This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅️رانندگان ایرانی گرفتار در افغانستان؛ هیچ کس پاسخگو نیست!
۳ شهریور ۱۴۰۴ – نزدیک دو ماه است تعدادی از رانندگان ایرانی در افغانستان گیر کردهاند و هیچ ارگان یا نهادی در ایران به این وضعیت رسیدگی نمیکند.
رانندگان میگویند: «نه شرکتها حاضرند برای ما بار حمل کنند و نه مقامات ایرانی کاری انجام میدهند.»
این بیتوجهی، زندگی و معیشت خانوادههای رانندگان را تهدید میکند و نشاندهنده عدم پاسخگویی و بیکفایتی مسئولان ایرانی است.
صدای رانندگان باید شنیده شود؛ توقف یا کوتاهی مسئولان، حقوق انسانی و حرفهای این افراد را پایمال کرده است
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
۳ شهریور ۱۴۰۴ – نزدیک دو ماه است تعدادی از رانندگان ایرانی در افغانستان گیر کردهاند و هیچ ارگان یا نهادی در ایران به این وضعیت رسیدگی نمیکند.
رانندگان میگویند: «نه شرکتها حاضرند برای ما بار حمل کنند و نه مقامات ایرانی کاری انجام میدهند.»
این بیتوجهی، زندگی و معیشت خانوادههای رانندگان را تهدید میکند و نشاندهنده عدم پاسخگویی و بیکفایتی مسئولان ایرانی است.
صدای رانندگان باید شنیده شود؛ توقف یا کوتاهی مسئولان، حقوق انسانی و حرفهای این افراد را پایمال کرده است
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
💔12❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 اینم وضعیت کاسبی ما تو کرج
۴ ساعته برق رفته مغازه دارا با کرایه هزینه های بالا
دیگه کلافه شدن از این وضعیت
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
۴ ساعته برق رفته مغازه دارا با کرایه هزینه های بالا
دیگه کلافه شدن از این وضعیت
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍11🔥2❤1👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 نان؛ قوت جان مردم یا قربانی بیتدبیری؟
مردی که سالها با عرق جبین و دستان پینهبسته نان مردم را فراهم میکرد، امروز خودش گرفتار خمیری بیکیفیت و بیجان است. نانی که نه رنگ دارد، نه طعم و نه بوی صفا و برکت گذشته.
نان، تنها یک خوراک ساده نیست؛ ستون اصلی سفرهی ایرانی و گرهخورده با سلامت جامعه است. وقتی آرد بیکیفیت به دست نانوا برسد، هنر و تلاش او بر باد میرود و حق مردم برای دریافت نان سالم پایمال میشود.
آقایان مسئول در وزارت صمت و دولت! نان، قوت جان مردم است، نه کالایی برای بیتدبیری شما. امروز سفرههای مردم با نانی پر از خمیر بیکیفیت و بیبو و بیطعم پر میشود؛ نتیجهی مستقیم بیتوجهی و سوءمدیریت شماست.
نانوا که سالها با عرق جبین مردم را سیر کرده، حالا خودش قربانی آرد نامرغوب و تصمیمات غلط شده است. ابتداییترین حق جامعه یعنی نان سالم اینگونه لگدمال میشود
نان بازیچه نیست؛ اگر عرضهی مدیریت ندارید، سفرهی مردم را گروگان ناکارآمدی خود نکنید.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
مردی که سالها با عرق جبین و دستان پینهبسته نان مردم را فراهم میکرد، امروز خودش گرفتار خمیری بیکیفیت و بیجان است. نانی که نه رنگ دارد، نه طعم و نه بوی صفا و برکت گذشته.
نان، تنها یک خوراک ساده نیست؛ ستون اصلی سفرهی ایرانی و گرهخورده با سلامت جامعه است. وقتی آرد بیکیفیت به دست نانوا برسد، هنر و تلاش او بر باد میرود و حق مردم برای دریافت نان سالم پایمال میشود.
آقایان مسئول در وزارت صمت و دولت! نان، قوت جان مردم است، نه کالایی برای بیتدبیری شما. امروز سفرههای مردم با نانی پر از خمیر بیکیفیت و بیبو و بیطعم پر میشود؛ نتیجهی مستقیم بیتوجهی و سوءمدیریت شماست.
نانوا که سالها با عرق جبین مردم را سیر کرده، حالا خودش قربانی آرد نامرغوب و تصمیمات غلط شده است. ابتداییترین حق جامعه یعنی نان سالم اینگونه لگدمال میشود
نان بازیچه نیست؛ اگر عرضهی مدیریت ندارید، سفرهی مردم را گروگان ناکارآمدی خود نکنید.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑#شعارنویسی در تهران که حکومت جمهوری اسلامی را «۴۷ سال سیاه» توصیف کردهاند.
#مرگ_بر_جمهوری_اسلامی
#اعتراضات_سراسری
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
#مرگ_بر_جمهوری_اسلامی
#اعتراضات_سراسری
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👏35👍2❤1🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴وزیر جنگ اسرائیل: بهزودی طاعون نخستزادگان را در یمن اجرا میکنیم
[طاعون نخستزادگان دهمین و مرگبارترین بلایی بود که خداوند برای نجات بنی اسرائیل بر سر مصر آورد].
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
[طاعون نخستزادگان دهمین و مرگبارترین بلایی بود که خداوند برای نجات بنی اسرائیل بر سر مصر آورد].
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍34🤩5👏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 رحیم صفوی، مشاور عالی خامنه ای:
هر آن ممکن است جنگ مجددی بین ایران و اسرائیل رخ بدهد
باید استراتژی هجوم اتخاذ کنیم؛ بهترین پدافند حمله است
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
هر آن ممکن است جنگ مجددی بین ایران و اسرائیل رخ بدهد
باید استراتژی هجوم اتخاذ کنیم؛ بهترین پدافند حمله است
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
💩29👏10😁7❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴رائفی پور: ربا بد است چرا، چون مفت خوری رو باب میکنه
مجری: درامد شما از کجاست؟
رائفی پور: دوستی دارم کارش آهنه پول بهش دادم ماهانه یه مبلغی بهم میده
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
مجری: درامد شما از کجاست؟
رائفی پور: دوستی دارم کارش آهنه پول بهش دادم ماهانه یه مبلغی بهم میده
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
💩37😁4❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرداد ۱۴۰۴:
من مسئول جبهه مقاومت بودم با قاسم سلیمانی. بعد از اینکه احمدینژاد رئیسجمهور شد، حسن نصرالله از لبنان آمد در ملاقات اول گفت میزان کمکی که به ما در دوران خاتمی شد در جمهوری اسلامی سابقه نداشت
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
من مسئول جبهه مقاومت بودم با قاسم سلیمانی. بعد از اینکه احمدینژاد رئیسجمهور شد، حسن نصرالله از لبنان آمد در ملاقات اول گفت میزان کمکی که به ما در دوران خاتمی شد در جمهوری اسلامی سابقه نداشت
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
💩26
🔴 وزارت خارجه آمریکا: در صورت شکست مذاکرات، رژیم ایران پاسخگو خواهد بود
▫️ در آستانه فعال شدن مکانیزم ماشه و بازگشت تحریمها، وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر بر پاسخگو کردن رژیم ایران تأکید کرد.
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تماسهای عباس عراقچی، وزیر خارجه رژیم ایران، با همتایان فرانسوی، آلمانی، بریتانیایی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به صدای آمریکا گفت:
«رهبران جمهوری اسلامی باید منافع مردمشان را بر جاهطلبیهای سلطهطلبانه منطقهای خود مقدم بدانند.»
- این مقام آمریکایی افزود:
«این یعنی مشارکت در مذاکرات مستقیم و معنادار با ایالات متحده و همکاری کامل با آژانس بینالمللی انرژی اتمی.»
- او تأکید کرد:
«امیدواریم به توافقی دست یابیم که به سود مردم ایران، خاورمیانه و جهان باشد. اما اگر توافقی حاصل نشود، رژیم ایران ــ که بزرگترین حامی حکومتی تروریسم در جهان است ــ را پاسخگو خواهیم کرد.»
- این سخنگو همچنین خاطرنشان کرد که:
«همانگونه که دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا بارها تأکید کرده است، رژیم ایران هرگز به سلاح هستهای دست نخواهد یافت.»
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
▫️ در آستانه فعال شدن مکانیزم ماشه و بازگشت تحریمها، وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر بر پاسخگو کردن رژیم ایران تأکید کرد.
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تماسهای عباس عراقچی، وزیر خارجه رژیم ایران، با همتایان فرانسوی، آلمانی، بریتانیایی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به صدای آمریکا گفت:
«رهبران جمهوری اسلامی باید منافع مردمشان را بر جاهطلبیهای سلطهطلبانه منطقهای خود مقدم بدانند.»
