🔴 معرکه گیری برخی خبرگزاریها تحت عنوان خبر خوش برای کارگران در مورد حق مسکن
اتحادیه آزاد کارگران ایران: خبرگزاری رکنا در خبری تحت عنوان "خبر خوش برای کارگران" از افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن کارگران در سال آینده خبر داد!
رکنا در حالی این خبر را به عنوان خبری خوش منتشر کرده است که این درصد در جلسه حکومتی مزد فقط یک پیشنهاد بوده است و قرار است وزیر کار آنرا به عنوان پیشنهاد جهت تصویب در هیات وزیران مطرح نماید!!!
پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن در حالیست که امسال حق مسکن کارگران ریالی افزایش پیدا نکرد و گفته شده است اگر هیات وزیران آنرا تصویب کند این افزایش از اول سالجاری محاسبه خواهد شد.
نکته مهم در این معرکه گیری خبری این است که این افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن، هم مشمول امسال خواهد بود و هم سال آینده خواهد بود.
به عبارتی از آنجا که در سالجاری حق مسکن کارگران افزایش پیدا نکرده بود و آنرا پس از ده ماه تازه پیشنهاد داده اند! قرار است در صورت تصویب!! آنرا افزایش حق مسکن در سال آینده نیز جا بزنند یعنی عملا برای سال آینده هیچ افزایش حق مسکنی در کار نخواهد بود. اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
اتحادیه آزاد کارگران ایران: خبرگزاری رکنا در خبری تحت عنوان "خبر خوش برای کارگران" از افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن کارگران در سال آینده خبر داد!
رکنا در حالی این خبر را به عنوان خبری خوش منتشر کرده است که این درصد در جلسه حکومتی مزد فقط یک پیشنهاد بوده است و قرار است وزیر کار آنرا به عنوان پیشنهاد جهت تصویب در هیات وزیران مطرح نماید!!!
پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن در حالیست که امسال حق مسکن کارگران ریالی افزایش پیدا نکرد و گفته شده است اگر هیات وزیران آنرا تصویب کند این افزایش از اول سالجاری محاسبه خواهد شد.
نکته مهم در این معرکه گیری خبری این است که این افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن، هم مشمول امسال خواهد بود و هم سال آینده خواهد بود.
به عبارتی از آنجا که در سالجاری حق مسکن کارگران افزایش پیدا نکرده بود و آنرا پس از ده ماه تازه پیشنهاد داده اند! قرار است در صورت تصویب!! آنرا افزایش حق مسکن در سال آینده نیز جا بزنند یعنی عملا برای سال آینده هیچ افزایش حق مسکنی در کار نخواهد بود. اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
🔴جلسات پیش مزدی یا جلسات دست گرمی برای عوامفریبی
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت اسدی یکی از اعضای شورایعالی کار پس از اولین جلسه این شورا گفته است: در جلسه دیروز شورایعالی کار، پیش مذاکرات مزدی کلید خورد.
او افزوده است: در این نشست در مورد موضوعاتی مانند بن کارگری، مسکن کارگری و راه های افزایش قدرت خرید کارگران بحث شد.
♦️پ.ن: اعضای شورایعالی کار بالاخره پس از ده ماه عدم برگزاری جلسه که قانونا می باید هر ماه تشکیل میشد اولین جلسه تعیین مزد را برگزار کردند.
این عوامفریبان ضد کارگر نیک میدانند که نباید موضوع حداقل مزد سال آینده را به موقع به بحث بگذارند و با جلب توجه کارگران، آنان را نسبت به روند و چگونگی و میزان آن حساس بکنند.
به همین دلیل، به رغم برگزاری اولین جلسه، آنرا جلسه مذاکرات پیش مزدی نامیدند و کل جلسه را به جای رسیدگی به موضوع اصلی یعنی تعیین حداقل مزد، به مسائل فرعی چون حق مسکن که تصویب مقدار آن نیز از حوزه اختیارشان خارج است، اختصاص دادند.
ننگ بر ستمگران، پیش به سوی اعتراضات سراسری و متحدانه علیه تورم و گرانی و برای دستمزدی شرافتمندانه/ ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت اسدی یکی از اعضای شورایعالی کار پس از اولین جلسه این شورا گفته است: در جلسه دیروز شورایعالی کار، پیش مذاکرات مزدی کلید خورد.
