This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚫️۱۴ دی ۱۳۹۸، در حالی که دانشآموزان سر کلاس درس حضور داشتند، سقف مدرسه فرسوده «ولی پور» در راونگ از توابع میناب که ساخت آن به نیم قرن پیش (سال ۴۸) میرسید، بر روی سر دانشآموزان فرو ریخت.
در آن زمان، اینگونه حوادث، مانند فاجعه «مدرسه ميناب» دغدغه كسی نبود؛ همانگونه که فجایعی چون:
حادثه مدرسه شینآباد (آذر ۱۳۹۱): بر اثر نقص فنی در بخاری نفتی، آتشسوزی بزرگی رخ داد و ۲۹ دانشآموز دختر دچار سوختگی شدید شدند و ۲ نفر از آنها جان باختند،
فاجعه مدرسه درودزن (۱۳۸۵): واژگونی بخاری نفتی در کلاس باعث سوختگی شدید ۸ دانشآموز شد،
فاجعه مدرسه اسوه حسنه زاهدان (۱۳۹۷): استفاده از چراغ نفتی و واژگونی آن، منجر به آتشسوزی و فوت و سوختگی شدید تعدادی از کودکان شد،
حادثه مدرسه سفیلان (۱۳۸۳) آتش گرفتن بخاری نفتی وسرایت آن به گالنهای نفت، کلاس را به آتش کشید و منجر به سوختگی و جان باختن تعدادی از دانشآموزان شد...
همه مسکوت ماندند؛ چون نمیشد با آن ژست وطن دوستی و مظلومیت و «حقوق بشر» گرفت. چون برای کسی آب و نان نداشت!
پول براى تجهيز مدارس نداشتند؛ چون رژيم اسلامى مشغول ساختن شهرهای موشكى بود
@ghyam_meli
در آن زمان، اینگونه حوادث، مانند فاجعه «مدرسه ميناب» دغدغه كسی نبود؛ همانگونه که فجایعی چون:
حادثه مدرسه شینآباد (آذر ۱۳۹۱): بر اثر نقص فنی در بخاری نفتی، آتشسوزی بزرگی رخ داد و ۲۹ دانشآموز دختر دچار سوختگی شدید شدند و ۲ نفر از آنها جان باختند،
فاجعه مدرسه درودزن (۱۳۸۵): واژگونی بخاری نفتی در کلاس باعث سوختگی شدید ۸ دانشآموز شد،
فاجعه مدرسه اسوه حسنه زاهدان (۱۳۹۷): استفاده از چراغ نفتی و واژگونی آن، منجر به آتشسوزی و فوت و سوختگی شدید تعدادی از کودکان شد،
حادثه مدرسه سفیلان (۱۳۸۳) آتش گرفتن بخاری نفتی وسرایت آن به گالنهای نفت، کلاس را به آتش کشید و منجر به سوختگی و جان باختن تعدادی از دانشآموزان شد...
همه مسکوت ماندند؛ چون نمیشد با آن ژست وطن دوستی و مظلومیت و «حقوق بشر» گرفت. چون برای کسی آب و نان نداشت!
پول براى تجهيز مدارس نداشتند؛ چون رژيم اسلامى مشغول ساختن شهرهای موشكى بود
@ghyam_meli
💔33👍7❤3👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#آریا_فرپوری
❇️ تاریخ را افراد میسازند
بر عکس چرندیاتی که عدهای میگویند، تاریخ کشورها و سرنوشت کشورها همواره صد در صد به «افرادی خاص» وابسته بوده و هست و خواهد بود.
انصافا پشت این مرد «عملا» (و نه فقط در شعار) بایستید. برای #ایران هم که شده، چنین کنید؛ که اگر او نباشد، «همه چیز تمام شده است».
تکرار می کنم: «همه چیز تمام شده است».
در هر حدی که در توانتان هست (کم یا زیاد) در این زمانه ابر حساس، به جای گله و شکایت، «واقعا» سعی کنید بی منت کمکش کنید.
در هر حدی که در توانتان هست (کم یا زیاد) در این زمانه ابر حساس به جای گله و شکایت، «واقعا» سعی کنید بی منت بار از دوشش بردارید.
که شخص او «شانس تاریخی» ما و «تنها» هست و نیست تاریخی سرزمین مادریمان است.
#جاوید_شاه
#KingRezaPahlavi
@ghyam_meli
❇️ تاریخ را افراد میسازند
بر عکس چرندیاتی که عدهای میگویند، تاریخ کشورها و سرنوشت کشورها همواره صد در صد به «افرادی خاص» وابسته بوده و هست و خواهد بود.
انصافا پشت این مرد «عملا» (و نه فقط در شعار) بایستید. برای #ایران هم که شده، چنین کنید؛ که اگر او نباشد، «همه چیز تمام شده است».
تکرار می کنم: «همه چیز تمام شده است».
در هر حدی که در توانتان هست (کم یا زیاد) در این زمانه ابر حساس، به جای گله و شکایت، «واقعا» سعی کنید بی منت کمکش کنید.
در هر حدی که در توانتان هست (کم یا زیاد) در این زمانه ابر حساس به جای گله و شکایت، «واقعا» سعی کنید بی منت بار از دوشش بردارید.
که شخص او «شانس تاریخی» ما و «تنها» هست و نیست تاریخی سرزمین مادریمان است.
#جاوید_شاه
#KingRezaPahlavi
@ghyam_meli
❤54👍3👏3💩2
👍26😁11❤1
🛑آیتالله جنتی نماینده مقام معظم رهبری در واکنش به حملهٔ اسرائیل گفتند حمله ای دشد دشدد دشدمنانه بود.
@ghyam_meli
@ghyam_meli
💩54🤣19
🤣39👍13
🛑در حالي كه امام حسين (ع) داشتند با حُر مذاكره ميكردند و به ايشان گوشزد ميكردند كه اگر نگذاري عبور كنيم ، برادرم عباس با تو به جنگ خواهد ايستاد ، حرمله (لعن الله عليه) دو دست بريده قمر بني هاشم را پرت كرد روي ميز مذاكره !
@ghyam_meli
@ghyam_meli
🤣54😁3👏1😢1
👍39👌7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تمام سیاست های این رژیم در راستای منافع مافیای امنیتی ها و سرداران سپاه تروریستی است.
ایزد خواه نماینده طویله مجلس:دولت در دی ماه برای سه چهار میلیارد دلار کسری ارزی دولت ارز ترجیح را حذف کرد،در حالیکه ۱۰۰ میلیارد دلار ارز برنگشته به کشور داریم.😳
@ghyam_meli
ایزد خواه نماینده طویله مجلس:دولت در دی ماه برای سه چهار میلیارد دلار کسری ارزی دولت ارز ترجیح را حذف کرد،در حالیکه ۱۰۰ میلیارد دلار ارز برنگشته به کشور داریم.😳
@ghyam_meli
👍20🤬11
👍71❤9👌6😢3
🛑ماه هایی چون رمضان و محرم و صفر،ماه های مشروعیت جمهوری اسلامی است.
این ماه ها حکم صندوق انتخابات و صف های طولانی مردم را دارد.
#تحریم_سیرک_محرم
@ghyam_meli
این ماه ها حکم صندوق انتخابات و صف های طولانی مردم را دارد.
#تحریم_سیرک_محرم
@ghyam_meli
👍57❤5👏5
🛑چوبی که ترامپ و بی بی تو ماتحت ولایی ها کردن با کتلت کردن #موشعلی،اگه خدا تو ماتحت ایوبِ صبور کرده بود صدای اعتراضش دراومده بود.
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
#کانال_قیام_ملی
@ghyam_meli
😁54