🔹یکی از کسانی که از توافق احتمالی بین جمهوری اسلامی و دولت ترامپ شادمان است و حامیانشان وی را شارژ میکنند حسن اسدی زیدآبادی است کسی که میدانیم ضدشاهانشاهی و بنوعی حامی اصلاحطلبان است.
🔹از نیک آهنگ کوثر تا اراذل سایبری دیگر همه در این فضا مشارکت و مطلعیم چطور کوس پیروزی را مینوازند در حالی که جوانان و مبارزان اینهمه هزینه دادند و میدهند و آقایان بفکر خون شویی مردم.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔹از نیک آهنگ کوثر تا اراذل سایبری دیگر همه در این فضا مشارکت و مطلعیم چطور کوس پیروزی را مینوازند در حالی که جوانان و مبارزان اینهمه هزینه دادند و میدهند و آقایان بفکر خون شویی مردم.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥3👍1
🔹این همان جماعت اصلاحطلب سوپاپی رژیم است که میگفتیم در بزنگاه سمت رژیم غش میکنند و نگاه به دعواها و انتقادات مثلا اساسی شان به جمهوری اسلامی نکنید چرا که در نهایت از یک آخور خواهند خورد.
🔹احمد زیدآبادی یکی از همان افراد پلید اصلاحطلب است که سالها همکار نشریات و روزنامه های حکومتی رژیم مثل شرق و اعتماد بوده و با نوشتن مطالبش در کانال های تلگرام و اینستاگرامش با سیاست به نعل و میخ کوبیدن رژیم را حمایت کرده و اینجا هم حامی توافق است.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔹احمد زیدآبادی یکی از همان افراد پلید اصلاحطلب است که سالها همکار نشریات و روزنامه های حکومتی رژیم مثل شرق و اعتماد بوده و با نوشتن مطالبش در کانال های تلگرام و اینستاگرامش با سیاست به نعل و میخ کوبیدن رژیم را حمایت کرده و اینجا هم حامی توافق است.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥3👍2
🔹وقتی مزدور اصلاحاتی صادراتی چون حسین درخشان هم به صف حامیان توافق میپیوندد و سرخوش از این اتفاق با دمش گردو میشکند.
🔹البته که دور از انتظار نبوده که درخشان چنین کاری کند اما هرچه باشد شاهد باشید که موشها از لانه هایشان چطور بیرون زده و مشغول سمپاشی سیاسی برای رژیم هستند.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔹البته که دور از انتظار نبوده که درخشان چنین کاری کند اما هرچه باشد شاهد باشید که موشها از لانه هایشان چطور بیرون زده و مشغول سمپاشی سیاسی برای رژیم هستند.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
👍3🔥3
بدون شرح؛
تصویری جالب و بسیار گویا از مزدور رژیم یعنی حسین درخشان در حال حمایت و دفاع از آخوند حسن خمینی و سیستم جمهوری اسلامی در یک رسانه حکومتی دیگر بنام خبرگزاری ایسنا... 👌😎
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
تصویری جالب و بسیار گویا از مزدور رژیم یعنی حسین درخشان در حال حمایت و دفاع از آخوند حسن خمینی و سیستم جمهوری اسلامی در یک رسانه حکومتی دیگر بنام خبرگزاری ایسنا... 👌😎
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔥4👍2
🔺وقتی اصلاحطلبان از توافق پیش آمده شادمان و یورتمه بسمت آن می روند و در صدد تبلیغ آن هستند.
🔹بله یکی از آنها محمدجواد اکبرین از اصلاحطلبان صادراتی نظام و از آخوندهای جمهوری اسلامی بوده و هست که سالهاست با رویکرد مثلا دین پژوهانه منتقد رژیم آخوندیست ولی در عمل بنفع آنها کار میکند و میبینیم اینجا هم چطور سوپاپ اطمینان رژیم میشود.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔹بله یکی از آنها محمدجواد اکبرین از اصلاحطلبان صادراتی نظام و از آخوندهای جمهوری اسلامی بوده و هست که سالهاست با رویکرد مثلا دین پژوهانه منتقد رژیم آخوندیست ولی در عمل بنفع آنها کار میکند و میبینیم اینجا هم چطور سوپاپ اطمینان رژیم میشود.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥3👍1
🔹تا کی باشد نوچه های مسیخ قمی کلا از روی توماج صالحی هم رد شوند و به اسم نقد تاکتیکی و چک سفید امضا ندادن ترتیب وی را بدهند.
🔹ببینید علی ابراهیم زاده چطور از توماج حمایت میکند وقتی این صحبتهای کلیشه ای و بدیهی را خیلی از افراد دیگر حتی اصلاحطلبان هم میگویند اما افاقه نمیکند و همه مطلعیم برای خودنمایی سیاسی و پروبال دادن به تیم خودشان در خارج از کشور این حرفها را میزنند.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔹ببینید علی ابراهیم زاده چطور از توماج حمایت میکند وقتی این صحبتهای کلیشه ای و بدیهی را خیلی از افراد دیگر حتی اصلاحطلبان هم میگویند اما افاقه نمیکند و همه مطلعیم برای خودنمایی سیاسی و پروبال دادن به تیم خودشان در خارج از کشور این حرفها را میزنند.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔥5
🔹یکی به این الی امیدواری بگه بابا این چیزهایی که گفتی رو واقعا توماج صالحی میگه !؟؟؟ از کی تا حالا توماج چنین درکی داشته و تفکرات فلسفی برای مسایل بخرج میداده که دفعه دومش باشه ؟!!!😂😂
🔹با فرض پذیرفتن این اراجیف باید پرسید راه حل نهایی شماها در قبال رژیم آخوندی چیه و بقول شما که توماج طبق فلسفه اخلاق راضی به هر قیمتی مثلا فشار به مردم جهت براندازی نیست منتظر چه امری برای انقلاب کردن هستید؟! مبارزات مدنی ماتیک مالیده ؟!!😎
مزدور بودن و ارتباطات توماج با مقامات رژیم در پشت پرده چطور قابل هضم است؟!
چرا توماج برای شماها اینقدر مهم است وقتی از اینهمه رانت سیاسی برخوردار است؟!!!
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔹با فرض پذیرفتن این اراجیف باید پرسید راه حل نهایی شماها در قبال رژیم آخوندی چیه و بقول شما که توماج طبق فلسفه اخلاق راضی به هر قیمتی مثلا فشار به مردم جهت براندازی نیست منتظر چه امری برای انقلاب کردن هستید؟! مبارزات مدنی ماتیک مالیده ؟!!😎
مزدور بودن و ارتباطات توماج با مقامات رژیم در پشت پرده چطور قابل هضم است؟!
چرا توماج برای شماها اینقدر مهم است وقتی از اینهمه رانت سیاسی برخوردار است؟!!!
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
👍4🔥4❤2
🔹برای ما مسجل و ثابت شده است که نادر سلطانپور از افراد وابسته به رژیم با رویکردی به میخ بزند و به نعل بکوبد است و واقعیت داستان اینجاست که یک ائتلاف و اجتماع پشت پرده بین اپوزیسیون نماهای صادراتی و داخلی علیه شاهزاده در حال شکل گیری برای اتفاقات دیماه پارسال است که تا زمانی که رژیم از طرف شاهزاده تحت فشار بود همه مجیزگو شده بودند و حالا همه ی آنها منتقد و فحاش چرا که منتظر فرصت برای کوبیدن.
🔹نادر سلطانپور از همان افراد مزدورمآبی است که با رویکردی پاچه خوارانه تخریب شاهزاده و طرفدارانش را کلید زده است و با متلک گویی به اسم برانداز سوپاپ رژیم شده است.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔹نادر سلطانپور از همان افراد مزدورمآبی است که با رویکردی پاچه خوارانه تخریب شاهزاده و طرفدارانش را کلید زده است و با متلک گویی به اسم برانداز سوپاپ رژیم شده است.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
👍3🔥3
🔹 همانطور که الی امیدواری و آرش صادقی از توماج صالحی حمایت کردند علی ابراهیم زاده هم که حمایت کرده بود از آنها پذیرایی بیشتری در پیجش بعمل آورده تا ثابت کنند چقدر حلقه مسیح علینژاد کنار هم در حال برنامه ریزی علیه شاهزاده هستند.
🔹سوال اینجاست اگر شاهزاده و طرفدارانش مسوول خونهای ریخته شده دیماه پارسال هستند شماها کجای معادله اید و چرا نتوانستید یک تجمع حتی 100 نفره در تهران راه بیندازید و صدای مسیح رو طرفداران فیکتان داد بزنند؟!!
جدا از آن برنامه آتی شماها چیست ؟! چرا نسبت خودتان را با نفی و تخریب شاهزاده تعریف میکنید ؟!!!
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔹سوال اینجاست اگر شاهزاده و طرفدارانش مسوول خونهای ریخته شده دیماه پارسال هستند شماها کجای معادله اید و چرا نتوانستید یک تجمع حتی 100 نفره در تهران راه بیندازید و صدای مسیح رو طرفداران فیکتان داد بزنند؟!!
جدا از آن برنامه آتی شماها چیست ؟! چرا نسبت خودتان را با نفی و تخریب شاهزاده تعریف میکنید ؟!!!
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔥4👍3👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مریم رجوی بیانیه داده گفته ما از اول صلح طلب بودیم.بیوه مسعود رجوی راست میگه این ویدیو صحبتهای یک عضو مجاهدین در مورد بلایی که مجاهدین سر یکی از فرماندهانش که در #شورش57 شدیدا فعال بوده هست ببینید چقدر صلحطلب بودن
شماها به خودتون رحم نمی کنید مردم عادی که جای خود دارد
#جاویدشاه
لینک
https://x.com/i/status/2066498951839179105
شماها به خودتون رحم نمی کنید مردم عادی که جای خود دارد
#جاویدشاه
لینک
https://x.com/i/status/2066498951839179105
🔥8👏3👍2👎2