اتحادیه آزاد کارگران ایران
🔴دومینوی تعطیلی پروژه های تولیدی نزدیک به بهره برداری در دولت پزشکیان/ بیکاری ۶۰۰ کارگر پترو آرمند لردگان 👇👇👇👇👇
🔴 دومینوی تعطیلی پروژه های تولیدی نزدیک به بهره برداری در دولت پزشکیان/ بیکاری ۶۰۰ کارگر پترو آرمند لردگان
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، بدنبال تعطیلی پروژه پترو آرمند لردگان، از مرداد ماه سالجاری به این سو حدود ششصد کارگر این شرکت در بلاتکلیفی قرار داده شده و از کار بیکار شده اند.
بنا بر این گزارش، تعطیلی این مجتمع تولیدی کریستال و پودر ملامین در حالی به بهانه کمبود سرمایه به مبلغ ۲۳ میلیون دلار برای تکمیل و راه اندازی آن از سوی شرکت بالا دستی پترول صادر شد که این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت ساخت و تچهیز خود را پشت سر گذاشته بود.
بنا بر اظهار کارگران این مجتمع تولیدی بدنبال تعطیلی این شرکت در مرداد ماه سالجاری و مذاکراتی که میان کارگران و مسئولین پروژه صورت گرفت و در شورای تامین نیز مصوب شد قرار بود از برج چهار تا برج هفت سالجاری بیمه و حقوق پایه کارگران پرداخت شود اما تا کنون نه تنها این پرداختها صورت نگرفته است بلکه هیچ مرجع قانونی نیز همچون اداره کار و قوه قضائیه که کارگران در آنها طرح شکایت کرده اند پاسخگوی آنان نیستند.
بنا بر این اظهارات، کارفرما با خلف وعده در توافق خود با کارگران و با هدف اخراج و قطع رابطه کاری با آنان، پرداخت مطالبات آنها شامل برجهای ۲ و ۳ و چهار ماه مورد توافق از تیر ماه تا مهر ماه را منوط به امضای تسویه حساب پایان کار با آنها کرده و صراحتا اعلام نموده است تا تسویه نکنید ریالی به حسابتان واریز نخواهد شد.
به گفته کارگران این مجتمع بزرگ تولید کریستال و پودر ملامین، به رغم اینکه قرار بود سال آینده شرکت به راه اندازی و تولید برسد با این حال مسئولین به رغم پیشرفت ۷۰ درصدی کار عملا در پی زمین گیر کردن و تعطیلی آن هستند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران - دهم بهمن ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، بدنبال تعطیلی پروژه پترو آرمند لردگان، از مرداد ماه سالجاری به این سو حدود ششصد کارگر این شرکت در بلاتکلیفی قرار داده شده و از کار بیکار شده اند.
بنا بر این گزارش، تعطیلی این مجتمع تولیدی کریستال و پودر ملامین در حالی به بهانه کمبود سرمایه به مبلغ ۲۳ میلیون دلار برای تکمیل و راه اندازی آن از سوی شرکت بالا دستی پترول صادر شد که این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت ساخت و تچهیز خود را پشت سر گذاشته بود.
بنا بر اظهار کارگران این مجتمع تولیدی بدنبال تعطیلی این شرکت در مرداد ماه سالجاری و مذاکراتی که میان کارگران و مسئولین پروژه صورت گرفت و در شورای تامین نیز مصوب شد قرار بود از برج چهار تا برج هفت سالجاری بیمه و حقوق پایه کارگران پرداخت شود اما تا کنون نه تنها این پرداختها صورت نگرفته است بلکه هیچ مرجع قانونی نیز همچون اداره کار و قوه قضائیه که کارگران در آنها طرح شکایت کرده اند پاسخگوی آنان نیستند.
بنا بر این اظهارات، کارفرما با خلف وعده در توافق خود با کارگران و با هدف اخراج و قطع رابطه کاری با آنان، پرداخت مطالبات آنها شامل برجهای ۲ و ۳ و چهار ماه مورد توافق از تیر ماه تا مهر ماه را منوط به امضای تسویه حساب پایان کار با آنها کرده و صراحتا اعلام نموده است تا تسویه نکنید ریالی به حسابتان واریز نخواهد شد.
