👌پروژه جدید جمهوری آخوندی کلید خورد،
بله مرگ مرجان ساتراپی...
🔹پس از خودکشی مرجان ساتراپی در پاریس که دیشب رخ داد چهره های فمینیست و ضد پادشاهی مثل نرگس محمدی و اراذل سابق که از قول ساتراپی آنها مبارزین واقعی بودند برای او کلی پیام تسلیت فرستادند.
یادمان نرود مرجان ساتراپی همان کسی بود که:
🔺شبکه ی تجزیه طلب ایران اینترنشنال برای مرجان ساتراپی نوشته:
مرجان ساتراپی، نویسنده و تصویرگر فرانسوی-ایرانی، بالاترین نشان دولتی فرانسه، نشان لژیون دونور را رد کرد و به آنچه او به عنوان «دورویی» این کشور در برخورد با ایران توصیف کرد، اعتراض کرد.
🔹همه می دانیم مرجان ساتراپی یک فرد مرموز سیاسی ضدپادشاهی بوده که در گذشته علیه رضاپهلوی صحبتهایی را مطرح کرده است و قبلا هم نرگس محمدی را به عنوان رهبر معرفی و رضاشاه را دیکتاتور و با آتاتورک مقایسه کرده بود.
👌بعید نیست مرگ این فرد رو هم گردن پادشاهی خواهان بیندازند پس هوشیار باشید.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
بله مرگ مرجان ساتراپی...
🔹پس از خودکشی مرجان ساتراپی در پاریس که دیشب رخ داد چهره های فمینیست و ضد پادشاهی مثل نرگس محمدی و اراذل سابق که از قول ساتراپی آنها مبارزین واقعی بودند برای او کلی پیام تسلیت فرستادند.
یادمان نرود مرجان ساتراپی همان کسی بود که:
🔺شبکه ی تجزیه طلب ایران اینترنشنال برای مرجان ساتراپی نوشته:
مرجان ساتراپی، نویسنده و تصویرگر فرانسوی-ایرانی، بالاترین نشان دولتی فرانسه، نشان لژیون دونور را رد کرد و به آنچه او به عنوان «دورویی» این کشور در برخورد با ایران توصیف کرد، اعتراض کرد.
🔹همه می دانیم مرجان ساتراپی یک فرد مرموز سیاسی ضدپادشاهی بوده که در گذشته علیه رضاپهلوی صحبتهایی را مطرح کرده است و قبلا هم نرگس محمدی را به عنوان رهبر معرفی و رضاشاه را دیکتاتور و با آتاتورک مقایسه کرده بود.
👌بعید نیست مرگ این فرد رو هم گردن پادشاهی خواهان بیندازند پس هوشیار باشید.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥5👍2👌1
🔹اولا مال این حرفها نیستی که بخواهی یکنفره مبارزه کنی و اینقدر بخواهی موثر باشی که قپی درمیکنی دوما تو خودت لنگهات هواست و باید بابت مزدور بودنت و براحتی در زندانهای رژیم خوشگذرانی کردنت جواب بدی که برای ما فاز براندازی برداشتی.
🔹بله سپیده قلیان چپ و رفیق شفیق نرگس محمدی که احتمالا به کمپین تسلیت مرجان ساتراپی خواهد پیوست از همان چپهای بیشرف پروژه ای هست که برای همین روزگار ساخته شده و میخواهد از آب گل آلود در این شرایط ماهی بگیرد.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔹بله سپیده قلیان چپ و رفیق شفیق نرگس محمدی که احتمالا به کمپین تسلیت مرجان ساتراپی خواهد پیوست از همان چپهای بیشرف پروژه ای هست که برای همین روزگار ساخته شده و میخواهد از آب گل آلود در این شرایط ماهی بگیرد.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔥4👏4👍1👌1
🔹احتمالا چند وقت بعد هم براحتی و بدون دغدغه به علی شریفی زارچی میگویند برگرد ایران و توبه نامه ات پذیرفته شده و با این خدماتی که به اسلام و مسلمین ارایه دادی شایسته بخشش برای اقدامات نمادینت علیه رژیم بودی و هستی.
