🔴 تجمع بازنشستگان فولاد خوزستان در مقابل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، صبح امروز ۷ بهمن ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان فولاد خوزستان همزمان با دیگر بازنشستگان فولاد و معادن در دیگر شهرهای کشور دست به تجمع اعتراضی در مقابل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در اهواز زدند و با سر دادن شعارهایی خواهان رسیدگی به خواستهای خود شدند.
بنا بر این گزارش، این تجمع امروز در حالی برگزار شد که جمعی از بازنشستگان جهت پیگیری مطالبات خود به تهران رفته بودند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، صبح امروز ۷ بهمن ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان فولاد خوزستان همزمان با دیگر بازنشستگان فولاد و معادن در دیگر شهرهای کشور دست به تجمع اعتراضی در مقابل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در اهواز زدند و با سر دادن شعارهایی خواهان رسیدگی به خواستهای خود شدند.
بنا بر این گزارش، این تجمع امروز در حالی برگزار شد که جمعی از بازنشستگان جهت پیگیری مطالبات خود به تهران رفته بودند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴 تهاجم نیروهای انتظامی به کشاورزان خورسگان اصفهان و شکل گیری تجمع اعتراضی در این شهر
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر خبرهای منتشره، امروز یکشنبه ۷ بهمن ماه کشاورزانی که از ماهها پیش به وضعیت حق ابه خود در خوراسگان اصفهان اعتراض داشتند مورد تهاجم نیروهای انتظامی قرار گرفتند.
بنا بر این گزارشها، در پی شکایت مسئولان محلی از این کشاورزان و در حالیکه یکی از مقامات اطمینان داده بود که این شکایت پیگیری نخواهد شد با این حال امروز آنان در زمین محل کشت چغندر قند خود مورد تهاجم نیروهای انتظامی قرار گرفتند و دو نفر از آنان بازداشت و در حالی که دو نفر دیگر از کشاورزان با خودرو خود در حال ترک بودند مسیرشان توسط نیروی انتظامی مسدود و خودروی آنان واژگون و یکی از کشاورزان از ناحیه کمر و دیگری از ناحیه دست دچار شکستگی شدند که در پی آن و تجمع اعتراضی مردم، بار دیگر مامورین انتظامی متوسل به خشونت شده و با ضرب و شتم تجمع کنندگان، تعدادی از آنان را بازداشت کردند.
بنا بر آخرین گزارشها، در حال حاضر کشاورزان منطقه با تجمع در فلکه خورسگان با روشن کردن آتش دست به تجمع زده اند و فضای ملتهبی در محل شکل گرفته است. ا.آ.کا
اتحادیه آزاد کارگران ایران: بنا بر خبرهای منتشره، امروز یکشنبه ۷ بهمن ماه کشاورزانی که از ماهها پیش به وضعیت حق ابه خود در خوراسگان اصفهان اعتراض داشتند مورد تهاجم نیروهای انتظامی قرار گرفتند.
بنا بر این گزارشها، در پی شکایت مسئولان محلی از این کشاورزان و در حالیکه یکی از مقامات اطمینان داده بود که این شکایت پیگیری نخواهد شد با این حال امروز آنان در زمین محل کشت چغندر قند خود مورد تهاجم نیروهای انتظامی قرار گرفتند و دو نفر از آنان بازداشت و در حالی که دو نفر دیگر از کشاورزان با خودرو خود در حال ترک بودند مسیرشان توسط نیروی انتظامی مسدود و خودروی آنان واژگون و یکی از کشاورزان از ناحیه کمر و دیگری از ناحیه دست دچار شکستگی شدند که در پی آن و تجمع اعتراضی مردم، بار دیگر مامورین انتظامی متوسل به خشونت شده و با ضرب و شتم تجمع کنندگان، تعدادی از آنان را بازداشت کردند.
بنا بر آخرین گزارشها، در حال حاضر کشاورزان منطقه با تجمع در فلکه خورسگان با روشن کردن آتش دست به تجمع زده اند و فضای ملتهبی در محل شکل گرفته است. ا.آ.کا
🔴 پایان تبعید لقمان افضلی فعال صنفی معلمان سنندج
خوشبختانە روز یکشنبە ١٤٠٣/١١/٧ دوران تبعید کاک #لقمان_افضلی بە اردبیل پایان یافت و ایشان بە آغوش خانوادە، دوستان و همکاران خود در سنندج بازگشت. جناب افضلی بە ناحق و صرفا بە خاطر فعالیت صنفی بە مدت دو سال از ناحیە٢ سنندج بە اردبیل تبعید شدە بود و امروز این تبعید پس از تحمل رنجها و خطرات بیشمار پایان یافت.
انجمن صنفی معلمان #سنندج بازگشت عزتمندانە جناب افضلی را بە ایشان، خانوادە صبورشان، جامعە معلمان کوردستان و فعالان صنفی سراسر کشور تبریک عرض می کند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
خوشبختانە روز یکشنبە ١٤٠٣/١١/٧ دوران تبعید کاک #لقمان_افضلی بە اردبیل پایان یافت و ایشان بە آغوش خانوادە، دوستان و همکاران خود در سنندج بازگشت. جناب افضلی بە ناحق و صرفا بە خاطر فعالیت صنفی بە مدت دو سال از ناحیە٢ سنندج بە اردبیل تبعید شدە بود و امروز این تبعید پس از تحمل رنجها و خطرات بیشمار پایان یافت.
انجمن صنفی معلمان #سنندج بازگشت عزتمندانە جناب افضلی را بە ایشان، خانوادە صبورشان، جامعە معلمان کوردستان و فعالان صنفی سراسر کشور تبریک عرض می کند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴کارگران قند کرج ۶ ماه مطالبات معوقه دارند
جمعی از کارگران کارخانه قند کرج گفتند: شش ماه حقوق معوقه طلبکاریم، در عین حال تولیدات این کارخانه تابستان سال گذشته متوقف شده است. مسئولان مرتبا قول پیگیری میدهند اما در عمل هنوز خبری از پرداخت مطالبات کارگران نیست.
طبق اظهارات قند کرج، تأخیر شش ماهه در پرداخت حقوق قانونی آنها باعث شده که شمار زیادی از همکاران در شرایط سخت معیشتی قرار بگیرند، بهطوریکه تعدادی خود خواسته محل کار خود را ترک کرده و مابقی نگرانند با تداوم مشکلات در ماههای آینده بر میزان معوقاتشان افزوده شود.
کارگران این کارخانه در ارتباط با مشکلات بیمهای خود نیز گفتند: جدا از حقوق، اعتبار خدمات درمان تامین اجتماعی کارگران قند کرج به علت عدم پرداخت چندین ماه حق بیمه از سوی کارفرما تمدید نمیشود و هم اکنون همکارانی که خود و خانوادههایشان نیازمند دریافت خدمات در مانی مراکز ملکی تامین اجتماعیاند، با مشکل روبرو شدهاند.
کارگران با اشاره به اینکه بیشتر همارانشان بالای ۲۰سال سابقه کار دارند، افزودند: در حال حاضر اصلیترین مطالبه ما برقراری بیمه تامین اجتماعی و شروع بکار دوباره کارخانه است.
کارگران با بیان اینکه در حال حاضرحدود ۱۵۰ کارگر در این واحد مشغول کارند، درباره وضعیت تولید کارخانه گفت: کارخانه قند کرج ظرفیت تبدیل ۱۲۰۰ هزار تن شکر خام را دارد و در حال حاضر مسئولان کارخانه به دنبال تامین و ترخیص مواد اولیه تولید (شکرخام) از گمرک هستند.
هم اکنون با گذشت یک سال ونیم از توقف فعالیت این کارخانه، شاهد تغییری در وضعیت آن نیستیم. بنابراین از نهادهای دولتی و قضایی درخواست داریم همچنان پیگیر رفع مشکلات این کارخانه قدیمی تا وصول نتیجه باشند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
جمعی از کارگران کارخانه قند کرج گفتند: شش ماه حقوق معوقه طلبکاریم، در عین حال تولیدات این کارخانه تابستان سال گذشته متوقف شده است. مسئولان مرتبا قول پیگیری میدهند اما در عمل هنوز خبری از پرداخت مطالبات کارگران نیست.
طبق اظهارات قند کرج، تأخیر شش ماهه در پرداخت حقوق قانونی آنها باعث شده که شمار زیادی از همکاران در شرایط سخت معیشتی قرار بگیرند، بهطوریکه تعدادی خود خواسته محل کار خود را ترک کرده و مابقی نگرانند با تداوم مشکلات در ماههای آینده بر میزان معوقاتشان افزوده شود.
کارگران این کارخانه در ارتباط با مشکلات بیمهای خود نیز گفتند: جدا از حقوق، اعتبار خدمات درمان تامین اجتماعی کارگران قند کرج به علت عدم پرداخت چندین ماه حق بیمه از سوی کارفرما تمدید نمیشود و هم اکنون همکارانی که خود و خانوادههایشان نیازمند دریافت خدمات در مانی مراکز ملکی تامین اجتماعیاند، با مشکل روبرو شدهاند.
کارگران با اشاره به اینکه بیشتر همارانشان بالای ۲۰سال سابقه کار دارند، افزودند: در حال حاضر اصلیترین مطالبه ما برقراری بیمه تامین اجتماعی و شروع بکار دوباره کارخانه است.
کارگران با بیان اینکه در حال حاضرحدود ۱۵۰ کارگر در این واحد مشغول کارند، درباره وضعیت تولید کارخانه گفت: کارخانه قند کرج ظرفیت تبدیل ۱۲۰۰ هزار تن شکر خام را دارد و در حال حاضر مسئولان کارخانه به دنبال تامین و ترخیص مواد اولیه تولید (شکرخام) از گمرک هستند.
هم اکنون با گذشت یک سال ونیم از توقف فعالیت این کارخانه، شاهد تغییری در وضعیت آن نیستیم. بنابراین از نهادهای دولتی و قضایی درخواست داریم همچنان پیگیر رفع مشکلات این کارخانه قدیمی تا وصول نتیجه باشند.
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
🔴قیمت برنج ایرانی در بازار به بیش از ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.
در حالی که کشاورزان برنج خود را در زمان برداشت با قیمت ۸۵ هزار تومان فروختهاند، اکنون قیمتها به طرز بیسابقهای افزایش یافته است. به عنوان مثال، برنج گیلان ۲۰۹ هزار تومان و برنج طارم مازندران ۱۷۴ هزار تومان به فروش میرسد..
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20
در حالی که کشاورزان برنج خود را در زمان برداشت با قیمت ۸۵ هزار تومان فروختهاند، اکنون قیمتها به طرز بیسابقهای افزایش یافته است. به عنوان مثال، برنج گیلان ۲۰۹ هزار تومان و برنج طارم مازندران ۱۷۴ هزار تومان به فروش میرسد..
🆔
https://t.me/ettehad
✉️ 🔚 tamas
https://t.me/Ettehadyeh20