🔴تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت آمیتیس در تهران دیروز یکشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴تجمع اعتراضی مالباختگان مجموعه گلباران دزفول
عصر روز یکشنبه ۱۶ دیماه جمعی از مالباختگان شرکت نیوساد گستر ایرانیان (گلباران) به همراه خانوادههای خود با تجمع مقابل ساختمان هایپر مارکت این مجموعه، تجمع اعتراضی برگزار کردند
براساس مشاهدات میدانی، معترضان با برپایی چادر در ورودی این مجموعه، اعتراض خود را به وضعیت پیشآمده اعلام کرده و بر لزوم شفافسازی عملکرد شرکت و تعیین تکلیف مطالباتشان تأکید کردند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
عصر روز یکشنبه ۱۶ دیماه جمعی از مالباختگان شرکت نیوساد گستر ایرانیان (گلباران) به همراه خانوادههای خود با تجمع مقابل ساختمان هایپر مارکت این مجموعه، تجمع اعتراضی برگزار کردند
براساس مشاهدات میدانی، معترضان با برپایی چادر در ورودی این مجموعه، اعتراض خود را به وضعیت پیشآمده اعلام کرده و بر لزوم شفافسازی عملکرد شرکت و تعیین تکلیف مطالباتشان تأکید کردند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 "وقتی سکوت علامت ناچاری است"؛ تلخیص گزارشی از روزنامه اعتماد در باره كارگران معدن زغالسنگ «زمستان يورت»
اتحادیه آزاد کارگران ایران: "وقتي سكوت علامت ناچاری است" گزارشی است از گفتگوی خبرنگار روزنامه اعتماد، بنفشه سام گیس، با کارگران معدن زغال سنگ زمستان یورت؛ كارگرانی که ميگويند كه با وجود ناامني معدن و مزد معوق چارهاي جز ادامه كار ندارند.
ما در اینجا نظر خوانندگان محترم را به گوشه هایی از این گزارش جلب میکنیم. علاقه مندان میتوانند گزارش کامل آنرا در لینک زیر، بر گفته از روزنامه اعتماد، بخوانند.
....نگهبان «زمستان يورت» شرقي، لنزهاي كوچك چسبيده به ديواره سيمي محوطه و كنج سقف اتاقك نگهباني را نشانم داد و گفت كه مديران معدن از طريق اين دوربينهاي مدار بسته، ورود هر آدم غريبهاي را كنترل ميكنند و به همين دليل، حرف زدن كارگران با غريبهها، ممنوع است. يك ساعت بعد از ظهر، وقتي كارگران شيفت صبح از تونل بيرون آمدند، چون حمام در محوطه معدن نداشتند، با همان آبي كه از لوله پشت اتاقك نگهباني شُره ميكرد، شر دوده سرد چرب را از دست و صورتشان كم ميكردند و وقتي لابهلاي دست و رو شستن، شماره تلفنشان را زيرلب ميگفتند، نگهبان معدن رو به سمت ديگري گرفت تا يادش نماند كدام يك از رفقايش، مقررات را زير پا گذاشته و در محوطه معدن با يك آدم غريبه حرف زده است. كارگرها، شماره تلفنشان را گفتند ولي چند هفته بعد از فاجعه انفجار معدن طبس و زماني كه شمار اجساد «پروده» روي عدد ۵۳ متوقف شد، كارگران زمستان يورت شرقي، در تماسهاي تلفني و در جواب سوالم بابت ايمني معدن و نحوه پرداخت مزد و مزايا، حرف زدن را به «چند ساعت بعد» موكول ميكردند ولي «چند ساعت بعد» به جاي بوق آزاد اين پيام از گوشي تلفن پخش ميشد «دستگاه مشترك مورد نظر خاموش ميباشد!»
........در روزهاي بعد از فاجعه انفجار معدن طبس، ترس از بيكاري، اخراج و توبيخ، طوري كارگران معادن زغال جاده آزادشهر را فلج كرده بود كه جز چند نفري، بقيه حتي به شرط محفوظ ماندن اسمشان هم جرات حرف زدن نداشتند.
....... وقتي معدن طبس منفجر شد، معدن زمستان يورت رو تعطيل كردن كه اعتراض خيابوني كارگر تموم بشه وگرنه زمستان يورت، هنوز هم ناامنه.
گزارش با سخنان فرامرز توفیقی از اعضای سابق شوراهای اسلامی کار به پایان میرسد. او در جواب «اعتماد» دليل سكوت كارگران معادن زغالسنگ در قبال پايمال شدن حقوق صنفي و قانونيشان را به ناامني شغلي ربط ميدهد و ميگويد كه ناامني شغلي، هيچ ربطي به تغيير و تعويض دولتها ندارد و ويژگي ماندگار مشاغل كارگري است.
او در ادامه میگوید: .....كارگران معادن زغال سنگ، چارهاي جز ادامه كار در معدن ندارند و بنابراين عجيب نيست كه حتي به كار در يك محيط ناايمن هم راضي باشند حتي با وجود آنكه ميبينند و ميدانند كه پيمانكار، از پرداخت حقشان طفره ميرود چون فقط در چنين شرايطي ميتوانند معاش خانوادهشان را تامين كنند. ۶ معدن زغالسنگ به دليل ناامني تعطيل شدهاند و بعد از دو هفته به شرط تامين ايمني بازگشايي شدهاند ولي كدام پيمانكار، ضمانت ميدهد كه در مهلت تعيين شده، ايمني معدن را به گونهاي برقرار كند كه از اين پس، شاهد سوختن و مرگ عزيزانمان در معادن زغالسنگ نباشيم؟»
ما در اینجا لازم میدانیم به این نکته اشاره کنیم که چند هفته بعد از انفجار "زمستان یورت" در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ که باعث جان باختن ۴۳ از کارگران معدن شد معاون وزیر کار گفت: «با توجه به اينكه مجموع تعداد بازرسان كار در كل كشور، ۸۰۰ نفر است، به دليل كمبود تعداد بازرسان به ازاي بيش از ۲ ميليون كارگاه ثبت شده، بازرسي هر كارگاه، زودتر از هر ۴ يا ۵ سال يك بار امكانپذير نيست و البته ايمنسازي معادن زغالسنگ هم ممكن نيست چون كارفرما زير بار پرداخت هزينه استفاده از تكنولوژي نميرود.» بسیار واضح است که با چنین سخنانی از طرف مسولین مملکتی، راه برای پیمانکاران معادن کاملا باز میشود تا بدون دادن هیچگونه تضمنی برای امنیت سلامت کارگران آنها را دو باره به کشتارگاه معادن بفرستند! اتحادیه آزاد کارگران ایران
https://www.etemaad.ir/fa/main/detail/227657/%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D9%83%D9%88%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D9%86%D8%A7%DA%86%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: "وقتي سكوت علامت ناچاری است" گزارشی است از گفتگوی خبرنگار روزنامه اعتماد، بنفشه سام گیس، با کارگران معدن زغال سنگ زمستان یورت؛ كارگرانی که ميگويند كه با وجود ناامني معدن و مزد معوق چارهاي جز ادامه كار ندارند.
ما در اینجا نظر خوانندگان محترم را به گوشه هایی از این گزارش جلب میکنیم. علاقه مندان میتوانند گزارش کامل آنرا در لینک زیر، بر گفته از روزنامه اعتماد، بخوانند.
....نگهبان «زمستان يورت» شرقي، لنزهاي كوچك چسبيده به ديواره سيمي محوطه و كنج سقف اتاقك نگهباني را نشانم داد و گفت كه مديران معدن از طريق اين دوربينهاي مدار بسته، ورود هر آدم غريبهاي را كنترل ميكنند و به همين دليل، حرف زدن كارگران با غريبهها، ممنوع است. يك ساعت بعد از ظهر، وقتي كارگران شيفت صبح از تونل بيرون آمدند، چون حمام در محوطه معدن نداشتند، با همان آبي كه از لوله پشت اتاقك نگهباني شُره ميكرد، شر دوده سرد چرب را از دست و صورتشان كم ميكردند و وقتي لابهلاي دست و رو شستن، شماره تلفنشان را زيرلب ميگفتند، نگهبان معدن رو به سمت ديگري گرفت تا يادش نماند كدام يك از رفقايش، مقررات را زير پا گذاشته و در محوطه معدن با يك آدم غريبه حرف زده است. كارگرها، شماره تلفنشان را گفتند ولي چند هفته بعد از فاجعه انفجار معدن طبس و زماني كه شمار اجساد «پروده» روي عدد ۵۳ متوقف شد، كارگران زمستان يورت شرقي، در تماسهاي تلفني و در جواب سوالم بابت ايمني معدن و نحوه پرداخت مزد و مزايا، حرف زدن را به «چند ساعت بعد» موكول ميكردند ولي «چند ساعت بعد» به جاي بوق آزاد اين پيام از گوشي تلفن پخش ميشد «دستگاه مشترك مورد نظر خاموش ميباشد!»