او افزوده است: در این نشست در مورد موضوعاتی مانند بن کارگری، مسکن کارگری و راه های افزایش قدرت خرید کارگران بحث شد.
♦️پ.ن: اعضای شورایعالی کار بالاخره پس از ده ماه عدم برگزاری جلسه که قانونا می باید هر ماه تشکیل میشد اولین جلسه تعیین مزد را برگزار کردند.
این عوامفریبان ضد کارگر نیک میدانند که نباید موضوع حداقل مزد سال آینده را به موقع به بحث بگذارند و با جلب توجه کارگران، آنان را نسبت به روند و چگونگی و میزان آن حساس بکنند.
به همین دلیل، به رغم برگزاری اولین جلسه، آنرا جلسه مذاکرات پیش مزدی نامیدند و کل جلسه را به جای رسیدگی به موضوع اصلی یعنی تعیین حداقل مزد، به مسائل فرعی چون حق مسکن که تصویب مقدار آن نیز از حوزه اختیارشان خارج است، اختصاص دادند.
ننگ بر ستمگران، پیش به سوی اعتراضات سراسری و متحدانه علیه تورم و گرانی و برای دستمزدی شرافتمندانه/ ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تخریب منازل مسکونی و ضرب و شتم یک زن سرپرست خانوار توسط نیروهای انتظامی در چابهار
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بر اساس گزارشهای منتشره، تعدادی از منازل مسکونی روستای داردپ، زمین چابهار طی روزهای گذشته مورد حمله نیروهای انتظامی و بنیاد مسکن قرار گرفته و مادر سرپرست خانواری در مقابل چشمان فرزندانش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
یکی از شهروندانی که خانهاش تخریب شده است، در ویدئوی منتشر شده ای می گوید: «ما مردم بومی این منطقه هستیم و هفت هشت نسل است که اینجا زندگی می کنیم و باغها و زمینهای کشاورزی ما اینجاست، زنان ما کتک خورده و مجروح شده اند، با اورژانس تماس گرفتیم تا خانمی که توسط نیروهای نظامی مجروح شده بودند، را به بیمارستان منتقل کنند اما نیروهای نظامی اجازه ندادند آمبولانس مجروحان را به بیمارستان برساند.»
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بر اساس گزارشهای منتشره، تعدادی از منازل مسکونی روستای داردپ، زمین چابهار طی روزهای گذشته مورد حمله نیروهای انتظامی و بنیاد مسکن قرار گرفته و مادر سرپرست خانواری در مقابل چشمان فرزندانش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
یکی از شهروندانی که خانهاش تخریب شده است، در ویدئوی منتشر شده ای می گوید: «ما مردم بومی این منطقه هستیم و هفت هشت نسل است که اینجا زندگی می کنیم و باغها و زمینهای کشاورزی ما اینجاست، زنان ما کتک خورده و مجروح شده اند، با اورژانس تماس گرفتیم تا خانمی که توسط نیروهای نظامی مجروح شده بودند، را به بیمارستان منتقل کنند اما نیروهای نظامی اجازه ندادند آمبولانس مجروحان را به بیمارستان برساند.»
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 افزایش سهم فارغالتحصیلان از جمعیت بیکار ایران به ۴۳.۱٪
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بر اساس گزارش جدید مرکز آمار ایران در پاییز ۱۴۰۳ سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران با رشد ۰.۳ درصدی به ۴۳.۱ درصد افزایش یافته است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بر اساس گزارش جدید مرکز آمار ایران در پاییز ۱۴۰۳ سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران با رشد ۰.۳ درصدی به ۴۳.۱ درصد افزایش یافته است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تجمع اعتراضی مالباختگان عظیم خودرو در مقابل دادگستری گلوبندک امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه
ما در سال ۹۷ فقط پول دادیم تا ماشین بخریم، اما از آن زمان تا حالا، نه پول را پس میدهند و نه خودرو را تحویل میدهند.
یکی از خریداران با اشاره به پرداخت ۲۰۶ میلیون تومان با نرخ ۵۰۰۰ تومان برای دلار در سال ۹۷، میگوید: اکنون نرخ دلار به ۸۰۰۰۰ تومان رسیده و این موضوع مشکلات بسیاری را برای ما به وجود آورده است.
