This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه فکت مهم:
رد خور نداره شما سرنخ یه کثافتی رو بگیرید و به مجاهدین ختم نشه
معلوم شد علی عبدالرضایی شاعر بیت رهبری که توسط دولت بریتانیا باید تبلیغ پدوفیلی تحت تعقیب هست هم یک مجاهد مخفی است
#جاویدشاه
#چپ_هرگز_نفهمید
لینک
https://x.com/i/status/2066819341144801469
رد خور نداره شما سرنخ یه کثافتی رو بگیرید و به مجاهدین ختم نشه
معلوم شد علی عبدالرضایی شاعر بیت رهبری که توسط دولت بریتانیا باید تبلیغ پدوفیلی تحت تعقیب هست هم یک مجاهد مخفی است
#جاویدشاه
#چپ_هرگز_نفهمید
لینک
https://x.com/i/status/2066819341144801469
👍8🤬4❤1
دوستان اعدام های جمهوری اسلامی اینجوریه
شما اصلا تا حالا اسم #جواد_زمانی و #ابوالفضل_ساعدی رو شنیده بودید؟
هر دو ظرف کمتر از 5 ماه اعدام شدند
اما #توله_مجاهد 5 سال هر روز در شرف اعدام بود و از آخر عفو رهبری شد
حالا واضح تر میفهمید #توماج_صالحی چقدر پروژه بود؟
لینک
https://x.com/i/status/2066822880566915256
شما اصلا تا حالا اسم #جواد_زمانی و #ابوالفضل_ساعدی رو شنیده بودید؟
هر دو ظرف کمتر از 5 ماه اعدام شدند
اما #توله_مجاهد 5 سال هر روز در شرف اعدام بود و از آخر عفو رهبری شد
حالا واضح تر میفهمید #توماج_صالحی چقدر پروژه بود؟
لینک
https://x.com/i/status/2066822880566915256
X (formerly Twitter)
Sara Navidi (@navidiii49) on X
دوستان اعدام های جمهوری اسلامی اینجوریه
شما اصلا تا حالا اسم #جواد_زمانی و #ابوالفضل_ساعدی رو شنیده بودید؟
هر دو ظرف کمتر از 5 ماه اعدام شدند
اما #توله_مجاهد 5 سال هر روز در شرف اعدام بود و از آخر عفو رهبری گرفت
حالا واضح تر میفهمید #توماج_صالحی چقدر پروژه…
شما اصلا تا حالا اسم #جواد_زمانی و #ابوالفضل_ساعدی رو شنیده بودید؟
هر دو ظرف کمتر از 5 ماه اعدام شدند
اما #توله_مجاهد 5 سال هر روز در شرف اعدام بود و از آخر عفو رهبری گرفت
حالا واضح تر میفهمید #توماج_صالحی چقدر پروژه…
👍25❤3
🔹اینم نمونه ای از کاسه لیسی و تبلیغ برای خط و رفقای مسیح علینژاد و کسانی است که شعار زن،زندگی،آزادی را میدهند و جریان براندازی را به آن پیوند میزند.
🔹بله چند روزیست از زمان بحث و رخداد توافق بین جمهوری اسلامی و دولت ترامپ گروهی هماهنگ شده مسیر زن،زندگی،آزادی را ترسیم و تبلیغ میکنند که میدانیم چه اهدافی دارند و یکی از همین افراد الی امیدواری است.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔹بله چند روزیست از زمان بحث و رخداد توافق بین جمهوری اسلامی و دولت ترامپ گروهی هماهنگ شده مسیر زن،زندگی،آزادی را ترسیم و تبلیغ میکنند که میدانیم چه اهدافی دارند و یکی از همین افراد الی امیدواری است.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔥8👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔹نشستی مهم از تجزیه طلبان و کردها با سخنرانی آخوندزاده ای چون حسن شریعتمداری در ادامه تفکر برساخت دموکراتیک.
🔹در این 10 دقیقه شریعتمداری از ساخت ایران دموکراتیک،براندازی را از خیابان به نهادهای دموکراتیک سخت دست خودشان توصیف کرده و با این نگرش کذایی معتقد است گذار از شرایط فعلی بدون توجه به این مقوله ممکن نیست.
فقط وی توضیح نمیدهد چطور میتوان همزمان مبارزه و براندازی و ساخت ایران دموکراتیک را در نهادهای جدید التاسیس متشکل از چپها و اراذل گفته شده اجرا و چطور میتوان در وسط مبارزات ،نهادسازی کرد و مردم را همسو؟!!
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔹در این 10 دقیقه شریعتمداری از ساخت ایران دموکراتیک،براندازی را از خیابان به نهادهای دموکراتیک سخت دست خودشان توصیف کرده و با این نگرش کذایی معتقد است گذار از شرایط فعلی بدون توجه به این مقوله ممکن نیست.
فقط وی توضیح نمیدهد چطور میتوان همزمان مبارزه و براندازی و ساخت ایران دموکراتیک را در نهادهای جدید التاسیس متشکل از چپها و اراذل گفته شده اجرا و چطور میتوان در وسط مبارزات ،نهادسازی کرد و مردم را همسو؟!!
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥7👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔹حسن شریعتمداری در کنگره مورد نظر از تشکل و نهادی چون مجلس موسسان پرده برداری کرد که متشکل از حقوقدان ،تاریخ دان،زیست بوم و... باشند و روندهای دموکراتیک را بررسی و حق شهروندی هر منطقه هر پنج سال تایید شود.
🔹در گذشته حسن شریعتمداری با طرح فدرالیسم سیاسی و کنفدراسیون جمهوری خواهان ایران حاشیه سازی کرده بود و هنوز هم همان خط را برای تجزیه قومیتها به اسم ایران دموکراتیک و حفاظت از جغرافیای هر منطقه در دستور کار دارد چرا که وی مدتهاست این طرح سیاسی را با چپها و کردهای تجزیه طلب جلو برده و قائل به مخالفت با نهادها و گروههای اصیل پادشاهیست.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔹در گذشته حسن شریعتمداری با طرح فدرالیسم سیاسی و کنفدراسیون جمهوری خواهان ایران حاشیه سازی کرده بود و هنوز هم همان خط را برای تجزیه قومیتها به اسم ایران دموکراتیک و حفاظت از جغرافیای هر منطقه در دستور کار دارد چرا که وی مدتهاست این طرح سیاسی را با چپها و کردهای تجزیه طلب جلو برده و قائل به مخالفت با نهادها و گروههای اصیل پادشاهیست.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥7👍3
🔹وقتی عضو سابق دفتر تحکیم وحدت اصلاحطلبان و داماد فریبا داوودی مهاجر مدام گوه پادشاهی خواهان و شاهزاده را در دهان خود مزه مزه میکند و ادعای وطن دوستی اش را با با اختلاف افکنی پیش میبرد.
🔹بله علی افشاری از عناصر بیشرف صادراتی نظام است که به بهانه بازی فوتبال تیم رژیم آخوندی یا نیوزیلند در جام جهانی لجن پراکنی کرده و مهملات میبافد پس از خجالتش درآیید و پوستش را طوری بکنید تا جرات نکند تخریب گرایی سیاسی را با اسم جمهوری خواهی جلو ببرد.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔹بله علی افشاری از عناصر بیشرف صادراتی نظام است که به بهانه بازی فوتبال تیم رژیم آخوندی یا نیوزیلند در جام جهانی لجن پراکنی کرده و مهملات میبافد پس از خجالتش درآیید و پوستش را طوری بکنید تا جرات نکند تخریب گرایی سیاسی را با اسم جمهوری خواهی جلو ببرد.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥7👍3
🔹پونه توکل نیا که مدتهاست خاموشه و هر از گاهی استوری های این تیپی میزنه نگران ایران شده و از استقامت برای ادامه دادن میگه انگار ما نمیدونیم تا همین چندروز پیش چطور داشت یا دوستانش در اتاق بازرگانی دوره برگزار میکرد و خوش میگذراند.
🔹آره این انگل اقتصادی که پارسال در دیماه جهت انجام ماموریتش آمده بود وسط برای ضربه گیر شدن ناگهان در ایام جنگ ناپدید شد و بعد اتصال اینترنت و فیلترشکن هم پیدایش نبود و حالا وطن دوست شده است.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔹آره این انگل اقتصادی که پارسال در دیماه جهت انجام ماموریتش آمده بود وسط برای ضربه گیر شدن ناگهان در ایام جنگ ناپدید شد و بعد اتصال اینترنت و فیلترشکن هم پیدایش نبود و حالا وطن دوست شده است.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔥7👍1
🔹وقتی مجاهدین خلق عقده ای برای نرسیدن به اهداف خود به هرچیزی متوسل میشوند و این کار را با حمله به خاندان پهلوی و اسراییل و ترامپ پیش میبرند و چون نتوانستند مثل پادشاهی خواهان در بازی اول ایران خودی نشان دهند از چند روز قبل بازی های جام 98 رو مطرح و امروز عصبانی از دیده نشدن دارد.
🔹کاوه شهروز از عناصر ضد پهلوی مجاهدین خلقی است که این مسیر را پیش برده و به ترامپ و اسراییل لفظ شیاد رو اطلاق میکند و فاز دموکراتیک میگیرد چیزی که درباره سازمان نه تنها یک جوک است بلکه اتفاقا شیاد بودن را برای آنها بیشتر میتوان متصور بود.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔹کاوه شهروز از عناصر ضد پهلوی مجاهدین خلقی است که این مسیر را پیش برده و به ترامپ و اسراییل لفظ شیاد رو اطلاق میکند و فاز دموکراتیک میگیرد چیزی که درباره سازمان نه تنها یک جوک است بلکه اتفاقا شیاد بودن را برای آنها بیشتر میتوان متصور بود.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥10❤3
📢فرقه جنون دارد همان بازیهای تکراری را به اسم "راههای نرفته" بسته بندی میکند اما آگاهی ملت ایران را دست کم گرفتند.
میخوان با مردمی که سند کشتارشونو امضا کردن و انکار کردن و مردم رو بیشعور و نفهم خطاب کردن راه های نرفته رو برن .
میخوان با مردمی که سند کشتارشونو امضا کردن و انکار کردن و مردم رو بیشعور و نفهم خطاب کردن راه های نرفته رو برن .
👍19
Forwarded from مراد ویسی مدیا
مجتبی در انتظار امضای اماننامه و خروج از مخفیگاه/ تحلیل حملات هدفمند…
تبدیل به پیام صوتی
مجتبی در انتظار امضای اماننامه و خروج از مخفیگاه/ تحلیل حملات هدفمند به محورهای سه گانه انقلاب ملی
💾 ۱۵ مگابایت
✅ عضویت در کانال
✅ عضویت در گروه عمومی
✅ عضویت در گروه آزاد🔞
🚀 بوست کانال
📽️ مشاهده در یوتیوب
@MoradVaisiMedia
💾 ۱۵ مگابایت
✅ عضویت در کانال
✅ عضویت در گروه عمومی
✅ عضویت در گروه آزاد🔞
🚀 بوست کانال
📽️ مشاهده در یوتیوب
@MoradVaisiMedia
👍11🤔3❤1
طرف به 10 روش سامورایی به صدام حسین میداده، حالا واسه ما ضد جنگ شده و از #توافق با جمهوری اسلامی اعلام رضایت میکنه و بعد میگه شیخ مخالف این توافق هست.
خب یه لحظه¥¥¥ ترکی فیصل رو از دهنت در بیار حرومزاده تا بفهمی ترامپ رفته با شیخا توافق کرده.
وقتی جای مغزتxxx برات فکر کنه همین میشه
#مریم_رجوی_گوه_خورد
خب یه لحظه
وقتی جای مغزت
#مریم_رجوی_گوه_خورد
🔥11👍7
📢نتانیاهو، روبیو، گراهام، لوین، تد کروز و نئوکانهای آمریکا هرچه تلاش کردن نتونستن جلوی برنامه آتش بس ترامپ رو بگیرن،
بعد یه عده شارلاتان هفت خط از فرقهی جنون مدعیاند پهلوی اگر با ما متحد و همنظر شده بود ترامپ حرفشو گوش میداد، ج.ا ساقط و الان ایران بودیم :)))
بعد یه عده شارلاتان هفت خط از فرقهی جنون مدعیاند پهلوی اگر با ما متحد و همنظر شده بود ترامپ حرفشو گوش میداد، ج.ا ساقط و الان ایران بودیم :)))
🔥9👍4
📢از شوروی تا جمهوری اسلامی؛ تاریخی که همیشه در حال تکرار است !
✍مهدی نوذر
جنگ همیشه تنها با موشک و تانک تعیین تکلیف نمیشود. گاهی یک حکومت از درون فرسوده میشود؛ نه با انفجار، بلکه با شکاف، اختلاف و از دست رفتن مشروعیت !
بسیاری از مخالفان جمهوری اسلامی از امضای تفاهمنامه میان تهران و واشنگتن ناامید شده اند زیرا تصور میکنند چنین توافقی به معنای نجات حکومت است. اما تاریخ همیشه اینگونه عمل نکرده است. اتحاد جماهیر شوروی نیز با یک جنگ تمامعیار از میان نرفت. سیاستی که رونالد ریگان در قبال شوروی دنبال کرد، صرفاً فشار نظامی نبود؛ او با ترکیبی از فشار اقتصادی، رقابت راهبردی و وادار کردن مسکو به عقبنشینیهای پیدرپی، شکافهای درونی نظام شوروی را عمیقتر کرد؛ شکافهایی که در نهایت به فروپاشی آن انجامید.
امروز نیز میتوان نشانههایی از چنین روندی را در جمهوری اسلامی مشاهده کرد و ترامپ دقیقاً با الگوی ریگان پیش میرود ؛ اگر حکومت مجبور شود از بخشهای مهمی از برنامه هستهای خود عقبنشینی کند که مهمترین خواسته های دولت ایالات متحده است و در صورت عدم اجرای آنها توافقی در کار نخواهد بود و توان موشکی خود را محدود سازد و حمایت از نیروهای نیابتی منطقه را کاهش دهد، در واقع از مهمترین ستونهای ایدئولوژیک و راهبردی خود فاصله گرفته است. این عقبنشینیها صرفاً امتیازهای فنی نیستند؛ بلکه مستقیماً به قلب هویت سیاسی نظام ضربه میزنند.
واکنشهای اخیر برخی چهرههای حکومتی همانند آخوند نبویان که به صراحت گفت حتی اگر رهبر جمهوری اسلامی با چنین توافقی موافق باشد ما با آن مخالفیم نیز نشان میدهد که این مسئله تا چه اندازه مناقشهبرانگیز شده است. وقتی حتی در میان نیروهای وفادار به نظام مخالفتهای علنی با چنین توافقهایی شنیده میشود، میتوان دریافت که اختلافات در سطوح بالای قدرت در حال افزایش است. این همان فرسایشی است که از بیرون شاید به چشم نیاید، اما در درون ساختار حکومت اثر خود را میگذارد.
از سوی دیگر، ادامه یک جنگ گسترده میتوانست نتیجهای کاملاً متفاوت داشته باشد. در بسیاری از کشورها، هنگام حمله خارجی، بخشی از جامعه که منتقد حکومت است نیز به دلیل حس میهندوستی یا نگرانی از سرنوشت کشور، موقتاً در کنار حاکمیت قرار میگیرد. چنین وضعیتی میتوانست فرصتی برای بازسازی مشروعیت جمهوری اسلامی فراهم کند. اما توقف جنگ و ورود به مسیر امتیازدهی و عقبنشینی، این فرصت را از حکومت میگیرد.
در چنین شرایطی، نهتنها شکافهای درون حاکمیت عمیقتر میشود، بلکه بخشی از بدنه اجتماعی حامی نظام نیز با پرسشهای جدی مواجه میشود: اگر قرار بود در نهایت از بسیاری از شعارها و سیاستهای گذشته عقبنشینی شود، پس هزینههای سنگینی که کشور طی دههها پرداخت چه بود؟
در پایان لازم میدانم خاطرنشان کنم آنچه امروز رخ میدهد، برخلاف تصور برخی، نشانه قدرت جمهوری اسلامی نیست بلکه آغاز مرحلهای از فرسایش درونی میباشد. فرسایشی که نه با صدای انفجار، بلکه با گسترش اختلافات، ریزش نیروها و از دست رفتن انسجام درونی پیش میرود. تاریخ بارها نشان داده است که حکومتها الزاماً در میدان جنگ سقوط نمیکنند؛ گاهی زیر بار تناقضها و شکافهای درونی خود فرو میریزند و امروز جمهوری اسلامی در آن مرحله است ..
✍مهدی نوذر
جنگ همیشه تنها با موشک و تانک تعیین تکلیف نمیشود. گاهی یک حکومت از درون فرسوده میشود؛ نه با انفجار، بلکه با شکاف، اختلاف و از دست رفتن مشروعیت !
بسیاری از مخالفان جمهوری اسلامی از امضای تفاهمنامه میان تهران و واشنگتن ناامید شده اند زیرا تصور میکنند چنین توافقی به معنای نجات حکومت است. اما تاریخ همیشه اینگونه عمل نکرده است. اتحاد جماهیر شوروی نیز با یک جنگ تمامعیار از میان نرفت. سیاستی که رونالد ریگان در قبال شوروی دنبال کرد، صرفاً فشار نظامی نبود؛ او با ترکیبی از فشار اقتصادی، رقابت راهبردی و وادار کردن مسکو به عقبنشینیهای پیدرپی، شکافهای درونی نظام شوروی را عمیقتر کرد؛ شکافهایی که در نهایت به فروپاشی آن انجامید.
