This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اسلحه ها را “زنده به گور “کنید
و “گندم ” بکارید
“دیکتاتور”ها را خلع درجه
و بر سینه ی “کشاورزان ” “مدال” حک کنید
چوبه های دار را بتراشید
مجسمه ی “آزادی”بسازید
و در “میدان”شهر بگمارید
،، انبار “مهمات”را بسوزانید و “کتابخانه”بسازید
“فشنگ” هارا خفه کنید
و قلم ها را “مسلح”
“موشک”هارا در قفس کنید
و “پرندگان”را “آزاد”
“مرز” هارا به هم بدوزید
و “پرچم “ها را در قلب نهان کنید
“انسانیت”را قاب کنید بر “سینه”ی دیوار بکوبید .
“مدارس”و “دانشگاه” را آذین ببندید .
“مطربان”بنوازند
“خدا”را دعوت کنید تا با کودکان “برقصد”
آری زندگی زیباست
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
و “گندم ” بکارید
“دیکتاتور”ها را خلع درجه
و بر سینه ی “کشاورزان ” “مدال” حک کنید
چوبه های دار را بتراشید
مجسمه ی “آزادی”بسازید
و در “میدان”شهر بگمارید
،، انبار “مهمات”را بسوزانید و “کتابخانه”بسازید
“فشنگ” هارا خفه کنید
و قلم ها را “مسلح”
“موشک”هارا در قفس کنید
و “پرندگان”را “آزاد”
“مرز” هارا به هم بدوزید
و “پرچم “ها را در قلب نهان کنید
“انسانیت”را قاب کنید بر “سینه”ی دیوار بکوبید .
“مدارس”و “دانشگاه” را آذین ببندید .
“مطربان”بنوازند
“خدا”را دعوت کنید تا با کودکان “برقصد”
آری زندگی زیباست
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 با حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی، قیمتها ۷ برابر میشود
علیرضا چیذری، رئیس انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و دارویی:
♦️در صورت حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی، قیمت این تجهیزات حدود ۷ برابر میشود. البته شاید در سال ۱۴۰۴ ارز ترجیحی تمام تجهیزات یکجا حذف نشود، ولی احتمالا میزان تخصیص ارز دولتی به تجهیزات پزشکی در سال آینده کاهش مییابد.
♦️همین حالا قیمت یک پروتز زانو حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است و اگر ارز ترجیحی این کالا حذف شود، قیمت آن حدود ۷ برابر میشود یعنی به ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان میرسد. حال آن که به جز این هزینه، همین حالا قیمت عمل جراحی زانو، حدود ۱۰۰ میلیون است و همه اینها میتواند فشار زیادی را به بیماران وارد کند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
علیرضا چیذری، رئیس انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و دارویی:
♦️در صورت حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی، قیمت این تجهیزات حدود ۷ برابر میشود. البته شاید در سال ۱۴۰۴ ارز ترجیحی تمام تجهیزات یکجا حذف نشود، ولی احتمالا میزان تخصیص ارز دولتی به تجهیزات پزشکی در سال آینده کاهش مییابد.
♦️همین حالا قیمت یک پروتز زانو حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است و اگر ارز ترجیحی این کالا حذف شود، قیمت آن حدود ۷ برابر میشود یعنی به ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان میرسد. حال آن که به جز این هزینه، همین حالا قیمت عمل جراحی زانو، حدود ۱۰۰ میلیون است و همه اینها میتواند فشار زیادی را به بیماران وارد کند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 نرخ تورم ماهانه به بیشترین سطح در ۱۳ ماه اخیر رسید
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بر اساس جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم ماهانه در دیماه امسال به 2.9 درصد افزایش یافت که بیشترین سطح این شاخص در ۱۳ ماه گذشته محسوب میشود.
بر اساس این گزارش، پس از آنکه نرخ تورم ماهانه در آبانماه امسال رقم 2.8 درصدی را ثبت کرد، در آذرماه به سطح دو درصدی کاهش یافت. با این وجود، نرخ تورم ماهانه در دیماه بار دیگر اوج گرفت و با رشدی 0.9 واحد درصدی، به 2.9 درصد رسید.
به این ترتیب، نرخ تورم ماهانه که درصد تغییر عدد شاخص قیمت مصرفکننده در مقایسه با ماه قبل را نشان میدهد، در دیماه امسال، بیشترین سطح خود از آذرماه سال گذشته به این سو را به ثبت رساند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بر اساس جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم ماهانه در دیماه امسال به 2.9 درصد افزایش یافت که بیشترین سطح این شاخص در ۱۳ ماه گذشته محسوب میشود.
بر اساس این گزارش، پس از آنکه نرخ تورم ماهانه در آبانماه امسال رقم 2.8 درصدی را ثبت کرد، در آذرماه به سطح دو درصدی کاهش یافت. با این وجود، نرخ تورم ماهانه در دیماه بار دیگر اوج گرفت و با رشدی 0.9 واحد درصدی، به 2.9 درصد رسید.
به این ترتیب، نرخ تورم ماهانه که درصد تغییر عدد شاخص قیمت مصرفکننده در مقایسه با ماه قبل را نشان میدهد، در دیماه امسال، بیشترین سطح خود از آذرماه سال گذشته به این سو را به ثبت رساند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص داخلی ایران به بیش از ۸ درصد رسیده، با این حال، این میزان تنها نصف میانگین جهانی است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 وقوع زلزله 4.6 ریشتری در جم
دقایقی پیش زمین زلزله به بزرگی 4.6 ریشتر در عمق 18 کیلومتری از سطح زمین به مرکزیت جم بخش ریز شهرستان جم در استان بوشهر را لرزاند.
این زمین لرزه به حدی از شدت و مدت زمان زیادی برخوردار بود که همه شهرستان های جنوبی استان بوشهر احساس شد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دقایقی پیش زمین زلزله به بزرگی 4.6 ریشتر در عمق 18 کیلومتری از سطح زمین به مرکزیت جم بخش ریز شهرستان جم در استان بوشهر را لرزاند.
این زمین لرزه به حدی از شدت و مدت زمان زیادی برخوردار بود که همه شهرستان های جنوبی استان بوشهر احساس شد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 عصر ایران: پزشکیان در نشست فعالان اقتصادی خوزستان اعلام کرد که برای سال آینده تلاش میکند تا قطعی برق و گاز تکرار نشود
پی نوشت: باید یکنفر از اطرافیان پزشکیان به او بگویند قبل از اینکه بخواهد در میان "فعالین اقتصادی" حرف بزند بهتر است سخنان خود را با مشاورین و کارشناسان نزدیک خود چک کند تا اینقدر دچار یاوه گویی نشود.
چه بسا که این مشاورین و کارشناسان این فاکتها را به او یاد آوری کنند:
عباس علیآبادی، وزیر نیرو، اخیراً کمبود برق و آب در تابستان سال آینده را "کسری بزرگ" توصیف کرده و گفته بود "از خدا میخواهد که چنین اتفاقی رخ ندهد".
احسان دانشور، کارشناس و پژوهشگر انرژی و محیط زیست، با هشدار نسبت به شرایط سخت در تابستان میگوید: «کمبود گاز و برق باعث شده شاهد یک زمستان سخت باشیم اما تابستان سختتر خواهد بود».
جناب پزشکیان! فایق آمدن بر بحرانهایِ در هم تندیده ای که بحران برق و آب از جمله این بحران ها هستند از عهده حاکمانی که بجز پر کردن جیب خود و سرقت اموال مردم برنامه دیگری ندارند بر نمی آید. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
پی نوشت: باید یکنفر از اطرافیان پزشکیان به او بگویند قبل از اینکه بخواهد در میان "فعالین اقتصادی" حرف بزند بهتر است سخنان خود را با مشاورین و کارشناسان نزدیک خود چک کند تا اینقدر دچار یاوه گویی نشود.
