اتحادیه آزاد کارگران ایران
6.49K subscribers
55.1K photos
27.4K videos
777 files
46.7K links
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا حق خود نگیریم  از پا نمی نشینیم
تولید عالی    سفره خالی


♦️ تجمع اعتراضی کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران امروز یکشنبه دم دی ماه ۱۴۰۳

🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 فریاد بانوی سیستانی در مقابل اداره برق زابل :

♦️بر ما قبر بکنید و ما را دفن کنید، خدا ظلمتان را آتش بزند، زدید ما را بیچاره کردید.....

♦️برق به پاکستان و افغانستان صادر می شود، اما برای ما که میرسد بهانه های مختلف می آورند و برق را روزانه چندین مرتبه و به مدت چند ساعت قطع می کنند.....
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴تحقیق و تفحص قاچاق سوخت در مجلس

‍ "تحقیق و تفحص از وزارت نفت کلید می خورد. ورود مجلس به گم شدن روزانه ۲۰ میلیون لیتر سوخت در سکوت ستاد مبارزه با قاچاق".

جملات بالا سر تیتر روزنامه کیهان در روز شنبه سی ام آذر امسال هستند. این روزنامه در ادامه میگوید:
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس جمهور اخیرا در سخنانی از ماجرای گم شدن روزانه ۲۰ میلیون لیتر سوخت گلایه کرده است.......چندی پیش نیز محمدباقر قالیباف؛ رئیس مجلس با اشاره به موضوع قاچاق سوخت در کشور عنوان کرد: "روزانه ۳۰ میلیون لیتر فرآورده از کشور قاچاق می شود. امروز، دولت واردکننده و تولیدکننده فرآورده های نفتی در کشور است. تردید نکنید این قاچاق سازماندهی شده است. با اطلاع می گویم، مراکز تولید و مصرف کننده های اصلی اولین تهیه کننده های این قاچاق هستند".

♦️ پ.ن: به آقای عبدالجلال ایری؛ سخنگوی کمیسیون عمران مجلس که از آغاز فرایند "تحقیق و تفحص از وزارت نفت" خبر داده است باید گفت جناب! چرا خاک به چشم مردم میپاشید! نتیجه چندین هیات  "تحقیق و تفحص" که مجلس در گذشته تشکیل داده بود به کجا رسیده است که این یکی قرار است بجایی برسد! 

قرار است از وزارتی تحقیق و تفحص شود که  وزیر آن به اتفاق رییس جمهور در راس کمپین "دو درجه کمتر" بمردم توصیه دو درجه کمتر کردن گرمای خانه را میکنند!؟

جالب است! از یکطرف رییس جمهور مملکت از گم شدن روزانه ۲۰ میلیون لیتر سوخت گلایه میکند و رییس مجلس از قاچاق روزانه ۳۰ میلیون لیتر سوخت خبر میدهد. آنوقت مدیر عامل شرکت ملی گاز در این کمپین "دو درجه کمتر" از مردم میخواهد با پایین آوردن دو درجه از گرمای خانه و محل کار، ۵۰ میلیون متر مکعب به شبکه گاز کشور کمک کنند! نا گفته نماند که چندی قبل غنی نژاد، اقتصاد دان نزدیک به حکومت گفته بود روزانه در حدود ۵۰ میلیون لیتر بنزین به خارج از کشور قاچاق میشود؛ قاچاقی که نه توسط سوخت بران بلکه همگی آن توسط دست اندرکاران حکومتی صورت میگیرد. باید به این عالیجنابان گفت که بجای در یوزگی  و این همه در تنگنا قرار دادن مردم، جلوی قاچاق سوخت که زیر چشمانتان صورت میگیرد را بگیرید!

تنها با "تحقیق و تفحصی" که پشتوانه بسیج میلیونها کارگر و دیگر اقشار محروم جامعه را به همراه داشته باشد میتوان به این بساط قاچاق و دزدی پایان داد نه تحقیق و تفحص توسط مجلسی که خود در سرکوب حق و حقوق مردم و در این بساط دزدی و چپاولگری مستقیم و یا غیر مستقیم شریک بوده است
. ا.آ.کا

https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مدیر بی کفایت استعفا استعفا

تجمع اعتراضی بازنشستگان  فولاد و معدن در  خیابان نشاط اصفهان امروز یکشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عزا عزاست امروز ، روز عزاست امروز ، جامعه ی کارگری رو به فناست امروز

🔴 تجمع و راهپیمایی پر شکوه کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اعتراض به تبعیض و بی حقوقی امروز دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 یه اختلاس رو کم کنید   فکری به حال ما کنید

تجمع اعتراضی بازنشستگان  فولاد و معدن در مقابل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، امروز دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
کشور پر درآمد چه بر سر تو آمد
حقوق بازنشسته فقط واسه یه هفته
زیر بار تورم شکسته پشت مردم


🔴 راهپیمایی و تجمع بازنشستگان شهرستان شوش در مقابل فرمانداری این شهرستان

🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
بیت المال و خزانه،  جولانگاه دزدانه
با قطع برق کشور، میریم به عصر حجر
می جنگیم، می جنگیم، ذلت نمی پذیریم
شاغل و بازنشسته، اتحاد اتحاد
دولت فرمایشی، حقوق فرسایشی
آقازاده امریکاس، تورمش مال ماست

 
🔴 تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در کرمانشاه امروز یکشنبه دوم دی ماه  ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان-اهواز در مقابل اداره کل سازمان تامین اجتماع در هوای نامساعد و دود آلود، امروز دوم دی ماه ۱۴۰۳

♦️ اعتراضی دادخواهانه به تمامی دولت، مجلس و مدیران کشور در زیر پا گذاشتن خواست های بحق معیشتی، درمانی و اجتماعی کلیه بازنشستگان و خواست اتحاد  با عموم مردم و  آزادی کارگران و معلمان دربند و  همه زندانیان سیاسی

# ارسالی به اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔

https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20