This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴تجمع بیماران اس ام آی روبرو وزارت بهداشت
در تهران
سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
در تهران
سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴اعترافات نماینده مجلس: نتیجه ۴۶ سال حکمرانی تورم، گرانی و بیکاری بیداد میکند/بیش از 25 میلیون نفر در کشور زیر خطفقر هستند
سلام ستوده نماینده شهر مهاباد در تذکر شفاهی:
سفرههای مردم کوچک شده، تورم، گرانی و بیکاری بیداد میکند، بیش از 25 میلیون نفر در سطح کشور زیر خطفقر زندگی میکنند و مردم قدرت خرید و درآمد ندارند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
سلام ستوده نماینده شهر مهاباد در تذکر شفاهی:
سفرههای مردم کوچک شده، تورم، گرانی و بیکاری بیداد میکند، بیش از 25 میلیون نفر در سطح کشور زیر خطفقر زندگی میکنند و مردم قدرت خرید و درآمد ندارند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴مرتضی صیدی به کارزار سهشنبههای نه به اعدام پیوست و دست به اعتصاب غذا زد!
امروز این فعال کارگری طی تماسی از زندان اوین، پیوستن خود به «کارزار سهشنبههای نه به اعدام» را با آغاز اعتصاب غذا اعلام کرد.
این کارزار که بهقصد متوقف کردن حکم اعدام فعالیت میکند، با ادامه یافتن اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در روز سهشنبهی هر هفته به مخالفت آنان با «اعدام»، یعنی شنیعترین و فجیعترین قتل دولتی میپردازد. فارغ از اینکه انسانها به چه «جرمی» محکوم میشوند و جدا از اینکه آیا «مجازات» طریقهی انسانی برای جلوگیری از بزهکاری است یا نه، اعدام زشتترین و غیرانسانیترین نوع قتل عمد است، و باید متوقف شود.
مرتضی هم به همراه دیگر زندانیان سیاسی، هر سهشنبه، با اعتصاب غذا، اعترض خود را به این عمل ضد انسانی ابراز خواهد کرد.
مرتضی صیدی، کارگر ساختمانی، بیش از دوماه است که به جرم دفاع از حق تشکلیابی کارگران، در بند هشت زندان اوین، حکم ظالمانهی دو سال حبس را میگذراند.
#نه_به_اعدام
#اعدام_نکنید
برگرفته از صفحه اینستاگرام زهرا صادقی همسر کارگر زندانی مرتضی صیدی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
امروز این فعال کارگری طی تماسی از زندان اوین، پیوستن خود به «کارزار سهشنبههای نه به اعدام» را با آغاز اعتصاب غذا اعلام کرد.
این کارزار که بهقصد متوقف کردن حکم اعدام فعالیت میکند، با ادامه یافتن اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در روز سهشنبهی هر هفته به مخالفت آنان با «اعدام»، یعنی شنیعترین و فجیعترین قتل دولتی میپردازد. فارغ از اینکه انسانها به چه «جرمی» محکوم میشوند و جدا از اینکه آیا «مجازات» طریقهی انسانی برای جلوگیری از بزهکاری است یا نه، اعدام زشتترین و غیرانسانیترین نوع قتل عمد است، و باید متوقف شود.
مرتضی هم به همراه دیگر زندانیان سیاسی، هر سهشنبه، با اعتصاب غذا، اعترض خود را به این عمل ضد انسانی ابراز خواهد کرد.
مرتضی صیدی، کارگر ساختمانی، بیش از دوماه است که به جرم دفاع از حق تشکلیابی کارگران، در بند هشت زندان اوین، حکم ظالمانهی دو سال حبس را میگذراند.
#نه_به_اعدام
#اعدام_نکنید
برگرفته از صفحه اینستاگرام زهرا صادقی همسر کارگر زندانی مرتضی صیدی
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 چهارمین تجمع شهروندان شهر اراک در اعتراض به مازوت سوزی
مردم شهر اراک ساعت ۱۶ امروز سهشنبه هجدهم دیماه ، برای چهارمین سهشنبه متوالی تجمع اعتراضی برپا نمودند و اعتراض خود را نسبت به مازوت سوزی نیروگاه شازند اعلام کردند..
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
مردم شهر اراک ساعت ۱۶ امروز سهشنبه هجدهم دیماه ، برای چهارمین سهشنبه متوالی تجمع اعتراضی برپا نمودند و اعتراض خود را نسبت به مازوت سوزی نیروگاه شازند اعلام کردند..
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 صفحه اول تعدادی از روزنامه های امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 معرکه گیری برخی خبرگزاریها تحت عنوان خبر خوش برای کارگران در مورد حق مسکن
اتحادیه آزاد کارگران ایران: خبرگزاری رکنا در خبری تحت عنوان "خبر خوش برای کارگران" از افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن کارگران در سال آینده خبر داد!
رکنا در حالی این خبر را به عنوان خبری خوش منتشر کرده است که این درصد در جلسه حکومتی مزد فقط یک پیشنهاد بوده است و قرار است وزیر کار آنرا به عنوان پیشنهاد جهت تصویب در هیات وزیران مطرح نماید!!!
پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن در حالیست که امسال حق مسکن کارگران ریالی افزایش پیدا نکرد و گفته شده است اگر هیات وزیران آنرا تصویب کند این افزایش از اول سالجاری محاسبه خواهد شد.
نکته مهم در این معرکه گیری خبری این است که این افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن، هم مشمول امسال خواهد بود و هم سال آینده خواهد بود.
به عبارتی از آنجا که در سالجاری حق مسکن کارگران افزایش پیدا نکرده بود و آنرا پس از ده ماه تازه پیشنهاد داده اند! قرار است در صورت تصویب!! آنرا افزایش حق مسکن در سال آینده نیز جا بزنند یعنی عملا برای سال آینده هیچ افزایش حق مسکنی در کار نخواهد بود. اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
اتحادیه آزاد کارگران ایران: خبرگزاری رکنا در خبری تحت عنوان "خبر خوش برای کارگران" از افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن کارگران در سال آینده خبر داد!
رکنا در حالی این خبر را به عنوان خبری خوش منتشر کرده است که این درصد در جلسه حکومتی مزد فقط یک پیشنهاد بوده است و قرار است وزیر کار آنرا به عنوان پیشنهاد جهت تصویب در هیات وزیران مطرح نماید!!!
پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن در حالیست که امسال حق مسکن کارگران ریالی افزایش پیدا نکرد و گفته شده است اگر هیات وزیران آنرا تصویب کند این افزایش از اول سالجاری محاسبه خواهد شد.
نکته مهم در این معرکه گیری خبری این است که این افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن، هم مشمول امسال خواهد بود و هم سال آینده خواهد بود.
به عبارتی از آنجا که در سالجاری حق مسکن کارگران افزایش پیدا نکرده بود و آنرا پس از ده ماه تازه پیشنهاد داده اند! قرار است در صورت تصویب!! آنرا افزایش حق مسکن در سال آینده نیز جا بزنند یعنی عملا برای سال آینده هیچ افزایش حق مسکنی در کار نخواهد بود. اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad