گارد شاهنشاهی واحد افشاگری
5.84K subscribers
13.1K photos
2.4K videos
24 files
2.09K links
@Amirashkanam

ادمین
Download Telegram
🔹در روانشناسی نوشته های کسی چون نادر سلطانپور اینطور بدست می آید که وی نه تنها یک خودباختگی سیاسی مبارزاتی در برابر رژیم جمهوری اسلامی دارد و به این ایده رسیده که جمهوری اسلامی هم مشروعیت نسبی خاص خود را دارد و هم اینکه ماشین جنگی آخوندها توانسته بازدارندگی مبارزاتی بخاطر شرایط جنگ ایجاد کند پس در نهایت باید با سازش و تبلیغ شعار زن،زندگی،آزادی به ادامه کار بپردازیم تا شاید براندازی رخ دهد و در نهایت باید اسلام را در ایران همانطور که حکومت میخواهد بپذیریم و روش مبارزه را تغییر دهیم.
دقیقا این همان خواسته رژیم و پاتک زدن بماست.

🔹ولی فقط انتهای ماجرا این نیست چرا که همگان میدانیم سلطانپور یک مخالف ضد پهلوی و یک وسط باز سیاسیست و ثابت کرده جدا از خودباختگی اش وی همزمان بقای رژیم به براندازی به توسط پادشاهی خواهان را ترجیح میدهد و رو این حساب به شاهزاده متلک میاندازد.

#جاویدشاه

👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
8👍3🤬2🔥1
📢‏جمهوری اسلامی تبدیل شده به نیروی نیابتی گروه تروریستی حزب الله.‏

جنگ با اسرائیل سر حزب‌الله قبل از اینکه جنگ ملا باشه، جنگ چپی و مجاهده!
دانشجویان چپی مصدقی یه پاشون‌ توی کمپ‌های آموزش تروریستی لبنان و کوبا و چین و ونزوئلا بود، یه پاشون توی نجف برای گنده کردن خمینی!
هدفشون هم فدا کردن ایران برای نابودی آرمان‌های فلسطین بود، به هر قیمتی!
🤬7🔥1
📢‏برخلاف شما که تفاله حمله اعرابید، و مشخص است موالی زاده‌ی نه اصیل، رضاشاه کبیر از بازماندگان اصیل همین خاک است و ریشه‌اش به خاندان‌های مازندرانی که اصیل ترین ایرانیان هستند، می‌رسد.

اجداد رضاشاه:
حاجی محمدحسن‌خان سلطان، فرزند سلیمان‌خان پهلوان
سلیمان‌خان پهلوان، فرزند جهانبخش‌خان پهلوان

جهانبخش‌خان پهلوان، فرزند خسروخان

خسروخان، فرزند رمضان‌خان پهلوان.

می دونی بزرگ‌ترین اشتباه رضا شاه کبیر این بود که سوزاک ‌‌سیفلیس و هزاران بیماری مقاربتی رو از بین برد
تا کفتارایی مثل شما به وجود بیان؟!
کاش ذره ای مطالعه یا شعور داشتی
همون شناسنامه ات رو هم مدیون پهلوی هست
پلشت.
👏194💯4
📢‏وسط جنگ حشدالشعبی و فاطمیون و زینبیون در تهران رژه میرفتن، کسایی‌که تعهدی به هیچی ندارن، مشتی بیابون‌گرد گرسنه و وحشی.
جریان "از دموکراسی بگو" ذره‌ای از اشغال ایران بدست اینا حرف نزد، عوضش نگران هدف گرفتن فلان شهرک صنعتی شده بودن که سپاه اونجا قطعات پهپاد میساخته، مادرچندمنظوره‌های بی‌وطن پست‌تر از حیوان.
👍26
دم خروس خانواده سپهري هم زد بيرون. اصغر سپهری با لجن پراکنی مدل حزب توده و سه فاسد ادعای پادشاهی خواهی میکند. این دو برادر خیلی اصرار دارند که مردم و شاه را در مقابل هم قرار دهند. از کاسه لیسان کلاشی و طاهری نباید انتظار داشت که مدل سپاهی‌ها و اطلاعاتی‌ها رفتار نکنند.

شاهزاده رضا پهلوی حرف از مهم بودن خواست مردم می‌زند. مردم انتخاب خود در بازگشت به دوران پرشکوه پهلوی کرده‌اند. مردم ۴۷ سال خون، سرکوب و فقر را تحمل کردند که جمهوری اسلامی رابه خاک بکشند و #رضاشاه_دوم به قدرت برگردد.

