گارد شاهنشاهی واحد افشاگری
5.84K subscribers
13.1K photos
2.4K videos
24 files
2.09K links
@Amirashkanam

ادمین
Download Telegram
🔹برای ما مسجل و ثابت شده است که نادر سلطانپور از افراد وابسته به رژیم با رویکردی به میخ بزند و به نعل بکوبد است و واقعیت داستان اینجاست که یک ائتلاف و اجتماع پشت پرده بین اپوزیسیون نماهای صادراتی و داخلی علیه شاهزاده در حال شکل گیری برای اتفاقات دیماه پارسال است که تا زمانی که رژیم از طرف شاهزاده تحت فشار بود همه مجیزگو شده بودند و حالا همه ی آنها منتقد و فحاش چرا که منتظر فرصت برای کوبیدن.

🔹نادر سلطانپور از همان افراد مزدورمآبی است که با رویکردی پاچه خوارانه تخریب شاهزاده و طرفدارانش را کلید زده است و با متلک گویی به اسم برانداز سوپاپ رژیم شده است.

#جاویدشاه

👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
👍3🔥3
🔹 همانطور که الی امیدواری و آرش صادقی از توماج صالحی حمایت کردند علی ابراهیم زاده هم که حمایت کرده بود از آنها پذیرایی بیشتری در پیجش بعمل آورده تا ثابت کنند چقدر حلقه مسیح علی‌نژاد کنار هم در حال برنامه ریزی علیه شاهزاده هستند.

🔹سوال اینجاست اگر شاهزاده و طرفدارانش مسوول خون‌های ریخته شده دیماه پارسال هستند شماها کجای معادله اید و چرا نتوانستید یک تجمع حتی 100 نفره در تهران راه بیندازید و صدای مسیح رو طرفداران فیکتان داد بزنند؟!!
جدا از آن برنامه آتی شماها چیست ؟! چرا نسبت خودتان را با نفی و تخریب شاهزاده تعریف میکنید ؟!!!

#جاویدشاه

👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔥4👍3👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مریم رجوی بیانیه داده گفته ما از اول صلح طلب بودیم.بیوه مسعود رجوی راست میگه این ویدیو صحبتهای یک عضو مجاهدین در مورد بلایی که مجاهدین سر یکی از فرماندهانش که در #شورش57 شدیدا فعال بوده هست ببینید چقدر صلحطلب بودن
شماها به خودتون رحم نمی کنید مردم عادی که جای خود دارد

#جاویدشاه

لینک
https://x.com/i/status/2066498951839179105
🔥8👏3👍2👎2
Forwarded from  IRAN News
📢‏ما هی گفتیم سران برای خودشون امان نامه میگیرن ...
دون پایه های نظام و قربونی میکنن !!
اینا باور نکردن.

۱۰۰ شب حواستون و پرت تانک و موشک صورتی کردن !

و اما ...
تازه بازی شروع شد !!
گام بعد لو رفتن ناگهانی اسامی
" سیمکارت سفیدا "
چطور ؟!
-سایت جان فدایان
-مرکز تحویل سیمکارت
-روبیکا و بله ( جمع آوری اطلاعات شخصیشون)
-نفوذی‌های درون سازمانی

شاهد یکی از زیباترین سقوط‌ها هستیم !

چه دوره تاریخی سخت و عجیبی دنیا اومدیم...
👍312
📢از شوروی تا جمهوری اسلامی؛ تاریخی که همیشه در حال تکرار است !

مهدی نوذر


جنگ همیشه تنها با موشک و تانک تعیین تکلیف نمی‌شود. گاهی یک حکومت از درون فرسوده می‌شود؛ نه با انفجار، بلکه با شکاف، اختلاف و از دست رفتن مشروعیت !

بسیاری از مخالفان جمهوری اسلامی از امضای تفاهم‌نامه میان تهران و واشنگتن ناامید شده اند زیرا تصور می‌کنند چنین توافقی به معنای نجات حکومت است. اما تاریخ همیشه این‌گونه عمل نکرده است. اتحاد جماهیر شوروی نیز با یک جنگ تمام‌عیار از میان نرفت. سیاستی که رونالد ریگان در قبال شوروی دنبال کرد، صرفاً فشار نظامی نبود؛ او با ترکیبی از فشار اقتصادی، رقابت راهبردی و وادار کردن مسکو به عقب‌نشینی‌های پی‌درپی، شکاف‌های درونی نظام شوروی را عمیق‌تر کرد؛ شکاف‌هایی که در نهایت به فروپاشی آن انجامید.

امروز نیز می‌توان نشانه‌هایی از چنین روندی را در جمهوری اسلامی مشاهده کرد و ترامپ دقیقاً با الگوی ریگان پیش می‌رود ؛ اگر حکومت مجبور شود از بخش‌های مهمی از برنامه هسته‌ای خود عقب‌نشینی کند که مهمترین خواسته های دولت ایالات متحده است و در صورت عدم اجرای آنها توافقی در کار نخواهد بود و توان موشکی خود را محدود سازد و حمایت از نیروهای نیابتی منطقه را کاهش دهد، در واقع از مهم‌ترین ستون‌های ایدئولوژیک و راهبردی خود فاصله گرفته است. این عقب‌نشینی‌ها صرفاً امتیازهای فنی نیستند؛ بلکه مستقیماً به قلب هویت سیاسی نظام ضربه می‌زنند.