این خریدار با اشاره به افزایش قیمت یک خانه ۶۰ متری به ۴ میلیارد تومان می افزاید: مسئولان تنها پیشنهاد بازگشت ۲۰۰ میلیون تومان را میدهند، در حالی که پولی که برای خرید خودرو در سال ۹۷ پرداخت کرده ام به اندازه قیمت ۶ پراید بوده است و اکنون به من میگویند ۲۰۰ میلیون تومان یعنی معادل نصف پول یک پراید را بگیر.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
ما در سال ۹۷ فقط پول دادیم تا ماشین بخریم، اما از آن زمان تا حالا، نه پول را پس میدهند و نه خودرو را تحویل میدهند.
یکی از خریداران با اشاره به پرداخت ۲۰۶ میلیون تومان با نرخ ۵۰۰۰ تومان برای دلار در سال ۹۷، میگوید: اکنون نرخ دلار به ۸۰۰۰۰ تومان رسیده و این موضوع مشکلات بسیاری را برای ما به وجود آورده است.
این خریدار با اشاره به افزایش قیمت یک خانه ۶۰ متری به ۴ میلیارد تومان می افزاید: مسئولان تنها پیشنهاد بازگشت ۲۰۰ میلیون تومان را میدهند، در حالی که پولی که برای خرید خودرو در سال ۹۷ پرداخت کرده ام به اندازه قیمت ۶ پراید بوده است و اکنون به من میگویند ۲۰۰ میلیون تومان یعنی معادل نصف پول یک پراید را بگیر.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تولید انبوه فقر و فلاکت در سال آینده بی وقفه و با تمام ظرفیت ممکن ادامه خواهد یافت
اتحادیه آزاد کارگران ایران: طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفته است: حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و وظیفه بگیران در سال آینده ۲۰ درصد افزایش مییابد و بنا بر بررسی ها، موضوع خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد!!!
پ.ن: چرخهای تولید انبوه فقر و فلاکت با تمام ظرفیت ممکن در سال آینده کار خواهند کرد.
در حالی که از شهریور ماه تاکنون ارزش پول کشور در برابر دلار حدود ۴۰ درصد سقوط کرده است و طبق پیش بيني ها، این سقوط آزاد طی هفته ها و ماههای آینده ادامه خواهد داشت و تورم و گرانی چندین برابری کمر خمیده همه حقوق بگیران زحمتکش را در هم خواهد شکست، آنوقت سخنگوی شورای نگهبان در کمال بی شرمی از افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران، مشترکان صندوقهای بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوقهای بازنشستگی سخن سرایی میکند و در زرورقی به نام قانون اساسی عملا اعلام میکند خانه خرابی و گرسنگی غیر قابل تصور میلیونها بازنشسته مغایر شرع و قانون اساسی تشخیص داده نشد. اتحادیه آزاد کارگران ایران
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفته است: حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و وظیفه بگیران در سال آینده ۲۰ درصد افزایش مییابد و بنا بر بررسی ها، موضوع خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد!!!
پ.ن: چرخهای تولید انبوه فقر و فلاکت با تمام ظرفیت ممکن در سال آینده کار خواهند کرد.
در حالی که از شهریور ماه تاکنون ارزش پول کشور در برابر دلار حدود ۴۰ درصد سقوط کرده است و طبق پیش بيني ها، این سقوط آزاد طی هفته ها و ماههای آینده ادامه خواهد داشت و تورم و گرانی چندین برابری کمر خمیده همه حقوق بگیران زحمتکش را در هم خواهد شکست، آنوقت سخنگوی شورای نگهبان در کمال بی شرمی از افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران، مشترکان صندوقهای بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوقهای بازنشستگی سخن سرایی میکند و در زرورقی به نام قانون اساسی عملا اعلام میکند خانه خرابی و گرسنگی غیر قابل تصور میلیونها بازنشسته مغایر شرع و قانون اساسی تشخیص داده نشد. اتحادیه آزاد کارگران ایران
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مدعی عدالت خجالت خجالت
🔴 فیلمی از تجمع اعتراضی مالباختگان عظیم خودرو در مقابل دادگستری گلوبندک امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 فیلمی از تجمع اعتراضی مالباختگان عظیم خودرو در مقابل دادگستری گلوبندک امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 فجایع پردامنه آلودگی هوا
🔹فرح ایزدی، متخصص زنان و زایمان:
♦️آمار رسمی نداریم اما مرگ جنین به دلیل آلودگی هوا واقعی است
♦️هرچه میزان آلودگی در ماههای پایانی بارداری بیشتر باشد، باعث میشود رشد نوزاد متوقف یا بسیار کند شود
♦️مادری که تمام مدت درگیر استرسهای کاری و معیشتی است و از طرف دیگر در هوای آلوده تنفس میکند قطعاً نمیتواند نوزادی سالم به دنیا بیاورد.
