🇺🇸ترامپ: «مسئلهی ایران خیلی زود تمام می شود و همهچیز به سرعت به حالت عادی بازمیگردد.»
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤6
😁14💩9👍2
📰 والاستریت ژورنال:
واسطهها در تلاش هستند تا یک توافق موقت بین ایران و ایالات متحده به دست آورند
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
واسطهها در تلاش هستند تا یک توافق موقت بین ایران و ایالات متحده به دست آورند
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
🍌17🖕5🔥1
🔴خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه تروریستی پاسداران، به نقل از یک منبع نظامی میگوید نیروهای مسلح ایران در حال آماده شدن برای از سرگیری احتمالی جنگ با آمریکا هستند و طرح جدیدی برای «مبارزه سوم» آماده کردهاند که آمریکا و متحدان آمریکا را به شیوهای «جدید و خاص» هدف قرار خواهد داد.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
😁11
🔴دقایقی پیش بازار بورس آمریکا برای حدود ۹۰ ساعت آینده بسته شد.
اگر قرار است ترامپ فرمان حمله صادر کند امشب یا فرداشب صادر میشود
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
اگر قرار است ترامپ فرمان حمله صادر کند امشب یا فرداشب صادر میشود
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤13
🛑سرنوشت بچهای که تو ایران به دنیا میاد شبیه کسیه که در توالت عمومی رو باز میکنه، با یه تپه گوه چشم تو چشم میشه.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👍12💔4❤2
🔴امشب جمهوری اسلامی آماده جنگ احتمالی شد
فضای هوایی غرب ایران طبق یک NOTAM جدید تا صبح روز دوشنبه بسته شده است، بهجز پروازهای روزانه (در ساعات روشنایی روز)
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
فضای هوایی غرب ایران طبق یک NOTAM جدید تا صبح روز دوشنبه بسته شده است، بهجز پروازهای روزانه (در ساعات روشنایی روز)
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
🔥5
👍9
🔴جمهوری تروریستی اسلامی تهدیدات حمله را کاملا جدی گرفته است و تمام پایگاه ها آماده باش کامل است
باید دید آیا برنامه ترامپ حمله است یا خیر
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
باید دید آیا برنامه ترامپ حمله است یا خیر
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
😁11
کانال : قیام ملی
🔴 #خبر_فوری فضای هوایی در غرب ایران تا صبح دوشنبه بسته شده است. #کانال_قیام_ملی @ghyam_meli
🔴 #خبر_فوری
طبق گزارش ها،
ایران فضای هوایی بخش غربی کشور را تا روز دوشنبه به روی تمام پروازها بسته است.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
طبق گزارش ها،
ایران فضای هوایی بخش غربی کشور را تا روز دوشنبه به روی تمام پروازها بسته است.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
😁8
✈️👍تصویری از جنگ 40 روزه که لحظه هدف قرار گرفتن ناو دیلمان نیروی دریایی ارتش را توسط نیروی هوایی اسرائیل در دریای کاسپین (خزر) و بندرانزلی نشان میدهد.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤9🙏1🎃1
❤9
😁8
🔴 تسنیم : نیروهای مسلح در صورت «حماقت دشمن» سناریوی تازه ای برای آمریکا و متحدانش آماده کردند به مولا .
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
🤣15
🛑معادله خیلی سادهس، اول کلا اینترنت رو قطع میکنن، بعد کانفیگ میدن گیگی ۱ میلیون، ۵۰۰ هزار، ۲۰۰ هزار و...
بعدش که اینترنت پرو گیگی ۴۰ هزار تومن میدن، با خودت ذوق میکنی و تازه فکر میکنی برنده شدی!
اما بابت چیزی که حق طبیعیته و چند ماه پیش بهش دسترسی داشتی داری ده برابر بیشتر پول میدی.
این بازی فقط مربوط به اینترنت نیست، بازی با ذهن مردم و عادت دادن به کمتر داشتن و بیشتر پول دادنه، اگه الان سکوت کنیم، در حق همهمون ظلم میشه و یه آبم روش...
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
بعدش که اینترنت پرو گیگی ۴۰ هزار تومن میدن، با خودت ذوق میکنی و تازه فکر میکنی برنده شدی!
اما بابت چیزی که حق طبیعیته و چند ماه پیش بهش دسترسی داشتی داری ده برابر بیشتر پول میدی.
این بازی فقط مربوط به اینترنت نیست، بازی با ذهن مردم و عادت دادن به کمتر داشتن و بیشتر پول دادنه، اگه الان سکوت کنیم، در حق همهمون ظلم میشه و یه آبم روش...
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👍14
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🟢عنترهای عرزشی
یادتونه برای حمله گروه تروریستی حماس، شیرینی میدادن؟ یک شب شیرینی دادن و دو سال به سازمان ملل و به دنیا فحش میدادن که چرا مداخله نمیکنید و متوقف نمیکنید؟
(شما چرا نرفتید متوقف کنید؟ و البته میگن پیروز شدن و نمیگن اگه پیروز شدن، چرا خواستار توقف مسیر پیروزیها بودن)
حالا هر شب میگن «بزن و دوباره بزن»!
فردا که «زدنها» شروع شد، بخش «خوردن» که رسید، مقصر میشه دنیا و این «لاشخورها» میشن «کبوتران صلح»
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
یادتونه برای حمله گروه تروریستی حماس، شیرینی میدادن؟ یک شب شیرینی دادن و دو سال به سازمان ملل و به دنیا فحش میدادن که چرا مداخله نمیکنید و متوقف نمیکنید؟
(شما چرا نرفتید متوقف کنید؟ و البته میگن پیروز شدن و نمیگن اگه پیروز شدن، چرا خواستار توقف مسیر پیروزیها بودن)
حالا هر شب میگن «بزن و دوباره بزن»!
فردا که «زدنها» شروع شد، بخش «خوردن» که رسید، مقصر میشه دنیا و این «لاشخورها» میشن «کبوتران صلح»
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👍6😁5❤1