🔴 سانسور دادههای عملکرد وزارت صمت ۳ ساله شد
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش «اقتصاد ۱۲۰» یکی از مهمترین دادههایی که طی دو دهه اخیر مبنای تصمیمگیری فعالان اقتصادی بوده، دادههای عملکرد وزارت صمت است.
♦️این دادهها که به صورت ماهانه و سالانه منتشر میشد، تصویری جامعی از آخرین وضعیت فعالیتهای صنعتی، معدنی و بازرگانی در کشور را به فعالان اقتصادی، پژوهشگران و برنامهریزان ارائه میداد.
♦️اما از سال ۱۴۰۱ تاکنون این دادهها دیگر بروزرسانی نشده و تعداد محدودی از آنها به صورت پراکنده و با عناوین دیگر منتشر میشود.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش «اقتصاد ۱۲۰» یکی از مهمترین دادههایی که طی دو دهه اخیر مبنای تصمیمگیری فعالان اقتصادی بوده، دادههای عملکرد وزارت صمت است.
♦️این دادهها که به صورت ماهانه و سالانه منتشر میشد، تصویری جامعی از آخرین وضعیت فعالیتهای صنعتی، معدنی و بازرگانی در کشور را به فعالان اقتصادی، پژوهشگران و برنامهریزان ارائه میداد.
♦️اما از سال ۱۴۰۱ تاکنون این دادهها دیگر بروزرسانی نشده و تعداد محدودی از آنها به صورت پراکنده و با عناوین دیگر منتشر میشود.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 بحران در پارس جنوبی/ دولت در فشارافزایی میدان گازی ناتوان است؟
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش تجارت نیوز، میدان گازی پارس جنوبی که مهمترین منبع تامین گاز مورد نیاز کشور است، با چالشهایی جدی از جمله افت فشار و کاهش سرمایهگذاری روبهروست. تاجایی که وزیر نفت دولت چهاردهم طرح فشارافزایی پارس جنوبی را از نان شب واجبتر دانسته است.
افت فشار پارس جنوبی را دیگر باید بهعنوان بحرانی شناخت که از چندین سال پیش شروع شده است. موضوعی که اگر به همین نحو ادامه پیدا کند، تا چند سال آینده میزان برداشت از این میدان روز به روز کاهش مییابد.
قراردادهای اجرایی طرح ملی فشارافزایی میدان مشترک پارس جنوبی، روز یکشنبه 20 اسفندماه سال 1402 بین شرکت نفت و گاز پارس و پیمانکاران این طرح و با حضور جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم، امضا شد. پس از امضای این قراردادها، هیچ تغییری در روند افت فشار پارس جنوبی حاصل نشد و وضعیت این میدان گازی همچنان مبهم است. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش تجارت نیوز، میدان گازی پارس جنوبی که مهمترین منبع تامین گاز مورد نیاز کشور است، با چالشهایی جدی از جمله افت فشار و کاهش سرمایهگذاری روبهروست. تاجایی که وزیر نفت دولت چهاردهم طرح فشارافزایی پارس جنوبی را از نان شب واجبتر دانسته است.
افت فشار پارس جنوبی را دیگر باید بهعنوان بحرانی شناخت که از چندین سال پیش شروع شده است. موضوعی که اگر به همین نحو ادامه پیدا کند، تا چند سال آینده میزان برداشت از این میدان روز به روز کاهش مییابد.
قراردادهای اجرایی طرح ملی فشارافزایی میدان مشترک پارس جنوبی، روز یکشنبه 20 اسفندماه سال 1402 بین شرکت نفت و گاز پارس و پیمانکاران این طرح و با حضور جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم، امضا شد. پس از امضای این قراردادها، هیچ تغییری در روند افت فشار پارس جنوبی حاصل نشد و وضعیت این میدان گازی همچنان مبهم است. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 هشدار کارکنان ارکان ثالث به مسئولین وزارت نفت/ مندرج در شبکه های اجتماعی کارکنان ارکان ثالث
چرا وزارت نفت یک بار برای همیشه همانند سایر گروههای استخدامی رویه درست و یکسانی در پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان ارکان ثالث در پیش نمیگیرد.؟!
وزارت نفت با این کار باعث ناراحتی و نابسامانی در بین کارکنان مناطق مختلف شده است به گونهای که هرجا دست به اعتصاب و اعتراض میزنند مسئولین ارشد وزارت نفت به آن منطقه گسیل و پس از آن شاهد پرداخت برخی مزایا به آن عزیزان هستیم.
آیا فکر نمیکنید که با این رفتار، خودتان مسبب این اعتراضات هستید!؟
به جای اینکه مسکنی شوید برای نقاطی که از شدت درد ، مجبور به فریاد می شوند، لطفاً در یک تصمیم گیری درست و منطقی ،به جای مخفی کردن نامه های پرداختی و زدن مهر محرمانه به نامههایی که معیشت همکاران در گرو آن است، پیگیر تامین هزینه آنها باشید. تا در یک رویه درست و یکسان شمول پرداختها را انجام دهید.
قطعاً با ادامه این روش که وزارت نفت در پیش گرفته هر روز شاهد اعتراضات و نارضایتی در بین همکاران پیمانکاری خواهیم بود.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
چرا وزارت نفت یک بار برای همیشه همانند سایر گروههای استخدامی رویه درست و یکسانی در پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان ارکان ثالث در پیش نمیگیرد.؟!
وزارت نفت با این کار باعث ناراحتی و نابسامانی در بین کارکنان مناطق مختلف شده است به گونهای که هرجا دست به اعتصاب و اعتراض میزنند مسئولین ارشد وزارت نفت به آن منطقه گسیل و پس از آن شاهد پرداخت برخی مزایا به آن عزیزان هستیم.
آیا فکر نمیکنید که با این رفتار، خودتان مسبب این اعتراضات هستید!؟
به جای اینکه مسکنی شوید برای نقاطی که از شدت درد ، مجبور به فریاد می شوند، لطفاً در یک تصمیم گیری درست و منطقی ،به جای مخفی کردن نامه های پرداختی و زدن مهر محرمانه به نامههایی که معیشت همکاران در گرو آن است، پیگیر تامین هزینه آنها باشید. تا در یک رویه درست و یکسان شمول پرداختها را انجام دهید.
قطعاً با ادامه این روش که وزارت نفت در پیش گرفته هر روز شاهد اعتراضات و نارضایتی در بین همکاران پیمانکاری خواهیم بود.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تجمع اپراتورهای شرکتی ایستگاههای برق منطقهای فارس در مقابل استانداری، امروز یکشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۳ در اعتراض به تبعیض فاحش و چند برابری حقوق و مزایا با تبدیل وضعیت شده ها
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
نه مجلس نه دولت نیستند به فکر ملت
تامین رو غارت کردند ما رو بیچاره کردند
دشمن ما همینجاست دروغ میگن آمریکاست
🔴 تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی شوش و اهواز در یکشنبه های اعتراضی علیه تورم و گرانی، فقر و تبعیض و حقوفهای ناچیز و زیر خط فقر امروز ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تامین رو غارت کردند ما رو بیچاره کردند
دشمن ما همینجاست دروغ میگن آمریکاست
🔴 تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی شوش و اهواز در یکشنبه های اعتراضی علیه تورم و گرانی، فقر و تبعیض و حقوفهای ناچیز و زیر خط فقر امروز ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
غارت جیب ملت با شعار عدالت
جان برود تن برود آزادی از بین نرود
جنگ افروزی کافیه سفره ما خالیه
🔴 تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاه در یکشنبه های اعتراضی علیه گرانی و تورم، فقر و تبعیض و سرکوب و بی عدالتی امروز ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
جان برود تن برود آزادی از بین نرود
جنگ افروزی کافیه سفره ما خالیه
🔴 تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاه در یکشنبه های اعتراضی علیه گرانی و تورم، فقر و تبعیض و سرکوب و بی عدالتی امروز ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 سهم ایران از بازار روسیه فقط نیم درصد است!
