🔴 چالش دیگری برای OpenAI؛ محققان با کمتر از ۵۰ دلار مدل هوش مصنوعی استدلالگر رایگان ساختهاند
♦️پس از موفقیت DeepSeek در ساخت مدل هوش مصنوعی قدرتمند با هزینهای پایین، حالا محققان استنفورد و واشنگتن ادعا کردهاند که تنها با ۵۰ دلار مدل هوش مصنوعی استدلالگر s1 را توسعه دادهاند. این مدل در تستهای ریاضی و کدنویسی عملکردی مشابه o1 از OpenAI و DeepSeek R1 دارد و هماکنون رایگان در GitHub منتشر شده است.
♦️هوش مصنوعی استدلالگر s1 با استفاده از فرایند تقطیر و کمک گرفتن از جمینای ۲.۰ فلش گوگل توسعه یافته و آموزش آن روی ۱۶ پردازنده گرافیکی H100 تنها ۳۰ دقیقه زمان برده است. محققان از تنظیم دقیق نظارتشده (SFT) برای تقطیر قابلیتهای استدلالی آن استفاده کردهاند که برخلاف روش یادگیری تقویتی DeepSeek، هزینهای بهمراتب کمتر دارد.
♦️این تحقیق نشان میدهد که دستیابی به مدلهای استدلالگر پیشرفته دیگر محدود به شرکتهای بزرگ فناوری نیست و میتوان با منابعی بسیار کمتر، مدلهایی با توان رقابتی بالا ایجاد کرد.| دیجیاتو
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️پس از موفقیت DeepSeek در ساخت مدل هوش مصنوعی قدرتمند با هزینهای پایین، حالا محققان استنفورد و واشنگتن ادعا کردهاند که تنها با ۵۰ دلار مدل هوش مصنوعی استدلالگر s1 را توسعه دادهاند. این مدل در تستهای ریاضی و کدنویسی عملکردی مشابه o1 از OpenAI و DeepSeek R1 دارد و هماکنون رایگان در GitHub منتشر شده است.
♦️هوش مصنوعی استدلالگر s1 با استفاده از فرایند تقطیر و کمک گرفتن از جمینای ۲.۰ فلش گوگل توسعه یافته و آموزش آن روی ۱۶ پردازنده گرافیکی H100 تنها ۳۰ دقیقه زمان برده است. محققان از تنظیم دقیق نظارتشده (SFT) برای تقطیر قابلیتهای استدلالی آن استفاده کردهاند که برخلاف روش یادگیری تقویتی DeepSeek، هزینهای بهمراتب کمتر دارد.
♦️این تحقیق نشان میدهد که دستیابی به مدلهای استدلالگر پیشرفته دیگر محدود به شرکتهای بزرگ فناوری نیست و میتوان با منابعی بسیار کمتر، مدلهایی با توان رقابتی بالا ایجاد کرد.| دیجیاتو
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Forwarded from عکس نگار
🔴 از میان مطالب منتشره در شبکه های اجتماعی: اردوهای اجباری، فاجعهای که ادامه دارد!
دیروز شش دانشآموز دختر کرمانی در یک حادثه تلخ جان باختند و چندین دانشآموز دیگر در شرایط وخیم هستند. این فاجعه دل هر معلم، هر خانواده و هر انسان باوجدانی را به درد میآورد. اما سوال اصلی اینجاست: چرا باید دانشآموزان را به اجبار به اردوهایی ببرند که هیچ تضمینی برای امنیت آنها وجود ندارد؟
این اولینبار نیست که چنین اتفاقی رخ میدهد، اما چرا هیچکس پاسخگو نیست؟ چرا هیچ نهادی مسئولیت این فجایع را بر عهده نمیگیرد؟ هر بار بعد از یک فاجعه، چند روزی سکوت و بعد همهچیز به فراموشی سپرده میشود، تا فاجعه بعدی رخ دهد!
خانوادهها نباید اجازه دهند فرزندانشان قربانی بیتدبیری و بیمسئولیتی شوند! هیچکس نباید زیر بار اجبار این اردوهای ناامن برود. اگر امنیت، وسایل نقلیه استاندارد و شرایط مناسب برای این اردوها فراهم نیست، هیچ دانشآموزی نباید به اجبار در آنها شرکت کند!
جان فرزندان این سرزمین بازیچه نیست! مسئولانی که با بیکفایتی و بیمسئولیتی، خانوادهها را در سوگ عزیزانشان نشاندهاند، باید پاسخگو باشند. چرا باید هر بار بعد از یک فاجعه، فقط با چند جمله تأسف و تسلیت از کنار این بیعدالتی عبور کنیم؟
تا زمانی که امنیت دانشآموزان تضمین نشود، این چرخه تلخ ادامه خواهد داشت. نباید اجازه دهیم این خونهای ریختهشده بیاثر بماند!
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دیروز شش دانشآموز دختر کرمانی در یک حادثه تلخ جان باختند و چندین دانشآموز دیگر در شرایط وخیم هستند. این فاجعه دل هر معلم، هر خانواده و هر انسان باوجدانی را به درد میآورد. اما سوال اصلی اینجاست: چرا باید دانشآموزان را به اجبار به اردوهایی ببرند که هیچ تضمینی برای امنیت آنها وجود ندارد؟
این اولینبار نیست که چنین اتفاقی رخ میدهد، اما چرا هیچکس پاسخگو نیست؟ چرا هیچ نهادی مسئولیت این فجایع را بر عهده نمیگیرد؟ هر بار بعد از یک فاجعه، چند روزی سکوت و بعد همهچیز به فراموشی سپرده میشود، تا فاجعه بعدی رخ دهد!
خانوادهها نباید اجازه دهند فرزندانشان قربانی بیتدبیری و بیمسئولیتی شوند! هیچکس نباید زیر بار اجبار این اردوهای ناامن برود. اگر امنیت، وسایل نقلیه استاندارد و شرایط مناسب برای این اردوها فراهم نیست، هیچ دانشآموزی نباید به اجبار در آنها شرکت کند!
جان فرزندان این سرزمین بازیچه نیست! مسئولانی که با بیکفایتی و بیمسئولیتی، خانوادهها را در سوگ عزیزانشان نشاندهاند، باید پاسخگو باشند. چرا باید هر بار بعد از یک فاجعه، فقط با چند جمله تأسف و تسلیت از کنار این بیعدالتی عبور کنیم؟
تا زمانی که امنیت دانشآموزان تضمین نشود، این چرخه تلخ ادامه خواهد داشت. نباید اجازه دهیم این خونهای ریختهشده بیاثر بماند!
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران
تجمع اعتراضی کارگران پارس جنوبی کارگران در تجمع امروز شعارها میدادند: «شورای کارفرمایی نمیخوایم نمیخوایم»، «شورای بی کارگر نمیخوایم نمیخوایم»، «شورای عالی کار یه مشت مفتخور بیعار» سهشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۳ 🆔 https://t.me/ettehad ✉️ 🔚 tamas https://…
✍ مرتضی شریفی
🔴 رویای تعبیر ناشدنی وزیر کار؛ "همبستگی بین کارگر و کارفرما حلال بسیاری از مشکلات"!!
"احمد میدری" در روز سهشنبه ۱۶ بهمن ماه در نشست کارگروه اقتصادی و اشتغال استان یزد با تاکید بر اینکه همبستگی بین کارگر و کارفرما "حلال" بسیاری از مشکلات است، گفت: در تلاشیم مزد کارگران در سال آینده بر اساس تورم و سبد معیشت تعیین شود.
اجازه دهید قبل از پاسخگویی به سخنان جناب وزیر کار به چند نکته در همین رابطه اشاره کنیم:
اول: به گزارش روزنامه اعتماد چهارمين جلسه كميته مزد شورای عالی كار، موضوع بررسی هزينه سبد معيشت كارگران باز هم بدون نتيجه باقی ماند و درنهايت با توجه به عدم اقناع گروه كارگری و كارفرمایی، محاسبه هزينه سبد معيشت به ۲۹ بهمن ماه موكول شد.
دوم: همین چند روز پیش بود که....👇👇👇👇👇
https://telegra.ph/EA-02-07
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 رویای تعبیر ناشدنی وزیر کار؛ "همبستگی بین کارگر و کارفرما حلال بسیاری از مشکلات"!!
