گارد شاهنشاهی واحد افشاگری
5.84K subscribers
13.1K photos
2.4K videos
24 files
2.09K links
@Amirashkanam

ادمین
Download Telegram
🔹پونه توکل نیا که مدتهاست خاموشه و هر از گاهی استوری های این تیپی میزنه نگران ایران شده و از استقامت برای ادامه دادن میگه انگار ما نمی‌دونیم تا همین چندروز پیش چطور داشت یا دوستانش در اتاق بازرگانی دوره برگزار می‌کرد و خوش می‌گذراند.

🔹آره این انگل اقتصادی که پارسال در دیماه جهت انجام ماموریتش آمده بود وسط برای ضربه گیر شدن ناگهان در ایام جنگ ناپدید شد و بعد اتصال اینترنت و فیلترشکن هم پیدایش نبود و حالا وطن دوست شده است.

#جاویدشاه

👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
🔥7👍1
🔹وقتی مجاهدین خلق عقده ای برای نرسیدن به اهداف خود به هرچیزی متوسل می‌شوند و این کار را با حمله به خاندان پهلوی و اسراییل و ترامپ پیش میبرند‌ و چون نتوانستند مثل پادشاهی خواهان در بازی اول ایران خودی نشان دهند از چند روز قبل بازی های جام 98 رو مطرح و امروز عصبانی از دیده نشدن دارد.

🔹کاوه شهروز از عناصر ضد پهلوی مجاهدین خلقی است که این مسیر را پیش برده و به ترامپ و اسراییل لفظ شیاد رو اطلاق میکند و فاز دموکراتیک میگیرد چیزی که درباره سازمان نه تنها یک جوک است بلکه اتفاقا شیاد بودن را برای آنها بیشتر میتوان متصور بود.

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥103
📢‏فرقه جنون دارد همان بازی‌های تکراری را به اسم "راه‌های نرفته" بسته بندی می‌‌کند اما آگاهی‌ ملت ایران را دست کم گرفتند‏.
می‌خوان با مردمی که سند کشتارشونو امضا کردن و انکار کردن و مردم رو بیشعور و نفهم خطاب کردن راه های نرفته رو برن .
👍19
طرف به 10 روش سامورایی به صدام حسین میداده، حالا واسه ما ضد جنگ شده و از #توافق با جمهوری اسلامی اعلام رضایت میکنه و بعد میگه شیخ مخالف این توافق هست.

خب یه لحظه ¥¥¥ ترکی فیصل رو از دهنت در بیار حرومزاده تا بفهمی ترامپ رفته با شیخا توافق کرده.

وقتی جای مغزت xxx برات فکر کنه همین میشه

#مریم_رجوی_گوه_خورد
🔥11👍7
وقتی روابط عاشقانه در بین مجاهدین ممنوع باشه خروجیش میشه اینکه زنان مجاهد در سال 2026 میلادی با دیدن صحنه های اروتیک گریه کنند چون یاد نابودی جوانیش در مجاهدین می افتند
🔥11👍6
سند لو رفته از معاونت امنیت اطلاعات سپاه نشون میده که اراذل و اوباش وابسته به اطلاعات سپاه از هفته گذشته مامور شدند شعار (درود بر رجوی) رو دیوار نویسی و تبلیغ کنند

به هوش و آگاه باشید
🔥18🤬16👍2
📢‏نتانیاهو، روبیو، گراهام، لوین، تد کروز و نئوکانهای آمریکا هرچه تلاش کردن نتونستن جلوی برنامه آتش بس ترامپ رو بگیرن،
بعد یه عده شارلاتان هفت خط از فرقه‌ی جنون مدعی‌اند پهلوی اگر با ما متحد و هم‌نظر شده بود ترامپ حرفشو گوش میداد، ج.ا ساقط و الان ایران بودیم :)))
🔥9👍4
📢از شوروی تا جمهوری اسلامی؛ تاریخی که همیشه در حال تکرار است !

مهدی نوذر


جنگ همیشه تنها با موشک و تانک تعیین تکلیف نمی‌شود. گاهی یک حکومت از درون فرسوده می‌شود؛ نه با انفجار، بلکه با شکاف، اختلاف و از دست رفتن مشروعیت !

بسیاری از مخالفان جمهوری اسلامی از امضای تفاهم‌نامه میان تهران و واشنگتن ناامید شده اند زیرا تصور می‌کنند چنین توافقی به معنای نجات حکومت است. اما تاریخ همیشه این‌گونه عمل نکرده است. اتحاد جماهیر شوروی نیز با یک جنگ تمام‌عیار از میان نرفت. سیاستی که رونالد ریگان در قبال شوروی دنبال کرد، صرفاً فشار نظامی نبود؛ او با ترکیبی از فشار اقتصادی، رقابت راهبردی و وادار کردن مسکو به عقب‌نشینی‌های پی‌درپی، شکاف‌های درونی نظام شوروی را عمیق‌تر کرد؛ شکاف‌هایی که در نهایت به فروپاشی آن انجامید.

امروز نیز می‌توان نشانه‌هایی از چنین روندی را در جمهوری اسلامی مشاهده کرد و ترامپ دقیقاً با الگوی ریگان پیش می‌رود ؛ اگر حکومت مجبور شود از بخش‌های مهمی از برنامه هسته‌ای خود عقب‌نشینی کند که مهمترین خواسته های دولت ایالات متحده است و در صورت عدم اجرای آنها توافقی در کار نخواهد بود و توان موشکی خود را محدود سازد و حمایت از نیروهای نیابتی منطقه را کاهش دهد، در واقع از مهم‌ترین ستون‌های ایدئولوژیک و راهبردی خود فاصله گرفته است. این عقب‌نشینی‌ها صرفاً امتیازهای فنی نیستند؛ بلکه مستقیماً به قلب هویت سیاسی نظام ضربه می‌زنند.

واکنش‌های اخیر برخی چهره‌های حکومتی همانند آخوند نبویان که به صراحت گفت حتی اگر رهبر جمهوری اسلامی با چنین توافقی موافق باشد ما با آن مخالفیم نیز نشان می‌دهد که این مسئله تا چه اندازه مناقشه‌برانگیز شده است. وقتی حتی در میان نیروهای وفادار به نظام مخالفت‌های علنی با چنین توافق‌هایی شنیده می‌شود، می‌توان دریافت که اختلافات در سطوح بالای قدرت در حال افزایش است. این همان فرسایشی است که از بیرون شاید به چشم نیاید، اما در درون ساختار حکومت اثر خود را می‌گذارد.

از سوی دیگر، ادامه یک جنگ گسترده می‌توانست نتیجه‌ای کاملاً متفاوت داشته باشد. در بسیاری از کشورها، هنگام حمله خارجی، بخشی از جامعه که منتقد حکومت است نیز به دلیل حس میهن‌دوستی یا نگرانی از سرنوشت کشور، موقتاً در کنار حاکمیت قرار می‌گیرد. چنین وضعیتی می‌توانست فرصتی برای بازسازی مشروعیت جمهوری اسلامی فراهم کند. اما توقف جنگ و ورود به مسیر امتیازدهی و عقب‌نشینی، این فرصت را از حکومت می‌گیرد.

در چنین شرایطی، نه‌تنها شکاف‌های درون حاکمیت عمیق‌تر می‌شود، بلکه بخشی از بدنه اجتماعی حامی نظام نیز با پرسش‌های جدی مواجه می‌شود: اگر قرار بود در نهایت از بسیاری از شعارها و سیاست‌های گذشته عقب‌نشینی شود، پس هزینه‌های سنگینی که کشور طی دهه‌ها پرداخت چه بود؟

در پایان لازم می‌دانم خاطرنشان کنم آنچه امروز رخ می‌دهد، برخلاف تصور برخی، نشانه قدرت جمهوری اسلامی نیست بلکه آغاز مرحله‌ای از فرسایش درونی میباشد. فرسایشی که نه با صدای انفجار، بلکه با گسترش اختلافات، ریزش نیروها و از دست رفتن انسجام درونی پیش می‌رود. تاریخ بارها نشان داده است که حکومت‌ها الزاماً در میدان جنگ سقوط نمی‌کنند؛ گاهی زیر بار تناقض‌ها و شکاف‌های درونی خود فرو می‌ریزند و امروز جمهوری اسلامی در آن مرحله است ..
👍12🔥5🥰1
🔹خب که چی؟!! میخواهی بگی من دلسوز مردم ایران هستم و ساختار سیاسی فعلی رو قبول ندارم یا مثلا بگی معترضان ایرانی نباید اینکار را کنند؟!!
هرچه باشد تو در نهایت ضربه گیر نظامی و هیچ دستاورد سیاسی تا به امروز جز شوآف نداشتی.

🔹اون روزی که حسن شریعتمداری ،علی افشاری و همکاری با امید دانا و.... را داشتی و هنوز هم داری فکر کردی ما نمی‌دانیم کدام سمتی هستی و چرا اعتراضات و کشته دادنهای ما جواب نمی‌دهد.

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
👍7🔥31
🔹علی ابراهیم زاده هم مثل بقیه پادشاهی ستیزان که هیچ حرفی برای گفتن نداره فقط شروع به توهین کردن میکند و یکی نیست از خودش بپرسه که بقول خودت که هرکس مخالف شاهزاده باشه رو بهش میگن پروژه و مدام تهمت میزنند باید پرسش کرد خودتان چرا اینکار رو میکنید ؟! هرچند ما چنین کاری نکردیم مگر سندش ثابت بشه اما شماها آنقدری که شاهزاده دغدغه تون هست رژیم دغدغه تون نیست چون اساسا شاهزاده و... بهانه عقده گشایی براتونه .

🔹 علی ابراهیم زاده از رفقای مسیح قمی کلا و ضد پادشاهی هایی است که روزانه و حتی ساعتی بدنبال بهانه های واهی برای تخریب شاهزاده و پادشاهی خواهان است و در این راه می‌بینید که چطور از مزدوران داخلی چون رسول خادم هم حمایت میکنند تا هیچکس جز خودشان نباشند.

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
👍7🔥4
🔹در اینکه تیم فوتبال فعلی تیم جمهوری اسلامی هست شکی نیست و در اینکه نظام آخوندی سالهاست از اسم ملیت و هویت ایرانی سواستفاده کرده و میکند بازم شکی نیست اما نکته اینجاست این حرف علی کریمی بیش از اینکه جمهوری اسلامی را خراب کند و خودش را اثبات برعکس رژیم را اثبات و خودش را خراب می‌کند.

🔹علی کریمی طوری نوشته تیم فوتبال جمهوری اسلامی و تشکر از مخالفان این تیم انگار خودش سالها در همین تیم بازی نکرده بود و مثلا مشخص نبوده در همین ساختار رژیم 47 ساله رشد کرد و کلی پول به جیب زد.
حالا ما هیچی نمی‌گوییم پرروتر نشوید و با ندانم کاری های سیاسی خطا نزنید و سوتی ندهید که نتوانید و نتوانیم جمعش کنیم.

#جاویدشاه

👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
👏7👎51👍1🔥1
🔹خب برای فمینیست چپولهای پنجاه و هفتی که نان در خون مردم میزنند و منافع ملی را قربانی سیاستهای کثیف حزبی و جناحی خودشان میکنند و همنوا با ضدشاهنشاهی هستند زدن این حرفها کنتور نمیندازه و محلی از اعراب ندارد.

🔹مینا خانی یکی از همان بیشرف های توضیح داده شده است که با این دست فرمان جلو آمده و می آید و با حقیر جلوه دادن مبارزات مردم سعی دارد راه مبارزه را بنفع تیم خودشان جلو ببرند.

#جاویدشاه

👑کانال سلسله ایران ساز پهلوی 👑
👍72🔥1🤬1
🔹 دوباره شایلی راحمی پیداش شد و بعد مدتها سکوت و بی خبری برای اینکه بگه منم هستم آمده و یک استوری میزنه که بگه آره منم متاثرم و دارم مبارزه میکنم.

🔹راستی شایلی اگر واقعا ایران بود و این حرفها را مستقلانه و بدون ماموریت میزد زنده میماند و یا حداقلش دستگیر و زندانی نمیشد؟!!!
او در بغداد چه میکند و چرا در عراق زندگی میکند و هدفش از رفتارهای این تیپی چیه؟!! بدنبال پناهندگی سیاسی و صادر شدن مثل مابقی صادراتی های رژیم به خارج از ایرانه؟!!

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
🔥9💯4👍1