🔹شریفی زارچی این روزها مثل مهدی نصیری و برخی صادراتی های دیگر با ژست پادشاهی خواهی وارد معرکه شده غافل از اینکه ما میدانیم وی نه تنها مبارز نیست بلکه پروژه ای برای بهم زدن فضاست تا کی باشد تق کارهایش بیرون بزند.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔹شریفی زارچی این روزها مثل مهدی نصیری و برخی صادراتی های دیگر با ژست پادشاهی خواهی وارد معرکه شده غافل از اینکه ما میدانیم وی نه تنها مبارز نیست بلکه پروژه ای برای بهم زدن فضاست تا کی باشد تق کارهایش بیرون بزند.
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
👏5🔥1
🔹یادتان آمد چی گفتیم و گوشزد کردیم اراذل ضد پادشاهی و افراد وابسته به نظام از مرجان ساتراپی خواهند گفت ؟!!!
🔹در این سمت ماجرا چندروز قبل نوچه مسیح علینژاد یعنی علی ابراهیم زاده از سپیده قلیان هم حمایت کرده بود و احتمالا سپیده قلیان هم از مرجان حمایت میکند که جمع مزدوران ضد پادشاهی جمع اراذل خواهد بود.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔹در این سمت ماجرا چندروز قبل نوچه مسیح علینژاد یعنی علی ابراهیم زاده از سپیده قلیان هم حمایت کرده بود و احتمالا سپیده قلیان هم از مرجان حمایت میکند که جمع مزدوران ضد پادشاهی جمع اراذل خواهد بود.
#جاویدشاه
👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
💯5🔥2👌2❤1🤯1
Forwarded from Golnar Jahanbani
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
«درست در سختترین شرایط که الانه، باید محکمتر بایستیم»
پیام قدرتمند از قلب مقاومت: وقتی همه چیز سخت میشود، وقتی دیگران طعنه میزنند، وقتی برخی میخواهند یأس ایجاد کنند - درست همان موقع است که باید محکمتر بایستیم.
خون هزاران جوان شهید نظارهگر ماست. برگشت از این راه امکان ندارد.
———
💪 "Right in the hardest conditions that exist now, we must stand stronger"
A powerful message from the heart of resistance: When everything gets tough, when others mock, when some try to create despair - that's exactly when we must stand stronger.
The blood of thousands of martyred youth watches over us. There's no turning back from this path.
👊 Stand firm in the face of adversity. Share if you believe in unwavering resistance.
@golnarjahanbani
پیام قدرتمند از قلب مقاومت: وقتی همه چیز سخت میشود، وقتی دیگران طعنه میزنند، وقتی برخی میخواهند یأس ایجاد کنند - درست همان موقع است که باید محکمتر بایستیم.
خون هزاران جوان شهید نظارهگر ماست. برگشت از این راه امکان ندارد.
———
💪 "Right in the hardest conditions that exist now, we must stand stronger"
A powerful message from the heart of resistance: When everything gets tough, when others mock, when some try to create despair - that's exactly when we must stand stronger.
The blood of thousands of martyred youth watches over us. There's no turning back from this path.
👊 Stand firm in the face of adversity. Share if you believe in unwavering resistance.
@golnarjahanbani
❤16💯3
به من تجاوز نشده!!
#شریفه_مرادی و #پخشان_عزیزی در پاسخ به ادعای ترامپ در اظهاراتی ادعا کردهاند که به آنان تجاوز نشده است!!
این دو تن که ظاهرا در صف اعدام های رژیم قرار دارند و از اعضای تجزیه طلب کرد بشمار میروند در ادعایی مضحک اتهام تجاوز رژیم به زندانیان را نادرست خوانده و آن را بی اعتبار دانستند!!
این ادعا در حالی بیان میشود که سایر رفقا چپول او همهگی تنها با رزومه تجاوز، امروز خود را عضو اپوزیسیون معرفی میکنند!!
#شریفه_مرادی و #پخشان_عزیزی در پاسخ به ادعای ترامپ در اظهاراتی ادعا کردهاند که به آنان تجاوز نشده است!!
این دو تن که ظاهرا در صف اعدام های رژیم قرار دارند و از اعضای تجزیه طلب کرد بشمار میروند در ادعایی مضحک اتهام تجاوز رژیم به زندانیان را نادرست خوانده و آن را بی اعتبار دانستند!!
این ادعا در حالی بیان میشود که سایر رفقا چپول او همهگی تنها با رزومه تجاوز، امروز خود را عضو اپوزیسیون معرفی میکنند!!
🔥9🤬4
اصلاحطلبان سالهاست نقش سوپاپ اطمینان را بازی میکنند؛ هر وقت خشم مردم بالا میرود، وعده اصلاح میدهند و هر وقت صحبت تغییر میشود، نگهبان وضع موجود میشوند.
بزرگترین دستاورد اصلاحطلبی تبدیل امید به تغییر و از تغییر به انتظار بیپایان است!!
بزرگترین دستاورد اصلاحطلبی تبدیل امید به تغییر و از تغییر به انتظار بیپایان است!!
🔥13
Forwarded from مراد ویسی مدیا
تقویت احتمال کشته شدن رییسی از سوی اسراییل
تبدیل به پیام صوتی
تقویت احتمال کشته شدن رییسی از سوی اسراییل
💾 ۱۴ مگابایت
✅ عضویت در کانال
✅ عضویت در گروه عمومی
✅ عضویت در گروه آزاد🔞
🚀 بوست کانال
📽️ مشاهده در یوتیوب
@MoradVaisiMedia
💾 ۱۴ مگابایت
✅ عضویت در کانال
✅ عضویت در گروه عمومی
✅ عضویت در گروه آزاد🔞
🚀 بوست کانال
📽️ مشاهده در یوتیوب
@MoradVaisiMedia
👌13
بار ها گفته شده که خانواده و بستگان جاویدنام ها بودن دلیلی بر قهرمان بودن اون افراد نیست و نیازی نیست براشون اکلیل ریده بشه، بلکه باید خودشون با توجه به موضع گیری هاشون و ... سنجیده بشن.
ممکنه اصلا نه تنها با اون جاوید نام در ارتباط نبوده باشن، بلکه تو اختلاف هم باشن و بعد ها بخاطر کسب اعتبار یا کاسبی یا هر چیز دیگه ای ترجیح بدن خودشون رو نزدیک به جاویدنام نشون بدن
ممکنه اصلا نه تنها با اون جاوید نام در ارتباط نبوده باشن، بلکه تو اختلاف هم باشن و بعد ها بخاطر کسب اعتبار یا کاسبی یا هر چیز دیگه ای ترجیح بدن خودشون رو نزدیک به جاویدنام نشون بدن
👍17❤1
#میلاد_محمدی همونی که گروهی میخواستند ازش قهرمان بسازند و مدام به دروغ دم از اتحاد میزد و با همین ترفند قصد داشت مردم رو فریب بده و طرفدار جمع کنه، الان کاری جز پهلوی ستیزی نداره!
یعنی صبح به صبح پا میشه، میگرده دنبال روش هایی که میتونه پهلوی ستیزی کنه، تا شب اون کارو انجام میده، فاندشو میگیره و میخوابه.
الان باید اون افرادیکه مشغول قهرمان سازی از این فرد بودند و الان هم موضعشان رو تغییر نمیدن رو پاسخگو کرد
یعنی صبح به صبح پا میشه، میگرده دنبال روش هایی که میتونه پهلوی ستیزی کنه، تا شب اون کارو انجام میده، فاندشو میگیره و میخوابه.
الان باید اون افرادیکه مشغول قهرمان سازی از این فرد بودند و الان هم موضعشان رو تغییر نمیدن رو پاسخگو کرد
👍16❤1
باز دوباره #مریم_رجوی بیوه مسعود رجوی یه تجمع یکجا دید و سریعا شروع کرد به مصادره آن تجمع و زدن بنام مجاهدین خلق!
با این ترفند هم به رژیم بهانه ای برای سرکوب و دستگیری این افراد خواهد داد، بعد هم با فاکتور کردن این اتفاق در جوامع بینالملل مشغول کاسبی خواهد شد.
#مریم_رجوی_گوه_خورد
با این ترفند هم به رژیم بهانه ای برای سرکوب و دستگیری این افراد خواهد داد، بعد هم با فاکتور کردن این اتفاق در جوامع بینالملل مشغول کاسبی خواهد شد.
#مریم_رجوی_گوه_خورد
👍8🔥2👌1