مشهد
ادامه تجمع اعتراضی کارگران نیروگاه طوس مشهد
دراعتراض به:
عدم تسویه معوقات پرسنل
بازگرداندن صندوق رفاه
تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی بر اساس بخشنامه های وزارت نیرو که از سال ۱۴۰۰ انجام نشده!
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
ادامه تجمع اعتراضی کارگران نیروگاه طوس مشهد
دراعتراض به:
عدم تسویه معوقات پرسنل
بازگرداندن صندوق رفاه
تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی بر اساس بخشنامه های وزارت نیرو که از سال ۱۴۰۰ انجام نشده!
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۳
تجمع داوطلبان محروم از کنکور در مقابل ساختمان شورای عالی انقلاب فرهنگی
در اعتراض به محرومیت از کنکور
هزاران نفر از دانش اموزان به دلیل قوانین ظالمانه از کنکور حذف شدند واینده شان به خطر افتاده است و کسی پاسخگو نیست
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تجمع داوطلبان محروم از کنکور در مقابل ساختمان شورای عالی انقلاب فرهنگی
در اعتراض به محرومیت از کنکور
هزاران نفر از دانش اموزان به دلیل قوانین ظالمانه از کنکور حذف شدند واینده شان به خطر افتاده است و کسی پاسخگو نیست
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔻مصرف سرانه گوشت در کشور ۳۵ گرم است
معاون بهداشت وزارت بهداشت:
سرانه مصرف گوشت در جامعه سالم باید ۷۵ گرم در روز باشد که الان برای هر نفر در کشور ما ۳۵ گرم است که تقریبا نیمی از سرانه در نظر گرفته شده است.
روزانه باید ۲۵ گرم فیبر مصرف شود در حالی که این میزان در کشور ما اکنون ۱۵ گرم در روز است. نان سبوسدار و سبزیجات و میوهها منبع فیبر هستند و افزایش مصرف فیبر از بروز مشکلات گوارشی و سرطانها جلوگیری میکند.
سرانه مصرف لبنیات در کشور یک واحد است درحالی که باید بین ۲ تا ۳ واحد در روز باشد و هرگونه افزایش قیمت در شیر و لبنیات باعث بدتر شدن این وضعیت میشود.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
معاون بهداشت وزارت بهداشت:
سرانه مصرف گوشت در جامعه سالم باید ۷۵ گرم در روز باشد که الان برای هر نفر در کشور ما ۳۵ گرم است که تقریبا نیمی از سرانه در نظر گرفته شده است.
روزانه باید ۲۵ گرم فیبر مصرف شود در حالی که این میزان در کشور ما اکنون ۱۵ گرم در روز است. نان سبوسدار و سبزیجات و میوهها منبع فیبر هستند و افزایش مصرف فیبر از بروز مشکلات گوارشی و سرطانها جلوگیری میکند.
سرانه مصرف لبنیات در کشور یک واحد است درحالی که باید بین ۲ تا ۳ واحد در روز باشد و هرگونه افزایش قیمت در شیر و لبنیات باعث بدتر شدن این وضعیت میشود.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تعداد کارگران جان باخته ی آتش سوزی فولاد سرخه سمنان به دو نفر رسید
روز دوشنبه هفته جاری با رها شدن پاتیل مواد مذاب از جرثقیل در کارخانه «فولاد سرخه» سمنان، یک کارگر به نام عباسعلی طهماسبی کشته و دو کارگر مصدوم شدند.
به گزارش ایلنا، روز سهشنبه مهدی آیتی یکی از کارگران مصدوم این حادثه در بیمارستانی در تهران فوت کرد.
بنا بر این گزارش وضعیت جسمی تنها مصدوم حادثه آتشسوزی کارخانه فولاد سرخه نیز وخیم است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
روز دوشنبه هفته جاری با رها شدن پاتیل مواد مذاب از جرثقیل در کارخانه «فولاد سرخه» سمنان، یک کارگر به نام عباسعلی طهماسبی کشته و دو کارگر مصدوم شدند.
به گزارش ایلنا، روز سهشنبه مهدی آیتی یکی از کارگران مصدوم این حادثه در بیمارستانی در تهران فوت کرد.
بنا بر این گزارش وضعیت جسمی تنها مصدوم حادثه آتشسوزی کارخانه فولاد سرخه نیز وخیم است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
محسن عمرانی، فعال صنفی معلمان، به مرخصی آمد
محسن عمرانی، فعال صنفی معلمان و عضو هیئتمدیره کانون صنفی معلمان استان بوشهر، که به موجب حکم قضایی علیه فعالین صنفی در زندان بوشهر دوران محکومیت خود را سپری میکرد، پس از تحمل ۲۸ روز حبس، با دستور قاضی زندان به مرخصی اعزام شد.
🔹🔹🔹
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
محسن عمرانی، فعال صنفی معلمان و عضو هیئتمدیره کانون صنفی معلمان استان بوشهر، که به موجب حکم قضایی علیه فعالین صنفی در زندان بوشهر دوران محکومیت خود را سپری میکرد، پس از تحمل ۲۸ روز حبس، با دستور قاضی زندان به مرخصی اعزام شد.
🔹🔹🔹
شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
«مصطفی نیلی»، وکیل دادگستری خبر داده است که حکم زندان نرگس محمدی به مدت سه هفته با دستور دادستانی و طبق نظر پزشکی قانونی متوقف شده است.
او در شبکه ایکس نوشته است: با توجه به نظر پزشکی قانونی، دادستانی تهران اجرای حکم خانم نرگس محمدی را به مدت سه هفته متوقف کرد و ایشان از زندان خارج شدند.
آقای نیلی اضافه کرده است: دلیل این امر شرایط جسمانی ایشان بعد از عمل برداشتن تومور و پیوند استخوان است که بیست و یک روز پیش انجام شد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
او در شبکه ایکس نوشته است: با توجه به نظر پزشکی قانونی، دادستانی تهران اجرای حکم خانم نرگس محمدی را به مدت سه هفته متوقف کرد و ایشان از زندان خارج شدند.
آقای نیلی اضافه کرده است: دلیل این امر شرایط جسمانی ایشان بعد از عمل برداشتن تومور و پیوند استخوان است که بیست و یک روز پیش انجام شد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در کنار مزار جاویدنام یحیی رحیمی در سالگرد تولدش
یحیی رحیمی در جریان خیزش انقلابی "زن زندگی آزادی" روز شانزدهم مهرماە ١٤٠١ بر اثر شلیک نیروهای سرکوبگر در داخل ماشین خود در حین رفتن بر سر کار جان خود را از دست داد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
یحیی رحیمی در جریان خیزش انقلابی "زن زندگی آزادی" روز شانزدهم مهرماە ١٤٠١ بر اثر شلیک نیروهای سرکوبگر در داخل ماشین خود در حین رفتن بر سر کار جان خود را از دست داد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
همزمان با حذف ارز ترجیجی دارو، خانههای بهداشت به دلیل کمبود بودجه تعطیل شدند
پزشکیان در گفتوگوی تلویزیونی بهصراحت تایید کرد که برای مقابله با افزایش بحرانهای معیشتی شهروندان راهی وجود ندارد
کاهش درآمدهای دولت و تشدید بحران کمبود بودجه به حدی رسیده است که در یک سال گذشته، بسیاری از خانه بهداشتها در روستاها و شهرهای کمبرخوردار به سبب ناتوانی در پرداخت حقوق کادر درمان تعطیل شدهاند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
پزشکیان در گفتوگوی تلویزیونی بهصراحت تایید کرد که برای مقابله با افزایش بحرانهای معیشتی شهروندان راهی وجود ندارد
کاهش درآمدهای دولت و تشدید بحران کمبود بودجه به حدی رسیده است که در یک سال گذشته، بسیاری از خانه بهداشتها در روستاها و شهرهای کمبرخوردار به سبب ناتوانی در پرداخت حقوق کادر درمان تعطیل شدهاند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تجمع اعتراضی بازنشستگان صنعت نفت اهواز مقابل صندوق بازنشستگی صنعت نفت.
چهارشنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
چهارشنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران
Photo
عثمان اسماعیلی، فعال کارگری از رسیدگی پزشکی محروم شد
عثمان اسماعیلی، فعال کارگری که در حال تحمل دوران محکومیت خود در زندان سقز است، با کار شکنی مسئولان از رسیدگی پزشکی محروم مانده است.
به گفتهی یکی از نزدیکان این فعال کارگری: “آقای اسماعیلی پس از بازگشت از مرخصی درمانی اخیر خود، علاوه بر بیماریهای مزمن قبلی، به عارضه آب مروارید مبتلا شده است. بر اساس تشخیص پزشکان، وی نیاز فوری به درمان دارد، اما مسئولان از اعطای مرخصی درمانی به وی خودداری میکنند. مسئولان پزشکی قانونی سقز نیز با امتناع از رسیدگی به وضعیت وی، پرونده پزشکیاش را به پزشکی قانونی سنندج ارجاع دادهاند.”
آقای اسماعیلی روز ۴ آبان ماه، به مدت شش روز برای معاینات پزشکی و انجام امورات درمانی از زندان سقز به مرخصی درمانی اعزام شد و مجدداً به این زندان بازگشت.
لازم به ذکر است که آقای اسماعیلی از بیماری تنگی کانال نخاع و دیسک کمر رنج میبرد. او مورخ ۵ خرداد سال جاری، برای انجام آنژیوگرافی و ادامه درمان، به مرخصی استعلاجی اعزام شده بود که در تاریخ ۲۳ مرداد، علیرغم نیاز به ادامه درمان، پس از احضار به شعبه ۲ اجرای احکام کیفری سقز بازداشت و به زندان این شهر منتقل شد.
آقای اسماعیلی در مرداد ۱۴۰۲ توسط شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان سقز به ریاست قاضی مصطفایی از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی (سخنرانی در مزار مهسا امینی)” به هفت ماه و ۱۵ روز حبس تعزیری و به ظن “عضویت در یکی از گروه های مخالف نظام” به ۳۱ ماه و ۱۵ روز حبس تعزیری محکوم شد. براساس دادنامه صادره، مجازات اشد آقای اسماعیلی به ۱۶ ماه حبس تقلیل یافته است.
این حکم نهایتا در دیوان عالی کشور تایید و آقای اسماعیلی، در تاریخ ۲۲ آبان سال گذشته، جهت تحمل حبس راهی زندان سقز شد.
این فعال کارگری در تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱، بدون ارائه حکم قضایی توسط نیروهای امنیتی در سقز بازداشت و نهایتا در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ از زندان سقز آزاد شد.
عثمان اسماعیلی پیشتر نیز به واسطه فعالیت های خود، سابقه بازداشت و برخوردهای قضایی را داشته است.
https://t.me/ettehad
عثمان اسماعیلی، فعال کارگری که در حال تحمل دوران محکومیت خود در زندان سقز است، با کار شکنی مسئولان از رسیدگی پزشکی محروم مانده است.
به گفتهی یکی از نزدیکان این فعال کارگری: “آقای اسماعیلی پس از بازگشت از مرخصی درمانی اخیر خود، علاوه بر بیماریهای مزمن قبلی، به عارضه آب مروارید مبتلا شده است. بر اساس تشخیص پزشکان، وی نیاز فوری به درمان دارد، اما مسئولان از اعطای مرخصی درمانی به وی خودداری میکنند. مسئولان پزشکی قانونی سقز نیز با امتناع از رسیدگی به وضعیت وی، پرونده پزشکیاش را به پزشکی قانونی سنندج ارجاع دادهاند.”
آقای اسماعیلی روز ۴ آبان ماه، به مدت شش روز برای معاینات پزشکی و انجام امورات درمانی از زندان سقز به مرخصی درمانی اعزام شد و مجدداً به این زندان بازگشت.
لازم به ذکر است که آقای اسماعیلی از بیماری تنگی کانال نخاع و دیسک کمر رنج میبرد. او مورخ ۵ خرداد سال جاری، برای انجام آنژیوگرافی و ادامه درمان، به مرخصی استعلاجی اعزام شده بود که در تاریخ ۲۳ مرداد، علیرغم نیاز به ادامه درمان، پس از احضار به شعبه ۲ اجرای احکام کیفری سقز بازداشت و به زندان این شهر منتقل شد.
