیروی کار ما سو استفاده کنن. حقوق ما عقب میافته، تو شهر و محیطی زندگی میکنیم که به خاطر مازوت سوزی هوا کاملا آلوده شده و به خاطر کمبود برق و گاز هر از گاهی کارمون هم به تعویق میافته و وقتی بعد یه روز کاری سخت بر میگردیم خونه تو خونه هم برق ممکنه یهو قطع بشه!!
و در آخر راه حل دولت برای این همه مشکل و کمبود چیه: آقای پزشکیان میگه "هر کس تو خونه اش دو تا لامپ خاموش کنه که از بحران عبور کنیم." باور کنید زندگی در این کشور به اندازه کافی تاریک هست، تاریکترش نکنید! ما جمعی از کارگران ذوب آهن اصفهان سعی کردیم با نصب این پوستر ها در جاده ذوب آهن ( که به کارخونه منتهی میشه ) اعتراض خودمون رو بیان کنیم. با این مسئولین بی کفایت که حتی توانایی فراهم کردن نیازهای اولیه جامعه رو هم نداره نمیشه به جایی رسید!
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
با سلام به شما و کانال خوبتون
از کارگران ذوب آهن اصفهان هستم. ما قشر کارگر از دست این حکومت جونمون به لبمون رسیده، 45 ساله که از ما به عنوان اقشار ضعیف و آسیب پذیر نام میبرند به جای اینکه ما رو از پایه های جامعه و نیروی مولد کشور بدونن. این برچسب رو به ما میزنن تا از ما و نیروی کار ما سو استفاده کنن. حقوق ما عقب میافته، تو شهر و محیطی زندگی میکنیم که به خاطر مازوت سوزی هوا کاملا آلوده شده و به خاطر کمبود برق و گاز هر از گاهی کارمون هم به تعویق میافته و وقتی بعد یه روز کاری سخت بر میگردیم خونه تو خونه هم برق ممکنه یهو قطع بشه!!
و در آخر راه حل دولت برای این همه مشکل و کمبود چیه: آقای پزشکیان میگه "هر کس تو خونه اش دو تا لامپ خاموش کنه که از بحران عبور کنیم." باور کنید زندگی در این کشور به اندازه کافی تاریک هست، تاریکترش نکنید! ما جمعی از کارگران ذوب آهن اصفهان سعی کردیم با نصب این پوستر ها در جاده ذوب آهن ( که به کارخونه منتهی میشه ) اعتراض خودمون رو بیان کنیم. با این مسئولین بی کفایت که حتی توانایی فراهم کردن نیازهای اولیه جامعه رو هم نداره نمیشه به جایی رسید!
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
attach 📎
🔴یک دست دل و جگر گوسفند بالای ۲ میلیون شد
دل و جگر گوساله نیز متقاضیان خود را دارد و در بازار به کیلویی ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته میشود. حالا از دل و جگر گوسفند و گوساله که بگذریم نوبت دل و جگر لاکچری میرسد؛ دل و جگر آهوی پرورشی کیلویی ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان در برخی از فروشگاههای شهر تهران فروخته میشود و خریداران خود را دارد.
بازار دل و جگر دیگر رونق ندارد و کسی توان خرید این محصول را که به کیلویی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده را ندارد. البته طی یکی دو سال اخیر قیمت دام به دلیل گرانی خوراک دام که ناشی از افزایش قیمت ارز است، گران شده و به موجب آن تمام محصولات وابسته به دام نیز افزایش چشمگیر داشته است.
گوشت قرمز آنقدر گران شده که کمتر مردم به سراغ آن میروند و به طور محسوس از سفره اکثر تهرانیها حذف شده است. تمام دلخوشی مردم برای تامین نیاز مصرف خود و خانواده هایشان مصرف دل و جگر بود که این هم به برکت لطف دولتمردان به غذای شیک و گران تبدیل شده است. هر کیلو دل و جگر گوسفند در مراکز پروتئینی شهر تهران به بیش از یک میلیون تومان رسیده است و با یک محاسبه کوچک متوجه میشویم که یک دست کامل دل و جگر و قلوه گوسفندی به بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان میرسد.
