🔴 تصاویر صفحه اول روزنامه های امروزچهارشنبه 26 دی 1403
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴اتحادیه آزاد کارگران ایران: کلیپ جمعی از زنان داخل کشور در اعتراض به اعدامها
دی ماه ۱۴۰۳
#پخشان_عزیزی
#مجاهد_کورکور
#نه_به_اعدام
#اعدام_قتل_عمد_دولتی_است
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
دی ماه ۱۴۰۳
#پخشان_عزیزی
#مجاهد_کورکور
#نه_به_اعدام
#اعدام_قتل_عمد_دولتی_است
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 کاهش ۸ کیلویی سرانه مصرف گوشت ایرانیان در یک دهه؛ از ۱۲ به ۴ کیلو
قدرت خرید گوشت به نصف ۱۳۹۸ و یک-سوم دوران قاجار رسیده که با افزایش قیمت گوشت در سال آینده به شدت کاهش خواهد یافت.
هر آمریکایی به صورت میانگین سالانه ۳۸.۰۱ کیلوگرم و هر آرژانتینی (کشوری با تورم بالا) سالیانه ۴۶.۹۳ کیلوگرم گوشت گاو مصرف میکند.
در ایران به نظر میرسد این ارقام حالا رویا و دور از دسترس شده است چرا که ارقام رسمی بین ۴ تا ۶ کیلو مصرف سالانه گوشت برای هر ایرانی تخمین زده شده است.
بر اساس گزارش سازمان خوار و بار جهانی (FAO)، سرانه مصرف گوشت گوسفند و گوساله در سال ۲۰۲۰ برای هر ایرانی ۱۱.۵ کیلوگرم بوده است؛ اما در همان سال ۲۰۲۰ سرانه مصرف گوشت شهروندان در کشور قطر ۲۰.۸ و در ترکیه ۱۷.۳ بوده است.
البته فائو در پایان سال ۲۰۲۱ نیز گزارشی ارائه میکند که همچنان در آن نیز کشورهای عربی در وضعیت بسیار بهتری از بابت مصرف سالانه گوشت نسبت به ایران قرار دارند.
در میان کشورهای عربی میانگین سرانه مصرف گوشت قرمز فلسطینیان بیش از سایر کشورهای عربی است. سرانه مصرف فلسطینیان در سال طبق این گزارش ۹۷ کیلوگرم برای هر نفر است.
این گزارش نشان میدهد، پس از فلسطین، چند کشور حاشیه خلیج فارس یعنی کویت، امارات و عربستان به ترتیب در رتبههای بعدی قرار دارند.
همچنین این دادهها نشان میدهد، سرانه مصرف سالانه کویت بیش از ۶۷ کیلوگرم برای هر نفر، امارات بیش از ۶۲ کیلوگرم و عربستان حدود ۵۴ کیلوگرم است.....
https://telegra.ph/EA-01-13
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
قدرت خرید گوشت به نصف ۱۳۹۸ و یک-سوم دوران قاجار رسیده که با افزایش قیمت گوشت در سال آینده به شدت کاهش خواهد یافت.
هر آمریکایی به صورت میانگین سالانه ۳۸.۰۱ کیلوگرم و هر آرژانتینی (کشوری با تورم بالا) سالیانه ۴۶.۹۳ کیلوگرم گوشت گاو مصرف میکند.
در ایران به نظر میرسد این ارقام حالا رویا و دور از دسترس شده است چرا که ارقام رسمی بین ۴ تا ۶ کیلو مصرف سالانه گوشت برای هر ایرانی تخمین زده شده است.
بر اساس گزارش سازمان خوار و بار جهانی (FAO)، سرانه مصرف گوشت گوسفند و گوساله در سال ۲۰۲۰ برای هر ایرانی ۱۱.۵ کیلوگرم بوده است؛ اما در همان سال ۲۰۲۰ سرانه مصرف گوشت شهروندان در کشور قطر ۲۰.۸ و در ترکیه ۱۷.۳ بوده است.
البته فائو در پایان سال ۲۰۲۱ نیز گزارشی ارائه میکند که همچنان در آن نیز کشورهای عربی در وضعیت بسیار بهتری از بابت مصرف سالانه گوشت نسبت به ایران قرار دارند.
در میان کشورهای عربی میانگین سرانه مصرف گوشت قرمز فلسطینیان بیش از سایر کشورهای عربی است. سرانه مصرف فلسطینیان در سال طبق این گزارش ۹۷ کیلوگرم برای هر نفر است.
این گزارش نشان میدهد، پس از فلسطین، چند کشور حاشیه خلیج فارس یعنی کویت، امارات و عربستان به ترتیب در رتبههای بعدی قرار دارند.
همچنین این دادهها نشان میدهد، سرانه مصرف سالانه کویت بیش از ۶۷ کیلوگرم برای هر نفر، امارات بیش از ۶۲ کیلوگرم و عربستان حدود ۵۴ کیلوگرم است.....
https://telegra.ph/EA-01-13
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
Telegraph
E.A
کاهش ۸ کیلویی سرانه مصرف گوشت ایرانیان در یک دهه؛ از ۱۲ به ۴ کیلو قدرت خرید گوشت به نصف ۱۳۹۸ و یک-سوم دوران قاجار رسیده که با افزایش قیمت گوشت در سال آینده به شدت کاهش خواهد یافت. به گزارش اقتصاد ۲۴، این گزاره جنجالی را البته احسان سلطانی به عنوان اقتصاددان…
🔴کارگران «کیش چوب» سه ماه حقوق و عیدی طلبکارند
اتحادیه آزاد کارگران ایران: یک کارگر کارخانه «کیش چوب» در استان هرمزگان به "ایلنا"گفت: بابت ۳ ماه معوقات مزدی سال جاری طلبکاریم و با اتمام دی ماه؛ این معوقات به ۴ ماه افزایش پیدا میکند.
به گفته وی؛ هم اکنون در کارخانه کیش چوب نزدیک به ۱۲۰ کارگر به تولید صنعتی و انبوه سیستمهای آشپزخانه، درهای ساختمانی، مبلمان خانگی و …مشغول هستند. در این میان حقوق ماههای مهر، آبان وآذرماه به همراه عیدی سال گذشته (۱۴۰۲) کارگران تاخیر افتاده است.
در حال حاضر هرماه حقوق میگیریم اما حقوقی که دریافت میکنیم مربوط به سه تا چهار ماه قبل است. بنابرایم حجم معوقات مزدی ما کارگران تا ۴ ماه برآورد میشود.
وی با بیان اینکه در حالی به آغاز سال نو و پرداخت عیدی کارگران نزدیک میشویم که هنوز کارفرما عیدی سال ۱۴۰۱ کارگران را پرداخت نکرده است
پس از گذشت سالها از مشکلاتی که برای کیش چوب ایجاد شده، برای چندمین بار از مسئولان میخواهیم به مساله بلاتکلیفی کارگران این کارخانه و معوقات مزدی آنها ورود کنند.
🆔
https://t.me/ettehad
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: یک کارگر کارخانه «کیش چوب» در استان هرمزگان به "ایلنا"گفت: بابت ۳ ماه معوقات مزدی سال جاری طلبکاریم و با اتمام دی ماه؛ این معوقات به ۴ ماه افزایش پیدا میکند.
به گفته وی؛ هم اکنون در کارخانه کیش چوب نزدیک به ۱۲۰ کارگر به تولید صنعتی و انبوه سیستمهای آشپزخانه، درهای ساختمانی، مبلمان خانگی و …مشغول هستند. در این میان حقوق ماههای مهر، آبان وآذرماه به همراه عیدی سال گذشته (۱۴۰۲) کارگران تاخیر افتاده است.
در حال حاضر هرماه حقوق میگیریم اما حقوقی که دریافت میکنیم مربوط به سه تا چهار ماه قبل است. بنابرایم حجم معوقات مزدی ما کارگران تا ۴ ماه برآورد میشود.
