کشور پر درآمد چه بر سر تو آمد
حقوق بازنشسته فقط واسه یه هفته
زیر بار تورم شکسته پشت مردم
🔴 راهپیمایی و تجمع بازنشستگان شهرستان شوش در مقابل فرمانداری این شهرستان
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
حقوق بازنشسته فقط واسه یه هفته
زیر بار تورم شکسته پشت مردم
🔴 راهپیمایی و تجمع بازنشستگان شهرستان شوش در مقابل فرمانداری این شهرستان
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
بیت المال و خزانه، جولانگاه دزدانه
با قطع برق کشور، میریم به عصر حجر
می جنگیم، می جنگیم، ذلت نمی پذیریم
شاغل و بازنشسته، اتحاد اتحاد
دولت فرمایشی، حقوق فرسایشی
آقازاده امریکاس، تورمش مال ماست
🔴 تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در کرمانشاه امروز یکشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
با قطع برق کشور، میریم به عصر حجر
می جنگیم، می جنگیم، ذلت نمی پذیریم
شاغل و بازنشسته، اتحاد اتحاد
دولت فرمایشی، حقوق فرسایشی
آقازاده امریکاس، تورمش مال ماست
🔴 تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی در کرمانشاه امروز یکشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان-اهواز در مقابل اداره کل سازمان تامین اجتماع در هوای نامساعد و دود آلود، امروز دوم دی ماه ۱۴۰۳
♦️ اعتراضی دادخواهانه به تمامی دولت، مجلس و مدیران کشور در زیر پا گذاشتن خواست های بحق معیشتی، درمانی و اجتماعی کلیه بازنشستگان و خواست اتحاد با عموم مردم و آزادی کارگران و معلمان دربند و همه زندانیان سیاسی
# ارسالی به اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️ اعتراضی دادخواهانه به تمامی دولت، مجلس و مدیران کشور در زیر پا گذاشتن خواست های بحق معیشتی، درمانی و اجتماعی کلیه بازنشستگان و خواست اتحاد با عموم مردم و آزادی کارگران و معلمان دربند و همه زندانیان سیاسی
# ارسالی به اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 شعارهای امروز ۲ دی ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی در اهواز
بازنشسته بپا خیز برای رفع تبعیض!
بازنشسته داد بزن، حقتو فریاد بزن!
بازنشسته ،اتحاد اتحاد!
بازنشسته بپاخیز علیه فقر وتبعیض!
فقط کف خیابون بدست میآد حقمون!
ایران رو غارت کردند، ما رو بیچاره کردند!
کو مهار تورم ،دروغ نگید به مردم!
گرانی،تورم، بلای جانِ مردم!
تامین اجتماعی ،از انحصار دولت، آزاد باید گردد!
حسین حسین شعارشون، دروغ و دزدی کارشون!
ایران پُر در آمد ،مسئول بی لیاقت ،چه بَر سَرِ تو آورد!
گرانی،تورم ،بلای جان مردم!
روسری رو رها کن،تورم رو مهار کن!
تامین اجتماعی،از انحصار دولت، آزاد باید گردد!
اینهمه بی عدالتی،هرگز ندیده ملتی!
حاصل کارِ دولت،غارتِ جیبِ ملت!
ایران رو غارت کردند،ما رو بیچاره کردند!
نه مجلس ،نه دولت ،نیستند بفکر ملت!
هم مجلس،هم دولت ،ظلم میکنند به ملت!
تامین رو غارت کردند، ما رو بیچاره کردند!
وعده وعید کافیه ،سفره ما خالیه!
درمان رایگان حق مسلّم ماست!
معیشت،منزلت،درمان رایگان ،حق مسلم ماست!
اتحاد،اتحاد،علیه فقر و فساد!
معترض زندانی آزاد باید گردد!
کارگر زندانی، آزاد باید گردد
معلم زندانی، آزاد باید گردد!
زندانی سیاسی آزاد باید گردد!
زیر بار ستم نمیکنیم زندگی
جان فدا میکنیم در ره آزادگی
ننگ بر این زندگی
مرگ بر این بردگی
#ارسالی به اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
بازنشسته بپا خیز برای رفع تبعیض!
بازنشسته داد بزن، حقتو فریاد بزن!
بازنشسته ،اتحاد اتحاد!
بازنشسته بپاخیز علیه فقر وتبعیض!
فقط کف خیابون بدست میآد حقمون!
ایران رو غارت کردند، ما رو بیچاره کردند!
کو مهار تورم ،دروغ نگید به مردم!
گرانی،تورم، بلای جانِ مردم!
تامین اجتماعی ،از انحصار دولت، آزاد باید گردد!
حسین حسین شعارشون، دروغ و دزدی کارشون!
ایران پُر در آمد ،مسئول بی لیاقت ،چه بَر سَرِ تو آورد!
گرانی،تورم ،بلای جان مردم!
روسری رو رها کن،تورم رو مهار کن!
تامین اجتماعی،از انحصار دولت، آزاد باید گردد!
اینهمه بی عدالتی،هرگز ندیده ملتی!
حاصل کارِ دولت،غارتِ جیبِ ملت!
ایران رو غارت کردند،ما رو بیچاره کردند!
نه مجلس ،نه دولت ،نیستند بفکر ملت!
هم مجلس،هم دولت ،ظلم میکنند به ملت!
تامین رو غارت کردند، ما رو بیچاره کردند!
وعده وعید کافیه ،سفره ما خالیه!
درمان رایگان حق مسلّم ماست!
معیشت،منزلت،درمان رایگان ،حق مسلم ماست!
اتحاد،اتحاد،علیه فقر و فساد!
معترض زندانی آزاد باید گردد!
کارگر زندانی، آزاد باید گردد
معلم زندانی، آزاد باید گردد!
زندانی سیاسی آزاد باید گردد!
زیر بار ستم نمیکنیم زندگی
جان فدا میکنیم در ره آزادگی
ننگ بر این زندگی
مرگ بر این بردگی
#ارسالی به اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
پس از سه ماه ممنوع الملاقاتی، جلوگیری از ملاقات نسرین جوادی با خانواده اش را قویا محکوم میکنیم
صبح امروز دوم ماه به رغم اعلام خود مسئولین زندان اوین جهت ملاقات حضوری نسرین جوادی و ۱۹ زندانی دیگر با خانواده هایشان که ظرف سه ماه گذشته ممنون الملاقات بودند همچنان از ملاقات نسرین با خانواده اش جلوگیری کردند.
بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران بدنبال اعلام مسئولین زندان اوین مبنی بر ملاقات حضوری ۲۰ زندانی ممنوع الملاقات با خانواده هایشان که برای امروز هماهنگ شده بود نسرین جوادی نیز به همراه دیگر هم بندیهای ممنوع الملاقات خود در سالن ملاقات حضور پیدا کرد اما پس از گذشت حدود دو ساعت از حضور نسرین در سالن ملاقات به ایشان اعلام کردند که ملاقات حضوری اش به ملاقات کابینی تبدیل شده است.
بدنبال این وضعیت و اعتراض نسرین جوادی و امتناع او از ملاقات کابینی، مسئولین زندان دلیل جلوگیری از ملاقات حضوری او با خانواده اش را همراه داشتن یک سیم پاور بانک در نزد یکی از اعضای خانواده اش اعلام کردند.
وجود سیم پاور بانک در نزد یکی از اعضای خانواده نسرین جوادی در حالی بهانه جلوگیری از ملاقات او با خانواده اش عنوان شده است که در زندان معمولا در بازرسی اولیه، وسایلی که به زعم زندانبانان ممنوعه تلقی می شوند از ملاقات کنندگان گرفته میشود اما در بازرسی اول و دوم به رغم اینکه سیم پاور بانک به عنوان وسیله شخصی در کیف یکی از اعضای خانواده نسرین بوده است از ایشان گرفته نشده بود و در بازرسی سوم، مامور مربوطه آنرا بهانه ای برای جلوگیری از ملاقات نسرین با خانواده اش قرار داده است.
اتحادیه آزاد کارگران ایران، اعمال فشارهای مضاعف و شکنجه آور بر نسرین جوادی از قبیل جلوگیری از مرخصی درمانی او به رغم بیماریهای حاد و متعدد و ممنوع الملاقاتی اش را به همراه ۱۹ زندانی دیگر قویا محکوم میکند و بدینوسیله اعلام میدارد دستگیری و به زندان افکندن کارگران، معلمان، زنان و جوانان معترض و فعالین سیاسی و مدنی و اعمال محدودیت و فشار در زندان بر آنها با هدف بالابردن هزینه های حق خواهی، نه تنها کمترین خللی در عزم و اراده ما کارگران و مردم ایران در مبارزه برای آزادی و عدالت ایجاد نخواهد کرد بلکه با دامن زدن به خشم و انزجار ما از وضعیت موجود، ما را بیش از پیش به سوی پایان دادن به کل شرایط غیر انسانی حاکم بر کشور به پیش خواهد راند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران- دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
صبح امروز دوم ماه به رغم اعلام خود مسئولین زندان اوین جهت ملاقات حضوری نسرین جوادی و ۱۹ زندانی دیگر با خانواده هایشان که ظرف سه ماه گذشته ممنون الملاقات بودند همچنان از ملاقات نسرین با خانواده اش جلوگیری کردند.
بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران بدنبال اعلام مسئولین زندان اوین مبنی بر ملاقات حضوری ۲۰ زندانی ممنوع الملاقات با خانواده هایشان که برای امروز هماهنگ شده بود نسرین جوادی نیز به همراه دیگر هم بندیهای ممنوع الملاقات خود در سالن ملاقات حضور پیدا کرد اما پس از گذشت حدود دو ساعت از حضور نسرین در سالن ملاقات به ایشان اعلام کردند که ملاقات حضوری اش به ملاقات کابینی تبدیل شده است.
بدنبال این وضعیت و اعتراض نسرین جوادی و امتناع او از ملاقات کابینی، مسئولین زندان دلیل جلوگیری از ملاقات حضوری او با خانواده اش را همراه داشتن یک سیم پاور بانک در نزد یکی از اعضای خانواده اش اعلام کردند.
وجود سیم پاور بانک در نزد یکی از اعضای خانواده نسرین جوادی در حالی بهانه جلوگیری از ملاقات او با خانواده اش عنوان شده است که در زندان معمولا در بازرسی اولیه، وسایلی که به زعم زندانبانان ممنوعه تلقی می شوند از ملاقات کنندگان گرفته میشود اما در بازرسی اول و دوم به رغم اینکه سیم پاور بانک به عنوان وسیله شخصی در کیف یکی از اعضای خانواده نسرین بوده است از ایشان گرفته نشده بود و در بازرسی سوم، مامور مربوطه آنرا بهانه ای برای جلوگیری از ملاقات نسرین با خانواده اش قرار داده است.
اتحادیه آزاد کارگران ایران، اعمال فشارهای مضاعف و شکنجه آور بر نسرین جوادی از قبیل جلوگیری از مرخصی درمانی او به رغم بیماریهای حاد و متعدد و ممنوع الملاقاتی اش را به همراه ۱۹ زندانی دیگر قویا محکوم میکند و بدینوسیله اعلام میدارد دستگیری و به زندان افکندن کارگران، معلمان، زنان و جوانان معترض و فعالین سیاسی و مدنی و اعمال محدودیت و فشار در زندان بر آنها با هدف بالابردن هزینه های حق خواهی، نه تنها کمترین خللی در عزم و اراده ما کارگران و مردم ایران در مبارزه برای آزادی و عدالت ایجاد نخواهد کرد بلکه با دامن زدن به خشم و انزجار ما از وضعیت موجود، ما را بیش از پیش به سوی پایان دادن به کل شرایط غیر انسانی حاکم بر کشور به پیش خواهد راند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران- دوم دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران pinned « پس از سه ماه ممنوع الملاقاتی، جلوگیری از ملاقات نسرین جوادی با خانواده اش را قویا محکوم میکنیم صبح امروز دوم ماه به رغم اعلام خود مسئولین زندان اوین جهت ملاقات حضوری نسرین جوادی و ۱۹ زندانی دیگر با خانواده هایشان که ظرف سه ماه گذشته ممنون الملاقات بودند…»
🔴تجمع اعتراضی کارمندان و شهربان مقابل شورای شهر تهران
▪️کارمندان حریم بان، شهربان شهرداری تهران مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند. آنها بعداز ۱۸ سال، خواستار داشتن قرارداد هستند و به دیده بان ایران میگویند: «پیمانکاران مختلف آمدند و با ما قرارداد نبسته اند. مجبوریم با ما موتور کار کنیم یا در اسنپ که بتوانیم زندگی خود را بگذرانیم. با این وجود از ۲ تا ۴ میلیون تومان مالیات کم کردند. به جای قرارداد بستن با ما پیمانکار اضافه میکنند. هر چقدر پیمانکاران بیشتر شوند از حقوق ما کمتر میشود. فکر کنید با ۲۰ میلیون تومان چطور زندگی کنیم که مالیات هم از آن کسر میشود؟ پس از ۱۸ سال هیچ جایی نمیتوانیم برویم و ارتقایی در شغلمان نداریم. اما هستند کسانی که با ۲ سال سابقه کار به پست هم رسیدهاند.»
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
▪️کارمندان حریم بان، شهربان شهرداری تهران مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند. آنها بعداز ۱۸ سال، خواستار داشتن قرارداد هستند و به دیده بان ایران میگویند: «پیمانکاران مختلف آمدند و با ما قرارداد نبسته اند. مجبوریم با ما موتور کار کنیم یا در اسنپ که بتوانیم زندگی خود را بگذرانیم. با این وجود از ۲ تا ۴ میلیون تومان مالیات کم کردند. به جای قرارداد بستن با ما پیمانکار اضافه میکنند. هر چقدر پیمانکاران بیشتر شوند از حقوق ما کمتر میشود. فکر کنید با ۲۰ میلیون تومان چطور زندگی کنیم که مالیات هم از آن کسر میشود؟ پس از ۱۸ سال هیچ جایی نمیتوانیم برویم و ارتقایی در شغلمان نداریم. اما هستند کسانی که با ۲ سال سابقه کار به پست هم رسیدهاند.»
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳
تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد و معدن در البرز شرقی دامغان
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد و معدن در البرز شرقی دامغان
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴تجمع اعتراضی بازنشستگان در رشت
یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20