- این مقام آمریکایی افزود:
«این یعنی مشارکت در مذاکرات مستقیم و معنادار با ایالات متحده و همکاری کامل با آژانس بینالمللی انرژی اتمی.»
- او تأکید کرد:
«امیدواریم به توافقی دست یابیم که به سود مردم ایران، خاورمیانه و جهان باشد. اما اگر توافقی حاصل نشود، رژیم ایران ــ که بزرگترین حامی حکومتی تروریسم در جهان است ــ را پاسخگو خواهیم کرد.»
- این سخنگو همچنین خاطرنشان کرد که:
«همانگونه که دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا بارها تأکید کرده است، رژیم ایران هرگز به سلاح هستهای دست نخواهد یافت.»
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍13❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 قطعی برق بازار تهران؛ کسادی از صبح تا شب!
▫️ امروز، سهشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۴، هنوز بازار تهران درست باز نشده بود که برق را قطع کردند. از صبح اول وقت تا شب، بازاریها در تاریکی و کسادی دستوپا زدند.
- کسبه میگویند:
«مشتری وقتی وارد بازاری تاریک میشود، یا برمیگردد یا با بیمیلی خرید میکند. دستگاههای کارتخوان، کولرها و حتی چراغهای مغازهها خاموش بود. این یعنی یک روز کامل نابودی درآمد.»
- در حالی که دولت از رونق تولید و حمایت از کسبوکار دم میزند، همین قطع برقهای بیبرنامه و طولانی، بازار را فلج کرده است.
- بازاریها هشدار میدهند:
«اگر این وضع ادامه پیدا کند، ورشکستگی زودتر از آنچه فکر میکنید سراغ مغازهدارها میآید. برق برای ما نان شب است؛ قطع کردنش یعنی بستن سفره خانوادهها.»
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
▫️ امروز، سهشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۴، هنوز بازار تهران درست باز نشده بود که برق را قطع کردند. از صبح اول وقت تا شب، بازاریها در تاریکی و کسادی دستوپا زدند.
- کسبه میگویند:
«مشتری وقتی وارد بازاری تاریک میشود، یا برمیگردد یا با بیمیلی خرید میکند. دستگاههای کارتخوان، کولرها و حتی چراغهای مغازهها خاموش بود. این یعنی یک روز کامل نابودی درآمد.»
- در حالی که دولت از رونق تولید و حمایت از کسبوکار دم میزند، همین قطع برقهای بیبرنامه و طولانی، بازار را فلج کرده است.
- بازاریها هشدار میدهند:
«اگر این وضع ادامه پیدا کند، ورشکستگی زودتر از آنچه فکر میکنید سراغ مغازهدارها میآید. برق برای ما نان شب است؛ قطع کردنش یعنی بستن سفره خانوادهها.»
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
🤣10🤬2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥علم الهدی: مشکلمان این است که مردم تماشاچی هستند و در فضای مجازی از ما دفاع نمیکنند!
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
💩47🤣17🖕6❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅️ترامپ: وزارت جنگ بهتر از وزارت دفاع به نظر میرسد. من نمیخواهم فقط دفاع کنیم. ما حمله هم میخواهیم.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👏21❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ضرب و شتم دانشجویان توسط راننده اتوبوس
▪️ دانشگاه گرمسار بار دیگر صحنه عریان شدن پیوند رانت، خشونت و سرکوب شد؛ جایی که یک راننده وابسته به شبکههای پشتپرده، با اتکا به حمایتهای قضایی و امنیتی، توانست دانشجویان معترض را هدف ضربوشتم قرار دهد.
▪️این حادثه تلخ روز شنبه (۱ شهریور ۱۴۰۴) در دانشگاه گرمسار نشان داد که چگونه فضای دانشگاهی نیز از چنگال فساد و سرکوب در امان نمانده است.
▪️بنابر گزارش های رسیده، راننده اتوبوسی که به دلیل مخالفت دانشجویان با پیشنهاد انتقال غیرقانونی آنان، دچار خشم شده بود، همراه با اقوام خود در محوطه دانشگاه به دانشجویان حملهور شد و تعدادی را مورد ضربوشتم قرار داد.