آقای اسماعیلی در مرداد ۱۴۰۲ توسط شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان سقز به ریاست قاضی مصطفایی از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی (سخنرانی در مزار مهسا امینی)” به هفت ماه و ۱۵ روز حبس تعزیری و به ظن “عضویت در یکی از گروه های مخالف نظام” به ۳۱ ماه و ۱۵ روز حبس تعزیری محکوم شد. براساس دادنامه صادره، مجازات اشد آقای اسماعیلی به ۱۶ ماه حبس تقلیل یافته است.
این حکم نهایتا در دیوان عالی کشور تایید و آقای اسماعیلی، در تاریخ ۲۲ آبان سال گذشته، جهت تحمل حبس راهی زندان سقز شد.
این فعال کارگری در تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱، بدون ارائه حکم قضایی توسط نیروهای امنیتی در سقز بازداشت و نهایتا در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ از زندان سقز آزاد شد.
عثمان اسماعیلی پیشتر نیز به واسطه فعالیت های خود، سابقه بازداشت و برخوردهای قضایی را داشته است.
https://t.me/ettehad
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۳
اهواز
فیلمی از تجمع اعتراضی بازنشستگان صنعت نفت اهواز درب صندوق بازنشستگی صنعت نفت.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اهواز
فیلمی از تجمع اعتراضی بازنشستگان صنعت نفت اهواز درب صندوق بازنشستگی صنعت نفت.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
بیانیه ٤٠ نفر از زندانیان سیاسی اوین در اعتراض به صدور حکم اعدام برای شش زندانی سیاسی
قیام ۱۴۰۱ به عنوان یکی از سرفصلهای مهم در مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران، پایههای حکومت مستقر را چنان متزلزل ساخته است که چارهای جز تشدید سرکوب به اشکال مختلف نمیبیند.
روند تصاعدی صدور و اجرای احکام متعدد اعدام، برای زندانیان سیاسی در طول دو سال گذشته، ضمن اینکه یادآور سرکوبهای حاکمیتی در دهه شصت است، نشانهای از هراس و وحشت فرادستان سیاسی از پیشروی جامعه بهپاخاسته و حقطلب ایران است.
حکم اعدام جمعی برای شش تن از زندانیان سیاسی به نامهای ابوالحسن منتظر، پویا قبادی، وحید بنیعامریان، بابک علیپور، محمد تقوی و اکبر (شاهرخ) دانشورکار، درحالی صادر شده که چندی پیش نیز جمعی از فرزندان جوان این سرزمین در پروندهای موسوم به بچههای اکباتان با حکم اعدام مواجه شدند.
علاوه بر این احکام اعدام جمعی، از آغاز سال ۱۴۰۳ تا به امروز، زندانیان سیاسی دیگر، همچون پخشان عزیزی، وریشه مرادی، شهریار بیات، بهروز احسانی، مهدی حسنی و محمدجواد وفاییثانی هم درحالی در زندان بهسر میبرند که حکم اعدام مواجه شدهاند.
ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان اوین، ضمن مخالفت ریشهای با اصل مجازات اعدام، پشتیبانی خود را از همه زندانیان سیاسی و عقیدتی که با مجازات اعدام مواجه شدهاند، اعلام میکنیم.
ما معتقدیم که مبارزات آزادیخواهانه، نیازمند همبستگی جمعی در دفاع از موازین حقوق بشر و از جمله شکلگیری یک مقاومت اجتماعی در مقابل صدور حکم اعدام است.
ما از همه مردم ایران، از اقشار مختلف اجتماعی درخواست میکنیم که همراه با زندانیان سیاسی، به هر شکل ممکن به صدور چنین احکام غیرانسانی و ارتجاعی اعتراض کنند.
امروز زمان صف کشیدن در خیابان در برابر اعدام است. زمان نجات جان زندانیان سیاسی، زمان «نه به اعدام» است.
