🔴 اعتراض نیروهای شرکتی نفت و گاز گچساران؛ خواسته اصلی: تبدیل وضعیت و پرداخت به موقع مزایا!
نیروهای شرکتی نفت و گاز گچساران امروز، سوم شهریور ۱۴۰۴، در اعتراض به بیتوجهی مسئولان #تجمع_اعتراضی برگزار کردند.
اصلیترین خواستههای آنها شامل تبدیل وضعیت رسمی، قرار گرفتن مناطق کمتر توسعهیافته و پرداخت به موقع مزایا است. کارگران میگویند پس از سالها تلاش، هنوز با تبعیض و تأخیرهای حقوقی مواجهاند و با این تجمع صدای خود را برای احقاق حقوقشان بلند کردند.
دوشنبه ۳ شهریور ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
نیروهای شرکتی نفت و گاز گچساران امروز، سوم شهریور ۱۴۰۴، در اعتراض به بیتوجهی مسئولان #تجمع_اعتراضی برگزار کردند.
اصلیترین خواستههای آنها شامل تبدیل وضعیت رسمی، قرار گرفتن مناطق کمتر توسعهیافته و پرداخت به موقع مزایا است. کارگران میگویند پس از سالها تلاش، هنوز با تبعیض و تأخیرهای حقوقی مواجهاند و با این تجمع صدای خود را برای احقاق حقوقشان بلند کردند.
دوشنبه ۳ شهریور ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
❤4
🔴با حذف چند صفر از اسکناسها مشکل اقتصادی حل نمی شود
باید آن صفرهای حکومتی حذف شوند تا شاید مشکل حل شود
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
باید آن صفرهای حکومتی حذف شوند تا شاید مشکل حل شود
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍17❤1
🔴 #اعتصاب و #تجمع_سراسری کارکنان صنعت نفت و گاز در پارس جنوبی و آغاجاری
▫️ موج تازهای از تجمعات اعتراضی کارکنان رسمی و عملیاتی صنعت نفت و گاز کشور در چندین مرکز کلیدی تولید انرژی شکل گرفت. این حرکت اعتراضی بهطور همزمان در عسلویه (منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس)، کنگان، جم و همچنین شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری برپا شد.
در مجتمع گازی پارس جنوبی (SPGC)، کارکنان پالایشگاههای یازدهم، هفتم و دوازدهم دست از کار کشیدند و #تجمع_اعتراضی کردند.
در شرکت نفت و گاز پارس (POGC)، کارگران و نیروهای عملیاتی در سکویهای ۴۰گانه، نسبت به «حقوق غصبشده» و «معیشت گروگانگرفتهشده» اعتراض کردند.
در پالایشگاه فجر جم نیز کارکنان معترض به صف اعتصابکنندگان پیوستند.
همچنین کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری با برگزاری تجمع اعتراضی، خواستههای خود را اعلام کردند.
این اعتراضات گسترده در ادامه حرکتهای صنفی ماههای گذشته صورت گرفته و بار دیگر نشان داد که نارضایتی شاغلان صنعت نفت و گاز وارد مرحلهای تازه و هماهنگ شده است.
دوشنبه ۳ شهریور ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
▫️ موج تازهای از تجمعات اعتراضی کارکنان رسمی و عملیاتی صنعت نفت و گاز کشور در چندین مرکز کلیدی تولید انرژی شکل گرفت. این حرکت اعتراضی بهطور همزمان در عسلویه (منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس)، کنگان، جم و همچنین شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری برپا شد.
در مجتمع گازی پارس جنوبی (SPGC)، کارکنان پالایشگاههای یازدهم، هفتم و دوازدهم دست از کار کشیدند و #تجمع_اعتراضی کردند.
در شرکت نفت و گاز پارس (POGC)، کارگران و نیروهای عملیاتی در سکویهای ۴۰گانه، نسبت به «حقوق غصبشده» و «معیشت گروگانگرفتهشده» اعتراض کردند.
در پالایشگاه فجر جم نیز کارکنان معترض به صف اعتصابکنندگان پیوستند.
همچنین کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری با برگزاری تجمع اعتراضی، خواستههای خود را اعلام کردند.
این اعتراضات گسترده در ادامه حرکتهای صنفی ماههای گذشته صورت گرفته و بار دیگر نشان داد که نارضایتی شاغلان صنعت نفت و گاز وارد مرحلهای تازه و هماهنگ شده است.
دوشنبه ۳ شهریور ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
❤15👍4
🔴 #اعتصاب و #تجمع_سراسری کارکنان صنعت نفت و گاز در پارس جنوبی و آغاجاری
▫️ موج تازهای از تجمعات اعتراضی کارکنان رسمی و عملیاتی صنعت نفت و گاز کشور در چندین مرکز کلیدی تولید انرژی شکل گرفت. این حرکت اعتراضی بهطور همزمان در عسلویه (منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس)، کنگان، جم و همچنین شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری برپا شد.
دوشنبه ۳ شهریور ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
▫️ موج تازهای از تجمعات اعتراضی کارکنان رسمی و عملیاتی صنعت نفت و گاز کشور در چندین مرکز کلیدی تولید انرژی شکل گرفت. این حرکت اعتراضی بهطور همزمان در عسلویه (منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس)، کنگان، جم و همچنین شرکت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری برپا شد.
دوشنبه ۳ شهریور ماه ۲۵۸۴شاهنشاهی
#کانال_قیام_ملی
https://t.me/ghyam_meli
👍14❤3