This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑«مرگ بر دیکتاتور!»
«مرگ بر جمهوری اعدامی!»
رشت: در پی گردهمایی امروز مردم در "سبزه میدان"، در اعتراض به نبود آب و برق و شرایط ناگوار زندگی، فیلم هایی از شعارهای ضد حکومتی از سوی مردم در گردش اند.
#KingRezaPahlavi
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
«مرگ بر جمهوری اعدامی!»
رشت: در پی گردهمایی امروز مردم در "سبزه میدان"، در اعتراض به نبود آب و برق و شرایط ناگوار زندگی، فیلم هایی از شعارهای ضد حکومتی از سوی مردم در گردش اند.
#KingRezaPahlavi
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👏37👎1
🛑جمهوری اسلامی دشمن مردم ایران است.
🔗 اسرائیل به فارسی (@IsraelPersian)
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
🔗 اسرائیل به فارسی (@IsraelPersian)
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍25
🛑چهار خیانتکاری که ارتجاع سرخ و سیاه همیشه اون ها رو سفیدشویی کردن ولی در نهایت خورشید پشت ابر نموند و منفور یک ملت شدن .
#همكارى_ملى
#KingRezaPahlavi
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
#همكارى_ملى
#KingRezaPahlavi
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍30💩10❤1
✅️به امید ترخیص شدن هر چه زودتر تیر برق رزرو شده برای سید شیاد اصلاحات محمد خاتمی
شرم بر مصدّقتون
#جاویدشاه
#همکاری_ملی
#KingRezaPahlavi
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
شرم بر مصدّقتون
#جاویدشاه
#همکاری_ملی
#KingRezaPahlavi
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍30💩17❤1
👈هم اکنون حملات سنگین اسرائیل به مواضع حزب الله در جنوب لبنان!
حزب الله بعد از آتش بس تاکنون صدها بار توسط اسرائیل مورد حمله قرار گرفته و تاکنون واکنشی نداشته و منفعل عمل کرده
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
حزب الله بعد از آتش بس تاکنون صدها بار توسط اسرائیل مورد حمله قرار گرفته و تاکنون واکنشی نداشته و منفعل عمل کرده
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍33👏3❤1🤩1
🛑همونجایی که حسین جاخالی زد و علیاصغر رو گرفت جلوی تیر حرمله، همونجا یه مدال المپیک حقش بود! سرعت عمل ۱۰از ۱۰
👍18😁2🤣1
🛑انقدر نگیم خامنهای یزید زمانه! ایشون حسین زمانه ماست، منتها بر مسند قدرت.
👍24👏1😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔞 حاوی الفاظ رکیک
افغانی که ناموسشو به نون خشک میفروشه و حتی یک روز برای شرف و ناموس و عزتش نجنگیده حالا دهان هرزه و کثیفش به فحاشی به بانوان ایرانی باز شده و چشم طمع به خاک ایران دوخته تمام این گستاخیها و هرزه زبانیها نتیجه شل گرفتن و دلسوزی بیجای ایرانیان نسبت به این جماعت وحشی و نمک به حرامه
#اخراج_افغانی_مطالبه_ملی
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
افغانی که ناموسشو به نون خشک میفروشه و حتی یک روز برای شرف و ناموس و عزتش نجنگیده حالا دهان هرزه و کثیفش به فحاشی به بانوان ایرانی باز شده و چشم طمع به خاک ایران دوخته تمام این گستاخیها و هرزه زبانیها نتیجه شل گرفتن و دلسوزی بیجای ایرانیان نسبت به این جماعت وحشی و نمک به حرامه
#اخراج_افغانی_مطالبه_ملی
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
🤬43💩4🖕3
کانال : قیام ملی
🛑چون من این سم رو دیدم شما هم باید ببینید..... #کانال_قیام_ملی https://t.me/ghyam_meli
کسکش سالای قبل واسه سینه دخترای شهر میزدی مگه؟
😁18👍1💩1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅️پوزکی پلشت رفته قزاقستان برای عشق حال و تفریح
#KingRezaPahlavi
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
#KingRezaPahlavi
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
💩27👍5❤1
«قدر شاهزاده رضاپهلوی را بدانید. در این گذار سخت ما از جمهوریاسلامی، ما به او و سرمایه تاریخی که او نمایندگی میکند بسیار نیازمندیم. نسل قبل قدر محمدرضاشاه را ندانست.
تجربه انقلاب قاعدتا باید به ما بیاموزد که در برخورد با سرمایههای تاریخیمان باید محافظهکارانهتر رفتار کنیم.»
✍🏼 bamdad etemad
#KingRezaPahlavi
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
تجربه انقلاب قاعدتا باید به ما بیاموزد که در برخورد با سرمایههای تاریخیمان باید محافظهکارانهتر رفتار کنیم.»
✍🏼 bamdad etemad
#KingRezaPahlavi
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
❤59
🛑من کارگر در کنار شاهم ایستاده ام مبارزه میکنم تا جان در بدن دارم.....!!!!
#KingRezaPahlavi
#جاویدشاه
#همكارى_ملى
#ما_شاه_میخوایم
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
#KingRezaPahlavi
#جاویدشاه
#همكارى_ملى
#ما_شاه_میخوایم
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
❤🔥44❤18🥰2
🛑من یک “زر نزن قرمساق” به همه عرزشیها بدهکارم؛ هرجا دیدید از طرف من پرداخت کنید.
👍52❤2
🚬عکس نایاب از جوانی آغا سیدل، در بازار سرشور مشهد.
تصویر در پاچراغخانه معروف غلام دُنگی و توسط همکلاسی ایشان یا خود غلام گرفته شده است.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
تصویر در پاچراغخانه معروف غلام دُنگی و توسط همکلاسی ایشان یا خود غلام گرفته شده است.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
💩40😁3❤1
🛑تو میاندوآب بعد ۲۵ سال یه پناهگاه قدیمی رو دوباره باز کردن که اگه یه وقت جنگی پیش اومد مردم بتونن برن اونجا قایم شن. ظاهراً دولت افتاده دنبال اینه پناهگاهای قدیمی شهرارو دوباره راه بندازه که تو شرایط خطر مردم زود برن یه جای امن.
👍19💩2❤1
🔴 خطر بیابانی شدن دریای خزر
یک اقلیمشناس:
✍️پسروی آب دریا تا ۳۰۰ متر رسیده و اگر به ۵۰۰ یا ۶۰۰ متر برسد، با یک منطقه بیابانی مملو از ماسه و نمک مواجه میشویم
✍️در حالیکه بارشها در شمال دریا افزایش یافته، اما ورودی آب به خزر کاهشی است.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
یک اقلیمشناس:
✍️پسروی آب دریا تا ۳۰۰ متر رسیده و اگر به ۵۰۰ یا ۶۰۰ متر برسد، با یک منطقه بیابانی مملو از ماسه و نمک مواجه میشویم
✍️در حالیکه بارشها در شمال دریا افزایش یافته، اما ورودی آب به خزر کاهشی است.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
😢22🤬7❤1🤩1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑زیباکلام: چرا ترکیه تحریم نیست؟ چرا پاکستان تحریم نیست؟
چون ۴۶ ساله داریم میگیم مرگ بر آمریکا!
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
چون ۴۶ ساله داریم میگیم مرگ بر آمریکا!
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
💩29❤3👍1🖕1