⚫️درود فیلم تولد #جاویدنام #یزدان #افروغ یکی از جاویدنام هامون که تو #تهران تو شاد آباد تیر خورد
#ارسالی
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#ارسالی
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
😭12❤2
🇺🇸اعزام ۵۰۰۰ نیروی نظامی جدید آمریکا به لهستان
دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، از اعزام ۵,۰۰۰ نیروی نظامی اضافی به لهستان خبر داد. ترامپ این تصمیم راهبردی را به روابط نزدیک خود با کارول ناوروسکی، رئیسجمهور جدید لهستان، و پیروزی او در انتخابات مرتبط دانست.
این اقدام ضمن لغو برنامههای پیشین پنتاگون برای کاهش حضور نظامی در اروپا، گامی کلیدی جهت تقویت امنیت جناح شرقی ناتو محسوب میشود.
این استقرار نظامی، تعهد واشینگتن به دفاع از متحدان اروپایی را در برابر تهدیدات منطقهای بهطور چشمگیری افزایش میدهد.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، از اعزام ۵,۰۰۰ نیروی نظامی اضافی به لهستان خبر داد. ترامپ این تصمیم راهبردی را به روابط نزدیک خود با کارول ناوروسکی، رئیسجمهور جدید لهستان، و پیروزی او در انتخابات مرتبط دانست.
این اقدام ضمن لغو برنامههای پیشین پنتاگون برای کاهش حضور نظامی در اروپا، گامی کلیدی جهت تقویت امنیت جناح شرقی ناتو محسوب میشود.
این استقرار نظامی، تعهد واشینگتن به دفاع از متحدان اروپایی را در برابر تهدیدات منطقهای بهطور چشمگیری افزایش میدهد.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑وقتی امام زمان سال ۲۱۲۳ ظهور میکنه ولی میبینه مردم به خاطر کمبود منابع رفتن مریخ
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
😁12❤1🤣1
🔥17🤣8👍4🤪3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑تو تجمعات طرفدار های حکومت یک عروس و داماد اومدن از پدر عروس میپرسن چرا دخترت به پسره دادی ؟
میگه چون ولایت مدار بوده و پشت ولایتش هست تازه یدونه ماشین و موتور هم داره
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
میگه چون ولایت مدار بوده و پشت ولایتش هست تازه یدونه ماشین و موتور هم داره
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
💩25🖕2
💩16❤9👎2😍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🟢پیام و فیلم دریافتی از قهرمانان وطن
الان تازه تونستم وصل بشم اونم با فیلترشکن گیگی ۷۰۰ تومن
با عشق نگاه کنید جونمون کف دستمون رفتیم
۱۸ دی_نمیدونم این آدما الان زنده هستن یا نه و این داره نابود میکنه مارو...
فکرشو نمیکردیم ۱۸ دی واقعا ما رو بکشن... شرمنده همه اوناییام که گفتم نترسید نمیزنن.. ب..صوتیه... بیایین
ولی اشتباه بود.. میزدن
شماها امید مایید زنده باشید
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
الان تازه تونستم وصل بشم اونم با فیلترشکن گیگی ۷۰۰ تومن
با عشق نگاه کنید جونمون کف دستمون رفتیم
۱۸ دی_نمیدونم این آدما الان زنده هستن یا نه و این داره نابود میکنه مارو...
فکرشو نمیکردیم ۱۸ دی واقعا ما رو بکشن... شرمنده همه اوناییام که گفتم نترسید نمیزنن.. ب..صوتیه... بیایین
ولی اشتباه بود.. میزدن
شماها امید مایید زنده باشید
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤9💔5👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🟢پیام و فیلم دریافتی از قهرمانان وطن
مردم ایران،
شاید این روزها آسمان شهرها سنگینتر از همیشه باشد. شاید صدای نگرانی، از صدای زندگی بلندتر شده باشد. اما تاریخ این سرزمین بارها ثابت کرده که ایرانی، فقط در روزهای آرام ساخته نمیشود، در دل سختیهاست که ریشههایش عمیقتر میشود.
اگر ترس در خیابانها قدم میزند، هنوز امید در قلب مادرانی زنده است که برای فرزندانشان فردا را تصور میکنند. هنوز جوانانی هستند که با تمام خستگی، رویاهایشان را زمین نگذاشتهاند. هنوز انسانهایی هستند که کنار هم میایستند، دست هم را میگیرند و اجازه نمیدهند انسانیت خاموش شود.
هیچ شبی تا ابد نمیماند.
وطن فقط خاک نیست، آدمهاییست که با وجود درد، هنوز مهربانی میکنند، هنوز میخندند، هنوز برای زندگی میجنگند.
شما نسلی هستید که شاید زخمی شود، اما شکسته نه.
یادتان باشد: آینده را همیشه کسانی ساختهاند که در تاریکترین روزها، جرات کردند به روشنایی فکر کنند.
و روزی خواهد رسید که همین روزهای سخت، تبدیل به داستان ایستادگی مردمی شود که خم شدند، اما فرو نریختند.
ما هنوز نوریم.✌️
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
مردم ایران،
شاید این روزها آسمان شهرها سنگینتر از همیشه باشد. شاید صدای نگرانی، از صدای زندگی بلندتر شده باشد. اما تاریخ این سرزمین بارها ثابت کرده که ایرانی، فقط در روزهای آرام ساخته نمیشود، در دل سختیهاست که ریشههایش عمیقتر میشود.
اگر ترس در خیابانها قدم میزند، هنوز امید در قلب مادرانی زنده است که برای فرزندانشان فردا را تصور میکنند. هنوز جوانانی هستند که با تمام خستگی، رویاهایشان را زمین نگذاشتهاند. هنوز انسانهایی هستند که کنار هم میایستند، دست هم را میگیرند و اجازه نمیدهند انسانیت خاموش شود.
هیچ شبی تا ابد نمیماند.
وطن فقط خاک نیست، آدمهاییست که با وجود درد، هنوز مهربانی میکنند، هنوز میخندند، هنوز برای زندگی میجنگند.
شما نسلی هستید که شاید زخمی شود، اما شکسته نه.
یادتان باشد: آینده را همیشه کسانی ساختهاند که در تاریکترین روزها، جرات کردند به روشنایی فکر کنند.
و روزی خواهد رسید که همین روزهای سخت، تبدیل به داستان ایستادگی مردمی شود که خم شدند، اما فرو نریختند.
ما هنوز نوریم.✌️
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑بازیگر حکومتی صداوسیمای تی وی ریش خطاب به اعلیحضرت #رضاشاه_دوم
دلم واستون میسوزه ولی دوستتون دارم، اما اینبار بزارین فراخوان بدن ببینیم کت تن کیه ؟!
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
دلم واستون میسوزه ولی دوستتون دارم، اما اینبار بزارین فراخوان بدن ببینیم کت تن کیه ؟!
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
💩17🤬6🖕3
کانال : قیام ملی
🟢#اصفهان یک ساعته صدا پدافند میاد #ارسالی @ghyam_meli
🛑درود
همین الان ساعت 02:10
پدافند صفهی اصفهان(کوه صفه) فعال شدن داداش
پاینده ایران،جاوید شاه🫡
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
همین الان ساعت 02:10
پدافند صفهی اصفهان(کوه صفه) فعال شدن داداش
پاینده ایران،جاوید شاه🫡
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤10🖕1
👈بله کاشف به عمل اومدن که خبر رهبر شدن احمدی نژاد با موافقت اسرائیل را خانم فرناز فصیحی در روزنامه نیویورکتایمز منتشر کرده
بله همین چپول
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
بله همین چپول
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
💩23😁2🤡2❤1
🇩🇪دولت آلمان میخواد بیست هزار مهاجر افغانی مجرد و به افغانستان دیپورت کنه
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
😁21👍12❤3👏1
🇺🇸مارک لوین ساعتی پیش در حساب ایکس خود سؤالی را مطرح کرد:
«سؤال: اگر رژیم ایران موفق میشد یک موشک هستهای (یا احتمالاً چند موشک، چون اگر توانایی پرتاب یکی را داشتند، قطعاً میتوانستند چندین موشک شلیک کنند) به سمت کشور ما پرتاب کند و بعدها باقیماندگانِ این فاجعه میفهمیدند که اگر با یک حمله پیشدستانه جلوی این رژیم را گرفته بودیم، چنین اتفاقی نمیافتاد — و تمام هزینهای که ما (یعنی عموم مردم) باید برای این پیشگیری پرداخت میکردیم، فقط گران شدن موقتی بنزین بود، به نظر شما واکنش مردم چه میبود؟»
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
«سؤال: اگر رژیم ایران موفق میشد یک موشک هستهای (یا احتمالاً چند موشک، چون اگر توانایی پرتاب یکی را داشتند، قطعاً میتوانستند چندین موشک شلیک کنند) به سمت کشور ما پرتاب کند و بعدها باقیماندگانِ این فاجعه میفهمیدند که اگر با یک حمله پیشدستانه جلوی این رژیم را گرفته بودیم، چنین اتفاقی نمیافتاد — و تمام هزینهای که ما (یعنی عموم مردم) باید برای این پیشگیری پرداخت میکردیم، فقط گران شدن موقتی بنزین بود، به نظر شما واکنش مردم چه میبود؟»
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
❤18👍6👏1
😁15🔥2😍2