"احمد میدری" در روز سهشنبه ۱۶ بهمن ماه در نشست کارگروه اقتصادی و اشتغال استان یزد با تاکید بر اینکه همبستگی بین کارگر و کارفرما "حلال" بسیاری از مشکلات است، گفت: در تلاشیم مزد کارگران در سال آینده بر اساس تورم و سبد معیشت تعیین شود.
اجازه دهید قبل از پاسخگویی به سخنان جناب وزیر کار به چند نکته در همین رابطه اشاره کنیم:
اول: به گزارش روزنامه اعتماد چهارمين جلسه كميته مزد شورای عالی كار، موضوع بررسی هزينه سبد معيشت كارگران باز هم بدون نتيجه باقی ماند و درنهايت با توجه به عدم اقناع گروه كارگری و كارفرمایی، محاسبه هزينه سبد معيشت به ۲۹ بهمن ماه موكول شد.
دوم: همین چند روز پیش بود که....👇👇👇👇👇
https://telegra.ph/EA-02-07
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegraph
E.A
مرتضی شریفی 🔴 رویای تعب یر ناشدنی وزیر کار؛ "همبستگی بین کارگر و کارفرما حلال بسیاری از مشکلات"!! "احمد میدری" در روز سهشنبه ۱۶ بهمن ماه در نشست کارگروه اقتصادی و اشتغال استان یزد با تاکید بر اینکه همبستگی بین کارگر و کارفرما "حلال" بسیاری از مشکلات است،…
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 در این فیلم تلخ، دانشآموزانی دیده میشوند که با شادی مشغول برفبازی هستند اما تنها ساعاتی بعد، بر اثر واژگونی اتوبوس به کام مرگ میروند.
این دانش اموزان دختر که تعداد آنها ۳۸ نفر بوده است همگی دانش آموز مدارس تیز هوشان بوده اند.
بر اساس گزارشهای اولیه، بریدگی ترمز، لغزندگی جاده و در نهایت عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده بهعنوان عوامل احتمالی این حادثه تلخ مطرح شده اند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
این دانش اموزان دختر که تعداد آنها ۳۸ نفر بوده است همگی دانش آموز مدارس تیز هوشان بوده اند.
بر اساس گزارشهای اولیه، بریدگی ترمز، لغزندگی جاده و در نهایت عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده بهعنوان عوامل احتمالی این حادثه تلخ مطرح شده اند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
✍جعفر عظیم زاده
🔴 نگاهی به روایت سومین آزار جنسی زنان در آمبولانسهای اورژانس
لینک زیر، گزارش روایت سومین آزار جنسی تکاندهنده در آمبولانسهای اورژانس است که به قلم نسترن فرخه، شبکه شرق آنرا منتشر کرده است.
انسان از خواندن این گزارش و از وجود چنین توحش مستتری در زیر پوست جامعه ای که در آن زندگی میکند بر خود می لرزد. مو بر تنش سیخ میشود و از انسان بودن خود به انزجاری خفه کننده میرسد.
زن سی و سه ساله ای مریض میشود. دخترش با اورژانس تماس میگیرد و آمبولانس از راه میرسد. در طول مسیر مامور اورژانس با آمادگی قبلی و همدستی پیشاپیش راننده، زن مریض را بیهوش و در حالی که بدلیل عادت ماهیانه خونریزی داشته است، او را بطرز هولناکی مورد تجاوز جنسی قرار میدهد. یکسال بعد درست در سالروز این فاجعه، او سکته میکند و می میرد. خواهر بزرگش نیز به فاصله نیم ساعت از شنیدن خبر مرگ وی دست به خودکشی میزند و او هم جان می سپارد.
با پیگیریهای پدر همه چیز اثبات میشود. متجاوز و راننده به شلاق و دو سال انفصال از خدمت محکوم و پس از اجرای حکم شلاق آزاد میشوند.
پدر دست از دادخواهی بر نمیدارد و به هر دری میزند، از امام جمعه تا مسئولی در دادگستری و نماینده مجلس. اما آب از آب تکان نمیخورد و فریاد دادخواهی اش در زیر خرواری از آوار فریب برای نمایش تقدس حکومت دینی مدفون میشود. نه جامعه و افکار عمومی برای مصون ماندن از چنین جنایت هولناکی مطلع میشوند و نه کار پژوهشی و تحقیقی و یا تمهیدات باز دارنده ای در اورژانسهای کشور برای جلوگیری از چنین جنایاتی صورت میگیرد.
آیا سرنوشت مامور اورژانس برایشان مهم است و یا رافت اسلامی! آنان را از مجازات جدی تر مامور اورژانس و راننده باز میدارد؟! و یا نمیدانند برای مصون سازی جامعه در مقابل چنین جنایاتی باید افکار عمومی را آگاه کرد، آموزش داد و کار علمی و تحقیقی وسیعی در چنین مواردی سازمان داد؟
پاسخ روشن است هم سرنوشت مامور اورژانس و راننده برایشان مهم نیست و هم همه نکات فوق را میدانند. اما یک چیز دیگر برایشان هم بسیار حیاتی و مهم است و هم آنرا بهتر از هر کس دیگری میدانند و آن حفظ زرورق فریبکارانه ی هاله ی پاکدامنی در یک جامعه ی تحت سیطره حکومت دینی به هر بهایی است به ویژه که اگر جنایتی یک طرفش مرد و طرف دیگرش زن باشد. زن از منظر اینان نیمه انسان است و چون چنین است هر چیزی بر او رواست. هم پدر حق قتلش را بدون مجازاتی دارد، هم باید از همسر تمکین کند، هم جانش اندازه نصف جان یک مرد و نوزاد مذکر می ارزد! هم در برابر قانون حق برابر با مرد را ندارد، هم حق حضانت فرزند، طلاق و ارث برابر با مرد را ندارد و هم گناه هوس و انحراف جنسی مرد با زن است و...،
پر واضح است که تحت وجود چنین درجه ای از تبعیض و ستمگری قانونی علیه زنان و تلاش تمام دستگاههای حکومتی برای لاپوشانی وحشیاته ترین شکلی از تعرض به آنان، فروپاشی اخلاقی انسانها و دست بردن به جنایت کارانه ترین شکلی از ارضا جنسی در زیر پوست زرورق زهد و تقوی مورد رضایت حکومت دینی، به یک شیوه زیست جنسی تبدیل و قوام و دوام یابد.
لینک گزارش شرق از روایت سومین آزار جنسی زنان در آمبولانسهای اورژانس👇
https://www.sharghdaily.com/fa/tiny/news-968200
🔴 نگاهی به روایت سومین آزار جنسی زنان در آمبولانسهای اورژانس
لینک زیر، گزارش روایت سومین آزار جنسی تکاندهنده در آمبولانسهای اورژانس است که به قلم نسترن فرخه، شبکه شرق آنرا منتشر کرده است.
انسان از خواندن این گزارش و از وجود چنین توحش مستتری در زیر پوست جامعه ای که در آن زندگی میکند بر خود می لرزد. مو بر تنش سیخ میشود و از انسان بودن خود به انزجاری خفه کننده میرسد.
زن سی و سه ساله ای مریض میشود. دخترش با اورژانس تماس میگیرد و آمبولانس از راه میرسد. در طول مسیر مامور اورژانس با آمادگی قبلی و همدستی پیشاپیش راننده، زن مریض را بیهوش و در حالی که بدلیل عادت ماهیانه خونریزی داشته است، او را بطرز هولناکی مورد تجاوز جنسی قرار میدهد. یکسال بعد درست در سالروز این فاجعه، او سکته میکند و می میرد. خواهر بزرگش نیز به فاصله نیم ساعت از شنیدن خبر مرگ وی دست به خودکشی میزند و او هم جان می سپارد.
با پیگیریهای پدر همه چیز اثبات میشود. متجاوز و راننده به شلاق و دو سال انفصال از خدمت محکوم و پس از اجرای حکم شلاق آزاد میشوند.
پدر دست از دادخواهی بر نمیدارد و به هر دری میزند، از امام جمعه تا مسئولی در دادگستری و نماینده مجلس. اما آب از آب تکان نمیخورد و فریاد دادخواهی اش در زیر خرواری از آوار فریب برای نمایش تقدس حکومت دینی مدفون میشود. نه جامعه و افکار عمومی برای مصون ماندن از چنین جنایت هولناکی مطلع میشوند و نه کار پژوهشی و تحقیقی و یا تمهیدات باز دارنده ای در اورژانسهای کشور برای جلوگیری از چنین جنایاتی صورت میگیرد.
آیا سرنوشت مامور اورژانس برایشان مهم است و یا رافت اسلامی! آنان را از مجازات جدی تر مامور اورژانس و راننده باز میدارد؟! و یا نمیدانند برای مصون سازی جامعه در مقابل چنین جنایاتی باید افکار عمومی را آگاه کرد، آموزش داد و کار علمی و تحقیقی وسیعی در چنین مواردی سازمان داد؟
پاسخ روشن است هم سرنوشت مامور اورژانس و راننده برایشان مهم نیست و هم همه نکات فوق را میدانند. اما یک چیز دیگر برایشان هم بسیار حیاتی و مهم است و هم آنرا بهتر از هر کس دیگری میدانند و آن حفظ زرورق فریبکارانه ی هاله ی پاکدامنی در یک جامعه ی تحت سیطره حکومت دینی به هر بهایی است به ویژه که اگر جنایتی یک طرفش مرد و طرف دیگرش زن باشد. زن از منظر اینان نیمه انسان است و چون چنین است هر چیزی بر او رواست. هم پدر حق قتلش را بدون مجازاتی دارد، هم باید از همسر تمکین کند، هم جانش اندازه نصف جان یک مرد و نوزاد مذکر می ارزد! هم در برابر قانون حق برابر با مرد را ندارد، هم حق حضانت فرزند، طلاق و ارث برابر با مرد را ندارد و هم گناه هوس و انحراف جنسی مرد با زن است و...،
پر واضح است که تحت وجود چنین درجه ای از تبعیض و ستمگری قانونی علیه زنان و تلاش تمام دستگاههای حکومتی برای لاپوشانی وحشیاته ترین شکلی از تعرض به آنان، فروپاشی اخلاقی انسانها و دست بردن به جنایت کارانه ترین شکلی از ارضا جنسی در زیر پوست زرورق زهد و تقوی مورد رضایت حکومت دینی، به یک شیوه زیست جنسی تبدیل و قوام و دوام یابد.
لینک گزارش شرق از روایت سومین آزار جنسی زنان در آمبولانسهای اورژانس👇
https://www.sharghdaily.com/fa/tiny/news-968200
شرق
شرق سومین روایت از آزار جنسی در آمبولانس را منتشر میکند
پدر میانسالی است، پدری داغدار که گریه، امان حرف زدن را از او گرفته است. روایت آزارجنسی به دختر جوانش در ماشین آمبولانس را تعریف میکند.
🔴 کار بدون استراحت عملیات سرچاهی کارکنان شرکتی ( ارکان ثالث) نفت و گاز کارون اهواز، شرکت مناطق نفتخیز جنوب در ساعت های مختلف شبانه روز و آنکال بودن و استرس هر لحظه تماس بابت تعمیرات رفع نشتی و اتفاقات سرچاهی
#کارکنان_شرکتی_مناطق_نفتخیز_جنوب
#حذف_پیمانکار_نیروی_انسانی
#عودت_مالیات
#تبدیل_وضعیت_کارکنان_شرکتی
#حذف_واسطه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
#کارکنان_شرکتی_مناطق_نفتخیز_جنوب
#حذف_پیمانکار_نیروی_انسانی
#عودت_مالیات
#تبدیل_وضعیت_کارکنان_شرکتی
#حذف_واسطه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 با واگذاری ایرانخودرو به شرکت کروز ، جنگ گرگها بر سر تصاحب دسترنج کارگران در این شرکت، تازه آغاز شده است
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا به گزارش شرق دیلی، کمیسیون اصل ۹۰ به ماجرای واگذاری ایرانخودرو ورود کرد.
بنا بر این گزارش، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون اصل نود مجلس از معاونت قضایی دادستان کل کشور خواست "تا به مجمع ایران خودرو ورود پیدا کند و مانع ثبت جلسه مجمع عمومی غیرقانونی در سامانه ثبت شرکتها شود."
در این بین باید تاکید کرد که در حالی که مافیای ثروت و قدرت بر سر تصاحب بزرگترین شرکت خودرو سازی کشور در حال دریدن همدیگر هستند کارگران ایراتخودرو می باید بیش از هر دوره دیگری و با حساسیتی بالا مراقب سرنوشت و منافع خود باشند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا به گزارش شرق دیلی، کمیسیون اصل ۹۰ به ماجرای واگذاری ایرانخودرو ورود کرد.
بنا بر این گزارش، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون اصل نود مجلس از معاونت قضایی دادستان کل کشور خواست "تا به مجمع ایران خودرو ورود پیدا کند و مانع ثبت جلسه مجمع عمومی غیرقانونی در سامانه ثبت شرکتها شود."
در این بین باید تاکید کرد که در حالی که مافیای ثروت و قدرت بر سر تصاحب بزرگترین شرکت خودرو سازی کشور در حال دریدن همدیگر هستند کارگران ایراتخودرو می باید بیش از هر دوره دیگری و با حساسیتی بالا مراقب سرنوشت و منافع خود باشند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 دیدار با #رسول_بداقی، دیدارِ استقامت است
آزادی ضرورت جهان است، آنانکه به توهم مانع آزادی هستند، خود بردگانی اسیرند در زنجیر نادانی.
امروز ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۳ جمعی از فرهنگیان، فعالان صنفی، سیاسی و اجتماعی، همچنین خانوادههای دادخواه و هم بندی های سابق با #رسول_بداقی که به تازگی از بند ستم آزاد شده و خانواده ایشان که ایستادگی و استقامت را معنایی راستین بخشیدند، دیدار کردند.
با امید و تلاش برای آزادی تمامی معلمان زندانی و زندانیان سیاسی و عقیدتی.
شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
آزادی این معلم سرافراز را به تمامی آزادگان جهان خصوصا به همسر گرانقدر و فرزندان ایشان تبریک می گوید.
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
آزادی ضرورت جهان است، آنانکه به توهم مانع آزادی هستند، خود بردگانی اسیرند در زنجیر نادانی.
امروز ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۳ جمعی از فرهنگیان، فعالان صنفی، سیاسی و اجتماعی، همچنین خانوادههای دادخواه و هم بندی های سابق با #رسول_بداقی که به تازگی از بند ستم آزاد شده و خانواده ایشان که ایستادگی و استقامت را معنایی راستین بخشیدند، دیدار کردند.
با امید و تلاش برای آزادی تمامی معلمان زندانی و زندانیان سیاسی و عقیدتی.
شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
آزادی این معلم سرافراز را به تمامی آزادگان جهان خصوصا به همسر گرانقدر و فرزندان ایشان تبریک می گوید.
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 قیمت عجیب اجاره آپارتمان در غرب تهران
♦️آپارتمان نوساز در منطقه چیتگر با متراژ ۱۰۲ متر، با ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اجاره داده میشود.
♦️در محله دهکده المپیک تهران یک واحد آپارتمان ۱۱۵ متری که بیش از ۳۳ سال سن دارد، با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومان قابل اجاره است، اما برای سکونت در این آپارتمان باید ماهیانه ۲۵ میلیون تومان پرداخت کرد.
♦️آپارتمان دیگری در حوالی دهکده المپیک با زیربنای ۱۰۰ متر و سن بنای ۲۸ سال با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه ۱۲ میلیون تومان اجارهبها در دسترس است.
♦️در محله پونک، یک آپارتمان ۵۵ متریِ ۱۶ ساله برای اجاره در دسترس است. ودیعه لازم برای سکونت در این واحد ۲۰۰ میلیون تومان است. کرایه این آپارتمان نیز ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اعلام شده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️آپارتمان نوساز در منطقه چیتگر با متراژ ۱۰۲ متر، با ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اجاره داده میشود.
♦️در محله دهکده المپیک تهران یک واحد آپارتمان ۱۱۵ متری که بیش از ۳۳ سال سن دارد، با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومان قابل اجاره است، اما برای سکونت در این آپارتمان باید ماهیانه ۲۵ میلیون تومان پرداخت کرد.
♦️آپارتمان دیگری در حوالی دهکده المپیک با زیربنای ۱۰۰ متر و سن بنای ۲۸ سال با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه ۱۲ میلیون تومان اجارهبها در دسترس است.
♦️در محله پونک، یک آپارتمان ۵۵ متریِ ۱۶ ساله برای اجاره در دسترس است. ودیعه لازم برای سکونت در این واحد ۲۰۰ میلیون تومان است. کرایه این آپارتمان نیز ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اعلام شده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20