منبع تجارت نیوز
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔹فرح ایزدی، متخصص زنان و زایمان:
♦️آمار رسمی نداریم اما مرگ جنین به دلیل آلودگی هوا واقعی است
♦️هرچه میزان آلودگی در ماههای پایانی بارداری بیشتر باشد، باعث میشود رشد نوزاد متوقف یا بسیار کند شود
♦️مادری که تمام مدت درگیر استرسهای کاری و معیشتی است و از طرف دیگر در هوای آلوده تنفس میکند قطعاً نمیتواند نوزادی سالم به دنیا بیاورد.
منبع تجارت نیوز
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 حکم اعدام پخشان عزیزی در دیوان عالی کشور تایید شد
امیر رئیسیان، وکیل پخشان عزیزی، زندانی سیاسی محبوس در اوین از تایید حکم اعدام موکلش در دیوان عالی کشور خبر داد و اعلام کرد که شعبه ۳۹ دیوانعالی کشور بدون توجه به ایرادات متعدد پرونده، حکم اعدام را تایید کرده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
امیر رئیسیان، وکیل پخشان عزیزی، زندانی سیاسی محبوس در اوین از تایید حکم اعدام موکلش در دیوان عالی کشور خبر داد و اعلام کرد که شعبه ۳۹ دیوانعالی کشور بدون توجه به ایرادات متعدد پرونده، حکم اعدام را تایید کرده است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 سومین سالروز مرگ بکتاش آبتین بر سر مزارش برگزار شد
اتحادیه آزاد کارگران ایران: سومین سالگرد مهدی کاظمی معروف به بکتاش آبتین شاعر، فیلمساز ، زندانی سیاسی و نویسنده عضو کانون نویسندگان برگزار شد.
بکتاش آبتین انسانی آزادیخواه و برابری طلب بود که زندگی اش را فدای آرمانهایش کرد.
آبتین که از مهر ماه سال ۱۳۹۹ در زندان به سر میبرد، چند بار با بیماریهای مختلفی روبرو شد. او در آذر ماه سال ۱۴۰۰ برای دومین بار به کرونا مبتلا شد، اما مسئولان زندان از انتقالش به بیمارستان خودداری کردند و در نهایت پس از وخیمتر شدن وضعیت جسمانی اش او را به ناچار به بیمارستان منتقل و در آنجا با پابند و زنجیر به تخت بسته شد.
بکتاش آبتین در ۱۱ دی ماه سال ۱۴۰۰ در بیمارستان به کما رفت و در کمال ناباوری یک هفته بعد درگذشت. بی تردید جمهوری اسلامی مسئول زندانی شدن و مرگ بکتاش آبتین است.
یادش گرامی باد
اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: سومین سالگرد مهدی کاظمی معروف به بکتاش آبتین شاعر، فیلمساز ، زندانی سیاسی و نویسنده عضو کانون نویسندگان برگزار شد.
بکتاش آبتین انسانی آزادیخواه و برابری طلب بود که زندگی اش را فدای آرمانهایش کرد.
آبتین که از مهر ماه سال ۱۳۹۹ در زندان به سر میبرد، چند بار با بیماریهای مختلفی روبرو شد. او در آذر ماه سال ۱۴۰۰ برای دومین بار به کرونا مبتلا شد، اما مسئولان زندان از انتقالش به بیمارستان خودداری کردند و در نهایت پس از وخیمتر شدن وضعیت جسمانی اش او را به ناچار به بیمارستان منتقل و در آنجا با پابند و زنجیر به تخت بسته شد.
بکتاش آبتین در ۱۱ دی ماه سال ۱۴۰۰ در بیمارستان به کما رفت و در کمال ناباوری یک هفته بعد درگذشت. بی تردید جمهوری اسلامی مسئول زندانی شدن و مرگ بکتاش آبتین است.
