گارد شاهنشاهی واحد افشاگری
5.85K subscribers
13.1K photos
2.4K videos
24 files
2.09K links
@Amirashkanam

ادمین
Download Telegram
🔹کل دغدغه ها و مبارزات بنت الهدی هاشمی رو نظاره گر هستید که درباره چه چیزهایی حرف میزند و اعتراض به حکومت دارد.
بله بنت الهدی هاشمی از نوشیدن قهوه تا گرانی لباس و پیشنهاد برای نخریدن تا شعار زن،زندگی،آزادی همگی نشان از چه دارد؟!!

🔹ناگفته نماند هدی هاشمی مبدع هشتگ من سلیطه ام بود که بارها اطلاع داده بودیم چه موذماری هست.

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🤬5👍1
🔹سازمان تروریستی مجاهدین خلق که در تجمعات خود از هر طریقی ناکام و ضایع شده بود سعی دارد با اداهای اضافی خود را پرجمعیت و قوی نشان دهد و همانطور که از بیانیه مسعود رجوی که سالهاست معلوم نیست کجاست خودشان را تکثیر شده نشان می‌دهند.

🔹پیرپاتالهای سازمان از طرفی به سبک پادشاهی خواهان رژه می روند بعد از طرف دیگر زبان به تمسخر باز میکنند.
این عقب مانده های خرفت با این جمعیت همچنان دنبال قرقره کردن رفتارهای پادشاهی خواهان هستند که در این کلیپ مشخص است.

👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔥7👍5🤩3🤬1
وقتی جایگاه و اعتبار نداشته باشی مجبوری با کمک تکنیک های عکاسی و ویدیویی اعتبار بخری، مجاهدین رفتن یه وال بزرگ پشت سرشون گذاشتند و ویدیو اعضای اشرف3 دقیقا با همون چیدمان رو پشت سر گذاشتن تا اینجوری بگن کنفرانس ما شلوغ بود

#جاویدشاه
#چپ_هرگز_نفهمید

لینک
https://x.com/i/status/2068948339505164518
🤩5🔥3
مجاهدین و گردهمایی ایران آزاد!!

بختت ایرانی...

پیرپاتالایی ادعا میکنن قراره برات آزادی بیارن که حتی توی انتخاب مدل و رنگ لباسشون هم آزادی ندارن!
👍11🔥2
رونمایی از جدیدترین متد براندازی توسط چپ ها!
سقوط رژیم به دست چپ ها نزدیک است!


چپ ها و اسی و مصی مال ها و طرفداران #زن_زندگی_آزادی در یک حرکت جسورانه که سالها برای آن برنامه‌ریزی شده بود، درحالیکه زیر باد کولر نشستن، به مدت سی ثانیه به سمت تلویزیون دیسلایک نشون دادن!!!!!

این قوی ترین و جدی ترین اقدام آنها علیه رژیم در تمام این سالها بوده است.

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
👍8🤩41💯1
نمیشه 24ساعتی برای کانون های شورشی و عضویت در مجاهدین تبلیغ کنی بعد بچه خودت حتی تو اوج جنایات رژیم علیه مردم ایران مشغول عشق و حال باشه

خانم @ShirinNariman بیا توضیح بده چرا حتی بچه خودت جذب تفکرات رجوی نشد؟

#جاویدشاه

لینک
https://x.com/i/status/2068977007887614049
🔥6👏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شیرین نریمان میگه دوره پادشاهی خواهی تموم شده و جوانان فقط جذب گفتمان مجاهدین میشند و دعوت میکنه اگر میخوان با رژیم مبارزه کنید بیاین کانون شورشی، بعد دختر خودش نه تنها جذب ایدئولوژی مجاهدین نشده بلکه وسط کشتار مردم توسط رژیم تصاویر تفریحات و پارتی رفتن هاشو میزاره

#جاویدشاه

لینک
https://x.com/navidiii49/status/2069004371765940412
🤩13👌2🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بارزانی های بیشرف و سگ رژیم آخوندی در دفاع از حکومت فاسد ولایت وقیح این کلیپ را منتشر کردند.
🤬21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زنده‌یاد مانوک خدابخشیان:

ترامپ دقیقا همون مسیر ریگان رو میره و کاری که ریگان با شوروی کرد رو با جمهوری اسلامی میکنه. اول‌ مذاکره و توافق و بعد رژیم از درون فرو میریزه. این پروسه آمریکا برای تغییر حکومت هاست.
👏24💯3👍2👎2
سیاست با مراد ویسی - ۱ تیر
🎧نسخه صوتی سیاست با مراد ویسی: بازی‌های فاسد‌ترین سردار
👍5
ماجرای یک خودسوزی تشکیلاتی۱

حالا که افتضاح 20 ژوئن رو دیدیم خوبه بدونید سال 1382 دقیقا مثل امروز 2 تیر (23ژوئن) بعد از اینکه دولت فرانسه مریم رجوی و اعضای مجاهدین رو بازداشت کرد دختری به اسم #ندا_حسنی دست به خودسوزی در حمایت از مریم رجوی زد!

اما این خودسوزی چند تا باگ عجیب داره که با هم بررسی میکنیم

لینک
https://x.com/navidiii49/status/2069313315403133140

اول: خاطره سرتیم مسعود رجوی

مسعود خدابنده سرتیم محافظین مسعود رجوی و ساکن اروپا در مورد #ندا_حسنی لو میده که مجاهدین ذهنش رو شسشتو دادند تا خودسوزی کنه و این خودسوزی در واقع یک#خودسوزی_تشکیلاتی هست

اگر این حرفا دروغه چرا بابت این حرفا ازش شکایت نکردند مجاهدین تو اروپا؟
👍7
ماجرای یک خودسوزی تشکیلاتی۲

دوم: آخرین فیلم ندا حسنی

خیلی اتفاقی دوربین چند دقیقه از خودسوزی ندا میره روش و اون شروع میکنه حرف از این میزنه که باید مریم رجوی و مجاهدین آزاد بشند و اگر اینجوری نشه زندگی چه فایده؟ بعد خودسوزی هم لحظه به لحظه فیلم ضبط میشه!!


برای اینکه واضح بفهمید ماجرای خودسوزی ندا حسنی یک #خودسوزی_تشکیلاتی بوده همینقدر کافیه بهتون بگم که مجاهدین اسلامیست هستند در عقیده مسلمانان خودکشی باعث جهنمی شدن هست ولی مجاهدین به ندا حسنی میگن (شهید) چرا؟ چون برای یک هدف مقدس انتحاری کرد!
👍7