🛑بی وطن شما بودین که گفتین: بین سوریه و خوزستان ، اولویت ما سوریه است...
بی وطن شما بودین که قشم و خارک خط قرمزتون نبود ،ولی لبنان بود..
@ghyam_meli
بی وطن شما بودین که قشم و خارک خط قرمزتون نبود ،ولی لبنان بود..
@ghyam_meli
👍32👌6
🔴اخراج کارگران!
زاهدان
گروهی از کارگران کارخانه ی «فولاد پارس سیستان» از آغاز امسال زیر نام «تعدیل» از کار اخراج شده و از دریافت مقرری بیمه ی بیکاری نیز بی بهره مانده اند.
سازمان تأمین اجتماعی به کارگران خواهان مقرری بیمه می گوید از آنجا که شرکت «فولاد پارس سیستان» در زمان تسویه حساب، وضعیت این کارگران را به عنوان «تعلیقی» ثبت کرده، بیمه ی بیکاری به آنان تعلق نمیگیرد.
کارگران اخراجی سه ماه است بی درآمد مانده و زندگی سختی را میگذرانند.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
زاهدان
گروهی از کارگران کارخانه ی «فولاد پارس سیستان» از آغاز امسال زیر نام «تعدیل» از کار اخراج شده و از دریافت مقرری بیمه ی بیکاری نیز بی بهره مانده اند.
سازمان تأمین اجتماعی به کارگران خواهان مقرری بیمه می گوید از آنجا که شرکت «فولاد پارس سیستان» در زمان تسویه حساب، وضعیت این کارگران را به عنوان «تعلیقی» ثبت کرده، بیمه ی بیکاری به آنان تعلق نمیگیرد.
کارگران اخراجی سه ماه است بی درآمد مانده و زندگی سختی را میگذرانند.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
😭3
⚫️فرزند ایران و جانفدای میهن #جاویدنام #هولاکو_ایوانی
#ریدم_تو_اسلام
هم این اسلام و هم اون اسلام که میگی اون اسلام خوبه است.
#انقلاب_ملی_شیروخورشید
@ghyam_meli
#ریدم_تو_اسلام
هم این اسلام و هم اون اسلام که میگی اون اسلام خوبه است.
#انقلاب_ملی_شیروخورشید
@ghyam_meli
❤16🫡3🕊2🌭1😭1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑اخطار شناور سرفرماندهی نیروی دریایی جمهوریاسهالی: 😂😂😂😂
+ یه وقت غرق نشی سرفرماندهی، این اگه سرفرماندهیه پس بقیشون چی هستن؟!😂😂
@ghyam_meli
+ یه وقت غرق نشی سرفرماندهی، این اگه سرفرماندهیه پس بقیشون چی هستن؟!😂😂
@ghyam_meli
🤣16😁1🆒1
⚫️فرزند ایران و جانفدای میهن #جاویدنام #یلدا_محمدخانی
#ریدم_تو_اسلام
هم این اسلام و هم اون اسلام که میگی اون اسلام خوبه است.
#انقلاب_ملی_شیروخورشید
@ghyam_meli
#ریدم_تو_اسلام
هم این اسلام و هم اون اسلام که میگی اون اسلام خوبه است.
#انقلاب_ملی_شیروخورشید
@ghyam_meli
💔17❤8🌭2🕊1😭1
🤣22💩5🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚫️فرزند ایران و جانفدای میهن، جاویدنام #محمدرضا_خانی جوان میهنپرست هجده ساله و عضو تیم ملی کیکبوکسینگ و اهل شهرستان #هرسین نوزدهم دیماه در #کرج با شلیک مستقیم تروریستهای جمهوری اسلامی به قتل رسید.
#انقلاب_ملی_شیروخورشید
@ghyam_meli
#انقلاب_ملی_شیروخورشید
@ghyam_meli
💔21❤3🕊1🌭1😭1
🟢یک بار برای همیشه
کشورهای عربی در منطقه با مدیریت اسرائیل باید بطور هماهنگ ، محکم و قاطع به جمهوری اسلامی حمله و کار را یکسره کنند . وگرنه هرگز شاهد امنیت نخواهند بود !
#پایان_جمهوری_اسلامی
@ghyam_meli
کشورهای عربی در منطقه با مدیریت اسرائیل باید بطور هماهنگ ، محکم و قاطع به جمهوری اسلامی حمله و کار را یکسره کنند . وگرنه هرگز شاهد امنیت نخواهند بود !