........در روزهاي بعد از فاجعه انفجار معدن طبس، ترس از بيكاري، اخراج و توبيخ، طوري كارگران معادن زغال جاده آزادشهر را فلج كرده بود كه جز چند نفري، بقيه حتي به شرط محفوظ ماندن اسمشان هم جرات حرف زدن نداشتند.
....... وقتي معدن طبس منفجر شد، معدن زمستان يورت رو تعطيل كردن كه اعتراض خيابوني كارگر تموم بشه وگرنه زمستان يورت، هنوز هم ناامنه.
گزارش با سخنان فرامرز توفیقی از اعضای سابق شوراهای اسلامی کار به پایان میرسد. او در جواب «اعتماد» دليل سكوت كارگران معادن زغالسنگ در قبال پايمال شدن حقوق صنفي و قانونيشان را به ناامني شغلي ربط ميدهد و ميگويد كه ناامني شغلي، هيچ ربطي به تغيير و تعويض دولتها ندارد و ويژگي ماندگار مشاغل كارگري است.
او در ادامه میگوید: .....كارگران معادن زغال سنگ، چارهاي جز ادامه كار در معدن ندارند و بنابراين عجيب نيست كه حتي به كار در يك محيط ناايمن هم راضي باشند حتي با وجود آنكه ميبينند و ميدانند كه پيمانكار، از پرداخت حقشان طفره ميرود چون فقط در چنين شرايطي ميتوانند معاش خانوادهشان را تامين كنند. ۶ معدن زغالسنگ به دليل ناامني تعطيل شدهاند و بعد از دو هفته به شرط تامين ايمني بازگشايي شدهاند ولي كدام پيمانكار، ضمانت ميدهد كه در مهلت تعيين شده، ايمني معدن را به گونهاي برقرار كند كه از اين پس، شاهد سوختن و مرگ عزيزانمان در معادن زغالسنگ نباشيم؟»
ما در اینجا لازم میدانیم به این نکته اشاره کنیم که چند هفته بعد از انفجار "زمستان یورت" در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ که باعث جان باختن ۴۳ از کارگران معدن شد معاون وزیر کار گفت: «با توجه به اينكه مجموع تعداد بازرسان كار در كل كشور، ۸۰۰ نفر است، به دليل كمبود تعداد بازرسان به ازاي بيش از ۲ ميليون كارگاه ثبت شده، بازرسي هر كارگاه، زودتر از هر ۴ يا ۵ سال يك بار امكانپذير نيست و البته ايمنسازي معادن زغالسنگ هم ممكن نيست چون كارفرما زير بار پرداخت هزينه استفاده از تكنولوژي نميرود.» بسیار واضح است که با چنین سخنانی از طرف مسولین مملکتی، راه برای پیمانکاران معادن کاملا باز میشود تا بدون دادن هیچگونه تضمنی برای امنیت سلامت کارگران آنها را دو باره به کشتارگاه معادن بفرستند! اتحادیه آزاد کارگران ایران
https://www.etemaad.ir/fa/main/detail/227657/%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D9%83%D9%88%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D9%86%D8%A7%DA%86%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
روزنامه اعتماد
وقتي سكوت علامت ناچاری است
فرامرز توفيقي، فعال كارگري در گفتوگو با «اعتماد» تداوم كار در معادن زغالسنگ با وجود ناامني شديد شغلي را تحليل كرد
🔴 رانندگان ایرانی یک هفته است که در مرزهای ترکیه گرفتار شده اند!
اتحادیه آزاد کارگران ایران: رانندگان ایرانی در برابر زورگویی دولت ترکیه بی پشتیبان اند و دولت جمهوری اسلامی فقط تماشا می کند!
به دلیل تصمیم ناگهانی دولت ترکیه و لغو معافیت مالیات سوخت کامیونهای ایرانی، قریب یک هفته است که علاوه بر توقف صادرات و واردات از مرز ترکیه، صدها کامیون و رانندگان آنها بلاتکلیف در سرما گرفتار و سرگردان شدهاند.
از هشت دیماه، گمرک ترکیه برای کامیونهای تجاری ایرانی به ازای هر لیتر ظرفیت باک بیستوهشت لیر مالیات تعیین کرده است.
به گفته سلمان ذاکر، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، این مبلغ اکنون به بیستونه لیر افزایش یافته و رانندگان ایرانی علاوه بر این، در مرزهای آذربایجان نیز باید برای هر صد لیتر گازوئیل بیست دلار مالیات پرداخت کنند. ذاکر در نشست علنی مجلس اعلام کرد که بیش از هزار کامیون و کشنده در مرزهای بازرگان، آذربایجان، پلدشت و سرو به دلیل این قوانین متوقف شدهاند
او با انتقاد از عملکرد ضعیف مذاکرات دیپلماتیک جمهوری اسلامی گفت: «رانندگان ایرانی ناچارند حدود پنجاه میلیون تومان از جیب خود هزینه کنند، در حالی که هزاران راننده و خانوادههایشان در مرزها سرگردان و نگراناند.
حسین سلاح ورزی، رییس سابق اتاق بازرگانی ایران در توییتی نوشت: ضرورت دارد صرفنظر از اختلافاتی که در مورد سوریه وجود دارد، وزارت خارجه و دستگاه های مربوطه از طریق مذاکره با طرف ترک موضوع را دنبال و چاره جویی کنند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: رانندگان ایرانی در برابر زورگویی دولت ترکیه بی پشتیبان اند و دولت جمهوری اسلامی فقط تماشا می کند!
به دلیل تصمیم ناگهانی دولت ترکیه و لغو معافیت مالیات سوخت کامیونهای ایرانی، قریب یک هفته است که علاوه بر توقف صادرات و واردات از مرز ترکیه، صدها کامیون و رانندگان آنها بلاتکلیف در سرما گرفتار و سرگردان شدهاند.
از هشت دیماه، گمرک ترکیه برای کامیونهای تجاری ایرانی به ازای هر لیتر ظرفیت باک بیستوهشت لیر مالیات تعیین کرده است.
به گفته سلمان ذاکر، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، این مبلغ اکنون به بیستونه لیر افزایش یافته و رانندگان ایرانی علاوه بر این، در مرزهای آذربایجان نیز باید برای هر صد لیتر گازوئیل بیست دلار مالیات پرداخت کنند. ذاکر در نشست علنی مجلس اعلام کرد که بیش از هزار کامیون و کشنده در مرزهای بازرگان، آذربایجان، پلدشت و سرو به دلیل این قوانین متوقف شدهاند
او با انتقاد از عملکرد ضعیف مذاکرات دیپلماتیک جمهوری اسلامی گفت: «رانندگان ایرانی ناچارند حدود پنجاه میلیون تومان از جیب خود هزینه کنند، در حالی که هزاران راننده و خانوادههایشان در مرزها سرگردان و نگراناند.
حسین سلاح ورزی، رییس سابق اتاق بازرگانی ایران در توییتی نوشت: ضرورت دارد صرفنظر از اختلافاتی که در مورد سوریه وجود دارد، وزارت خارجه و دستگاه های مربوطه از طریق مذاکره با طرف ترک موضوع را دنبال و چاره جویی کنند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
attach 📎
🔴هشتمین تجمع سراسری بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۲ در تهران
اعتراض به عدم پرداخت ۶۰ درصد پاداش بازنشستگی(سنوات پایان خدمت) بعد از گذشت شانزده ماه
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اعتراض به عدم پرداخت ۶۰ درصد پاداش بازنشستگی(سنوات پایان خدمت) بعد از گذشت شانزده ماه
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴عدم بازگشت به کار ۷۵ کارگر روغن جهان
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بعد از گذشت حدود ۲سال بلاتکلیفی شغلی نزدیک به ۷۳ کارگر کارخانه روغن نباتی جهان، هنوز وضعیت این کارگران بیکار شده مشخص نیست.
کارگران میگویند : کارخانه روغن نباتی جهان که در شهر زنجان واقع شده است، اواخر مرداد ماه سال (۱۴۰۱) به دلیل مشکلات «مدیریتی» و «رکود بازار فروش محصولات» به حالت تعطیلی درآمد، بنابراین کارگران شاغل در آن؛ بعد از تعطیلی؛ همه (به جز تعداد محدودی به عنوان نگهبان) یکجا بیکار شدند که در نهایت کارگران از ابتدای شهریورماه سال ۱۴۰۱ برای دریافت مقرری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شدند. آنها بعد از گذشت بیش از۲۴ ماه خواستار مشخص شدن وضعیت محل کار و بازگشت به کار خود شدند.
کارگران بیکار شده بجز تعداد کمی، تاکنون موفق نشدهاند شغلی برای خود پیدا کنند در نتیجه منتظرند فعالیت محل کار از سر گرفته شود تا بازگشت به کار شوند.
حداقل مقرری بیمه بیکاری تامینکننده معاش خانوادهایمان نیست اما اگر بخواهیم برای تامین مایحتاج زندگی خود به اشتغال موقت روی بیاوریم، بازرسان اداره کار و بیمه تامین اجتماعی مقرری بیمه بیکاری ما را قطع خواهند کرد.