در همین رابطه ترقی، یکی از صاحبان واحد صنفی پروتئینی در مرکز شهر تهران به اقتصاد ۲۴ گفت: مصرف دل و جگر گوسفندی نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است به طوری که امروز بیشتر کسبه دل و جگرها رو به جگرکیها میفروشند و یا به طور فریز شده نگهداری میکنند.
به گفته این فعال صنفی، درست است تهران، پایتخت کشور و یک کلانشهر است، اما مردم در این شهر به سختی زندگی میکنند و برای تامین نیازهای اولیه خود باید به سختی کار کنند.
امروز مردم برای خرید یک دست دل و جگر گوسفند ۲ میلیون تومان باید هزینه کنند از این رو قید خرید را میزنند چراکه آنقدر هزینههای دیگر در زندگی روزانه خود دارند که نمیتوانند به خوردن دل و جگر فکر کنند.
اگر زمانی هم خانوادهای قصد خوردن دل و جگر داشته باشند به سراغ دل و جگر فروشها میروند که در این مکانها هم هر سیخ جگر را باید با قیمت بالایی بخرند که این هم برای خانوارها مقرون به صرفه نیست.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دل و جگر گوساله نیز متقاضیان خود را دارد و در بازار به کیلویی ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته میشود. حالا از دل و جگر گوسفند و گوساله که بگذریم نوبت دل و جگر لاکچری میرسد؛ دل و جگر آهوی پرورشی کیلویی ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان در برخی از فروشگاههای شهر تهران فروخته میشود و خریداران خود را دارد.
بازار دل و جگر دیگر رونق ندارد و کسی توان خرید این محصول را که به کیلویی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده را ندارد. البته طی یکی دو سال اخیر قیمت دام به دلیل گرانی خوراک دام که ناشی از افزایش قیمت ارز است، گران شده و به موجب آن تمام محصولات وابسته به دام نیز افزایش چشمگیر داشته است.
گوشت قرمز آنقدر گران شده که کمتر مردم به سراغ آن میروند و به طور محسوس از سفره اکثر تهرانیها حذف شده است. تمام دلخوشی مردم برای تامین نیاز مصرف خود و خانواده هایشان مصرف دل و جگر بود که این هم به برکت لطف دولتمردان به غذای شیک و گران تبدیل شده است. هر کیلو دل و جگر گوسفند در مراکز پروتئینی شهر تهران به بیش از یک میلیون تومان رسیده است و با یک محاسبه کوچک متوجه میشویم که یک دست کامل دل و جگر و قلوه گوسفندی به بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان میرسد.
در همین رابطه ترقی، یکی از صاحبان واحد صنفی پروتئینی در مرکز شهر تهران به اقتصاد ۲۴ گفت: مصرف دل و جگر گوسفندی نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است به طوری که امروز بیشتر کسبه دل و جگرها رو به جگرکیها میفروشند و یا به طور فریز شده نگهداری میکنند.
به گفته این فعال صنفی، درست است تهران، پایتخت کشور و یک کلانشهر است، اما مردم در این شهر به سختی زندگی میکنند و برای تامین نیازهای اولیه خود باید به سختی کار کنند.
امروز مردم برای خرید یک دست دل و جگر گوسفند ۲ میلیون تومان باید هزینه کنند از این رو قید خرید را میزنند چراکه آنقدر هزینههای دیگر در زندگی روزانه خود دارند که نمیتوانند به خوردن دل و جگر فکر کنند.
اگر زمانی هم خانوادهای قصد خوردن دل و جگر داشته باشند به سراغ دل و جگر فروشها میروند که در این مکانها هم هر سیخ جگر را باید با قیمت بالایی بخرند که این هم برای خانوارها مقرون به صرفه نیست.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴قیمت کفش نسبت به پارسال 70 تا 80 درصد افزایش یافت
رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران گفت : ما با 20 درصد توان تولید کار می کنیم و 80 درصد توان تولید تعطیل است. وضعیت ما از زمان کرونا بدتر شده است. تولیدکننده در کشور مثل گوشت قربانی می ماند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران گفت : ما با 20 درصد توان تولید کار می کنیم و 80 درصد توان تولید تعطیل است. وضعیت ما از زمان کرونا بدتر شده است. تولیدکننده در کشور مثل گوشت قربانی می ماند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20