👑اعلیحضرت #رضاشاه_دوم برای من بهترین لقب ممکن همان لقب «پدر» است که به من دادهاید
👑 اعلیحضرت #رضاشاه_دوم دلیل فعالیتم تعیین حق سرنوشت مردم از طریق انتخابات آزاد و صندوق رأی است
👑شاهزاده رضا پهلوی: ما امروز اینجاییم تا نشان دهیم ملت یگانه و در عین حال رنگارنگ ما، از ادیان و باورها، اقوام و طوایف، اقشار و گروهها و جریانهای سیاسی، از جمهوریخواه و پادشاهیخواه، چپ و راست، در یک هدف مشترک متحدیم؛ پایان دادن به جمهوری اسلامی و آغاز طلوعی نو از شکوفایی و دموکراسی برای میهنمان ایران
👑شاهزاده رضا پهلوی: دموکراسیخواهان ایران وظیفه دارند قبل از هرچیز فضای انتخابات آزاد را که الان نداریم، به وجود بیاوریم. حق رای همگان برای همه محفوظ است، اول کشور را آزاد میکنیم و صندوق را برقرار و اجازه میدهیم ملت ایران سرنوشت خودشان را به دست خودشان مشخص کنند
👑شاهزاده رضا پهلوی: تصویر ایران کنونی بسیار متفاوت از فردای آزاد و آباد است و کیان ایران به واسطه تداوم جمهوری اسلامی بیش از همیشه در خطر است. این رژیم آب و خاک و هوا و آسمان و جان و مال مردم ایران را به پرتگاه نابودی کشانده است
👑 اعلیحضرت #رضاشاه_دوم جمهوری اسلامی پس از سالها به آشوب کشاندن منطقه با جنگهای نیابتی و سیاست شکستخورده نه مذاکره و نه جنگ، در نهایت از موضع ضعف وادار به مذاکره شد و هم جنگ را به ایران تحمیل کرد
کانال : قیام ملی
👑اعلیحضرت #رضاشاه_دوم برای من بهترین لقب ممکن همان لقب «پدر» است که به من دادهاید
اون دونفری که ری اکشن 👎 گذاشتن خواستم بگم کوس مادر جفتتون کونت و بزارید رو یخ نسوزه به زودی #شاهمون میاد ایران
👑شاهزاده رضا پهلوی: ما امروز اینجاییم تا نشان دهیم ملت یگانه و در عین حال رنگارنگ ما، از ادیان و باورها، اقوام و طوایف، اقشار و گروهها و جریانهای سیاسی، از جمهوریخواه و پادشاهیخواه، چپ و راست، در یک هدف مشترک متحدیم؛ پایان دادن به جمهوری اسلامی و آغاز طلوعی نو از شکوفایی و دموکراسی برای میهنمان ایران
👑شاهزاده رضا پهلوی درباره جنگ ۱۲ روزه: جنگ جنگ مردم ایران نبود، جنگ خامنهای و سرکردگان سپاه سرکوبگر و تروریستیاش بود، همان سپاهیانی که سالها رجز میخواندند اما آشکار شد توان حفاظت از خود را نیز ندارند
👑شاهزاده رضا پهلوی درباره سپاه پاسداران: بعد از دههها دزدیدن از سفرههای مردم و گذاشتن آن در جیب خود و تروریستهای منطقهای، آسمان کشور را کاملا در اختیار کشوری به مراتب کوچکتر و کمجمعیتتر از ایران قرار دادند
👑شاهزاده رضا پهلوی: تورم بیداد میکند و چرخه کسب و کار مختل است. مسئول و مقصر این وضعیت شخص علی خامنهای است
👑شاهزاده رضا پهلوی: جنگطلب مردم ایران نیستند. جنگطلب علی خامنهای و رژیم تحت امرش است. سالها هشدار داده بودم که اگر جمهوری اسلامی باقی بماند، اگر مماشات با آن تداوم پیدا کند و جهان به باجگیریهای آن تن دهد، این رژیم سرانجام ایران و منطقه را به جنگ و درگیری نظامی میکشاند
👑ری اکشنا قوی باشه دوستان 💪💪
ما ری اکشنهامون واقعیه فیک نیست.
بترکونید پستهای اعلیحضرت #رضاشاه_دوم رو 💥❤️🔥
ما ری اکشنهامون واقعیه فیک نیست.
بترکونید پستهای اعلیحضرت #رضاشاه_دوم رو 💥❤️🔥
کانال : قیام ملی
👑شاهزاده رضا پهلوی: جنگطلب مردم ایران نیستند. جنگطلب علی خامنهای و رژیم تحت امرش است. سالها هشدار داده بودم که اگر جمهوری اسلامی باقی بماند، اگر مماشات با آن تداوم پیدا کند و جهان به باجگیریهای آن تن دهد، این رژیم سرانجام ایران و منطقه را به جنگ و درگیری…
👑شاهزاده رضا پهلوی: اکنون زمان اما و اگر و کنار ایستادن نیست، زمان وسطبازی چنانکه «نه سیخ بسوزد و نه کباب» نیست
کانال : قیام ملی
👑شاهزاده رضا پهلوی: اکنون زمان اما و اگر و کنار ایستادن نیست، زمان وسطبازی چنانکه «نه سیخ بسوزد و نه کباب» نیست
👑شاهزاده رضا پهلوی: سقوط این رژیم قطعی است، آمدهایم اجازه ندهیم این رژیم همراه خود ایران و وطن را نیز به ورطه نیستی بکشاند
کانال : قیام ملی
👑شاهزاده رضا پهلوی: سقوط این رژیم قطعی است، آمدهایم اجازه ندهیم این رژیم همراه خود ایران و وطن را نیز به ورطه نیستی بکشاند
👑شاهزاده رضا پهلوی: رهایی از جمهوری اسلامی صلح و امنیت پایدار را به منطقه میآورد
کانال : قیام ملی
👑شاهزاده رضا پهلوی: رهایی از جمهوری اسلامی صلح و امنیت پایدار را به منطقه میآورد
👑شاهزاده رضا پهلوی: همانطور که بارها گفتم دنبال پست و مقام نیستم
کانال : قیام ملی
👑شاهزاده رضا پهلوی: همانطور که بارها گفتم دنبال پست و مقام نیستم
#فوری
👑اعلیحضرت #رضاشاه_دوم هم برای باز پس گرفتن ایران از این رژیم ضحاکی و هم برای باز ساختن آن سرزمین اهورایی برنامه دارم
#همکاری_ملی
#KingRezaPahalvi
👑اعلیحضرت #رضاشاه_دوم هم برای باز پس گرفتن ایران از این رژیم ضحاکی و هم برای باز ساختن آن سرزمین اهورایی برنامه دارم
#همکاری_ملی
#KingRezaPahalvi