اتحادیه آزاد کارگران ایران
6.5K subscribers
55.1K photos
27.4K videos
777 files
46.7K links
@EtehadAzad. تماس با ادمین اتحادیه
Download Telegram
🔴 گزیده ای از شعارهای بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز،  امروز یکشنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۳- ارسالی به اتحادیه آزاد کارگران ایران

بازنشسته ،اتحاد اتحاد/ بازنشسته بپاخیز علیه  فقر وتبعیض/ کو مهار تورم ،دروغ نگید به مردم/تامین اجتماعی ، از انحصار دولت، آزاد باید گردد/ایران پُر در آمد ،مسئول بی لیاقت ،چه بَر سَرِ تو آورد/روسری رو رها کن،تورم رو مهار کن/جنگ افروزی کافیه،سفره ما خالیه/اینهمه بی عدالتی،هرگز ندیده ملتی/حاصل کارِ دولت،غارتِ جیبِ ملت/دشمن ما همینجاست،دروغ میگن آمریکاست/ایران رو غارت کردند،ما رو بیچاره کردند/سفره بی نان ما،چه می‌خواهید از جان ما/دولت انتصابی،دروغ میگه حسابی/حقوق نصفه و نیمه،سکوت کنی همینه/فقر و فساد همینجاست،آقازاده آمریکاست/قالیباف دروغگو،حاصل وعده-هات کو/تامین رو غارت کردند، ما رو بیچاره کردن معیشت،منزلت،درمان رایگان ،حق مسلم ماست/اتحاد،اعتراض،علیه فقر و فساد/معترض زندانی آزاد باید گردد/کارگر زندانی، آزاد باید گردد/معلم زندانی آزاد باید گردد/میجنگیم،میمیریم،حقمون رو میگیرم/زیر بار ستم نمی‌کنیم زندگی،جان فدا می‌کنیم در ره آزادگی، ننگ بر این بردگی، مرگ بر این بندگی
🔴 پیام زندانی سیاسی رضا رمضان زاده در اعتراض به حکم اعدام پخشان عزیزی

در حکومتی زندگی میکنیم که هر روز پشت دیوار های سیم خاردارش باید نام شریف ترین انسان ها را برای اعدام بشنویم، اینک در جبهه ای هستیم که مقاومتش و ایستادگی را زنان چه در زندان ها چه در خیابان ها نشان می‌دهند که اگر هر یک از ماها صدای یکدیگر نشنویم باید منتظر حکم خودمان باشیم
نمی‌شود در مقابل هر گونه حکم اعدامی خاموش ماند
حکم اعدام پخشان مصداق حکم های خودمان خواهد بود و از این رو برای لغو حکم اعدام پخشان عزیز صدایمان را بلند تر ازقبل خواهیم کرد.
رضا رمضان زاده
واحد ۴ زندان تهران بزرگ
۲۲ دی ماه ۱۴۰۳
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تجمع اعتراضی نیروهای عملیاتی پیمانکاری قرارداد مستمر(ارکان اول) مناطق نفت خیز جنوب

اتحادیه آزاد کارگران ایران:
بنا بر گزارش‌ها، امروز یکشنبه 23 دیماه 1403، نیروهای عملیاتی پیمانکاری قرارداد مستمر (ارکان اول) مناطق نفت خیز جنوب بار دیگر دست به تجمع زده و خواهان تحقق مطالبات خود که اصلی ترین آنها،  تبدیل وضعیت نیروها، طرح طبقه بندی مشاغل، دریافت پاداش و مزایا مانند سایر نیروها،حذف پیمانکار و حذف مالیات از نفت کارت وپاداش های انگیزشی میباشد، شدند.

خواست کارکنان قرارداد مستمر پیمانکاری به شرح ذیل است:
1. حذف پیمانکاران واسطه که به جلوگیری از اتلاف منابع و تضمین پرداخت عادلانه حقوق منجر میشود.
2. پرداخت های معوقه همانند دیگر کارکنان که شامل بک پی طبقه بندی مشاغل از اول سال 1403، وام 300 میلیونی بدون بهره،  پاداش عملکرد شهید رجایی، استفاده از امکانات رفاهی و ورزشی شرکت می باشد
3. تبدیل وضعیت شغلی: ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان و بهبود شرایط کار.
4. پرداخت حقوق و مزایای عادلانه در 30ام هرماه همزمان با دیگر کارکنان مطابق با زحمات و تخصص. اتحادیه آزاد کارگران ایران
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تصاویر صفحه اول روزنامه های امروز دوشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۳
🔴 آغاز بزرگ‌ترین تورم جهانی در تاریخ

اتحادیه آزاد کارگران ایران:
پیتر شف، اقتصاددان برجسته آمریکایی، با انتشار پستی در توییتر نسبت به وقوع بحران تورمی بی‌سابقه هشدار داد. وی اعلام کرده است طی هشت ماه گذشته، در حالی که فدرال رزرو آمریکا (Fed) و بانک مرکزی اروپا (ECB) نرخ‌های بهره را کاهش داده و اطمینان می‌دادند که تورم به سمت ۲ درصد در حال حرکت است، شاخص کالای CRB با رشد ۳۳ درصدی (و ۳۸ درصدی برحسب یورو) به بالاترین سطح خود در ۱۴ سال گذشته رسیده است.

او تأکید کرده است : «ما در آستانه بزرگ‌ترین تورم جهانی در تاریخ قرار داریم.» این اظهارات نگرانی‌های بسیاری را درباره آینده اقتصادی جهان برانگیخته است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 احتمال قطع کامل برق صنایع طی روزهای آینده/ تابستان سختی پیش روی صنایع فولادی است

اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش اقتصاد آن لاین همایش «بررسی چالش‌های ناترازی انرژی و روند قیمت‌گذاری برق در صنعت فولاد» برگزار شد.

♦️رضوی، رئیس خانه صمت مازندران در این همایش بیان کرد: استفاده از عبارت ناترازی انرژی، پوششی برای عدم کفایت است و به لغلغه زبان مسئولان تبدیل شده است. ناترازی انرژی انباشت سوءمدیریت سنوات گذشته است.

♦️خالقی، دبیرکل خانه صمت ایران بیان کرد: ناترازی انرژی به سرپوشی تبدیل شده، با کمبود جدی انرژی در کشور مواجه هستیم که همه را آزار می‌دهد.

♦️شکری، رئیس خانه صمت کرمانشاه گفت: ۱۰ ماه از سال گذشته است و در این مدت صنایع به ویژه فولادی‌ها بیش از سه ماه کار نکرده‌اند،  صنعت ما رو به ورشکستگی است و همه ما با سیلی صورت خودمان را سرخ نگه داشته‌ایم.

♦️علی‌محمد ابویی، رئیس هیات‌مدیره انجمن نوردکاران فولاد نیز در این همایش گفت: خبر خوبی برای فعالان صنعت فولاد ندارم، از وزارت صمت و وزارت کشور خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که دستور داده شده که برق صنایع به طور کامل قطع شود.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20