چه بسا که این مشاورین و کارشناسان این فاکتها را به او یاد آوری کنند:
عباس علیآبادی، وزیر نیرو، اخیراً کمبود برق و آب در تابستان سال آینده را "کسری بزرگ" توصیف کرده و گفته بود "از خدا میخواهد که چنین اتفاقی رخ ندهد".
احسان دانشور، کارشناس و پژوهشگر انرژی و محیط زیست، با هشدار نسبت به شرایط سخت در تابستان میگوید: «کمبود گاز و برق باعث شده شاهد یک زمستان سخت باشیم اما تابستان سختتر خواهد بود».
جناب پزشکیان! فایق آمدن بر بحرانهایِ در هم تندیده ای که بحران برق و آب از جمله این بحران ها هستند از عهده حاکمانی که بجز پر کردن جیب خود و سرقت اموال مردم برنامه دیگری ندارند بر نمی آید. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
🔴 افزایش ۴۸ درصدی فقر مسکن در کشور
♦️ وزارت کار اعلام کرده است «فقر مسکن» طی ۶ سال گذشته ۴۸ درصد افزایش یافته است! در حالی سیاستهایی مانند کمکهای بلاعوض، بستههای حمایتی اقلام ضروری یا کنترل اجارهبها مطرح میشوند که کارشناسان مسکن تأکید دارند این اقدامات تنها مُسکّنهایی موقتیاند و بدون افزایش تولید مسکن و عرضه زمین، فقر مسکن در کشورمان رفع نخواهد شد.
♦️ «کنترل اجارهبها تنها زمانی ممکن است که تولید مسکن افزایش یابد.» بررسیها نیز نشان میدهند که افزایش عرضه زمین و تولید مسکن، سریعترین و مؤثرترین راهحل برای عبور از بحران مسکن است و زمین مورد نیاز و حتی بیشتر از نیاز، تحت تملک دولت است.
♦️براساس آمارهای رسمی، ۱.۸ میلیون هکتار زمین که ۳۰ برابر مساحت تهران است، زمین در اختیار "سازمان ملی زمین و مسکن و وزارت راه و شهرسازی" است! این امر در حالیست که حدود یک میلیون و ۳۳۳ هزار خانوار شهری در کشورمان گرفتار فقر مسکن هستند!
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️ وزارت کار اعلام کرده است «فقر مسکن» طی ۶ سال گذشته ۴۸ درصد افزایش یافته است! در حالی سیاستهایی مانند کمکهای بلاعوض، بستههای حمایتی اقلام ضروری یا کنترل اجارهبها مطرح میشوند که کارشناسان مسکن تأکید دارند این اقدامات تنها مُسکّنهایی موقتیاند و بدون افزایش تولید مسکن و عرضه زمین، فقر مسکن در کشورمان رفع نخواهد شد.
♦️ «کنترل اجارهبها تنها زمانی ممکن است که تولید مسکن افزایش یابد.» بررسیها نیز نشان میدهند که افزایش عرضه زمین و تولید مسکن، سریعترین و مؤثرترین راهحل برای عبور از بحران مسکن است و زمین مورد نیاز و حتی بیشتر از نیاز، تحت تملک دولت است.
♦️براساس آمارهای رسمی، ۱.۸ میلیون هکتار زمین که ۳۰ برابر مساحت تهران است، زمین در اختیار "سازمان ملی زمین و مسکن و وزارت راه و شهرسازی" است! این امر در حالیست که حدود یک میلیون و ۳۳۳ هزار خانوار شهری در کشورمان گرفتار فقر مسکن هستند!
