اتحادیه آزاد کارگران ایران
6.51K subscribers
55.1K photos
27.4K videos
777 files
46.7K links
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴کلیپ دیگری از راهپیمایی اعتراضی بازنشستگان فولاد معدن در شهراصفهان

با شعار : فولادی داد بزن ، حقتو فریاد بزن
یکشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴تجمع اعتراضی مالباختگان وام‌های واسطه‌ای بانک رسالت در مقابل ساختمان استانداری همدان
یکشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل اداره کل این سازمان در خوزستان

با شعار: وعده وعید چه خوب بود،
اما همش دروغ بود
تجمع، اعتراض، حق مسلم ماست

یکشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۳

🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد و معدن البرزشرقی شهردامغان
یکشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۳

🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 ۱۸۰۰ نفر از پرستاران دارای قرارداد رسمی در یکسال گذشته کار خود را ترک کردند

رئیس سازمان نظام پرستاری: برخی حاضر شدند خانه نشین شوند اما سرکار نیایند؛ با این روند با انبوهی از بخش های بیمارستانی مواجه می‌شویم که پرستار ندارند!
یکشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۳

🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴تجمع اعتراضی انجمن‌ موبایل ایران و برخی از واردکنندگان رو‌به‌روی سازمان توسعه تجارت

🔹مهدی اسدی، رئیس انجمن موبایل ایران گفت: بازرگانان باوجود اینکه ثبت سفارش کردند، نمی‌توانند در سامانه جامع تجارت کالای لوکس را به لوکس تبدیل کنند. مثلا بازرگان آیفون ۱۳ را ثبت کرده و الان می‌خواهد به آیفون ۱۶ تبدیل کند اما سامانه اجازه نمی‌دهد.

🔹نعمت روغنی، رئیس کمیسیون تنظیم بازار انجمن موبایل گفت: قانون واردات آیفون‌های ۱۴ به بالا طوری اعمال شده که باعث انحصار و رانت شده است. با قانونی که اعمال شده است از حدود ۷۰۰ شرکت واردکننده‌، فقط ۳۰ شرکت می‌توانند آیفون وارد کنند.
یکشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴جان بهروز احسانی و مهدی حسنی دو زندانی سیاسی محکوم به اعدام در خطر جدی است

اتحادیه آزاد کارگران ایران: صبح روز یکشنبه ۷ دی ۱۴۰۳، دو زندانی سیاسی زندان اوین، بهروز احسانی اسلاملو و مهدی حسنی که حکم اعدام ایشان تایید و پرونده هایشان به اجرای احکام فرستاده شده ، به مکان نامعلوم منتقل شدند
بر اساس همین خبر زندانیان سیاسی بند ۴ زندان اوین در اعتراض به انتقال ناگهانی این دو زندانی در مقابل افسر نگهبانی تجمع اعتراضی کردند و خواهان بازگشت هم بندی خود شدند.
این دو زندانی سیاسی در اواخر شهریور ۱۴۰۳، توسط شعبه ۲۶دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری به اعدام محکوم شده و روز ۱۸ دی حکم اعدام ایشان توسط دیوان عالی کشور به تایید رسید.

#نه_به_اعدام
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴سخنان مادر حامد قره‌اوغلو زندانی سیاسی

اتحادیه آزاد کارگران ایران: حامد قره‌‌اوغلانی زندانی سیاسی محبوس در زندان ارومیه که به ۱۳ سال حبس محکوم شده، پس از گذراندن چهار سال و هفت ماه از دوران محکومیت خود، درخواست عفو مشروط داده است. این درخواست از سوی قوه قضاییه رد شده و او در اعتراض به این تصمیم از ۲۴ دی ماه دست به اعتصاب غذا زده است. وضعیت جسمی او به دلیل اعتصاب غذا وخیم گزارش شده و علاوه بر این، تحت فشار مسئولان زندان قرار دارد.

#حامد_قره_اوغلانی

🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴علی آقامحمدی: نظام دستمزد را تغییر ندهیم، به مشکل می‌خوریم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
نظام حقوق و دستمزد باید تغییر کند؛ الان معلم ریاضی در کشور ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، برای هیچکس نمی‌صرفد با این حقوق‌ها معلم شود
با دادن چندرغاز یارانه به مردم که مشکل آنها حل نمی‌شود.

🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴تجمع و راهپیمایی اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز

اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، صبح امروز هفتم بهمن ماه ۱۴۰۳ بازنُشستگان تامین اجتماعی اهواز در اعتراض به تبعیض و بی عدالتی و تورم و گرانی با در دست داستن پلاکارد و سر دادن شعارهایی  دست به  راهپیمایی در میدان فرهنگ و تجمع اعتراضی  در مقابل اداره کل تامین اجتماعی خوزستان زدند.
بنا بر این گزارش در پایان این تجمع که به مدت سه ساعت ادامه داشت، یکی از بازنشستگان بیانیه شماره ۱۸ بازنسستگان تامین اجتماعی اهواز را قرائت کرد.
اتحادیه آزاد کارگران ایران- هفتم بهمن ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20