#پایان_جمهوری_اسلامی
@ghyam_meli
👍14🤣3❤1
🇺🇸پست #ایلان_ماسک: "تنگه هرمز به نام اهورا مزدا از آیین #زرتشت نامگذاری شده است."
elonmusk
@ghyam_meli
elonmusk
@ghyam_meli
❤24👍3🤣1
🛑آن زمانی که دگر واژه جمهوری اسلامی، پیشوند نام #ایران نباشد، کشورمان آزاد شده.
ایران و ایرانی عاری از اسلام.
#ریدم_به_اسلام_و_قرآن
@ghyam_meli
ایران و ایرانی عاری از اسلام.
#ریدم_به_اسلام_و_قرآن
@ghyam_meli
❤15👍2
🛑جنگ چه عواقبی داره؟
بی آبی، بی برقی، قحطی، ناامنی، نایاب شدن دارو، پر شدن بیمارستان ها، فرار مردم از مرزها و افزایش دزدی و بزهکاری و ...
کدومشو الان نداریم که مارو از جنگ می ترسونید؟!
@ghyam_meli
بی آبی، بی برقی، قحطی، ناامنی، نایاب شدن دارو، پر شدن بیمارستان ها، فرار مردم از مرزها و افزایش دزدی و بزهکاری و ...
کدومشو الان نداریم که مارو از جنگ می ترسونید؟!
@ghyam_meli
👍12❤4🔥1
🛑اینقدری که مردم ایران منتظرن بزنه، تو خود اسرائیل نیستن، بی بی جان رسیدگی کن لطفا!
یجوری بزن نفت در بیاد!
@ghyam_meli
یجوری بزن نفت در بیاد!
@ghyam_meli
🙏8❤2
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
جمهوری اسلامی در حمایت از تروریستهای حزبالله لبنان، درگیری نظامی دیگری را آغاز کرد تا ماهیت ناایرانی و ضدایرانی خود را آشکارتر کند. این رژیم، ملت ایران را به گروگان گرفته و جان و مال ایرانیان را ابزاری برای صدور ترور، جنگ و بیثباتی میبیند.
در این درگیری نیز، همچون همیشه، مسئول هرگونه آسیب به زیرساختهای ایران و جان غیرنظامیان بیگناه در هر دو سو، جمهوری اسلامی است.
ملت ایران، که نخستین و بزرگترین قربانی این رژیم بوده است، بهخوبی میداند که تا زمانی که جمهوری اسلامی بر سر کار باشد، ترور، خشونت و بیثباتی بر ایران، منطقه و جهان سایه خواهد افکند. صلح، امنیت و رونق پایدار تنها با پایان این رژیم امکانپذیر است.
راهحل، مذاکره با سپاه پاسداران و تروریستهای اشغالگر ایران نیست؛ راهحل، ایستادن در کنار ملت ایران و حمایت از مبارزه آن برای پایان دادن به جمهوری اسلامی است.
@OfficialRezaPahlavi
در این درگیری نیز، همچون همیشه، مسئول هرگونه آسیب به زیرساختهای ایران و جان غیرنظامیان بیگناه در هر دو سو، جمهوری اسلامی است.
ملت ایران، که نخستین و بزرگترین قربانی این رژیم بوده است، بهخوبی میداند که تا زمانی که جمهوری اسلامی بر سر کار باشد، ترور، خشونت و بیثباتی بر ایران، منطقه و جهان سایه خواهد افکند. صلح، امنیت و رونق پایدار تنها با پایان این رژیم امکانپذیر است.
راهحل، مذاکره با سپاه پاسداران و تروریستهای اشغالگر ایران نیست؛ راهحل، ایستادن در کنار ملت ایران و حمایت از مبارزه آن برای پایان دادن به جمهوری اسلامی است.
@OfficialRezaPahlavi
❤19
⭕درحالی که پیامرسان بله، پیج پرستو سپاه دنیا جهانبخت رو بن کرده؛
سوپر اپلیکشن روبیکا بهش تیک آبی داد
@ghyam_meli
سوپر اپلیکشن روبیکا بهش تیک آبی داد
@ghyam_meli
💩75🖕5🤣3❤1