This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🟢سرپرست تیمملی فوتبال جمهوری اسهالی :
ممنوعیت بُردن هرگونه پرچم
به غیر از پرچم ایران به ورزشگاههای جام جهانی درست است
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
ممنوعیت بُردن هرگونه پرچم
به غیر از پرچم ایران به ورزشگاههای جام جهانی درست است
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
🖕11🤣4
🟢مدیر مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت جمهوری تروریستی اسلامی، روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت مدعی شد که در حمله اسرائیل به بیت خامنهای «اتفاق خاصی» برای مجتبی خامنهای نیفتاده و زخمهای او نه چهرهاش را مخدوش کرده و نه به قطع عضو انجامیده است.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
🖕7
🟢اتحادیه اروپا زیر فشار نمایندگان پارلمان؛ درخواست اقدام فوری علیه موج اعدامها در ایران
کانون حقوق بشر ایران، دوشنبه ۲۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ – گروهی از نمایندگان پارلمان اروپا در نامهای مشترک به آنتونیو کاستا، رئیس شورای اروپا، و کایا کالاس، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نسبت به افزایش اعدامهای سیاسی در ایران هشدار دادند. امضاکنندگان این نامه با اشاره به اعدام زندانیان سیاسی و بازداشتشدگان اعتراضات سراسری، از اتحادیه اروپا خواستند سیاستی قاطعتر در قبال سرکوب و نقض گسترده حقوق بشر در ایران اتخاذ کند.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
کانون حقوق بشر ایران، دوشنبه ۲۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ – گروهی از نمایندگان پارلمان اروپا در نامهای مشترک به آنتونیو کاستا، رئیس شورای اروپا، و کایا کالاس، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نسبت به افزایش اعدامهای سیاسی در ایران هشدار دادند. امضاکنندگان این نامه با اشاره به اعدام زندانیان سیاسی و بازداشتشدگان اعتراضات سراسری، از اتحادیه اروپا خواستند سیاستی قاطعتر در قبال سرکوب و نقض گسترده حقوق بشر در ایران اتخاذ کند.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👍4❤1
🔴اتحادیه اروپا از حذف ۱۴ هزار و ۲۰۰ پست و محتوای وابسته به سپاه تروریستی پاسداران خبر داد
یوروپل، آژانس همکاری پلیسی اتحادیه اروپا، اعلام کرده است که در یک عملیات هماهنگ بینالمللی، هزاران محتوای آنلاین مرتبط با سپاه پاسداران هدف قرار گرفته است.
بر اساس اعلام یوروپل، در این اقدام، ۱۴ هزار و ۲۰۰ پست و لینک که به سپاه پاسداران مرتبط دانسته شدهاند، شناسایی و برای برخورد به پلتفرمهای آنلاین ارجاع شدهاند.
تمرکز این عملیات بر محتوایی بوده که به گفته یوروپل، برای تبلیغات، جذب نیرو، جلب حمایت و حتی تأمین مالی استفاده میشده است. این اقدام زیر نظر واحد ارجاع اینترنتی اتحادیه اروپا انجام شده؛ نهادی که مأموریت آن شناسایی و گزارش محتوای افراطی و تروریستی در فضای آنلاین است.
در این عملیات، ۱۹ کشور شامل اتریش، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، هلند، پرتغال، اسپانیا، سوئد، اوکراین و آمریکا مشارکت داشتند.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
یوروپل، آژانس همکاری پلیسی اتحادیه اروپا، اعلام کرده است که در یک عملیات هماهنگ بینالمللی، هزاران محتوای آنلاین مرتبط با سپاه پاسداران هدف قرار گرفته است.
بر اساس اعلام یوروپل، در این اقدام، ۱۴ هزار و ۲۰۰ پست و لینک که به سپاه پاسداران مرتبط دانسته شدهاند، شناسایی و برای برخورد به پلتفرمهای آنلاین ارجاع شدهاند.
تمرکز این عملیات بر محتوایی بوده که به گفته یوروپل، برای تبلیغات، جذب نیرو، جلب حمایت و حتی تأمین مالی استفاده میشده است. این اقدام زیر نظر واحد ارجاع اینترنتی اتحادیه اروپا انجام شده؛ نهادی که مأموریت آن شناسایی و گزارش محتوای افراطی و تروریستی در فضای آنلاین است.