بیچاره #فاطمه_سپهری که گرفتار برادرانی شده است که فقط از نامش برای رسیدن به اهداف خود سواستفاده میکنند.
😢11👍9🔥2🤬1
نظرتون در مورد این تصویر و این ادعا چیه؟

نظرتون رو بگید 👍👎

#اسرائیل
#ترامپ
#جاویدشاه

لینک
https://x.com/i/status/2063957171033735577
👍6👎4🤬32🔥1
وحید تدین طهماسبی برادر سیامک تدین طهماسبی است

سیامک تدین طهماسبی همونیه که از بچه های داخل شماره کارت میگرفت حالا معلوم شده برادرش وحید جزو پولشوهای جمهوری اسلامی و دور زنندگان تحریم هست

#جاویدشاه
🤔4🤬4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینجا صدای آمریکا تلویزیون وابسته به وزارت خارجه آمریکا و این شخص علی جوانمردی یا همون علی تجزیه مشاور ارشد این تلویزیون هست که جلوی دوربین علنی میگه #ترامپ دنبال صلح با رژیمه نه مثل #اسرائیل که دنبال براندازی رژیم

#جاویدشاه

لینک
https://x.com/i/status/2064235358376595560
👍7🤬5👎1
چرا باید از گروه ارتش مردمی ترسید؟۱


در این رشتو میخوام در مورد گروه معروف به #ارتش_مردمی حرف بزنم و بگم چرا باید نسبت به این گروه مشکوک بود خصوصا پادشاهی خواهان

لینک رشتو
https://x.com/navidi_sara49/status/2064252906316935462

اول از همه باید بگم مدیر ارتش مردمی #سیامک_تدین همون فردی هست که از بچه های داخل کشور شماره کارت میگرفت و بعد مدتی این افراد بازداشت میشدند

پس همین یه صوت کافیه برای اینکه ازش بترسید ولی بریم ادامه رشتو
🤬8👍2
چرا باید از گروه ارتش مردمی ترسید؟۲


اکانت اصلی ارتش مردمی 4 اکانت رو فالو کرده، دو تا اکانت #سیامک_تدین و اکانتی به اسم درنا (دفتر راهبردی نجات ایران) و عدالت رهبری

سیامک رو قبلا معرفی کردم
عدالت علی هم نیاز به توضیح نداره
بریم سراغ درنا


درنا یا همون دفتر راهبردی نجات ایران 3 اکانت رو فالو کرده که احتمالا اینا مدیران اصلی این مثلا دفتر راهبردی هستند

آرش جودکی
مانلی میرخان
سیامک تدین طهماسبی

در مورد سیامک قبلا گفتم خب بریم سراغ دو نفر بعدی
👍4🤬4
چرا باید از گروه ارتش مردمی ترسید؟۳


آرش جودکی از مسئولان درنا که توسط ارتش مردمی وایرال شده یک چپ است که به پهلوی ستیزی معروفه و دنبال جرم زدایی از تجزیه طلبی در ایران آینده است!


مانلی میرخان دیگر مسئول درنا که توسط ارتش مردمی وایرال شده هم از عاشقان فدرالیسم(تجزیه ایران) است که آرزو داره در ایران آینده حق تعیین سرنوشت برای قومیت ها ایجاد بشه!



خلاصه اینکه چرا باید به ارتش مردمی مشکوک بود؟
اول: مدیرش یعنی سیامک تدین از بچه های داخل شماره کارت میگرفته!
دوم: مشغول تبلیغ و پروموت رسانه ها و مجموعه هایی است که تجزیه طلب هستند
سوم: اسناد فیک منتشر می کنند
رشتو مرتبط:
https://x.com/navidiii49/status/2061701284583952697
👍7🤬51
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سال ها از این نوشتم که #توله_مجاهد ابزار رژیم هست برای انحراف اذهان
از او قهرمان می سازند تا در بزنگاه مسیرها رو عوض کنه و او امروز جلوی دوربین نشسته و از این میگه که انقلاب برای اعتراض به گرانی و فقر اشتباهه و نباید دنبال نابودی رژیم باشیم

#توماج_صالحی
#جاویدشاه

لینک
https://x.com/i/status/2064382604208463891
🤬19🔥1