به گفته کارگران این مجتمع بزرگ تولید کریستال و پودر ملامین، به رغم اینکه قرار بود سال آینده شرکت به راه اندازی و تولید برسد با این حال مسئولین به رغم پیشرفت ۷۰ درصدی کار عملا در پی زمین گیر کردن و تعطیلی آن هستند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران - دهم بهمن ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
🔴 تجمع اعتراضی داوطلبان کنکور ارشد و دکتری مقابل سازمان سنجش امروز چهارشنبه دهم بهمن ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 انفجار کارخانه بستهبندی روغن در رودبار یک فوتی و یک مجروح بر جا گذاشت
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:
♦️در جریان وقوع انفجار در یک کارخانه بسته بندی زیتون و روغن زیتون یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر به شدت مجروح شد.
♦️این انفجار پیش از ظهر امروز چهارشنبه در کارخانه بسته بندی زیتون و روغن زیتون در شهرک صنعتی بابائیان منجیل رخ داد.
♦️حادثه در خط تولید غیر مجاز روغنکشی این کارخانه رخ داد که از دو سال قبل این خط تولید فعالیت می کرد و به دلیل مسائل زیست محیطی تا کنون نتوانسته بود مجوز لازم را دریافت کند.
♦️انفجار یک دستگاه سپراتور (دستگاه جداساز روغن از سایر ناخالصی ها) در این کارخانه موجب شد که قطعات آن به اطراف پرت شود که در جریان آن یکی از قطعات منجر به فوت یکی از کارگران شد و یکی دیگر از آنها را به شدت مجروح کرد که به بیمارستان منتقل شدهاند| ایرنا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:
♦️در جریان وقوع انفجار در یک کارخانه بسته بندی زیتون و روغن زیتون یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر به شدت مجروح شد.
♦️این انفجار پیش از ظهر امروز چهارشنبه در کارخانه بسته بندی زیتون و روغن زیتون در شهرک صنعتی بابائیان منجیل رخ داد.
♦️حادثه در خط تولید غیر مجاز روغنکشی این کارخانه رخ داد که از دو سال قبل این خط تولید فعالیت می کرد و به دلیل مسائل زیست محیطی تا کنون نتوانسته بود مجوز لازم را دریافت کند.
♦️انفجار یک دستگاه سپراتور (دستگاه جداساز روغن از سایر ناخالصی ها) در این کارخانه موجب شد که قطعات آن به اطراف پرت شود که در جریان آن یکی از قطعات منجر به فوت یکی از کارگران شد و یکی دیگر از آنها را به شدت مجروح کرد که به بیمارستان منتقل شدهاند| ایرنا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 آتش نشانان مشهدی با تجمع در مقابل فرمانداری خواهان رسیدگی به خواستهای خود شدند
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر خبرهای منتشره در شبکه های اجتماعی، آتش نشانان مشهد امروز چهارشنبه دهم بهمن ماه با تجمع در مقابل فرمانداری این شهر خواهان رسیدگی به خواستهای خود شدند.
بنا بر این خبرها، طی چند ماه گذشته در فیشهای حقوقی ۱۶۰۰ اتش نشان مشهدی از مزایای دریافتی آنان نیز مالیات کسر میشود.
این در حالی است که از حدود ۲ سال پیش نامهای ابلاغ شده که تعطیلکاری و شبکاری به آتشنشانان تعلق نگیرد و حق و حقوق آنان نیز توسط شهرداری قطع شده است.
علاوه بر این آتشنشانان به خصوصی سازی خدمات آتش نشانی اعتراض دارند و خواهان ادغام در آتش نشانی شهرداری مشهد هستند.
بنا بر اخرین خبرها بدنبال تجمع اعتراضی امروز آتش نشانان در مقابل فرمانداری، نشستی با حضور مدیرعامل و معاون مالی سازمان آتش نشانی مشهد، نماینده اداره کل امور مالیاتی استان و معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری مشهد در محل فرمانداری برای رسیدگی به خواستهای آنان در حال برگزاری است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر خبرهای منتشره در شبکه های اجتماعی، آتش نشانان مشهد امروز چهارشنبه دهم بهمن ماه با تجمع در مقابل فرمانداری این شهر خواهان رسیدگی به خواستهای خود شدند.