وی با بیان اینکه در حالی به آغاز سال نو و پرداخت عیدی کارگران نزدیک میشویم که هنوز کارفرما عیدی سال ۱۴۰۱ کارگران را پرداخت نکرده است
پس از گذشت سالها از مشکلاتی که برای کیش چوب ایجاد شده، برای چندمین بار از مسئولان میخواهیم به مساله بلاتکلیفی کارگران این کارخانه و معوقات مزدی آنها ورود کنند.
🆔
https://t.me/ettehad
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 در ۹ ماهه ۱۴۰۳، سیگاریها ۲ برابر بورسیها مالیات دادند
♦️بر اساس محاسبات «خانه اقتصاد»، درآمد مالیاتی دولت از فروش و مصرف سیگار در ۹ ماهه امسال حدود ۹ هزار و ۶۲ میلیارد تومان بوده که حدود ۲ برابر مالیات ۴ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومانی نقلوانتقال سهام در بورس طی همین مدت است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
♦️بر اساس محاسبات «خانه اقتصاد»، درآمد مالیاتی دولت از فروش و مصرف سیگار در ۹ ماهه امسال حدود ۹ هزار و ۶۲ میلیارد تومان بوده که حدود ۲ برابر مالیات ۴ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومانی نقلوانتقال سهام در بورس طی همین مدت است.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 گوشه کوچکی از غارت و چپاول حکومتی در حوزه واردات
مصطفی مصطفوی، عضو فدراسیون طیور:
♦️بروید و ببینید با چه رقمهایی ذرت و کنجاله سویا وارد کشور کردهاند، کمتر از این عددها میشد این محصولات را وارد کشور کرد.
♦️چه کسانی ذرت و کنجاله سویا وارد کشور میکنند؟ ذرتِ ۲۵۰ دلاری را ۳۴۰ دلار و کنجاله سویایِ ۴۷۰ دلاری را ۷۷۰ دلار وارد کردند؛ صدای هیچ کس هم در نمیآید!
ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
مصطفی مصطفوی، عضو فدراسیون طیور:
♦️بروید و ببینید با چه رقمهایی ذرت و کنجاله سویا وارد کشور کردهاند، کمتر از این عددها میشد این محصولات را وارد کشور کرد.
♦️چه کسانی ذرت و کنجاله سویا وارد کشور میکنند؟ ذرتِ ۲۵۰ دلاری را ۳۴۰ دلار و کنجاله سویایِ ۴۷۰ دلاری را ۷۷۰ دلار وارد کردند؛ صدای هیچ کس هم در نمیآید!
ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 افزایش ۴۰ درصدی قیمت شویندهها در انتظار تصویب سازمان حمایت
علیرضا کیانی آذربایجان نایب رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی:
♦️بسته بندی تمام محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی در ظروف پت و انواع پلاستیک هاست بنابراین وقتی قیمت این محصولات متناسب با دلار افزایش مییابد تأثیر خود را بر محصولات صنایع شوینده نیز میگذارد.
♦️در خواست تولیدکنندگان افزایش میانگین ۴۰ درصدی قیمت است اما مشخص نیست که سازمان حمایت چه زمانی مجوز افزایش قیمت را صادر کند.| مهر
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
علیرضا کیانی آذربایجان نایب رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی:
♦️بسته بندی تمام محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی در ظروف پت و انواع پلاستیک هاست بنابراین وقتی قیمت این محصولات متناسب با دلار افزایش مییابد تأثیر خود را بر محصولات صنایع شوینده نیز میگذارد.
♦️در خواست تولیدکنندگان افزایش میانگین ۴۰ درصدی قیمت است اما مشخص نیست که سازمان حمایت چه زمانی مجوز افزایش قیمت را صادر کند.| مهر
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 دومینوی خروج سهامداران خارجی به دیجیکالا رسید
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش آرمان ملی آن لاین، پس از خروح سرمایهگذاران عربستانی و اماراتی، اینبار نوبت به خروج سهامدار اروپایی دیجیکالا رسیده است.
بنا بر این گزارش، شرکت سرمایهگذاری اروپایی IIIC که حدود ۳۳٪ سهام دیجیکالا را دارد در آینده نزدیک از ایران خواهد رفت.