واکنش‌های اخیر برخی چهره‌های حکومتی همانند آخوند نبویان که به صراحت گفت حتی اگر رهبر جمهوری اسلامی با چنین توافقی موافق باشد ما با آن مخالفیم نیز نشان می‌دهد که این مسئله تا چه اندازه مناقشه‌برانگیز شده است. وقتی حتی در میان نیروهای وفادار به نظام مخالفت‌های علنی با چنین توافق‌هایی شنیده می‌شود، می‌توان دریافت که اختلافات در سطوح بالای قدرت در حال افزایش است. این همان فرسایشی است که از بیرون شاید به چشم نیاید، اما در درون ساختار حکومت اثر خود را می‌گذارد.

از سوی دیگر، ادامه یک جنگ گسترده می‌توانست نتیجه‌ای کاملاً متفاوت داشته باشد. در بسیاری از کشورها، هنگام حمله خارجی، بخشی از جامعه که منتقد حکومت است نیز به دلیل حس میهن‌دوستی یا نگرانی از سرنوشت کشور، موقتاً در کنار حاکمیت قرار می‌گیرد. چنین وضعیتی می‌توانست فرصتی برای بازسازی مشروعیت جمهوری اسلامی فراهم کند. اما توقف جنگ و ورود به مسیر امتیازدهی و عقب‌نشینی، این فرصت را از حکومت می‌گیرد.

در چنین شرایطی، نه‌تنها شکاف‌های درون حاکمیت عمیق‌تر می‌شود، بلکه بخشی از بدنه اجتماعی حامی نظام نیز با پرسش‌های جدی مواجه می‌شود: اگر قرار بود در نهایت از بسیاری از شعارها و سیاست‌های گذشته عقب‌نشینی شود، پس هزینه‌های سنگینی که کشور طی دهه‌ها پرداخت چه بود؟

در پایان لازم می‌دانم خاطرنشان کنم آنچه امروز رخ می‌دهد، برخلاف تصور برخی، نشانه قدرت جمهوری اسلامی نیست بلکه آغاز مرحله‌ای از فرسایش درونی میباشد. فرسایشی که نه با صدای انفجار، بلکه با گسترش اختلافات، ریزش نیروها و از دست رفتن انسجام درونی پیش می‌رود. تاریخ بارها نشان داده است که حکومت‌ها الزاماً در میدان جنگ سقوط نمی‌کنند؛ گاهی زیر بار تناقض‌ها و شکاف‌های درونی خود فرو می‌ریزند و امروز جمهوری اسلامی در آن مرحله است ..
👍11👎1
دوباره رژیم سفاک جمهوری عسلامی دو نفر رو اعدام کرد و تروریست های مجاهدین خلق شروع کردند به مرده خوری و مصادره اونها به نفع خودشون و انتصاب اینها به کانون های شورشی.
در سبعیت رژیم ایران شکی نیست و روزانه افراد زیادی به جرایم مختلفی پای دار میروند حتی به جرم قتل شخص دیگر که درگیری کاملا شخصی بوده.
برای مجاهدین که با بحران حمایت مردمی مواجه هستند این کشته شده ها فرصت مناسبیه برای بهره برداری و ضریب دادن به توهم «ما خیلی بیشماریم»
باز هم باید بگیم شما هیچ اقبال داخلی ندارید و تمام این ترفندها صرفاً برای انحراف افکار عمومی و جهانی از اصل قضیه منفور بودن شما در بین مردم ایران است.
#جاوید_شاه
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🥰8💔21👍1🔥1
مسعود رجوی از گور صوت فرستاده و تلویحا گفته آتش بس جنگ ۸ ساله ایران و عراق همچون زهر بوده.
باید هم برای شما زهر باشه، وقتی آتش بس شد، نون دونی شما هم قطع شد.
بلعخره هرچی نباشه شما رفیق گرمابه و گلستان صدام بودی باید باهات هماهنگ می کردند ولی بعد ازینکه ازت استفاده لازم رو کردن مثل دستمال کاغذی پرتتون کردند کنار. حتی اجازه دادند رژیم ایران لونه زنبورتون رو موشک بارون کنه تا اینطوری دستمزد سالها خیانتتون رو به مردم ایران پس بدید.
الان هم داری دهنت رو پر میکنی میگی دخالت خارجی لازم نیست، ما خودمون تکلیف جمهوری عسلامی رو روشن میکنیم، باید عرض کنم این توهم «ما خیلی زیادیم» شما آنقدر حال بهم زن هست که مطمئنم هیچکی حتی اعضای مفلوک سازمانتون هم باور نکردند و تهوع گرفتند از اینهمه حرف تکراری و وعده های پوچ تو خالی.
شما هیچ جایگاه و پایگاهی در بین مردم ایران ندارید آنقدر توی گور ترفند تقلا نزن
#جاوید_شاه
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
👍8🔥3
جالبه
رخبر شما از زیر سنگ قبر پیام می‌فرسته و برای شما رهخری می‌کنه واقعیه ولی شعارهای #جاويدشاه‌ که مردم میدن و علنا همه جا به زبان مردم جاریه، فیک و تقلبیه؟!!
آخه چقدر شماها بدبخت و مفلوکید؟!
عیب ندارید ازین حرفا بین خودتون بزنید شاید کمی براتون مثل پماد سوختگی عمل کنه و کمی دردش کمتر بشه😂😂😂
👍11🔥3
این اکانت فیک هست و ربطی به رامین رضاییان نداره نمی‌دونم چرا یهویی افتاد تو تایملاین پادشاهی خواهان

رامین رضاییان بازیکن فولاد خوزستان هست

الکی بهش ویو ندید قطعا میخواد یه غلطی بکنه
👍17
با شروع بازی های تیم حکومتی جمهوری اسلامی در جام جهانی شاهد حمایت چپ ها از این تیم حکومتی هستیم!!

کاوه شهروز پهلوی ستیز معروف و همکار مجاهدین خلق (هر دو دایی اش هم عضو مجاهدین بودند) گفته که اگر کسی از این تیم حکومتی حمایت کرد، نباید کسی بهش ایراد بگیره

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🤬13👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه فکت مهم:

رد خور نداره شما سرنخ یه کثافتی رو بگیرید و به مجاهدین ختم نشه

معلوم شد علی عبدالرضایی شاعر بیت رهبری که توسط دولت بریتانیا باید تبلیغ پدوفیلی تحت تعقیب هست هم یک مجاهد مخفی است

#جاویدشاه
#چپ_هرگز_نفهمید

لینک
https://x.com/i/status/2066819341144801469
👍8🤬41
🔹اینم نمونه ای از کاسه لیسی و تبلیغ برای خط و رفقای مسیح علی‌نژاد و کسانی است که شعار زن،زندگی،آزادی را میدهند و جریان براندازی را به آن پیوند میزند.

🔹بله چند روزیست از زمان بحث و رخداد توافق بین جمهوری اسلامی و دولت ترامپ گروهی هماهنگ شده مسیر زن،زندگی،آزادی را ترسیم و تبلیغ میکنند که میدانیم چه اهدافی دارند و یکی از همین افراد الی امیدواری است.

#جاویدشاه

👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔥8👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔹نشستی مهم از تجزیه طلبان و کردها با سخنرانی آخوندزاده ای چون حسن شریعتمداری در ادامه تفکر برساخت دموکراتیک.

🔹در این 10 دقیقه شریعتمداری از ساخت ایران دموکراتیک،براندازی را از خیابان به نهادهای دموکراتیک سخت دست خودشان توصیف کرده و با این نگرش کذایی معتقد است گذار از شرایط فعلی بدون توجه به این مقوله ممکن نیست.
فقط وی توضیح نمی‌دهد چطور میتوان همزمان مبارزه و براندازی و ساخت ایران دموکراتیک را در نهادهای جدید التاسیس متشکل از چپها و اراذل گفته شده اجرا و چطور میتوان در وسط مبارزات ،نهادسازی کرد و مردم را همسو؟!!

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥7👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔹حسن شریعتمداری در کنگره مورد نظر از تشکل و نهادی چون مجلس موسسان پرده برداری کرد که متشکل از حقوقدان ،تاریخ دان،زیست بوم و... باشند و روندهای دموکراتیک را بررسی و حق شهروندی هر منطقه هر پنج سال تایید شود.

🔹در گذشته حسن شریعتمداری با طرح فدرالیسم سیاسی و کنفدراسیون جمهوری خواهان ایران حاشیه سازی کرده بود و هنوز هم همان خط را برای تجزیه قومیتها به اسم ایران دموکراتیک و حفاظت از جغرافیای هر منطقه در دستور کار دارد چرا که وی مدتهاست این طرح سیاسی را با چپها و کردهای تجزیه طلب جلو برده و قائل به مخالفت با نهادها و گروههای اصیل پادشاهیست.

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥7👍3
🔹وقتی عضو سابق دفتر تحکیم وحدت اصلاح‌طلبان و داماد فریبا داوودی مهاجر مدام گوه پادشاهی خواهان و شاهزاده را در دهان خود مزه مزه میکند و ادعای وطن دوستی اش را با با اختلاف افکنی پیش میبرد.

🔹بله علی افشاری از عناصر بیشرف صادراتی نظام است که به بهانه بازی فوتبال تیم رژیم آخوندی یا نیوزیلند در جام جهانی لجن پراکنی کرده و مهملات میبافد پس از خجالتش درآیید و پوستش را طوری بکنید تا جرات نکند تخریب گرایی سیاسی را با اسم جمهوری خواهی جلو ببرد.

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥7👍3