در این عملیات، ۱۹ کشور شامل اتریش، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، هلند، پرتغال، اسپانیا، سوئد، اوکراین و آمریکا مشارکت داشتند.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👌4
🟢هشدار عفو بینالملل به افزایش موج اعدامها توسط حاکمیت اعدام و قتل عام
عفو بینالملل امروز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت، نسبت به افزایش موج اعدامها در ایران هشدار داد:
عفو بینالملل اعلام کرد رژیم ایران سال گذشته بیش از ۲۱۵۰ نفر را اعدام کرده است، افزایشی «سرسامآور» که اعدامهای ثبتشده در سراسر جهان را به بالاترین سطح خود از سال ۱۹۸۱ رسانده است.
عفو بینالملل هشدار داد: مقامهای رژیم ایران استفاده خود از مجازات اعدام را بهعنوان ابزاری برای سرکوب و کنترل سیاسی بهویژه پس از جنگ دوازده روزه در ژوئن ۲۰۲۵ تشدید کردهاند.
خبرگزاری فرانسه نوشت: عفو بینالملل و دیگر گروههای حقوقبشری خاطرنشان کردهاند که ایران پس از اعتراضات ماه ژانویه و جنگ با اسرائیل و آمریکا در سال ۲۰۲۶ دوباره استفاده از مجازات اعدام را افزایش داده و اعدامهایی را به اتهام شرکت در اعتراضات و عضویت در گروههای ممنوعه انجام داده است.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
عفو بینالملل امروز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت، نسبت به افزایش موج اعدامها در ایران هشدار داد:
عفو بینالملل اعلام کرد رژیم ایران سال گذشته بیش از ۲۱۵۰ نفر را اعدام کرده است، افزایشی «سرسامآور» که اعدامهای ثبتشده در سراسر جهان را به بالاترین سطح خود از سال ۱۹۸۱ رسانده است.
عفو بینالملل هشدار داد: مقامهای رژیم ایران استفاده خود از مجازات اعدام را بهعنوان ابزاری برای سرکوب و کنترل سیاسی بهویژه پس از جنگ دوازده روزه در ژوئن ۲۰۲۵ تشدید کردهاند.
خبرگزاری فرانسه نوشت: عفو بینالملل و دیگر گروههای حقوقبشری خاطرنشان کردهاند که ایران پس از اعتراضات ماه ژانویه و جنگ با اسرائیل و آمریکا در سال ۲۰۲۶ دوباره استفاده از مجازات اعدام را افزایش داده و اعدامهایی را به اتهام شرکت در اعتراضات و عضویت در گروههای ممنوعه انجام داده است.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸پرزیدنت ترامپ میگوید، جمهوری اسلامی «التماس» میکند که توافقی انجام شود.
پرزیدنت ترامپ: «بعد دموکراتها، من به آنها میگویم احمقها، لایحهای ارائه میدهند که ترامپ باید فوراً این کار را متوقف کند.»
«وقتی با کشوری مذاکره میکنید که به شدت شکستش دادهاید و آنها سر میز مذاکره میآیند و التماس میکنند که معامله کنند، چه حسی دارد؟»
«امیدوارم مجبور نباشیم خودمان زحمتش را بکشیم، اما شاید مجبور شویم یک ضربه بزرگ دیگر به آنها بزنیم. هنوز مطمئن نیستم. خیلی زود خواهید فهمید.»
«وقتی در حال مذاکره هستید، و هر اهرم فشاری را در اختیار دارید، اما در واشنگتن میخواهند جلوی مذاکره را بگیرند.»
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
پرزیدنت ترامپ: «بعد دموکراتها، من به آنها میگویم احمقها، لایحهای ارائه میدهند که ترامپ باید فوراً این کار را متوقف کند.»
«وقتی با کشوری مذاکره میکنید که به شدت شکستش دادهاید و آنها سر میز مذاکره میآیند و التماس میکنند که معامله کنند، چه حسی دارد؟»
«امیدوارم مجبور نباشیم خودمان زحمتش را بکشیم، اما شاید مجبور شویم یک ضربه بزرگ دیگر به آنها بزنیم. هنوز مطمئن نیستم. خیلی زود خواهید فهمید.»
«وقتی در حال مذاکره هستید، و هر اهرم فشاری را در اختیار دارید، اما در واشنگتن میخواهند جلوی مذاکره را بگیرند.»