ابراهیم علیزاده، تحلیلگر اقتصادی در همین رابطه به نقل از استارتاپ۳۶۰ نوشته است: "دومینوی خروج سرمایهگذارهای خارجی از ایران به دیجیکالا رسیده. شرکت سرمایهگذاری اروپایی IIIC که حدود ۳۳٪ سهام دیجیکالا را دارد در آینده نزدیک از ایران خواهد رفت. قبل از این، شرکت عربستانی صافولا از صنعت غذا و شرکت اماراتی ماجدالفطیم از هایپراستار رفته بودند."
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: به گزارش آرمان ملی آن لاین، پس از خروح سرمایهگذاران عربستانی و اماراتی، اینبار نوبت به خروج سهامدار اروپایی دیجیکالا رسیده است.
بنا بر این گزارش، شرکت سرمایهگذاری اروپایی IIIC که حدود ۳۳٪ سهام دیجیکالا را دارد در آینده نزدیک از ایران خواهد رفت.
ابراهیم علیزاده، تحلیلگر اقتصادی در همین رابطه به نقل از استارتاپ۳۶۰ نوشته است: "دومینوی خروج سرمایهگذارهای خارجی از ایران به دیجیکالا رسیده. شرکت سرمایهگذاری اروپایی IIIC که حدود ۳۳٪ سهام دیجیکالا را دارد در آینده نزدیک از ایران خواهد رفت. قبل از این، شرکت عربستانی صافولا از صنعت غذا و شرکت اماراتی ماجدالفطیم از هایپراستار رفته بودند."
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 ساختمانهای بالای ۴ طبقه ملزم به استفاده از پنلهای خورشیدی شدند
معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر):
♦️ساختمانهایی که بیش از ۴ طبقه دارند و یا مجموع مساحت طبقات آنها بیش از هزار مترمربع است، برای دریافت مجوز ساخت ملزم به استفاده از پنلهای خورشیدی هستند./ ایرنا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر):
♦️ساختمانهایی که بیش از ۴ طبقه دارند و یا مجموع مساحت طبقات آنها بیش از هزار مترمربع است، برای دریافت مجوز ساخت ملزم به استفاده از پنلهای خورشیدی هستند./ ایرنا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 میزان مالیات بر در آمد حقوق بگیران در بودجه سال ۱۴۰۴
۲۴ الی ۳۰ میلیون تومان ۱۰ درصد
۳۰ الی ۳۸ میلیون تومان ۱۵ درصد
۳۸ الی ۵۰ میلیون تومان ۲۰ درصد
۵۰ الی ۶۶ میلیون تومان ۲۵ درصد
۶۶ میلیون تومان به بالا ۳۰ درصد
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
۲۴ الی ۳۰ میلیون تومان ۱۰ درصد
۳۰ الی ۳۸ میلیون تومان ۱۵ درصد
۳۸ الی ۵۰ میلیون تومان ۲۰ درصد
۵۰ الی ۶۶ میلیون تومان ۲۵ درصد
۶۶ میلیون تومان به بالا ۳۰ درصد
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تجمع اعتراضی فعالان مدنی در سنندج علیه حکم اعدام پخشان عزیزی در مقابل استانداری کردستان
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۳ جمعی از فعالین مدنی سنندج با در دست داشتن پلاکاردهایی در اعتراض اعدام پخشان عزیزی دست به تجمع اعتراضی در مقابل استانداری کردستان زدند و خواهان لغو این حکم ضد انسانی شدند.
بنا بر این گزارش، این تجمع به مدت سه ساعت ادامه داشته و مامورین امنیتی گوشی برخی از شرکت کنندگان در تجمع را گرفته اند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۳ جمعی از فعالین مدنی سنندج با در دست داشتن پلاکاردهایی در اعتراض اعدام پخشان عزیزی دست به تجمع اعتراضی در مقابل استانداری کردستان زدند و خواهان لغو این حکم ضد انسانی شدند.
بنا بر این گزارش، این تجمع به مدت سه ساعت ادامه داشته و مامورین امنیتی گوشی برخی از شرکت کنندگان در تجمع را گرفته اند. ا.آ.کا
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20