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 ۵ هزار واکسن در تهران گم شد؟/ فروش چندبرابری قیمت واکسنهای گارداسیل در مطبها و کمبود در داروخانهها
♦️واکسن گارداسیل با ارز نیمایی وارد کشور میشود، به تعداد محدود در داروخانهها توزیع میشود و بهسرعت با قیمت آزاد، سر از بازار سیاه و مطب پزشکان در میآورد. واکسن ۴ ظرفیتی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی، بین ۴ تا ۱۰ میلیون تومان و ۹ ظرفیتی با قیمت مصوب ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی، تا ۱۸ میلیون تومان هم فروخته میشود.
♦️واکسن گارداسیل برای پیشگیری از ابتلا به ویروس اچپیوی یا زگیل تناسلی در سه دوز تزریق میشود. محل فروش کجاست؟ غیر از داروخانه، در مطب پزشکان، کلینیکها، دلالان و حتی سایت دیوار فروخته میشود. برخی از پزشکان متخصص با استفاده از کد ملی بیمارانشان، بدون اینکه آنها درخواستی داشته باشند، نسخه صوری تجویز میکنند و از این طریق، به تعداد بالا واکسن گارداسیل میخرند. آنها واکسنهای دولتی را با قیمت آزاد و چندبرابری در مطبهایشان میفروشند| هممیهن
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️واکسن گارداسیل با ارز نیمایی وارد کشور میشود، به تعداد محدود در داروخانهها توزیع میشود و بهسرعت با قیمت آزاد، سر از بازار سیاه و مطب پزشکان در میآورد. واکسن ۴ ظرفیتی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی، بین ۴ تا ۱۰ میلیون تومان و ۹ ظرفیتی با قیمت مصوب ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی، تا ۱۸ میلیون تومان هم فروخته میشود.
♦️واکسن گارداسیل برای پیشگیری از ابتلا به ویروس اچپیوی یا زگیل تناسلی در سه دوز تزریق میشود. محل فروش کجاست؟ غیر از داروخانه، در مطب پزشکان، کلینیکها، دلالان و حتی سایت دیوار فروخته میشود. برخی از پزشکان متخصص با استفاده از کد ملی بیمارانشان، بدون اینکه آنها درخواستی داشته باشند، نسخه صوری تجویز میکنند و از این طریق، به تعداد بالا واکسن گارداسیل میخرند. آنها واکسنهای دولتی را با قیمت آزاد و چندبرابری در مطبهایشان میفروشند| هممیهن
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
🔴 خالی بودن ۱.۵ میلیارد مترمکعب از ظرفیت سدهای تهران
معاون مدیرعامل آب منطقهای تهران:
♦️ظرفیت اسمی سدهای تهران یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب است اما در حال حاضر مجموع آب ذخیره شده در سدهای پنجگانه تهران ۳۳۰ میلیون مترمکعب است و ۱.۵ میلیارد مترمکعب از این ظرفیت خالی است.
♦️میزان کسری مخازن سدهای تهران نسبت به زمان مشابه به طور متوسط در درازمدت ۲۵۰ میلیون مترمکعب است.
♦️بارشهای سال آبی جاری عقبماندگی ۴۰درصدی دارد و امیدواریم با جبران کمبارشی در ماههای پیشرو، تا حدودی کسری مخازن سدهای تهران جبران شود.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
معاون مدیرعامل آب منطقهای تهران:
♦️ظرفیت اسمی سدهای تهران یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب است اما در حال حاضر مجموع آب ذخیره شده در سدهای پنجگانه تهران ۳۳۰ میلیون مترمکعب است و ۱.۵ میلیارد مترمکعب از این ظرفیت خالی است.
♦️میزان کسری مخازن سدهای تهران نسبت به زمان مشابه به طور متوسط در درازمدت ۲۵۰ میلیون مترمکعب است.
♦️بارشهای سال آبی جاری عقبماندگی ۴۰درصدی دارد و امیدواریم با جبران کمبارشی در ماههای پیشرو، تا حدودی کسری مخازن سدهای تهران جبران شود.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 نکات مهم و ضروری در باره پایه سنوات کارگران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20