🇺🇸سناتور لیندزی گراهام؛
چه مسیحی انجیلی باشید و چه نباشید، اسرائیل برای آمریکا یه معامله بزرگه.
اگه ارتش اسرائیل، موساد و شین بت فردا ناپدید بشن، ما کنترل منطقه رو از دست خواهیم داد.
پولی که به اسرائیل میدیم، چندین برابر اونو از نظر امنیتی پس میگیریم.
اگه اسرائیل میخواست همه فلسطینیها رو بکش میتونست، از سوی دیگه حماس میخواد همه اسرائیلیها رو بکشه اما نمیتونه.
حزبالله اگه میتوانست، همه اسرائیلیها رو میکشت و هیچکس در اسرائیل نمیخواد همه مردم لبنان رو بکشه.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
چه مسیحی انجیلی باشید و چه نباشید، اسرائیل برای آمریکا یه معامله بزرگه.
اگه ارتش اسرائیل، موساد و شین بت فردا ناپدید بشن، ما کنترل منطقه رو از دست خواهیم داد.
پولی که به اسرائیل میدیم، چندین برابر اونو از نظر امنیتی پس میگیریم.
اگه اسرائیل میخواست همه فلسطینیها رو بکش میتونست، از سوی دیگه حماس میخواد همه اسرائیلیها رو بکشه اما نمیتونه.
حزبالله اگه میتوانست، همه اسرائیلیها رو میکشت و هیچکس در اسرائیل نمیخواد همه مردم لبنان رو بکشه.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👏26❤4👍3
❤23😁3🗿1
💔20
🛑ایران از مجموع ۱۵ کشور اروپایی بزرگتره.
ایران ۵۶ برابر کل اروپا نفت و گاز کشف شده داره.
ایران ۳۸ برابر اروپا ذخایر معدنی داره.
ایران به تنهایی از کل قارۀ اروپا ثروتمندتره.
ایران ۱۰۰ برابر تمام کشور های اروپایی دزد برای دزدیدن این ذخایر داره.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
ایران ۵۶ برابر کل اروپا نفت و گاز کشف شده داره.
ایران ۳۸ برابر اروپا ذخایر معدنی داره.
ایران به تنهایی از کل قارۀ اروپا ثروتمندتره.
ایران ۱۰۰ برابر تمام کشور های اروپایی دزد برای دزدیدن این ذخایر داره.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
💔26❤7
🤣34🖕6❤1👻1
🤣31
🍌33🤬9👎1
🛑خبر تازه …
در مورد تیم فوتبال جمهوری اسلامی
آمریکا به تیم سپاه ویزای اقامت از ۱۰ جون تا ۲۷ جون را نداد
بنابراین این تیم و همراهانش در شهر مرزی تیخوآنا (Tijuana) در مکزیک کمپ میکنن (بجای آریزونا)، و روزانه برای بازی میان و برمیگردن مکزیک
البته ۲بازی در لوس آنجلس است:
۱۵ و ۲۱ جون
و ما هم در خدمتشان خواهیم بود (شدیداً)
مخصوصاً جناب مهدی تاج و همه
برو بچه های سپاه و اطلاعات سپاه
این «عزیزان دلِ برادر»
مهمان هستن و از قدیم هم گفتن:
مهمان حبیب خداست
بله … و ما هم که بسیار مهمان نواز …
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
در مورد تیم فوتبال جمهوری اسلامی
آمریکا به تیم سپاه ویزای اقامت از ۱۰ جون تا ۲۷ جون را نداد
بنابراین این تیم و همراهانش در شهر مرزی تیخوآنا (Tijuana) در مکزیک کمپ میکنن (بجای آریزونا)، و روزانه برای بازی میان و برمیگردن مکزیک
البته ۲بازی در لوس آنجلس است:
۱۵ و ۲۱ جون
و ما هم در خدمتشان خواهیم بود (شدیداً)
مخصوصاً جناب مهدی تاج و همه
برو بچه های سپاه و اطلاعات سپاه
این «عزیزان دلِ برادر»
مهمان هستن و از قدیم هم گفتن:
مهمان حبیب خداست
بله … و ما هم که بسیار مهمان نواز …
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
🤣18👏4❤1
کانال : قیام ملی
🛑حملات بی امان ارتش اسرائیل به لبنان #کانال_قیام_ملی @ghyam_meli
🇮🇱دمت گرم بی بی ✌️
داره حسابی حزب الله را در لبنان شخم میزنه
سگت می ارزه به املاکی
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
داره حسابی حزب الله را در لبنان شخم میزنه
سگت می ارزه به املاکی
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤19
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑وقتی میگیم حتا اگه یه نفر از ما ایرانیا مونده باشه، روی گور نحس و کثیف شما حرومیا میرقصه منظورمون اینه
تورنتو
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
تورنتو
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤31
🔴تیم هاوکینز، سخنگوی سنتکام :
تو اتفاقات امشب، نیروهای آمریکایی حملات دفاعی انجام دادن تا از نیروهاشون در برابر تهدیدات ایرانیها محافظت کنن.
ما امشب به سایتهای پرتاب موشک و قایقهای ایرانی که میخواستن مینگذاری کنن، حمله کردیم؛ این کاری که انجام دادیم واسه محافظت از سربازای آمریکایی بود.
سنتکام همچنان به دفاع از نیروهاش ادامه میده، اما در عین حال تو این آتشبسی که برقراره، مدارا میکنه.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
تو اتفاقات امشب، نیروهای آمریکایی حملات دفاعی انجام دادن تا از نیروهاشون در برابر تهدیدات ایرانیها محافظت کنن.
ما امشب به سایتهای پرتاب موشک و قایقهای ایرانی که میخواستن مینگذاری کنن، حمله کردیم؛ این کاری که انجام دادیم واسه محافظت از سربازای آمریکایی بود.
سنتکام همچنان به دفاع از نیروهاش ادامه میده، اما در عین حال تو این آتشبسی که برقراره، مدارا میکنه.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤13🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑ویدئو وایرال شده از چتهای علی کریمی
+ اکانتش از اول دست وحید اسماعیلی (لیدر استادیوم) بوده چیز جدیدی نیست
از همون موقع که ایلان ماسک این قابلیت رو اضافه کرد فوتبالیای پیگیر میدونستن
یه عده معتقد تهدید شده یه عده میگن از اول پروژه بوده، یه عده میگن فازش اینه ساید عوض میکنه، یه عده هم طرفدار داره
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
+ اکانتش از اول دست وحید اسماعیلی (لیدر استادیوم) بوده چیز جدیدی نیست
از همون موقع که ایلان ماسک این قابلیت رو اضافه کرد فوتبالیای پیگیر میدونستن
یه عده معتقد تهدید شده یه عده میگن از اول پروژه بوده، یه عده میگن فازش اینه ساید عوض میکنه، یه عده هم طرفدار داره
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👍5
🔴خبرگزاری دانشجو گفته حمله به قایقهای تندرو سپاه مربوط به دیشب بوده و ربطی به صدای انفجارِ امشب نداره؛
بعضی منابع میگن واسه دو شب پیشه و اتفاقا ترامپ بعد این ماجرا بود که دیروز یه پست از حمله به قایقهای تندروی سپاه گذاشت!
درکل انگار رسانههای حکومتی واسه اینکه پروسه توافق به هم نخوره، اجازه پوشش خبر رو نداشتن..
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
بعضی منابع میگن واسه دو شب پیشه و اتفاقا ترامپ بعد این ماجرا بود که دیروز یه پست از حمله به قایقهای تندروی سپاه گذاشت!
درکل انگار رسانههای حکومتی واسه اینکه پروسه توافق به هم نخوره، اجازه پوشش خبر رو نداشتن..
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
😁5❤1
🛑عزیزان، یه قرمساقی به اسم علیهاشم خبرنگار الجزیره که دیروز گفته بود کار تمومه و تفاهمنامه امروز امضا میشه نوشته که :
«کمتر از ۲۴ ساعت بعد از احتمال تفاهم روافض قحبه و آمریکا، نشونههای منفی از راه رسیدن.
منبع آگاه رافضی میگه نشونههایی از عقبنشینی آمریکا در دو موضوع اصلی دیده میشه: سازوکار آزادسازی داراییها و دامنه آتشبس در لبنان.»
روافض به همهی میانجیهای قرمپف از جمله پاکستان قرمدنگ اطلاع داده که اگه همهی بندهای تفاهم کاملاً مورد توافق و تضمین واقع نشن، تفاهمنامه رو امضا نخواهند کرد.
پاکستان قرمساق پیشنهاد کرده که حداقل فعلاً بندهای مورد توافق جلو بره و مسائل اختلافی به تعویق بیفته تا این قرمساقهای کیری پاکستانی بتونن این وسط یه چیزی بهنامخودشون ثبت کنن، اما روافض کیرشون رو گذاشتن کف دستشون [احسنت بهشون] و گفتن کسشر نگید بابا این بندهای مورد اختلاف، اساسی و غیرقابل مصالحه هستند.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
«کمتر از ۲۴ ساعت بعد از احتمال تفاهم روافض قحبه و آمریکا، نشونههای منفی از راه رسیدن.
منبع آگاه رافضی میگه نشونههایی از عقبنشینی آمریکا در دو موضوع اصلی دیده میشه: سازوکار آزادسازی داراییها و دامنه آتشبس در لبنان.»
روافض به همهی میانجیهای قرمپف از جمله پاکستان قرمدنگ اطلاع داده که اگه همهی بندهای تفاهم کاملاً مورد توافق و تضمین واقع نشن، تفاهمنامه رو امضا نخواهند کرد.
پاکستان قرمساق پیشنهاد کرده که حداقل فعلاً بندهای مورد توافق جلو بره و مسائل اختلافی به تعویق بیفته تا این قرمساقهای کیری پاکستانی بتونن این وسط یه چیزی بهنامخودشون ثبت کنن، اما روافض کیرشون رو گذاشتن کف دستشون [احسنت بهشون] و گفتن کسشر نگید بابا این بندهای مورد اختلاف، اساسی و غیرقابل مصالحه هستند.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
😁4❤1