یادش گرامی باد
اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 بیانیه انجمن صنفی معلمان فارس در محکومیت حکم ٢۴ سال زندان برای چهار فعال صنفی معلمان #خوزستان
🔸صدور حکم ناعادلانه علیه چهار تن از فعالین صنفی معلمان خوزستان بانو #کوکب_بداغی_پگاه و آقایان #پیروز_نامی، #سیامک_صادقی_چهرازی و #علی_کروشات که به اتهامات نخنما شدهی تبلیغ علیه نظام، تبانی و اجماع علیه امنیت ملی هر کدام به ۶ سال حبس تعزیری و در مجموع به ٢۴ سال زندان محکوم شده اند، جامعه فرهنگیان و فعالین کشور را در شوک بزرگی فرو برد.
🔸هر دم از این باغ بری میرسد
ایندفعه احکام سنگین تر و شرمآورتر از قبل علیه فعالین صادر شد.!!
۶ سال حبس برای معلمانی که فقط جرمشان (ما میگوییم افتخارشان) صرفا دفاع از معلمان و دانشآموزان بوده و خواهان اجرای اصول قانون اساسی همین حکومت بودهاند، دهنکجی بزرگی به نظام آموزشی کشور زیر لوای آموزش و پرورشیست که چشم و گوش بسته مطیع اوامر نهادهای امنیتی و در پی آن، قاضیهای فرمایشی هستند و هیچوقت در مقام دفاع از معلم برنمیآیند.
🔸با صدور این احکام این سوال در ذهن پیش میآید که:
مقامات قضایی چه رابطهای بین آموزش علم و تحصیل و ارتقای آگاهی با تبلیغ علیه نظام میبینند.؟ مگر آموزش علم و دانش به فرزندان این سرزمین مغایر اهداف نظام است و با امنیت ملی منافات دارد که اینگونه حکمهای بدون تدبیر صادر میکنند.
🔸انجمن صنفی معلمان فارس ضمن محکوم دانستن این احکام سنگین و قرون وسطایی، از مقامات مسئول تقاضای نقض احکام فعالین پیشرو #خوزستان را دارد و خواهان اعتراض و محکوم دانستن این حکم به هر شیوهای توسط معلمان سراسر کشور میباشد.
#حق_اعتراض
#جای_معلم_زندان_نیست
منبع: کانال شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔸صدور حکم ناعادلانه علیه چهار تن از فعالین صنفی معلمان خوزستان بانو #کوکب_بداغی_پگاه و آقایان #پیروز_نامی، #سیامک_صادقی_چهرازی و #علی_کروشات که به اتهامات نخنما شدهی تبلیغ علیه نظام، تبانی و اجماع علیه امنیت ملی هر کدام به ۶ سال حبس تعزیری و در مجموع به ٢۴ سال زندان محکوم شده اند، جامعه فرهنگیان و فعالین کشور را در شوک بزرگی فرو برد.
🔸هر دم از این باغ بری میرسد
ایندفعه احکام سنگین تر و شرمآورتر از قبل علیه فعالین صادر شد.!!
۶ سال حبس برای معلمانی که فقط جرمشان (ما میگوییم افتخارشان) صرفا دفاع از معلمان و دانشآموزان بوده و خواهان اجرای اصول قانون اساسی همین حکومت بودهاند، دهنکجی بزرگی به نظام آموزشی کشور زیر لوای آموزش و پرورشیست که چشم و گوش بسته مطیع اوامر نهادهای امنیتی و در پی آن، قاضیهای فرمایشی هستند و هیچوقت در مقام دفاع از معلم برنمیآیند.
🔸با صدور این احکام این سوال در ذهن پیش میآید که:
مقامات قضایی چه رابطهای بین آموزش علم و تحصیل و ارتقای آگاهی با تبلیغ علیه نظام میبینند.؟ مگر آموزش علم و دانش به فرزندان این سرزمین مغایر اهداف نظام است و با امنیت ملی منافات دارد که اینگونه حکمهای بدون تدبیر صادر میکنند.
🔸انجمن صنفی معلمان فارس ضمن محکوم دانستن این احکام سنگین و قرون وسطایی، از مقامات مسئول تقاضای نقض احکام فعالین پیشرو #خوزستان را دارد و خواهان اعتراض و محکوم دانستن این حکم به هر شیوهای توسط معلمان سراسر کشور میباشد.
#حق_اعتراض
#جای_معلم_زندان_نیست
منبع: کانال شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegram
اتحادیه آزاد کارگران ایران
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه