This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑سامان گوران، مجری صدا و سیما: اسرائیل شکست خورده و ما اجازه نمیدیم آب خوش از گلوی مردم اسرائیل پایین بره چون شایسته این مدل زندگی هستن!
فردا روز که زدن کتلتت کردن روی سنگ قبرت مینویسم "خدا بیامرز زیاد گنده میگوزید
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
فردا روز که زدن کتلتت کردن روی سنگ قبرت مینویسم "خدا بیامرز زیاد گنده میگوزید
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
🖕86💩10🍾1
⭕️ نان سنگک در تهران به قیمت ۵۰ هزار تومان رسید
نرخ جدید نان نانواییهای تهران با رشد چشمگیر ۵۲ درصدی ، نانی با کیفیت پایین هر قرص نان باید کوچک کوچکتر با قیمت بیشتر تحویل بگیرند
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
نرخ جدید نان نانواییهای تهران با رشد چشمگیر ۵۲ درصدی ، نانی با کیفیت پایین هر قرص نان باید کوچک کوچکتر با قیمت بیشتر تحویل بگیرند
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
🤬34💩2❤1🔥1🤩1🖕1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🥰43👏8👍3🙏1
🔴یک شهروند معترض در اقدامی نمادین، یخچال خالی خود را وسط خیابان قرار داد و بر آن نوشت:
«اگه جنگ رو بردید، پس چرا ما گرسنهایم؟»
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
«اگه جنگ رو بردید، پس چرا ما گرسنهایم؟»
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
😢37👌15😭3❤🔥1❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴ترامپ:
من مردم اوکراین را دوست دارم ،من مردم روسیه را دوست دارم. من همه را دوست دارم من می خواهم جنگ را متوقف کنم.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
من مردم اوکراین را دوست دارم ،من مردم روسیه را دوست دارم. من همه را دوست دارم من می خواهم جنگ را متوقف کنم.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍48❤8🙏4🤬1💩1
🛑حرکت بسیار زیبایی که جدیدا تو کافی شاپای شیراز داره انجام میشه: قهوه برای پاکبان های عزیز رایگانه.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
❤121👍20🥰7🙏1
🛑بر خاک نهاوند هنوز میگریند
دختران ایرانی در بند اسیر
صد لاله که بر سینهی ایران بشکفت
از خون سَر رستم و از ترکش تیر
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
دختران ایرانی در بند اسیر
صد لاله که بر سینهی ایران بشکفت
از خون سَر رستم و از ترکش تیر
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍35💔15
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑#حافظه_تاریخی
آن صحنه تظاهرات ۵۷ در ساختمان نیمه تمام را بیاد دارید؟!
شاید با صراحت و صداقت کامل میتوان گفت که این صدای ما نسل جوان و نسل سوخته است که این جهنم را پدران و مادران ما برای ما به ارمغان آورده اند
و حال همین پدران و مادران خفه خون گرفته اند برای رهایی از این سیاه چالی که خود برای ما تدارک دیده اند یا درکنار ما قرار نمیگیرند و حرکتی نمیکنند و یا کاسه گدایی گرفته در دست در گردهمایی بازنشستگان شرکت میکنند تا با یک مرغ و گونی برنج به لانه های خود برگردند و اون شکم کارد خورده خود را چند روز بیشتر سیر کنند
این قشر از بازنشستگان را میتوان حیف اکسیژن نامید، چون بود و نبودشان در جامعه هیچ فرقی نمیکند، اینها حتی نسبت به کثافتی که خود به زندگی ما زده اند نه احساس مسئولیت میکنند و نه حرکتی در مسیر اصلاح اشتباهات برمیدارند
جامعه بازنشستگان آری شماها حیف اکسیژن هستید
#این_رنسانس_ایرانی_ماست
#ایرانی_دیگر_مسلمان_نیست
#ریدیم_بر_محمد_و_آل_محمد
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
آن صحنه تظاهرات ۵۷ در ساختمان نیمه تمام را بیاد دارید؟!
شاید با صراحت و صداقت کامل میتوان گفت که این صدای ما نسل جوان و نسل سوخته است که این جهنم را پدران و مادران ما برای ما به ارمغان آورده اند
و حال همین پدران و مادران خفه خون گرفته اند برای رهایی از این سیاه چالی که خود برای ما تدارک دیده اند یا درکنار ما قرار نمیگیرند و حرکتی نمیکنند و یا کاسه گدایی گرفته در دست در گردهمایی بازنشستگان شرکت میکنند تا با یک مرغ و گونی برنج به لانه های خود برگردند و اون شکم کارد خورده خود را چند روز بیشتر سیر کنند
این قشر از بازنشستگان را میتوان حیف اکسیژن نامید، چون بود و نبودشان در جامعه هیچ فرقی نمیکند، اینها حتی نسبت به کثافتی که خود به زندگی ما زده اند نه احساس مسئولیت میکنند و نه حرکتی در مسیر اصلاح اشتباهات برمیدارند
جامعه بازنشستگان آری شماها حیف اکسیژن هستید
#این_رنسانس_ایرانی_ماست
#ایرانی_دیگر_مسلمان_نیست
#ریدیم_بر_محمد_و_آل_محمد
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍45👏4❤3💩3👎1