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وعده های دروغین دیگر اثر ندارد
رتبه علمی دارم ولی کاری ندارم
🔴تجمع اعتراضی داوطلبان آزمون آموزگاری و دبیری در تهران در اعتراض به ارزیابی ناعادلانه و سلیقه ای استخدام و نامشخص ماندن وضعیت استخدامی آزمون دهندگان، امروز یکشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
رتبه علمی دارم ولی کاری ندارم
🔴تجمع اعتراضی داوطلبان آزمون آموزگاری و دبیری در تهران در اعتراض به ارزیابی ناعادلانه و سلیقه ای استخدام و نامشخص ماندن وضعیت استخدامی آزمون دهندگان، امروز یکشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت برنج ایرانی
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش ایلنا، رییس اتحادیه برنج فروشان شهر بابل گفته است: قیمت انواع برنج در یک ماه گذشته افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی را تجربه کرده است.
علی طاهری اطاقسرا از افزایش قیمت برنج خبر داد و گفت: قیمت انواع برنج ایرانی از یک ماه پیش تاکنون ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است و این سیر افزایشی هنوز ادامه دارد به طوری که هر کیلو برنج طارم که در ابتدای فصل ۷۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت داشت امروز به حدود ۱۱۰ هزار تومان رسیده است؛ برنج فجر ۹۰ هزار تومان، شیرودی ۸۰ هزار تا ۸۵ هزار تومان و ندا به حدود ۸۰ هزار تومان در هر کیلو درب کارخانه افزایش پیدا کردهاند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش ایلنا، رییس اتحادیه برنج فروشان شهر بابل گفته است: قیمت انواع برنج در یک ماه گذشته افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی را تجربه کرده است.
علی طاهری اطاقسرا از افزایش قیمت برنج خبر داد و گفت: قیمت انواع برنج ایرانی از یک ماه پیش تاکنون ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است و این سیر افزایشی هنوز ادامه دارد به طوری که هر کیلو برنج طارم که در ابتدای فصل ۷۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت داشت امروز به حدود ۱۱۰ هزار تومان رسیده است؛ برنج فجر ۹۰ هزار تومان، شیرودی ۸۰ هزار تا ۸۵ هزار تومان و ندا به حدود ۸۰ هزار تومان در هر کیلو درب کارخانه افزایش پیدا کردهاند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 راهپیمایی و تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشها و تصاویر رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، قبل از ظهر امروز یکشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز همزمان با بازنشستگان دیگر شهرهای کشور از جمله شهرهای شوش ، کرمانشاه، اصفهان، تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور در اعتراض به فقر و بی عدالتی، تورم و گرانی، حقوقهای زیر خط فقر، ، هزینههای سنگین دارو و درمان، چپاول و غارت ثروتهای اجتماعی و سیاستهای ضد مردمی حاکم بر کشور دست به راهپیمایی و تجمع در مقابل اداره کل تامین اجتماعی خوزستان و میدان فرهنگ اهواز زدند.
بنا بر این گزارش، این تجمع و راهپیمایی ساعتها ادامه داشت و بازنشستگان معترض در میان استقبال شهروندان اهوازی با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعارهایی خواهان تحقق خواستهای خود شدند. اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشها و تصاویر رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، قبل از ظهر امروز یکشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز همزمان با بازنشستگان دیگر شهرهای کشور از جمله شهرهای شوش ، کرمانشاه، اصفهان، تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور در اعتراض به فقر و بی عدالتی، تورم و گرانی، حقوقهای زیر خط فقر، ، هزینههای سنگین دارو و درمان، چپاول و غارت ثروتهای اجتماعی و سیاستهای ضد مردمی حاکم بر کشور دست به راهپیمایی و تجمع در مقابل اداره کل تامین اجتماعی خوزستان و میدان فرهنگ اهواز زدند.
بنا بر این گزارش، این تجمع و راهپیمایی ساعتها ادامه داشت و بازنشستگان معترض در میان استقبال شهروندان اهوازی با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعارهایی خواهان تحقق خواستهای خود شدند. اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20