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚫️🔞باز هم فیلم جدید از کشتار دیماه 😢
#جنایت_مسلمان_شیعه_در_ایران
#ریدم_به_اسلام_و_قرآن
#هولوکاست_ایرانی
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#جنایت_مسلمان_شیعه_در_ایران
#ریدم_به_اسلام_و_قرآن
#هولوکاست_ایرانی
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
😭14❤1
😁10👏1
🇺🇸👈فرمانده سنتکام:
بررسی بمباران مدرسه میناب پیچیدهست، چون این مدرسه در محل یک پایگاه فعال موشکهای کروز در ایران قرار داشته.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
بررسی بمباران مدرسه میناب پیچیدهست، چون این مدرسه در محل یک پایگاه فعال موشکهای کروز در ایران قرار داشته.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👍11❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸🗺جیدی ونس :
قرار نیست همه نیروهای آمریکایی از اروپا خارج بشن
@ghyam_meli
قرار نیست همه نیروهای آمریکایی از اروپا خارج بشن
- فقط میخوایم یهسری منابع و نیروها جابهجا بشن تا امنیت آمریکا بیشتر بشه
- این اتفاق حتی برای اروپا هم بد نیست و باعث میشه اروپاییها خودشون بیشتر مسئول امنیتشون باشن#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤4
🇺🇸👈 جیدی ونس :
در حال حاضر برنامهای برای تصاحب اورانیوم غنیشده ایرانی توسط روسیه نداریم. این هرگز برنامه ما نبوده است.
نمیدانم گزارشها درباره آن از کجا آمده است.
ایرانیها این موضوع را مطرح نکردهاند. حس من این است که این چیزی نیست که ایرانیها بهویژه از آن خوشحال باشند.
میدانم که رئیسجمهور ترامپ هم از این موضوع بهویژه خوشحال نیست.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
در حال حاضر برنامهای برای تصاحب اورانیوم غنیشده ایرانی توسط روسیه نداریم. این هرگز برنامه ما نبوده است.
نمیدانم گزارشها درباره آن از کجا آمده است.
ایرانیها این موضوع را مطرح نکردهاند. حس من این است که این چیزی نیست که ایرانیها بهویژه از آن خوشحال باشند.
میدانم که رئیسجمهور ترامپ هم از این موضوع بهویژه خوشحال نیست.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸👈جیدی ونس :
هر وقت حمله پهپادی یا موشکی به هر جایی بخوره، مخصوصاً به مناطق غیرنظامی
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
هر وقت حمله پهپادی یا موشکی به هر جایی بخوره، مخصوصاً به مناطق غیرنظامی
- اصلاً چیزی نیست که خوشمون بیاد ببینیم
- ولی خب تو آتشبسها این چیزا بعضی وقتا پیش میاد و همیشه همهچی کامل و بینقص نیست؛ تو غزه هم دیدیم.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤3
🔴 #خبر_فوری
وال استریت ژورنال:
نیرو های آمریکایی یک ابر نفتکش ایرانی را امروز در اقیانوس هند توقیف کردند.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
وال استریت ژورنال:
نیرو های آمریکایی یک ابر نفتکش ایرانی را امروز در اقیانوس هند توقیف کردند.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👏6
🇺🇸چرا آمریکا اینقدر روی گرفتن اورانیومهای غنیشده ایران اصرار دارد ؟
@ghyam_meli
ادامه در پست بعدی 👇👇👇
@ghyam_meli
ادامه در پست بعدی 👇👇👇
کانال : قیام ملی
🇺🇸چرا آمریکا اینقدر روی گرفتن اورانیومهای غنیشده ایران اصرار دارد ؟ @ghyam_meli ادامه در پست بعدی 👇👇👇
🇺🇸چرا آمریکا اینقدر روی گرفتن اورانیومهای غنیشده ایران اصرار دارد ؟
خیلیها هنوز نمیدانند چرا آمریکا اینقدر روی گرفتن اورانیومهای غنیشده ایران اصرار دارد. مسئله فقط “بمب اتم” نیست. اورانیوم شصت درصد یعنی ورود به منطقهای که فاصله فنی تا سطح تسلیحاتی بسیار کوتاه میشود. حتی بدون ساخت بمب کامل، همین مواد میتوانند در بمب کثیف رادیواکتیو
Radiological Dirty Bomb
استفاده شوند؛ سلاحی که با پخش مواد رادیواکتیو، شهرها، بنادر، پایگاهها و اقتصاد کشورها را فلج میکند. به همین دلیل آمریکا فقط دنبال نابودی موشک و پهپاد نیست؛ مشکل اصلی، خودِ ذخایر اورانیوم است که در سایتهای زیرزمینی و تونلهای عمیق نگهداری میشوند. نابودی این مواد از هوا خطر آلودگی رادیولوژیک دارد، بنابراین اگر توافقی برای تحویل آنها انجام نشود، تنها گزینه واقعی عملیات زمینی خواهد بود.
چنین عملیاتی نیازمند
Delta Force &
SEAL Team 6
و همچنین نیروهای
CBRN Force
مهندسان رزمی، جنگ الکترونیک، پشتیبانی ماهوارهای و نفوذ به سایتهای زیرزمینی در کشوری به وسعت ایران است. این سناریو میتواند برای آمریکا تلفات سنگین ایجاد کند؛ چیزی که مخالفان ترامپ در آستانه انتخابات میاندورهای سوم نوامبر ۲۰۲۶ از آن برای فشار سیاسی، توقف جنگ و حتی ضربه به ریاستجمهوری او استفاده خواهند کرد. برای همین، تحویل اورانیومها با توافق، در واقع سریعترین مسیر سقوط رژیم است. چون این ذخایر اکنون آخرین سپر بازدارندگی رژیم هستند. اقتصاد، زیرساختهای نظامی و شبکه منطقهای رژیم بهشدت تضعیف شده. اگر این کارت استراتژیک را از دست بدهد، دیگر توان مقاومت طولانی در برابر فشار داخلی خارجی را نخواهد داشت.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
خیلیها هنوز نمیدانند چرا آمریکا اینقدر روی گرفتن اورانیومهای غنیشده ایران اصرار دارد. مسئله فقط “بمب اتم” نیست. اورانیوم شصت درصد یعنی ورود به منطقهای که فاصله فنی تا سطح تسلیحاتی بسیار کوتاه میشود. حتی بدون ساخت بمب کامل، همین مواد میتوانند در بمب کثیف رادیواکتیو
Radiological Dirty Bomb
استفاده شوند؛ سلاحی که با پخش مواد رادیواکتیو، شهرها، بنادر، پایگاهها و اقتصاد کشورها را فلج میکند. به همین دلیل آمریکا فقط دنبال نابودی موشک و پهپاد نیست؛ مشکل اصلی، خودِ ذخایر اورانیوم است که در سایتهای زیرزمینی و تونلهای عمیق نگهداری میشوند. نابودی این مواد از هوا خطر آلودگی رادیولوژیک دارد، بنابراین اگر توافقی برای تحویل آنها انجام نشود، تنها گزینه واقعی عملیات زمینی خواهد بود.
چنین عملیاتی نیازمند
Delta Force &
SEAL Team 6
و همچنین نیروهای
CBRN Force
مهندسان رزمی، جنگ الکترونیک، پشتیبانی ماهوارهای و نفوذ به سایتهای زیرزمینی در کشوری به وسعت ایران است. این سناریو میتواند برای آمریکا تلفات سنگین ایجاد کند؛ چیزی که مخالفان ترامپ در آستانه انتخابات میاندورهای سوم نوامبر ۲۰۲۶ از آن برای فشار سیاسی، توقف جنگ و حتی ضربه به ریاستجمهوری او استفاده خواهند کرد. برای همین، تحویل اورانیومها با توافق، در واقع سریعترین مسیر سقوط رژیم است. چون این ذخایر اکنون آخرین سپر بازدارندگی رژیم هستند. اقتصاد، زیرساختهای نظامی و شبکه منطقهای رژیم بهشدت تضعیف شده. اگر این کارت استراتژیک را از دست بدهد، دیگر توان مقاومت طولانی در برابر فشار داخلی خارجی را نخواهد داشت.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤3
🔴ترامپ: برآورد ما این است که ۸۲ درصد از موشکهایشان از بین رفته است. توانایی آنها برای تولید دوباره هم الان بسیار کم شده است. در مورد پهپادها هم همینطور است؛ بخش عمدهای از توانشان از بین رفته، هرچند هنوز مقدار کمی ظرفیت دارند، اما خیلی ناچیز است. رئیس جمهور چین هم به من قول داده که هیچ سلاحی به تهران ارسال نمیکند
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👍5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🏴 ویران کننده ایران، دکتر محمد #مصدق
مصدق: "نفت ایران تنها متعلق به ایران نیست، بلکه به ملل اسلامی تعلق دارد"
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
مصدق: "نفت ایران تنها متعلق به ایران نیست، بلکه به ملل اسلامی تعلق دارد"
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
💩17💔1🖕1
🛑شنیده شدن صدای چندین انفجار پیاپی در نقاط مختلف جزیره قشم.
گزارشها از نگرانی و وحشت شهروندان در پی وقوع انفجارها.
ادعای مقامات محلی: انفجارها مربوط به خنثیسازی مهمات بوده است.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
گزارشها از نگرانی و وحشت شهروندان در پی وقوع انفجارها.
ادعای مقامات محلی: انفجارها مربوط به خنثیسازی مهمات بوده است.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
👍5🤔1