متاسفانه بعد از چندین ماه بلاتکلیفی برای وصول مطالبات معوقه خود، پرونده شکایت ما کارگران برای پرداخت خسارات ناشی از عدم وصول مطالبات به دیوان عدالت اداری ارسال شد که متاسفانه دیوان با شکستن آرای صادره، رای به پرداخت یک سوم مطالباتمان داد در نتیجه همه کارگران متضرر شدهاند.
رقم خسارت تاخیر تادیه هر یک از کارگران حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود که با رای دیوان به یک سوم (۵۰ میلیون) کاهش یافت که هم اکنون برای تعداد زیادی از همکاران واریز شده و فقط چند نفر باقی ماندهاند.
کارخانه روغن نباتی جهان، که زمانی معیشت حدود ۵۰۰ خانوارکارگری را به صورت مستقیم تامین میکرد ، هم اکنون حدود ۱۲ کارگر مشغول نگهبانیاند و بعد از تعطیلی کارخانه قرار شد با همکاری دستگاههای مربوطه استان مشکل روغن جهان به زودی رفع شود که نشد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بعد از گذشت حدود ۲سال بلاتکلیفی شغلی نزدیک به ۷۳ کارگر کارخانه روغن نباتی جهان، هنوز وضعیت این کارگران بیکار شده مشخص نیست.
کارگران میگویند : کارخانه روغن نباتی جهان که در شهر زنجان واقع شده است، اواخر مرداد ماه سال (۱۴۰۱) به دلیل مشکلات «مدیریتی» و «رکود بازار فروش محصولات» به حالت تعطیلی درآمد، بنابراین کارگران شاغل در آن؛ بعد از تعطیلی؛ همه (به جز تعداد محدودی به عنوان نگهبان) یکجا بیکار شدند که در نهایت کارگران از ابتدای شهریورماه سال ۱۴۰۱ برای دریافت مقرری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شدند. آنها بعد از گذشت بیش از۲۴ ماه خواستار مشخص شدن وضعیت محل کار و بازگشت به کار خود شدند.
کارگران بیکار شده بجز تعداد کمی، تاکنون موفق نشدهاند شغلی برای خود پیدا کنند در نتیجه منتظرند فعالیت محل کار از سر گرفته شود تا بازگشت به کار شوند.
حداقل مقرری بیمه بیکاری تامینکننده معاش خانوادهایمان نیست اما اگر بخواهیم برای تامین مایحتاج زندگی خود به اشتغال موقت روی بیاوریم، بازرسان اداره کار و بیمه تامین اجتماعی مقرری بیمه بیکاری ما را قطع خواهند کرد.
متاسفانه بعد از چندین ماه بلاتکلیفی برای وصول مطالبات معوقه خود، پرونده شکایت ما کارگران برای پرداخت خسارات ناشی از عدم وصول مطالبات به دیوان عدالت اداری ارسال شد که متاسفانه دیوان با شکستن آرای صادره، رای به پرداخت یک سوم مطالباتمان داد در نتیجه همه کارگران متضرر شدهاند.
رقم خسارت تاخیر تادیه هر یک از کارگران حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود که با رای دیوان به یک سوم (۵۰ میلیون) کاهش یافت که هم اکنون برای تعداد زیادی از همکاران واریز شده و فقط چند نفر باقی ماندهاند.
کارخانه روغن نباتی جهان، که زمانی معیشت حدود ۵۰۰ خانوارکارگری را به صورت مستقیم تامین میکرد ، هم اکنون حدود ۱۲ کارگر مشغول نگهبانیاند و بعد از تعطیلی کارخانه قرار شد با همکاری دستگاههای مربوطه استان مشکل روغن جهان به زودی رفع شود که نشد.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴فیلم های دیگری از تجمع سراسری بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۲
در مقابل وزارت آموزش و پرورش
اعتراض به عدم پرداخت ۶۰ درصد پاداش بازنشستگی(سنوات پایان خدمت) بعد از گذشت شانزده ماه
فرهنگی بیدار است از تبعیض بیزار است
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
در مقابل وزارت آموزش و پرورش
اعتراض به عدم پرداخت ۶۰ درصد پاداش بازنشستگی(سنوات پایان خدمت) بعد از گذشت شانزده ماه
فرهنگی بیدار است از تبعیض بیزار است
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات منطقه کرمانشاه
دراعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات)
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دراعتراض به ستاداجرایی وتعاون سپاه (مالکان شرکت مخابرات)
دوشنبه ۱۷ دی۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20