بنا بر این خبرها، طی چند ماه گذشته در فیشهای حقوقی ۱۶۰۰ اتش نشان مشهدی از مزایای دریافتی آنان نیز مالیات کسر میشود.
این در حالی است که از حدود ۲ سال پیش نامهای ابلاغ شده که تعطیلکاری و شبکاری به آتشنشانان تعلق نگیرد و حق و حقوق آنان نیز توسط شهرداری قطع شده است.
علاوه بر این آتشنشانان به خصوصی سازی خدمات آتش نشانی اعتراض دارند و خواهان ادغام در آتش نشانی شهرداری مشهد هستند.
بنا بر اخرین خبرها بدنبال تجمع اعتراضی امروز آتش نشانان در مقابل فرمانداری، نشستی با حضور مدیرعامل و معاون مالی سازمان آتش نشانی مشهد، نماینده اداره کل امور مالیاتی استان و معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری مشهد در محل فرمانداری برای رسیدگی به خواستهای آنان در حال برگزاری است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران
✍️مرتضی شریفی 🔴بحران در آموزش و پرورش و نمایشِ مسخره پوشیدن لباسِ بنایی توسط پزشکیان! 👇👇👇👇
✍️مرتضی شریفی
🔴بحران در آموزش و پرورش و نمایشِ مسخره پوشیدن لباسِ بنایی توسط پزشکیان!
"طرح مردمی مدرسه سازی" طرحی است که با گذاشتن نخستین خشت آن توسط پزشکیان در چهارم بهمن امسال در منطقه پردیس اهواز آغاز شد؛ طرحی که وزیر آموزش و پرورش از آن بعنوان "نقطه عطفی" در نظام جمهوری اسلامی برای تحول در حوزه آموزش و پرورش و عاملی بر "توسعه کشور" خواند! طرحی که قرار است اساسا بر دوش "مشارکت مردمی و مسئولیت اجتماعی شرکتها" باشد؛ طرحی بر دوش "صنایع بزرگ مانند پتروشیمی ها، معادن و کارخانه ها"! که البته این طرح امر تازه ای نیست. به گفته معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در اردیبهشت امسال، ۵۷ درصد مدارس کشور با کمک اشخاص حقیقی و حقوقی ساخته میشود. به عبارتی دیگر، سهم جمهوری اسلامی در تامین اعتبار ساخت مدارس تنها ۴۳ درصد است.
اجازه دهید این نمایش مسخره پوشیدن لباس بناییِ پزشکیان بعنوان اقدامی در جهت تشویق مشارکت مردمی و مسئولیت اجتماعی را در بستر وضعیت اسفناک تحصیلی دانش آموزان مورد بررسی قرار دهیم. ....
👇👇👇👇👇
https://telegra.ph/EA-01-29-2
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴بحران در آموزش و پرورش و نمایشِ مسخره پوشیدن لباسِ بنایی توسط پزشکیان!
"طرح مردمی مدرسه سازی" طرحی است که با گذاشتن نخستین خشت آن توسط پزشکیان در چهارم بهمن امسال در منطقه پردیس اهواز آغاز شد؛ طرحی که وزیر آموزش و پرورش از آن بعنوان "نقطه عطفی" در نظام جمهوری اسلامی برای تحول در حوزه آموزش و پرورش و عاملی بر "توسعه کشور" خواند! طرحی که قرار است اساسا بر دوش "مشارکت مردمی و مسئولیت اجتماعی شرکتها" باشد؛ طرحی بر دوش "صنایع بزرگ مانند پتروشیمی ها، معادن و کارخانه ها"! که البته این طرح امر تازه ای نیست. به گفته معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در اردیبهشت امسال، ۵۷ درصد مدارس کشور با کمک اشخاص حقیقی و حقوقی ساخته میشود. به عبارتی دیگر، سهم جمهوری اسلامی در تامین اعتبار ساخت مدارس تنها ۴۳ درصد است.
اجازه دهید این نمایش مسخره پوشیدن لباس بناییِ پزشکیان بعنوان اقدامی در جهت تشویق مشارکت مردمی و مسئولیت اجتماعی را در بستر وضعیت اسفناک تحصیلی دانش آموزان مورد بررسی قرار دهیم. ....
👇👇👇👇👇
https://telegra.ph/EA-01-29-2
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegraph
E.A
مرتضی شریفی بحران در آموزش و پرورش و نمایشِ مسخره پوشیدن لباسِ بنایی توسط پزشکیان! "طرح مردمی مدرسه سازی" طرحی است که با گذاشتن نخستین خشت آن توسط پزشکیان در چهارم بهمن امسال در منطقه پردیس اهواز آغاز شد؛ طرحی که وزیر آموزش و پرورش از آن بعنوان "نقطه عطفی"…
🔴 واژگونی اتوبوس حامل کارکنان بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر با ۱۴ زخمی
♦️در اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل کارکنان بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر در محدوده شهر در جزین استان سمنان، ۱۴ نفر مصدوم شدند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️در اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل کارکنان بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر در محدوده شهر در جزین استان سمنان، ۱۴ نفر مصدوم شدند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 اعتراض کارکنان «آواگستر اروند» به پنج ماه معوقه شرکت
اتحادیه آزاد کارگران ایران: کارکنان «آواگستر اروند» باوجود پیگیریهای حقوقی و قضایی صورت گرفته، هنوز موفق به ضبط و توقیف اموال کارفرمای این مجموعه نشدند.
به گزارش ایلنا، جمعی از کارکنان شرکت ساختمانی «آواگستر اروند» واقع در تهران نسبت بهعدم تعدیل نیرو بدون تسویه حساب، عدم پرداخت معوقات و بیمه خود معترض هستند.
بنا بر این گزارش، این کارکنان در بخش مهندسی و خدمات نسبت بهعدم پرداخت معوقات حقوق (۵ ماه از شهریور ۱۴۰۳ تاکنون)، سنوات، عیدی و دوماه بیمه از شرکت آواگستر اروند شکایت کردند اما باوجود عدم حضور مدیران مجموعه و عدم پاسخگویی دیگر نمایندگان شرکت، وقت رسیدگی پرونده آنان در ادارات کار به تاریخ نیمه بهار ۱۴۰۴ افتاده است.
گفتنی است این نیروها با وجود پیگیریهای حقوقی و قضایی صورت گرفته، هنوز موفق به ضبط و توقیف اموال کارفرمای این مجموعه نشدند و به دلیل بدهی بالای شرکت به طلبکاران دیگر، ضبط ودیعه دفتر این شرکت واقع در منطقه شهرک غرب تهران نیز صورت نگرفته است.
یکی از نمایندگان کارگران اظهار کرد: باوجود نزدیک بودن ایام عید، بسیاری از کارکنان در این ۵ ماه از طریق استقراض زندگی خود را گذراندند و این درحالی است که ما بدون عیدی به پایان سال نزدیک میشویم.
کارگران مدعی شدند که کارفرما و معاونین و نمایندگان وی در حال حاضر متواری هستند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: کارکنان «آواگستر اروند» باوجود پیگیریهای حقوقی و قضایی صورت گرفته، هنوز موفق به ضبط و توقیف اموال کارفرمای این مجموعه نشدند.
به گزارش ایلنا، جمعی از کارکنان شرکت ساختمانی «آواگستر اروند» واقع در تهران نسبت بهعدم تعدیل نیرو بدون تسویه حساب، عدم پرداخت معوقات و بیمه خود معترض هستند.
بنا بر این گزارش، این کارکنان در بخش مهندسی و خدمات نسبت بهعدم پرداخت معوقات حقوق (۵ ماه از شهریور ۱۴۰۳ تاکنون)، سنوات، عیدی و دوماه بیمه از شرکت آواگستر اروند شکایت کردند اما باوجود عدم حضور مدیران مجموعه و عدم پاسخگویی دیگر نمایندگان شرکت، وقت رسیدگی پرونده آنان در ادارات کار به تاریخ نیمه بهار ۱۴۰۴ افتاده است.
گفتنی است این نیروها با وجود پیگیریهای حقوقی و قضایی صورت گرفته، هنوز موفق به ضبط و توقیف اموال کارفرمای این مجموعه نشدند و به دلیل بدهی بالای شرکت به طلبکاران دیگر، ضبط ودیعه دفتر این شرکت واقع در منطقه شهرک غرب تهران نیز صورت نگرفته است.
یکی از نمایندگان کارگران اظهار کرد: باوجود نزدیک بودن ایام عید، بسیاری از کارکنان در این ۵ ماه از طریق استقراض زندگی خود را گذراندند و این درحالی است که ما بدون عیدی به پایان سال نزدیک میشویم.
کارگران مدعی شدند که کارفرما و معاونین و نمایندگان وی در حال حاضر متواری هستند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
🔴 انتظار نداشته باشید دستمزد، همه هزینه های خانوار را تامین کند
✍ جعفر عظیم زاده
اینان وقاحت را به عرش رسانده و روی نظام برده داری را نیز سفید کرده اند.
این حضرت با زبان بی زبانی دارد میگوید شما کارگران انتظار نداشته باشید در منازلی با امکانات اب و برق و گاز زندگی کنید و بچه هایتان را به مدرسه بفرستید.
اصلا شما کارگران را چه به دوا و درمان و چه به خوردن نان گندم!
لابد فردا هم خواهند گفت شما کارگران را چه به کار روزانه ۸ ساعت و بازنشستگی!
البته که آهنی ها، انسانی هپروتی نیست، او نماینده کارفرمایان است و همینجوری دهان گشادش را باز نمیکند.
او پایش را بر روی شانه های سیستمی ضد انسانی گذاشته است که ۴۷ سال است قدم به قدم بدیهی ترین حقوق انسانی ما کارگران را لگد مال کرده است.
اما برای آهنی ها و سیستم حاکمی که آهنی ها را خلق کرده است یک چیز ناروشن است. آنان سرمست از غارتگری های نجومی از دسترنج ما کارگران، نمی توانند ببینند که ما کارگران هر روزه در خیابانها فریاد حق خواهی سر میدهیم و دور نیست روزهایی که اعتراضات جدا جدای ما، چونان جویبارانی کوچک به هم بپیوندند و به سیلی زیر و رو کننده تبدیل شوند.
✍ جعفر عظیم زاده
اینان وقاحت را به عرش رسانده و روی نظام برده داری را نیز سفید کرده اند.
این حضرت با زبان بی زبانی دارد میگوید شما کارگران انتظار نداشته باشید در منازلی با امکانات اب و برق و گاز زندگی کنید و بچه هایتان را به مدرسه بفرستید.
اصلا شما کارگران را چه به دوا و درمان و چه به خوردن نان گندم!
لابد فردا هم خواهند گفت شما کارگران را چه به کار روزانه ۸ ساعت و بازنشستگی!
البته که آهنی ها، انسانی هپروتی نیست، او نماینده کارفرمایان است و همینجوری دهان گشادش را باز نمیکند.
او پایش را بر روی شانه های سیستمی ضد انسانی گذاشته است که ۴۷ سال است قدم به قدم بدیهی ترین حقوق انسانی ما کارگران را لگد مال کرده است.
اما برای آهنی ها و سیستم حاکمی که آهنی ها را خلق کرده است یک چیز ناروشن است. آنان سرمست از غارتگری های نجومی از دسترنج ما کارگران، نمی توانند ببینند که ما کارگران هر روزه در خیابانها فریاد حق خواهی سر میدهیم و دور نیست روزهایی که اعتراضات جدا جدای ما، چونان جویبارانی کوچک به هم بپیوندند و به سیلی زیر و رو کننده تبدیل شوند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران pinned «✍️مرتضی شریفی 🔴بحران در آموزش و پرورش و نمایشِ مسخره پوشیدن لباسِ بنایی توسط پزشکیان! "طرح مردمی مدرسه سازی" طرحی است که با گذاشتن نخستین خشت آن توسط پزشکیان در چهارم بهمن امسال در منطقه پردیس اهواز آغاز شد؛ طرحی که وزیر آموزش و پرورش از آن بعنوان "نقطه…»
🔴 کارگران رسمی شرکت نفت فلات قاره، خواهان حذف سقف حقوقِ عملیاتیها هستند
کارگران رسمی نفت فلات قاره در منطقه لاوان نسبت به محدودیتهای مزدی انتقاد دارند.
یکی از کارگران رسمی شرکت نفت فلات قاره شاغل در منطقه لاوان در تماس با خبرنگار ایلنا، از اعتراض همکاران خود نسبت به شرایط شغلی و محدودیتهای مزدی خبر داد.
او با بیان اینکه در ماههای اخیر بارها نسبت به شرایط دستمزدی خود اعتراض کردیم اما مثمرثمر نبود؛ افزود: هشتم بهمنماه باز هم دست به اعتراض زدیم؛ ما خواستار بهبود شرایط کارگران عملیاتی نفت هستیم و معتقدیم به دلیل شرایط سخت کار باید محدودیتها برچیده شود.
مهمترین خواستههای این کارگران، حذف تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی، اجرای کامل ماده ده قانون نفت، حذف مالیات بر حقوق و خارج نمودن فوق العادههای مناطق عملیاتی از سقف حقوق است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
کارگران رسمی نفت فلات قاره در منطقه لاوان نسبت به محدودیتهای مزدی انتقاد دارند.
یکی از کارگران رسمی شرکت نفت فلات قاره شاغل در منطقه لاوان در تماس با خبرنگار ایلنا، از اعتراض همکاران خود نسبت به شرایط شغلی و محدودیتهای مزدی خبر داد.
او با بیان اینکه در ماههای اخیر بارها نسبت به شرایط دستمزدی خود اعتراض کردیم اما مثمرثمر نبود؛ افزود: هشتم بهمنماه باز هم دست به اعتراض زدیم؛ ما خواستار بهبود شرایط کارگران عملیاتی نفت هستیم و معتقدیم به دلیل شرایط سخت کار باید محدودیتها برچیده شود.
مهمترین خواستههای این کارگران، حذف تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی، اجرای کامل ماده ده قانون نفت، حذف مالیات بر حقوق و خارج نمودن فوق العادههای مناطق عملیاتی از سقف حقوق است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 بازگشت #هاشم خواستار به دلیل عدم تمدید مرخصی به زندان علیرغم تشدید بیماری
🔸در پی تمدید نکردن مرخصی شش روزهی #هاشم_خواستار معلم پیشکسوت و مبارز خستگی ناپذیر، امروز چهارشنبه دهم بهمن ۱۴۰۳ او به زندان وکیل آباد مشهد برگشت.
🔸 شایان ذکر است در طی ۶ روز اخیر، مهندس خواستار برای ناراحتیهای چشمی و گوش و همچنین دندان به پزشکان معالج مراجعه کرده بود که در پی عدم تمدید مرخصی این چهرهی نام آشنای معلمان و برگشت او به زندان و متوقف شدن روند درمان، نگرانی خانواده و دوستداران مهندس خواستار را فراهم آورده است.
🔸 #شورای_هماهنگی_تشکلهای_صنفی_فرهنگیان_ایران ضمن ابراز نگرانی شدید از بازگشت مهندس هاشم خواستار به زندان، از مقامات دادگستری مشهد انتظار دارد که شرایط ادامهی درمان این پیشکسوت خوشنام و مبارز جامعه معلمان را در بیرون از زندان فراهم آورند.
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔸در پی تمدید نکردن مرخصی شش روزهی #هاشم_خواستار معلم پیشکسوت و مبارز خستگی ناپذیر، امروز چهارشنبه دهم بهمن ۱۴۰۳ او به زندان وکیل آباد مشهد برگشت.
🔸 شایان ذکر است در طی ۶ روز اخیر، مهندس خواستار برای ناراحتیهای چشمی و گوش و همچنین دندان به پزشکان معالج مراجعه کرده بود که در پی عدم تمدید مرخصی این چهرهی نام آشنای معلمان و برگشت او به زندان و متوقف شدن روند درمان، نگرانی خانواده و دوستداران مهندس خواستار را فراهم آورده است.
🔸 #شورای_هماهنگی_تشکلهای_صنفی_فرهنگیان_ایران ضمن ابراز نگرانی شدید از بازگشت مهندس هاشم خواستار به زندان، از مقامات دادگستری مشهد انتظار دارد که شرایط ادامهی درمان این پیشکسوت خوشنام و مبارز جامعه معلمان را در بیرون از زندان فراهم آورند.
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20