▪️اگرچه با مداخله معاون دانشجویی و شورای صنفی موضوع به کلانتری کشیده شد، اما نتیجه تنها به بازداشت صوری یکی از مهاجمان و گرفتن «تعهد کتبی» ختم شد؛ روالی تکراری که بیانگر همان چرخه همیشگی است: رانتخواران و عوامل وابسته، با حمایت دستگاه قضایی فاسد از مجازات میگریزند و دانشجویان و معترضان تنها قربانیان این چرخه معیوب باقی میمانند.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
▪️ دانشگاه گرمسار بار دیگر صحنه عریان شدن پیوند رانت، خشونت و سرکوب شد؛ جایی که یک راننده وابسته به شبکههای پشتپرده، با اتکا به حمایتهای قضایی و امنیتی، توانست دانشجویان معترض را هدف ضربوشتم قرار دهد.
▪️این حادثه تلخ روز شنبه (۱ شهریور ۱۴۰۴) در دانشگاه گرمسار نشان داد که چگونه فضای دانشگاهی نیز از چنگال فساد و سرکوب در امان نمانده است.
▪️بنابر گزارش های رسیده، راننده اتوبوسی که به دلیل مخالفت دانشجویان با پیشنهاد انتقال غیرقانونی آنان، دچار خشم شده بود، همراه با اقوام خود در محوطه دانشگاه به دانشجویان حملهور شد و تعدادی را مورد ضربوشتم قرار داد.
▪️اگرچه با مداخله معاون دانشجویی و شورای صنفی موضوع به کلانتری کشیده شد، اما نتیجه تنها به بازداشت صوری یکی از مهاجمان و گرفتن «تعهد کتبی» ختم شد؛ روالی تکراری که بیانگر همان چرخه همیشگی است: رانتخواران و عوامل وابسته، با حمایت دستگاه قضایی فاسد از مجازات میگریزند و دانشجویان و معترضان تنها قربانیان این چرخه معیوب باقی میمانند.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
💩24❤1👍1🤬1
🔴 بازنشر مصاحبهٔ علی مطهری در شبکهٔ اجتماعی ترامپ
▫️ اکانت ترامپ، مصاحبهٔ علی مطهری دربارهٔ برنامهٔ هستهای ایران را در شبکهٔ اجتماعی خود منتشر کرد.
- علی مطهری در این مصاحبه میگوید که از آغاز برنامهٔ هستهای هدف جمهوری اسلامی ساختن بمب
اتمی بوده است.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
▫️ اکانت ترامپ، مصاحبهٔ علی مطهری دربارهٔ برنامهٔ هستهای ایران را در شبکهٔ اجتماعی خود منتشر کرد.
- علی مطهری در این مصاحبه میگوید که از آغاز برنامهٔ هستهای هدف جمهوری اسلامی ساختن بمب
اتمی بوده است.
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
❤6👍6
🔴 اعتراض نیروهای شرکتی نفت و گاز گچساران؛ خواسته اصلی: تبدیل وضعیت و پرداخت به موقع مزایا!
نیروهای شرکتی نفت و گاز گچساران امروز، سوم شهریور ۱۴۰۴، در اعتراض به بیتوجهی مسئولان #تجمع_اعتراضی برگزار کردند.
اصلیترین خواستههای آنها شامل تبدیل وضعیت رسمی، قرار گرفتن مناطق کمتر توسعهیافته و پرداخت به موقع مزایا است. کارگران میگویند پس از سالها تلاش، هنوز با تبعیض و تأخیرهای حقوقی مواجهاند و با این تجمع صدای خود را برای احقاق حقوقشان بلند کردند.
دوشنبه ۳ شهریور ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
نیروهای شرکتی نفت و گاز گچساران امروز، سوم شهریور ۱۴۰۴، در اعتراض به بیتوجهی مسئولان #تجمع_اعتراضی برگزار کردند.
اصلیترین خواستههای آنها شامل تبدیل وضعیت رسمی، قرار گرفتن مناطق کمتر توسعهیافته و پرداخت به موقع مزایا است. کارگران میگویند پس از سالها تلاش، هنوز با تبعیض و تأخیرهای حقوقی مواجهاند و با این تجمع صدای خود را برای احقاق حقوقشان بلند کردند.
دوشنبه ۳ شهریور ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
❤4
🔴با حذف چند صفر از اسکناسها مشکل اقتصادی حل نمی شود
باید آن صفرهای حکومتی حذف شوند تا شاید مشکل حل شود
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
باید آن صفرهای حکومتی حذف شوند تا شاید مشکل حل شود
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍17❤1