🛑با وجود اینکه منابع روسی گفته بودند ممکن است چین یکی از تضمین کننده آتش بس در اوکراین باشد وزارت امور خارجه چین گفته است این موضوع به انها ربطی ندارد.
🛑خراسان ۲میلیون افغانی داره
تهران ۳/۵ میلیون افغانی داره
کرمان ۶۰۰هزار راس افغانی داره
شیراز ۵۰۰ هزار راس افغانی داره
اصفهان ۶۰۰ هزارافغانی داره
البرز ۸۰۰ هزار راس افغان داره
در نظر داشته باشیداینها فقط ارقام رسمی مسئولین امت گرای حکومتی است
تهران ۳/۵ میلیون افغانی داره
کرمان ۶۰۰هزار راس افغانی داره
شیراز ۵۰۰ هزار راس افغانی داره
اصفهان ۶۰۰ هزارافغانی داره
البرز ۸۰۰ هزار راس افغان داره
در نظر داشته باشیداینها فقط ارقام رسمی مسئولین امت گرای حکومتی است
🛑وزیر امور خارجه آلمان در مورد مذاکرات ایران: ما به صراحت گفتهایم که اجازه نمیدهیم مکانیسم ماشه تحریمها منقضی شود مگر اینکه یک توافق قابل راستیآزمایی و پایدار حاصل شود.
🛑اکسیوس: طرح آمریکا شامل ایجاد «منطقه اقتصادی ترامپ» در جنوب لبنان است... و عربستان سعودی و قطر توافق کردهاند که پس از خروج اسرائیل در بازسازی این منطقه سرمایهگذاری کنند.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
🔴 #خبر_فوری
لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال:
در تماس امروز ایران و اروپا هیچ پیشرفتی حاصل نشد. اندکی گشایش نسبت به ایده تمدید اسنپبک از سوی ایران دیده شد، اما هیچ پیشرفتی در اقداماتی که تهران ممکن است به آنها تن دهد به دست نیامد.
من احتمال فعال شدن اسنپبک را بسیار بالا میدانم.
لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال:
در تماس امروز ایران و اروپا هیچ پیشرفتی حاصل نشد. اندکی گشایش نسبت به ایده تمدید اسنپبک از سوی ایران دیده شد، اما هیچ پیشرفتی در اقداماتی که تهران ممکن است به آنها تن دهد به دست نیامد.
من احتمال فعال شدن اسنپبک را بسیار بالا میدانم.
🔴 4 روز پیش یه کاربر توییتر گفت که ویروس گرفته و حالش اصلا خوب نیست، امروز خبر اومد که فوت شده!
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
کانال : قیام ملی
Video
🔴هویت پنج تن از نیروهای کشته شده رژیم که دو خودروی آنها در منطقه دامن در شهرستان ایرانشهر هدف حمله گروه جیش العدل قرار گرفت در رسانه های حکومتی منتشر شد::
۱_سروان غلامرضا وحدتی نیا اهل زابل (فرمانده پاسگاه)
۲_ستواندوم هادی رویایی اهل کرمان
۳_گروهبانیکم محمد نوروزی اهل تربت
۴_گروهبانیکم حسن تولی اهل گلستان
۵_گروهبان محمدرضا رحیمی اهل زابل
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
۱_سروان غلامرضا وحدتی نیا اهل زابل (فرمانده پاسگاه)
۲_ستواندوم هادی رویایی اهل کرمان
۳_گروهبانیکم محمد نوروزی اهل تربت
۴_گروهبانیکم حسن تولی اهل گلستان
۵_گروهبان محمدرضا رحیمی اهل زابل
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
Telegram
کانال : قیام ملی
پادشاهی مشروطه پارلمانی
سکولاریسم
دموکراسی
ملی گرایی
سکولاریسم
دموکراسی
ملی گرایی
🛑سفیر آلمان : مدت مأموریتم تو تهران به دلایل شخصی کوتاه بود و میرم، اما سفارت آلمان همچنان بازه.
🛑امروز فهمیدم هندی ها خیلی از مسلمون ها بدشون میاد.باید به سمت شون دست دوستی دراز کنیم.
🛑لاریجانی: بعضیها در داخل گفتند خوب است که مثلاً این شش ماه تمدید مهلت اسنپبک را بپذیریم؛ ما این را قبول نداریم
🛑لاریجانی: فرض خروج از NPT همیشه وجود دارد
البته من نمیگویم الان کسی این را انجام میدهد، چون خود این هم باید با تدبیر انجام بشود و ببینیم خاصیتی دارد یا نه
البته من نمیگویم الان کسی این را انجام میدهد، چون خود این هم باید با تدبیر انجام بشود و ببینیم خاصیتی دارد یا نه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 وضعیت خیابانهای سراسر کشور بعد از گذشت تنها یک سال از دولت پزشکیان
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑سفارت آلمان در ایران ویدیویی از مارکوس پوتسل، سفیر این کشور در تهران را امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۴ (۲۲ اوت) در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن آقای پوتسل به زبان فارسی ضمن خداحافظی به علت پایان ماموریتش در ایران، توضیحاتی در رابطه با دلایل کاهش فعالیتهای سفارت کشورش میدهد.
سفیر آلمان یکی از دلایل این کاهش را «جنگ» ۱۲ روزه اسرائیل و ایران اعلام میکند و میگوید «تعداد کارمندان کنسولگری آلمان [در ایران] کم شده و ما این توانایی را نداریم که همین تعداد ویزا را [هم] صادر کنیم. یعنی تعداد ویزایی که صادر میکنیم کاهش خواهد یافت. خیلی کمتر خواهد شد.»
سفارت آلمان در تهران خرداد ماه امسال، سه روز بعد از حمله اسرائیل به ایران اعلام کرد که تا «اطلاع ثانوی» برای مراجعین تعطیل خواهد شد.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
سفیر آلمان یکی از دلایل این کاهش را «جنگ» ۱۲ روزه اسرائیل و ایران اعلام میکند و میگوید «تعداد کارمندان کنسولگری آلمان [در ایران] کم شده و ما این توانایی را نداریم که همین تعداد ویزا را [هم] صادر کنیم. یعنی تعداد ویزایی که صادر میکنیم کاهش خواهد یافت. خیلی کمتر خواهد شد.»
سفارت آلمان در تهران خرداد ماه امسال، سه روز بعد از حمله اسرائیل به ایران اعلام کرد که تا «اطلاع ثانوی» برای مراجعین تعطیل خواهد شد.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli