This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 منتفع اکثر پروژههای شهر تهران پیمانکاران هستند، خیلی از این پروژهها به نفع مردم نیست/ دوطبقه کردن اتوبان صدر اکثر بودجه تهران را مصرف کرد، به نفع مردم شهر نبود و ترافیک را هم بیشتر کرد
♦️بهاره آروین عضو سابق شورای شهر تهران: معاونتها و اداره کلهای شهرداری، لوایح مختلف را به شورای شهر میآورند تا نفوذ و بودجه خودشان را افزایش دهند، برایشان مهم نیست منفعت شهر چیست.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️بهاره آروین عضو سابق شورای شهر تهران: معاونتها و اداره کلهای شهرداری، لوایح مختلف را به شورای شهر میآورند تا نفوذ و بودجه خودشان را افزایش دهند، برایشان مهم نیست منفعت شهر چیست.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
وزیر بی لیاقت استعفا استعفا
اگرعدالتی بود معلم اینجا نبود
🔴 تجمع بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۲ مقابل وزارت آموزش و پرورش در اعتراض به عدم پرداخت ۶۰ درصد سنوات پایان خدمت پس از هفده ماه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اگرعدالتی بود معلم اینجا نبود
🔴 تجمع بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۲ مقابل وزارت آموزش و پرورش در اعتراض به عدم پرداخت ۶۰ درصد سنوات پایان خدمت پس از هفده ماه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 مرگ و مصدومیت دو کارگر بر اثر انفجار لوله گاز در روستایی در اصفهان
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش ایلنا، حادثه انفجار و نشت لوله گاز در یک کارگاه در روستای جلادران واقع در محور جادهای نائین در استان اصفهان باعث مرگ و مصدومیت ۲ کارگر شد.
بر اساس این گزارش، تنها مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه پزشکی از سوی اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.
درباره علت وقوع این حادثه گفته شده دو کارگر حدودا ۳۵ساله بعد از برش لوله اصلی گاز در یک کارگاه که تونلی به طول حدود ۳۰ متر نیز حفر شده بود بر اثر نشت گاز شهری دچارحادثه مسمومیت شدند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش ایلنا، حادثه انفجار و نشت لوله گاز در یک کارگاه در روستای جلادران واقع در محور جادهای نائین در استان اصفهان باعث مرگ و مصدومیت ۲ کارگر شد.
بر اساس این گزارش، تنها مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه پزشکی از سوی اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.
درباره علت وقوع این حادثه گفته شده دو کارگر حدودا ۳۵ساله بعد از برش لوله اصلی گاز در یک کارگاه که تونلی به طول حدود ۳۰ متر نیز حفر شده بود بر اثر نشت گاز شهری دچارحادثه مسمومیت شدند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 ۴۴ درصد ایرانیها خودروی شخصی ندارند
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بانک مرکزی در گزارشی تحت عنوان نتایج بررسی بودجه خانوار در مناطق شهری ایران (مختص سال۱۴۰۲) میزان استفاده شهروندان از خودروهای شخصی و هزینه ناخالص سالانه برای خرید خودرو را اعلام کرد. در این گزارش اعلام شده است که در سال گذشته، ۵۶.۴درصد از خانوارهای ایرانی خودروی شخصی داشتهاند. با توجه به برآورد مرکز آمار ایران از جمعیت کشور –بالغ بر ۸۶میلیون نفر– و با در نظر گرفتن آمار بانک مرکزی از خانوارهای دارای خودروی شخصی، مشخص میشود جمعیتی بالغ بر ۴۸میلیون و ۵۰۰هزار نفر در کشور با خودروی شخصی سر و کار دارد؛ بنابراین حدود ۳۷میلیون و ۵۰۰هزار نفر از خانوارهای ایرانی (۴۳.۶درصد) نیز فاقد خودروی شخصی هستند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بانک مرکزی در گزارشی تحت عنوان نتایج بررسی بودجه خانوار در مناطق شهری ایران (مختص سال۱۴۰۲) میزان استفاده شهروندان از خودروهای شخصی و هزینه ناخالص سالانه برای خرید خودرو را اعلام کرد. در این گزارش اعلام شده است که در سال گذشته، ۵۶.۴درصد از خانوارهای ایرانی خودروی شخصی داشتهاند. با توجه به برآورد مرکز آمار ایران از جمعیت کشور –بالغ بر ۸۶میلیون نفر– و با در نظر گرفتن آمار بانک مرکزی از خانوارهای دارای خودروی شخصی، مشخص میشود جمعیتی بالغ بر ۴۸میلیون و ۵۰۰هزار نفر در کشور با خودروی شخصی سر و کار دارد؛ بنابراین حدود ۳۷میلیون و ۵۰۰هزار نفر از خانوارهای ایرانی (۴۳.۶درصد) نیز فاقد خودروی شخصی هستند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تجمع بازنشستگان مخابرات در مقابل ساختمان مرکزی مخابرات منطقه کرمانشاه و ایلام در اعتراض به بی عدالتی ستاد اجرایی خمینی و بنیاد تعاون سپاه پاسداران (مالکان شرکت مخابرات)
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تهاجم وحشیانه نیروهای امنیتی به فرهنگیان معترض در مقابل وزارت آموزش و پرورش
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشهای منتشره در رسانه های اجتماعی، صبح امروز بدنبال تجمع اعتراضی بازنشستگان ۱۴۰۲ فرهنگیان در مقابل وزارت آموزش و پرورش در تهران، نیروهای امنیتی با استفاده از گاز فلفل به این تجمع یورش بردند و متقابلا با ایستادگی تجمع کنندگان با شعار بی بی شرف مواجه شدند.
بنا بر این گزارشها، در پی این حمله تعدادی از بازنشستگان زن و مرد فرهنگی از ناحیه چشم و گلو دچار آسیب شده اند.
فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۲ به عدم پرداخت شصت درصد از سنوات پایان کار خود معترض هستند و اعلام کرده اند هیچ تهدید و سرکوبی مانع ادامه اعتراضات آنان نخواهد شد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشهای منتشره در رسانه های اجتماعی، صبح امروز بدنبال تجمع اعتراضی بازنشستگان ۱۴۰۲ فرهنگیان در مقابل وزارت آموزش و پرورش در تهران، نیروهای امنیتی با استفاده از گاز فلفل به این تجمع یورش بردند و متقابلا با ایستادگی تجمع کنندگان با شعار بی بی شرف مواجه شدند.
بنا بر این گزارشها، در پی این حمله تعدادی از بازنشستگان زن و مرد فرهنگی از ناحیه چشم و گلو دچار آسیب شده اند.
فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۲ به عدم پرداخت شصت درصد از سنوات پایان کار خود معترض هستند و اعلام کرده اند هیچ تهدید و سرکوبی مانع ادامه اعتراضات آنان نخواهد شد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تجمع سراسری بازنشستگان مخابرات در اعتراض به ظلم و بی عدالتی ستاد اجرایی فرمان خمینی و بنیاد تعاون سپاه پاسداران
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشها و تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی، صبح امروز دوشتبه اول بهمن ماه ۱۴۰۳، جمع کثیری از آنان در شهرهای مختلف کشور از تبربز، کرمانشاه، ایلام، همدان، تهران، اهواز، خرم اباد، رشت، زنجان، بیجار، اصفهان و ....، در اعتراض به ظلم و بی عدالتی ستاد اجرایی فرمان خمینی و بنیاد تعاون سپاه پاسداران با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعارهایی دست به تجمع زدند.
بازنشستگان مخابرات مدتهاست نسبت به ظلم و بی عدالتی ستاد اجرایی فرمان خمینی و بنیاد تعاون سپاه پاسداران به عنوان مالکان اصلی شرکت مخابرات ایران معترض اند اما هیچیک از مسئولین این دو نهاد و دیگر ارگانهای حکومتی توجهی به خواسته های آنان نمیکنند. اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشها و تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی، صبح امروز دوشتبه اول بهمن ماه ۱۴۰۳، جمع کثیری از آنان در شهرهای مختلف کشور از تبربز، کرمانشاه، ایلام، همدان، تهران، اهواز، خرم اباد، رشت، زنجان، بیجار، اصفهان و ....، در اعتراض به ظلم و بی عدالتی ستاد اجرایی فرمان خمینی و بنیاد تعاون سپاه پاسداران با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعارهایی دست به تجمع زدند.
بازنشستگان مخابرات مدتهاست نسبت به ظلم و بی عدالتی ستاد اجرایی فرمان خمینی و بنیاد تعاون سپاه پاسداران به عنوان مالکان اصلی شرکت مخابرات ایران معترض اند اما هیچیک از مسئولین این دو نهاد و دیگر ارگانهای حکومتی توجهی به خواسته های آنان نمیکنند. اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فریاد خشمگین یک پرستار: ما هرکدوم یک جان بیشتر نداریم
🔴 تجمع پرستاران خشمگین سهامدار پروژه ی پرستاری «ایمان» مشهد در محل سازمان مرکزی نظام پرستاری، دیروز یکشنبه ۳۰ دی ماه در اعتراض به ظلم و بی عدالتی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تجمع پرستاران خشمگین سهامدار پروژه ی پرستاری «ایمان» مشهد در محل سازمان مرکزی نظام پرستاری، دیروز یکشنبه ۳۰ دی ماه در اعتراض به ظلم و بی عدالتی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تجمع اعتراضی کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران
اتحادیه آزاد کارگران ایران: کارگران صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) امروز دوشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۳، برای چندمین بار پیاپی طی دو هفته گذشته در مقابل این مجتمع صنعتی دست به تجمع اعتراضی زده و خواهان رسیدگی به خواستهای خود شدند.
بنا بر اظهار کارگران این شرکت، آنان از آذر ماه سالجاری تاکنون دستمزدهای خود را دریافت نکرده اند و کارفرما نسبت به بازنشستگی ۹۱ نفر از کارگران که موعد بازنشستگی انان فرا رسیده است اقدامی به عمل نمی اورد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: کارگران صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) امروز دوشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۳، برای چندمین بار پیاپی طی دو هفته گذشته در مقابل این مجتمع صنعتی دست به تجمع اعتراضی زده و خواهان رسیدگی به خواستهای خود شدند.
بنا بر اظهار کارگران این شرکت، آنان از آذر ماه سالجاری تاکنون دستمزدهای خود را دریافت نکرده اند و کارفرما نسبت به بازنشستگی ۹۱ نفر از کارگران که موعد بازنشستگی انان فرا رسیده است اقدامی به عمل نمی اورد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تجمع اعتراضی بیماران ام اس ای در مقابل وزارت بهداشت
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشهای منتشره در شبکه های اجتماعی، امروز دوشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۳، بیماران اس ام ای در مقابل وزارت بهداشت در اعتراض به عدم تامین داروهای حیاتی خود و قیمت گران آنها در بازار دست به تجمع زدند و با سر دادن شعارهایی خواهان رسیدگی به مشکلات دارویی و درمانی خود شدند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشهای منتشره در شبکه های اجتماعی، امروز دوشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۳، بیماران اس ام ای در مقابل وزارت بهداشت در اعتراض به عدم تامین داروهای حیاتی خود و قیمت گران آنها در بازار دست به تجمع زدند و با سر دادن شعارهایی خواهان رسیدگی به مشکلات دارویی و درمانی خود شدند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20