امروز نیز میتوان نشانههایی از چنین روندی را در جمهوری اسلامی مشاهده کرد و ترامپ دقیقاً با الگوی ریگان پیش میرود ؛ اگر حکومت مجبور شود از بخشهای مهمی از برنامه هستهای خود عقبنشینی کند که مهمترین خواسته های دولت ایالات متحده است و در صورت عدم اجرای آنها توافقی در کار نخواهد بود و توان موشکی خود را محدود سازد و حمایت از نیروهای نیابتی منطقه را کاهش دهد، در واقع از مهمترین ستونهای ایدئولوژیک و راهبردی خود فاصله گرفته است. این عقبنشینیها صرفاً امتیازهای فنی نیستند؛ بلکه مستقیماً به قلب هویت سیاسی نظام ضربه میزنند.
واکنشهای اخیر برخی چهرههای حکومتی همانند آخوند نبویان که به صراحت گفت حتی اگر رهبر جمهوری اسلامی با چنین توافقی موافق باشد ما با آن مخالفیم نیز نشان میدهد که این مسئله تا چه اندازه مناقشهبرانگیز شده است. وقتی حتی در میان نیروهای وفادار به نظام مخالفتهای علنی با چنین توافقهایی شنیده میشود، میتوان دریافت که اختلافات در سطوح بالای قدرت در حال افزایش است. این همان فرسایشی است که از بیرون شاید به چشم نیاید، اما در درون ساختار حکومت اثر خود را میگذارد.
از سوی دیگر، ادامه یک جنگ گسترده میتوانست نتیجهای کاملاً متفاوت داشته باشد. در بسیاری از کشورها، هنگام حمله خارجی، بخشی از جامعه که منتقد حکومت است نیز به دلیل حس میهندوستی یا نگرانی از سرنوشت کشور، موقتاً در کنار حاکمیت قرار میگیرد. چنین وضعیتی میتوانست فرصتی برای بازسازی مشروعیت جمهوری اسلامی فراهم کند. اما توقف جنگ و ورود به مسیر امتیازدهی و عقبنشینی، این فرصت را از حکومت میگیرد.
در چنین شرایطی، نهتنها شکافهای درون حاکمیت عمیقتر میشود، بلکه بخشی از بدنه اجتماعی حامی نظام نیز با پرسشهای جدی مواجه میشود: اگر قرار بود در نهایت از بسیاری از شعارها و سیاستهای گذشته عقبنشینی شود، پس هزینههای سنگینی که کشور طی دههها پرداخت چه بود؟
در پایان لازم میدانم خاطرنشان کنم آنچه امروز رخ میدهد، برخلاف تصور برخی، نشانه قدرت جمهوری اسلامی نیست بلکه آغاز مرحلهای از فرسایش درونی میباشد. فرسایشی که نه با صدای انفجار، بلکه با گسترش اختلافات، ریزش نیروها و از دست رفتن انسجام درونی پیش میرود. تاریخ بارها نشان داده است که حکومتها الزاماً در میدان جنگ سقوط نمیکنند؛ گاهی زیر بار تناقضها و شکافهای درونی خود فرو میریزند و امروز جمهوری اسلامی در آن مرحله است ..
👍12🔥5🥰1
Forwarded from مراد ویسی مدیا
ترامپ تفاهمنامه را امضا کرد/آیا جمهوریاسلامی از خطر سقوط گریخته…
تبدیل به پیام صوتی
ترامپ تفاهمنامه را امضا کرد/آیا جمهوریاسلامی از خطر سقوط گریخته است؟
💾 ۱۴ مگابایت
✅ عضویت در کانال
✅ عضویت در گروه عمومی
✅ عضویت در گروه آزاد🔞
🚀 بوست کانال
📽️ مشاهده در یوتیوب
@MoradVaisiMedia
💾 ۱۴ مگابایت
✅ عضویت در کانال
✅ عضویت در گروه عمومی
✅ عضویت در گروه آزاد🔞
🚀 بوست کانال
📽️ مشاهده در یوتیوب
@MoradVaisiMedia
🔥5❤1