اسامی امضاکنندگان به ترتیب حروف الفبا:
شیوا اسماعیلی، رضا اکبریمنفرد، گلرخ ایرایی، مریم بانو نصیری، یدی بهاری، سکینه پروانه، حسین پیری، فروغ تقیپور، محمد حبیبی، مهران رئوف، رضا رضایی، داوود رضوی، خسرو رهنما، خشایار سفیدی، مازیار سیدنژاد، حسین شنبهزاده، حسین شهسواری، زهرا صفایی، مولود صفایی، سپهر ضیایی، فاطمه ضیاییآزاد، مرضیه فارسی، فواد فتحی، نصرالله فلاحی،الهه فولادی، آذر کوروندی، اسماعیل گرامی، نرگس محمدی، امیرحسین مرادی، بابک مرادی، علی معزی، فرزاد معظمیگودرزی، محمدمسعود معینی، جواد منبری، محمد نجفی، طاهره نورى، اسدالله هادی، مریم یحیوی، علی یونسی، میریوسف یونسی
بند چهار و بند زنان زندان اوین
آذر ۱۴۰۳»
#نه_به_اعدام
#انقلاب_ژینا
#زن_زندگی_آزادی
#نه_به_حجاب_اجباری
#نه_به_آپارتاید_جنسیتی
#۲۵نوامبر
#۱۶روزنارنجی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
قیام ۱۴۰۱ به عنوان یکی از سرفصلهای مهم در مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران، پایههای حکومت مستقر را چنان متزلزل ساخته است که چارهای جز تشدید سرکوب به اشکال مختلف نمیبیند.
روند تصاعدی صدور و اجرای احکام متعدد اعدام، برای زندانیان سیاسی در طول دو سال گذشته، ضمن اینکه یادآور سرکوبهای حاکمیتی در دهه شصت است، نشانهای از هراس و وحشت فرادستان سیاسی از پیشروی جامعه بهپاخاسته و حقطلب ایران است.
حکم اعدام جمعی برای شش تن از زندانیان سیاسی به نامهای ابوالحسن منتظر، پویا قبادی، وحید بنیعامریان، بابک علیپور، محمد تقوی و اکبر (شاهرخ) دانشورکار، درحالی صادر شده که چندی پیش نیز جمعی از فرزندان جوان این سرزمین در پروندهای موسوم به بچههای اکباتان با حکم اعدام مواجه شدند.
علاوه بر این احکام اعدام جمعی، از آغاز سال ۱۴۰۳ تا به امروز، زندانیان سیاسی دیگر، همچون پخشان عزیزی، وریشه مرادی، شهریار بیات، بهروز احسانی، مهدی حسنی و محمدجواد وفاییثانی هم درحالی در زندان بهسر میبرند که حکم اعدام مواجه شدهاند.
ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان اوین، ضمن مخالفت ریشهای با اصل مجازات اعدام، پشتیبانی خود را از همه زندانیان سیاسی و عقیدتی که با مجازات اعدام مواجه شدهاند، اعلام میکنیم.
ما معتقدیم که مبارزات آزادیخواهانه، نیازمند همبستگی جمعی در دفاع از موازین حقوق بشر و از جمله شکلگیری یک مقاومت اجتماعی در مقابل صدور حکم اعدام است.
ما از همه مردم ایران، از اقشار مختلف اجتماعی درخواست میکنیم که همراه با زندانیان سیاسی، به هر شکل ممکن به صدور چنین احکام غیرانسانی و ارتجاعی اعتراض کنند.
امروز زمان صف کشیدن در خیابان در برابر اعدام است. زمان نجات جان زندانیان سیاسی، زمان «نه به اعدام» است.
اسامی امضاکنندگان به ترتیب حروف الفبا:
شیوا اسماعیلی، رضا اکبریمنفرد، گلرخ ایرایی، مریم بانو نصیری، یدی بهاری، سکینه پروانه، حسین پیری، فروغ تقیپور، محمد حبیبی، مهران رئوف، رضا رضایی، داوود رضوی، خسرو رهنما، خشایار سفیدی، مازیار سیدنژاد، حسین شنبهزاده، حسین شهسواری، زهرا صفایی، مولود صفایی، سپهر ضیایی، فاطمه ضیاییآزاد، مرضیه فارسی، فواد فتحی، نصرالله فلاحی،الهه فولادی، آذر کوروندی، اسماعیل گرامی، نرگس محمدی، امیرحسین مرادی، بابک مرادی، علی معزی، فرزاد معظمیگودرزی، محمدمسعود معینی، جواد منبری، محمد نجفی، طاهره نورى، اسدالله هادی، مریم یحیوی، علی یونسی، میریوسف یونسی
بند چهار و بند زنان زندان اوین
آذر ۱۴۰۳»
#نه_به_اعدام
#انقلاب_ژینا
#زن_زندگی_آزادی
#نه_به_حجاب_اجباری
#نه_به_آپارتاید_جنسیتی
#۲۵نوامبر
#۱۶روزنارنجی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک کارمند آتشنشانی شهرداری کوت عبدالله در شهرستان کارون، با انتشار ویدیویی دلخراش از وضعیت بحرانی زندگی خود خبر داده است. او که پدر یک کودک خردسال است، میگوید که چهار ماه است حقوق خود را دریافت نکرده و فرزندش به دلیل ناتوانی در تأمین هزینههای درمانی، چهار روز است که چشمانش را باز نمیکند.
این کارمند در ویدیو از مسئولین درخواست رسیدگی فوری کرده و به مشکلات معیشتی #امدادگران_آتشنشانی در شرایط سخت اشاره میکند. او تأکید دارد که حقوق باید بهموقع پرداخت شود. در انتها، او با اندوهی در چشمانش میگوید: «هر بلایی که بر سر فرزندم بیاید، هیچکس را نخواهم بخشید، نه شهردار و نه مسئولین پایینتر از او.»
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
این کارمند در ویدیو از مسئولین درخواست رسیدگی فوری کرده و به مشکلات معیشتی #امدادگران_آتشنشانی در شرایط سخت اشاره میکند. او تأکید دارد که حقوق باید بهموقع پرداخت شود. در انتها، او با اندوهی در چشمانش میگوید: «هر بلایی که بر سر فرزندم بیاید، هیچکس را نخواهم بخشید، نه شهردار و نه مسئولین پایینتر از او.»
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لحظهی خروج نرگس محمدی از آمبولانس پس از اعزام سههفتهای برای درمان و آزادی موقت از زندان اوین
فریاد نرگس محمدی فعال پس از آزادی موقت از زندان اوین:
صفحه اینستاگرامی #نرگس_محمدی در #زندان_اوین ضمن انتشار این ویدیو از لحظه خروج وی از آمبولانس، نوشت:
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
فریاد نرگس محمدی فعال پس از آزادی موقت از زندان اوین:
سلام آزادی ...
زن زندگی آزادی...
آزادی حق ماست...
درود بر آزادی...
صفحه اینستاگرامی #نرگس_محمدی در #زندان_اوین ضمن انتشار این ویدیو از لحظه خروج وی از آمبولانس، نوشت:
نرگس محمدی با سه هفته توقف حکم از زندان اوین به خانه آمد
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۳
تجمع اعتراضی آموزشدهندگان نهضت سواد آموزی در شادگان.
شعار:« استخدام حق مسلم ماست/ نه لایحه نه تبصره ، استخدامی حق من است»
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تجمع اعتراضی آموزشدهندگان نهضت سواد آموزی در شادگان.
شعار:« استخدام حق مسلم ماست/ نه لایحه نه تبصره ، استخدامی حق من است»
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۳
تجمع اعتراضی سپردهگذاران گلباران دزفول
در اعتراض به محقق نشدن وعده بازگشت سرمایه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تجمع اعتراضی سپردهگذاران گلباران دزفول
در اعتراض به محقق نشدن وعده بازگشت سرمایه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۳
تصاویر دیگری از تجمع اعتراضی سپردهگذاران گلباران دزفول
در اعتراض به محقق نشدن وعده بازگشت سرمایه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تصاویر دیگری از تجمع اعتراضی سپردهگذاران گلباران دزفول
در اعتراض به محقق نشدن وعده بازگشت سرمایه
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
کارگران کارخانه سیستمهای صنعتی تاکستان هنوز ۶ ماه حق بیمه و دست کم ۲ ماه حقوق معوق دارند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران
کارگران کارخانه سیستمهای صنعتی تاکستان هنوز ۶ ماه حق بیمه و دست کم ۲ ماه حقوق معوق دارند. 🆔 https://t.me/ettehad ✉️ 🔚 tamas https://t.me/Ettehadyeh20
کارگران کارخانه سیستمهای صنعتی تاکستان هنوز ۶ ماه حق بیمه و دست کم ۲ ماه حقوق معوق دارند.
کارگران شاغل در کارخانه سیستمهای صنعتی تاکستان ، از عدم دریافت حقوق خود به مدت دست کم ۲ماه خبر دادند. این کارگران که در عین حال ۶ ماه حق بیمه پرداخت نشده دارند، گفتند: در نتیجه بیتوجهی مسئولان، این کارخانه با حداقل ظرفیت ممکن به فعالیت تولیدی خود ادامه میدهد.
به ادعای کارگران این کارخانه، پرداخت حق بیمه حدود ۱۵۰ کارگر این واحد تولیدکننده مخازن نفتی و گازی از ابتدای سال جاری در حالی به تاخیر افتاده که کارفرما برای تمدید بیمه درمان کارگران، یکبار حق بیمه مرداد و اخیرا مهر ماه را به تامین اجتماعی پرداخت کرده است.
علاوه بر معوقات حقوقی و بیمه، پرداخت سختی کار کارگران با مشکلاتی همراه است.
باتوجه به ماهیت فعالیت سیستمهای صنعتی و نیز شرایط آلودگی محیط کار، تمامی کارگران فنی این واحد مشمول قانون «سختی کار» قرار میگیرند.
متاسفانه در حال حاضر حدود ۱۰ تا ۱۲ نفر از همکاران در شرف بازنشستگی با شرایط مشاغل سخت و زیانآور هستند که به دلیل بدهی کارفرما به تامین اجتماعی امکان بازنشستگی برایشان فراهم نیست. در عین حال تمام هزینه بازنشستگی سخت و زیانآور برعهده کارگران است و عناوین شغلی برخی کارگران به عنوان کارگر ساده در لیست بیمه درج شده است.
کارگران بارها به دلیل مشکلات معیشتی از مسئولان دولتی در استان قزوین از جمله استانداری خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدهاند اما هنوز برای حل مشکلات این کارخانه چارهجویی نشده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
کارگران شاغل در کارخانه سیستمهای صنعتی تاکستان ، از عدم دریافت حقوق خود به مدت دست کم ۲ماه خبر دادند. این کارگران که در عین حال ۶ ماه حق بیمه پرداخت نشده دارند، گفتند: در نتیجه بیتوجهی مسئولان، این کارخانه با حداقل ظرفیت ممکن به فعالیت تولیدی خود ادامه میدهد.
به ادعای کارگران این کارخانه، پرداخت حق بیمه حدود ۱۵۰ کارگر این واحد تولیدکننده مخازن نفتی و گازی از ابتدای سال جاری در حالی به تاخیر افتاده که کارفرما برای تمدید بیمه درمان کارگران، یکبار حق بیمه مرداد و اخیرا مهر ماه را به تامین اجتماعی پرداخت کرده است.
علاوه بر معوقات حقوقی و بیمه، پرداخت سختی کار کارگران با مشکلاتی همراه است.
باتوجه به ماهیت فعالیت سیستمهای صنعتی و نیز شرایط آلودگی محیط کار، تمامی کارگران فنی این واحد مشمول قانون «سختی کار» قرار میگیرند.
متاسفانه در حال حاضر حدود ۱۰ تا ۱۲ نفر از همکاران در شرف بازنشستگی با شرایط مشاغل سخت و زیانآور هستند که به دلیل بدهی کارفرما به تامین اجتماعی امکان بازنشستگی برایشان فراهم نیست. در عین حال تمام هزینه بازنشستگی سخت و زیانآور برعهده کارگران است و عناوین شغلی برخی کارگران به عنوان کارگر ساده در لیست بیمه درج شده است.
کارگران بارها به دلیل مشکلات معیشتی از مسئولان دولتی در استان قزوین از جمله استانداری خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدهاند اما هنوز برای حل مشکلات این کارخانه چارهجویی نشده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه