This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
اجرای زنده آهنگ دلبر ابی توسط دختران موتور سوار
تو ای بال و پر من رفیق سفر من میمیرم اگه سایت نباشه رو سر من تو ای خود خود عشق که بی تو نفسم نیست کجا تو خونه داری که هرجا میرسم نیست اهل کدوم دیاری کجا تو خونه داری که قبله گاهم اونجاست هر جا که پا میزاری
#همآوا
@IranHamAva
اجرای زنده آهنگ دلبر ابی توسط دختران موتور سوار
تو ای بال و پر من رفیق سفر من میمیرم اگه سایت نباشه رو سر من تو ای خود خود عشق که بی تو نفسم نیست کجا تو خونه داری که هرجا میرسم نیست اهل کدوم دیاری کجا تو خونه داری که قبله گاهم اونجاست هر جا که پا میزاری
#همآوا
@IranHamAva
.
بر اساس گزارش روزنامه هممیهن در روز سهشنبه ۲۸ تیرِ، مأموران زن از سوی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی به عنوان «گشت بارداری» در بعضی بیمارستانها مستقر شدهاند که بهگفته مسئولان بیمارستان برای حضور و فعالیت خود «مجوز قانونی» هم دارند.
دستور کار این مأموران بررسی وضعیت بیمارانی است که بهلحاظ سنی هنوز بارور محسوب میشوند اما بهدلایل پزشکی در معرض جراحی رحم یا تخمدان قرار گرفتهاند، تا به آنها در مورد بچهدار نشدن هشدار دهند.
مقامهای جمهوری اسلامی بدون توجه به عوامل مؤثر در رویگردانی زوجهای ایرانی از فرزندآوری، از جمله مشکلات اقتصادی فراوان و تغییر در گرایشهای فرهنگی مردم، تلاش دارند با استفاده از زور و اجبار از جمله در حذف وسایل جلوگیری از بارداری، مشوقهای مالی، صدور بخشنامههای سختگیرانه و مواجهههای هشدارآمیز با زنان و خانوادهها، آمار تولد در کشور را بالا ببرند.
در این راستا اواخر خرداد نیز دستورالعمل «حفظ و مراقبت از جنین سالم» از سوی وزیر بهداشت ابلاغ و سپس جزئیات آن از جمله «جرمانگاری» مباشرت یا معاونت در سقط جنین و تعیین جریمه «سنگین» برای آن در رسانهها منتشر شد.
#همآوا
@IranHamAva
بر اساس گزارش روزنامه هممیهن در روز سهشنبه ۲۸ تیرِ، مأموران زن از سوی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی به عنوان «گشت بارداری» در بعضی بیمارستانها مستقر شدهاند که بهگفته مسئولان بیمارستان برای حضور و فعالیت خود «مجوز قانونی» هم دارند.
دستور کار این مأموران بررسی وضعیت بیمارانی است که بهلحاظ سنی هنوز بارور محسوب میشوند اما بهدلایل پزشکی در معرض جراحی رحم یا تخمدان قرار گرفتهاند، تا به آنها در مورد بچهدار نشدن هشدار دهند.
مقامهای جمهوری اسلامی بدون توجه به عوامل مؤثر در رویگردانی زوجهای ایرانی از فرزندآوری، از جمله مشکلات اقتصادی فراوان و تغییر در گرایشهای فرهنگی مردم، تلاش دارند با استفاده از زور و اجبار از جمله در حذف وسایل جلوگیری از بارداری، مشوقهای مالی، صدور بخشنامههای سختگیرانه و مواجهههای هشدارآمیز با زنان و خانوادهها، آمار تولد در کشور را بالا ببرند.
در این راستا اواخر خرداد نیز دستورالعمل «حفظ و مراقبت از جنین سالم» از سوی وزیر بهداشت ابلاغ و سپس جزئیات آن از جمله «جرمانگاری» مباشرت یا معاونت در سقط جنین و تعیین جریمه «سنگین» برای آن در رسانهها منتشر شد.
#همآوا
@IranHamAva
.
#حمید_حاججعفرکاشانی، داور لیگ برتر فوتسال ایران و #فعال_مدنی زندانی، چهارشنبه ۲۹ تیر از زندان اوین به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد. وی از مشکلاتی در ناحیه کلیه رنج میبرد و از رسیدگی مناسب پزشکی و اعزام به مرخصی درمانی محروم مانده است.
این فعال مدنی که هم اکنون در قرنطینه زندان رجایی شهر کرج به سر میبرد، ابتدای اردیبهشت سال جاری از زندان تهران بزرگ به اوین منتقل شده بود.
وی در دی ماه سال ۹۹ توسط شعبه ۲۶ #دادگاه_انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری از بابت اتهام اجتماع و تبانی به ۳ سال و ۶ ماه حبس تعزیری و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد. وی همچنین به عنوان مجازات تکمیلی به ۲ سال محرومیت از عضویت در احزاب، گروهها و دستهجات سیاسی و به مدت ۲ ماه روزی ۴ ساعت کار اجباری در معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تحت نظارت حراست آن محکوم شده است.
#همآوا
#حمید_حاججعفرکاشانی، داور لیگ برتر فوتسال ایران و #فعال_مدنی زندانی، چهارشنبه ۲۹ تیر از زندان اوین به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد. وی از مشکلاتی در ناحیه کلیه رنج میبرد و از رسیدگی مناسب پزشکی و اعزام به مرخصی درمانی محروم مانده است.
این فعال مدنی که هم اکنون در قرنطینه زندان رجایی شهر کرج به سر میبرد، ابتدای اردیبهشت سال جاری از زندان تهران بزرگ به اوین منتقل شده بود.
وی در دی ماه سال ۹۹ توسط شعبه ۲۶ #دادگاه_انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری از بابت اتهام اجتماع و تبانی به ۳ سال و ۶ ماه حبس تعزیری و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد. وی همچنین به عنوان مجازات تکمیلی به ۲ سال محرومیت از عضویت در احزاب، گروهها و دستهجات سیاسی و به مدت ۲ ماه روزی ۴ ساعت کار اجباری در معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تحت نظارت حراست آن محکوم شده است.
#همآوا
.
دو ماه از بلاتکلیفیِ #کارگران معدنِ کرومیتِ آسمینون کرمان میگذرد. اردیبهشت ماه امسال کارفرما به این بهانه که کارِ این معدن صرفهی اقتصادی ندارد، معدن را تعطیل و ۱۳۰۰ کارگر را از کار بیکار کرد.
اوایل سال گذشته نیز معدن به همین بهانه تعطیل شد. آن تعطیلی اما بعد از اعتراض کارگران و ورودِ فرماندار، استاندار، نماینده مجلس و سازمان صنعت و معدن کرمان به پایان رسید.
کارگران میگویند: ۲ ماه است بیکاریم، کارفرما حقوق اردیبهشت را نداد، معدن را تعطیل کرد و از آن زمان تا امروز هیچ حقوقی نداریم. هر چه از کارفرما درخواست میکنیم که حداقل حقوق اردیبهشت ما را بدهد به نتیجه نمیرسیم.
هنوز تکلیفِ کارگران معدنِ کرومیتِ آسمینون کرمان به طور کامل مشخص نشده است. معلوم نیست اگر معدن تعطیل شود چند نفر از این ۱۳۰۰ نفر با مشکلاتی مشابه کارگران معدن البرز غربی مواجه میشوند و اصلا چند نفرِ دیگر میتوانند در کارِ سخت و زیانآور کار کنند تا توالیِ سالها کارِ سخت و زیانآور آنها حفظ شود.
#همآوا
@IranHamAva
دو ماه از بلاتکلیفیِ #کارگران معدنِ کرومیتِ آسمینون کرمان میگذرد. اردیبهشت ماه امسال کارفرما به این بهانه که کارِ این معدن صرفهی اقتصادی ندارد، معدن را تعطیل و ۱۳۰۰ کارگر را از کار بیکار کرد.
اوایل سال گذشته نیز معدن به همین بهانه تعطیل شد. آن تعطیلی اما بعد از اعتراض کارگران و ورودِ فرماندار، استاندار، نماینده مجلس و سازمان صنعت و معدن کرمان به پایان رسید.
کارگران میگویند: ۲ ماه است بیکاریم، کارفرما حقوق اردیبهشت را نداد، معدن را تعطیل کرد و از آن زمان تا امروز هیچ حقوقی نداریم. هر چه از کارفرما درخواست میکنیم که حداقل حقوق اردیبهشت ما را بدهد به نتیجه نمیرسیم.
هنوز تکلیفِ کارگران معدنِ کرومیتِ آسمینون کرمان به طور کامل مشخص نشده است. معلوم نیست اگر معدن تعطیل شود چند نفر از این ۱۳۰۰ نفر با مشکلاتی مشابه کارگران معدن البرز غربی مواجه میشوند و اصلا چند نفرِ دیگر میتوانند در کارِ سخت و زیانآور کار کنند تا توالیِ سالها کارِ سخت و زیانآور آنها حفظ شود.
#همآوا
@IranHamAva
.
با ادامه بازداشت و بلاتکلیفی خانوادههای دادخواهی که در روز بیستم تیر با حمله وحشیانه #مأموران جمهوری اسلامی، #بازداشت شدند، نگرانیها از وضعیت آنان همچنان ادامه دارد.
پیام #پیمان قلی پور فرزند #محبوبه_رمضانی کو برادر #پژمان_قلی پور از جان باختگان #آبان۹۸ گرچه متعلق به چند روز پیش است اما بیانگر نکاتی مهم و دردناک از مقاومت این دادخواهان و فشاری است که از سوی حکومت بر این داغدیدگان وارد میشود.
متن پیام:
با ادامه بازداشت و بلاتکلیفی خانوادههای دادخواهی که در روز بیستم تیر با حمله وحشیانه #مأموران جمهوری اسلامی، #بازداشت شدند، نگرانیها از وضعیت آنان همچنان ادامه دارد.
پیام #پیمان قلی پور فرزند #محبوبه_رمضانی کو برادر #پژمان_قلی پور از جان باختگان #آبان۹۸ گرچه متعلق به چند روز پیش است اما بیانگر نکاتی مهم و دردناک از مقاومت این دادخواهان و فشاری است که از سوی حکومت بر این داغدیدگان وارد میشود.
متن پیام:
«در مورد بازداشت مادرم چند کلمه ای خواستم توضیح بدهم: مادرم مدتهاست تحت فشار است و مدام تهدیدش میکنند و چندین بار برایش احضاریه آمده است.
اما تیر آخرشان را چند ماه پیش زدند که مادرم را به صد ضربه شلاق محکوم کردند. ولی مادرم بازهم از آنها نترسید.
بعد از پژمان، بعد از آبان چی ماند برایمان که ازش بترسیم؟
گذشت. دنبال بهانه می گشتند تا مادرم را ساکت کنند.
رسیدیم به ۲۰ تیر. خوانواده های دادخواه طبق روال همیشگیشان که یک روز در ماه دور هم جمع می شوند، در آن روز هم قرار گذاشته بودند به خانه مادر نوید بهبودی بروند.
خیلی ها فکر کردند دلیل تجمع آن روز مرتبط با کمپین حجاب بی حجاب بود. اما نه این درست نیست. درست است که خانواده های دادخواه همیشه هر حرکتی که از سمت مردم باشد کنارش می ایستند و برای هر حرکتی که یک قدم ما را به آزادی نزدیک تر کند احترام قائل هستیم، چه اعتصاب باشد چه اعتراض و چه حجاب بی حجاب، ولی آن که آن روز دور هم جمع شدند ربطی به این کمپین نداشت.
و هیچ قراری هم مبنی بر اینکه بروند در خیابان و کار دیگری انجام بدهند نداشتند.
اما اینکه مادر را دقیق روز قبل از این کمپین بازداشت کردند میتواند مرتبط باشد و ظاهرا آن روز بالاخره بهانه ای که مدتها دنبالش بودند را پیدا کردند.
اینها برای حفظ آبروی نداشتهی خودشان، نمی توانستند بگویند یک مادر داغدار را بازداشت میکنیم چون بچه اش را کشتیم و نمی خواهیم قبول کنیم، پس آمدند در آن روز گرفتنشان تا تو ذهن مردم این باشد که بخاطر یک کاری مثل حجاب بی حجاب بازداشت شده اند.
اما واقعیت این است که تنها جرم مادر من دادخواهی است. بیشترین دلیلی که باعث میشود این ها از او بترسند این است که حقیقت را فریاد می زند. از او می ترسند چون عکس پژمان را یک دقیقه زمین نمی گذارد».
#همآوا
@IranHamAva
اما تیر آخرشان را چند ماه پیش زدند که مادرم را به صد ضربه شلاق محکوم کردند. ولی مادرم بازهم از آنها نترسید.
بعد از پژمان، بعد از آبان چی ماند برایمان که ازش بترسیم؟
گذشت. دنبال بهانه می گشتند تا مادرم را ساکت کنند.
رسیدیم به ۲۰ تیر. خوانواده های دادخواه طبق روال همیشگیشان که یک روز در ماه دور هم جمع می شوند، در آن روز هم قرار گذاشته بودند به خانه مادر نوید بهبودی بروند.
خیلی ها فکر کردند دلیل تجمع آن روز مرتبط با کمپین حجاب بی حجاب بود. اما نه این درست نیست. درست است که خانواده های دادخواه همیشه هر حرکتی که از سمت مردم باشد کنارش می ایستند و برای هر حرکتی که یک قدم ما را به آزادی نزدیک تر کند احترام قائل هستیم، چه اعتصاب باشد چه اعتراض و چه حجاب بی حجاب، ولی آن که آن روز دور هم جمع شدند ربطی به این کمپین نداشت.
و هیچ قراری هم مبنی بر اینکه بروند در خیابان و کار دیگری انجام بدهند نداشتند.
اما اینکه مادر را دقیق روز قبل از این کمپین بازداشت کردند میتواند مرتبط باشد و ظاهرا آن روز بالاخره بهانه ای که مدتها دنبالش بودند را پیدا کردند.
اینها برای حفظ آبروی نداشتهی خودشان، نمی توانستند بگویند یک مادر داغدار را بازداشت میکنیم چون بچه اش را کشتیم و نمی خواهیم قبول کنیم، پس آمدند در آن روز گرفتنشان تا تو ذهن مردم این باشد که بخاطر یک کاری مثل حجاب بی حجاب بازداشت شده اند.
اما واقعیت این است که تنها جرم مادر من دادخواهی است. بیشترین دلیلی که باعث میشود این ها از او بترسند این است که حقیقت را فریاد می زند. از او می ترسند چون عکس پژمان را یک دقیقه زمین نمی گذارد».
#همآوا
@IranHamAva
Hamava همآوا pinned «مردم رنجدیده، مهربان، صبور و چپاول شده ایران بیش از چهار دهه تحقیر توهین و کتمان حقیقت به واسطه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی با ابزار و اهرم قرار دادن قانون به بیاخلاقی و نابودی فرهنگ ایران و ایرانی دامن زده و جمهوری اسلامی با دروغ، تزویر و ریا با نام اسلام،…»
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
.
برنامه #شطرنج در صدای آمریکا
میهمانان: شقایق نوروزی، فروغ کنعانی، مهدی حاجتی، مهدیه گلرو
آیا در نظام جمهوری اسلامی واقعیت است که نماینده مجلس و یا چهره های سیاسی مرتبط با نظام معترض به اجبار حجاب و حذف زنان هستند؟ حکومت برای اجبار #حجاب بر زنان از برخورد فیزیکی، سلاح گرم، شلیک مستقیم گشت ارشاد به افراد متوسل می شود. این اندازه خشونت برای چیست؟ در نظام ولایت فقیه حضور زنان در عرصه سیاست و نهادهای حکومتی، حتی #زنان حوزوی و باورمند به جمهوری اسلامی ممنوع می باشد
برنامه #شطرنج در صدای آمریکا
میهمانان: شقایق نوروزی، فروغ کنعانی، مهدی حاجتی، مهدیه گلرو
آیا در نظام جمهوری اسلامی واقعیت است که نماینده مجلس و یا چهره های سیاسی مرتبط با نظام معترض به اجبار حجاب و حذف زنان هستند؟ حکومت برای اجبار #حجاب بر زنان از برخورد فیزیکی، سلاح گرم، شلیک مستقیم گشت ارشاد به افراد متوسل می شود. این اندازه خشونت برای چیست؟ در نظام ولایت فقیه حضور زنان در عرصه سیاست و نهادهای حکومتی، حتی #زنان حوزوی و باورمند به جمهوری اسلامی ممنوع می باشد
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
.
#وریا_غفوری
خداحافظ کاپیتان
....به نظرتون تختی چرا شد جهان پهلوان تختی ؟
تا حالا بهش فکر کردین ؟
حالا میخوام ببرمتون تو مستطیل سبز
مستطیل سبزی که از کوچه خاکی هاش قبل اسم کاپیتان ، پهلوانیش زبان زد بوده
حالا یکی بیشتر یکی کمتر
حالا نوبت وریا رسیده که تو دوره خودش کاپیتان اخلاق شد
...وریا نزاشت که طناب بی غیرتی به گردنش بیافته و همین باعث شد که فقط کاپیتان استقلال نباشه و خودش و تو دل تمام فوتبالی ها و غیر فوتبالی ها بگنجونه
همه جوره صدایش را بریدن
ولی فریاد شد
فریادی که زیر آب هم بی صدا نشد
نیلوفر آبی شد و در مردابی که برایش ساختن جوری جوانه زد که حتی امروز حذف شدنش از بودنش بیشتر پر صدا شد
شاید زمین سبز و تیمش را از دست داد ولی امروز روز چیزی بدست آورد
که موندگار ترین شد در کنار بزرگان ورزش این سرزمین
اسطوره را شاید حذف کردین ولی از قلب میلیونها هوادار چطور ؟
#همآوا
@IranHamAva
#وریا_غفوری
خداحافظ کاپیتان
....به نظرتون تختی چرا شد جهان پهلوان تختی ؟
تا حالا بهش فکر کردین ؟
حالا میخوام ببرمتون تو مستطیل سبز
مستطیل سبزی که از کوچه خاکی هاش قبل اسم کاپیتان ، پهلوانیش زبان زد بوده
حالا یکی بیشتر یکی کمتر
حالا نوبت وریا رسیده که تو دوره خودش کاپیتان اخلاق شد
...وریا نزاشت که طناب بی غیرتی به گردنش بیافته و همین باعث شد که فقط کاپیتان استقلال نباشه و خودش و تو دل تمام فوتبالی ها و غیر فوتبالی ها بگنجونه
همه جوره صدایش را بریدن
ولی فریاد شد
فریادی که زیر آب هم بی صدا نشد
نیلوفر آبی شد و در مردابی که برایش ساختن جوری جوانه زد که حتی امروز حذف شدنش از بودنش بیشتر پر صدا شد
شاید زمین سبز و تیمش را از دست داد ولی امروز روز چیزی بدست آورد
که موندگار ترین شد در کنار بزرگان ورزش این سرزمین
اسطوره را شاید حذف کردین ولی از قلب میلیونها هوادار چطور ؟
#همآوا
@IranHamAva
.
آتنا دائمی کنشگر سیاسی و مدنی و زندانی سابق سیاسی در واکنش به فشارها و محدودیتهای جمهوری اسلامی به زنان و به ویژه برخورد غیر انسانی دختر محجبه و تحمیل حجاب به دختری دیگر (سپپیده رشنو) در اتوبوس نوشت:
"هر روز خود را گاز میگیریم که در فضای پر از خفقان بر ترس غلبه و نافرمانی مدنی کنیم!ممکن است هدف گاز دندان مزدوری قرار گرفته و زخمی شویم،ممکن است گاز اشک آور به صورتمان بزنند فوتبال نبینیم یا ممکن است گازانبری بازداشت شویم یا تخته گاز حکم بگیریم"
! #سپیده_رشنو
#همآوا
@IranHamAva
آتنا دائمی کنشگر سیاسی و مدنی و زندانی سابق سیاسی در واکنش به فشارها و محدودیتهای جمهوری اسلامی به زنان و به ویژه برخورد غیر انسانی دختر محجبه و تحمیل حجاب به دختری دیگر (سپپیده رشنو) در اتوبوس نوشت:
"هر روز خود را گاز میگیریم که در فضای پر از خفقان بر ترس غلبه و نافرمانی مدنی کنیم!ممکن است هدف گاز دندان مزدوری قرار گرفته و زخمی شویم،ممکن است گاز اشک آور به صورتمان بزنند فوتبال نبینیم یا ممکن است گازانبری بازداشت شویم یا تخته گاز حکم بگیریم"
! #سپیده_رشنو
#همآوا
@IranHamAva
.
جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس(وابسته به سپاه) با راه اندازی پویشی در سامانه فارس من این خبرگزاری، خواستار کوتاه کردن ناخن پرستاران در محیط های درمانی شدهاند.
این مورد گرچه با بهانهی مسائل بهداشتی مطرح گردیده، اما در واقع ادامهی فشارهای واپسگرایانه حکومت در راستای حجاب و محدود کردن هر چه بیشتر زنان، است.
بر کسی پوشیده نیست که پرستاران در کنار سایر کادر درمان فداکارانه در صف اول کرونا بوده و دو سال سخت کاری را طی می کنند و اکنون که باید به مسائل و مشکلات آنها پرداخته شود به بحثهای حاشیهای از جمله بلندی ناخن آنها پرداخته میشود واقعاً این سوال پیش میآید که پرداختن به مسئله بلندی ناخن پرستاران واقعا در بین این همه مشکلات چه جایگاهی دارد؟!
آیا مشکل دارو و درمان و کمبود پرستار و پزشک حل شده است و فقط ناخن بلند پرستاران مانده که باید به آن بپردازید؟
در این حکومت، آمارهای تکان دهنده از موج مهاجرت پرستاران و پزشکان؛ اهمیتی ندارد اما ناخن پرستاران مشکلساز است.
#همآوا
@IranHamAva
جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس(وابسته به سپاه) با راه اندازی پویشی در سامانه فارس من این خبرگزاری، خواستار کوتاه کردن ناخن پرستاران در محیط های درمانی شدهاند.
این مورد گرچه با بهانهی مسائل بهداشتی مطرح گردیده، اما در واقع ادامهی فشارهای واپسگرایانه حکومت در راستای حجاب و محدود کردن هر چه بیشتر زنان، است.
بر کسی پوشیده نیست که پرستاران در کنار سایر کادر درمان فداکارانه در صف اول کرونا بوده و دو سال سخت کاری را طی می کنند و اکنون که باید به مسائل و مشکلات آنها پرداخته شود به بحثهای حاشیهای از جمله بلندی ناخن آنها پرداخته میشود واقعاً این سوال پیش میآید که پرداختن به مسئله بلندی ناخن پرستاران واقعا در بین این همه مشکلات چه جایگاهی دارد؟!
آیا مشکل دارو و درمان و کمبود پرستار و پزشک حل شده است و فقط ناخن بلند پرستاران مانده که باید به آن بپردازید؟
در این حکومت، آمارهای تکان دهنده از موج مهاجرت پرستاران و پزشکان؛ اهمیتی ندارد اما ناخن پرستاران مشکلساز است.
#همآوا
@IranHamAva
.
محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت:
به نظر می رسد یک جریان مذهبی افراطی می خواهد در این کشور حاکم شود... اینکه امروز اینهمه به حجاب و بی حجابی و بد حجابی گیر بدهیم و این مساله را به مساله روز تبدیل کنیم و در خطبه ها مطرح کنیم و افراد را تهدید کنیم و بترسانیم، موضوعی کاملا انحرافی ایجاد کرده ایم و اسلام و قران و دین این نیست.
آمار کسانی که به دلیل فقر و مشکلات خودکشی می کنند و یا آمار قتل های خانوادگی بسیار بالا است چرا کسی به این موارد توجه نمی کند؟ چرا آمار اختلاس ها و آمار خروج ارز از کشور در خطبه ها، بلند نمی شود؟
او با اشاره به تندروی ها در مشهد گفت: من گاهی حرف هایی از خطیب جمعه مشهد می شنوم که تعجب می کنم چون کسی عکس العملی نشان نمی دهد مصالح اسلام و ملت و کشور در این بیانات دیده نمی شود. چرا باید از پشت تریبون هر چه به دهنشان می آید بگویند؟
#همآوا
@IranHamAva
محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت:
به نظر می رسد یک جریان مذهبی افراطی می خواهد در این کشور حاکم شود... اینکه امروز اینهمه به حجاب و بی حجابی و بد حجابی گیر بدهیم و این مساله را به مساله روز تبدیل کنیم و در خطبه ها مطرح کنیم و افراد را تهدید کنیم و بترسانیم، موضوعی کاملا انحرافی ایجاد کرده ایم و اسلام و قران و دین این نیست.
آمار کسانی که به دلیل فقر و مشکلات خودکشی می کنند و یا آمار قتل های خانوادگی بسیار بالا است چرا کسی به این موارد توجه نمی کند؟ چرا آمار اختلاس ها و آمار خروج ارز از کشور در خطبه ها، بلند نمی شود؟
او با اشاره به تندروی ها در مشهد گفت: من گاهی حرف هایی از خطیب جمعه مشهد می شنوم که تعجب می کنم چون کسی عکس العملی نشان نمی دهد مصالح اسلام و ملت و کشور در این بیانات دیده نمی شود. چرا باید از پشت تریبون هر چه به دهنشان می آید بگویند؟
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
لازم است برای یادآوری آن بخش از کسانی که ناآگاهانه به ابراهیم رئیسی امید بسته بودند، وعدههای دروغین و فریبکاریهایی که در ماهیت این حکومت است، مرور شود تا آن عده نیز برای گذار از جمهوری اسلامی، همراه شوند.
بخشی از وعدههای دروغین:
وضعیت اقتصادی و شرایط مردم را به مذاکرات گره نخواهیم زد (۱۴۰۰/۳/۳۱)
بورس را بهعنوان قلک دولت قرار نخواهیم داد و کسری بودجه را از طریق بورس تأمین نخواهیم کرد (۱۴۰۰/۳/۳۱)
اهل «نمیشود»، «نمیتوانیم» و «بودجه نداریم» نیستیم بلکه اصحاب «ما میتوانیم» هستیم (۱۴۰۰/۰۳/۲۰)
حتماً ساخت سالی یک میلیون مسکن را استارت خواهیم زد (۱۴۰۰/۰۳/۱۶)
همه زمینهها را برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم خواهیم کرد (۱۴۰۰/۰۳/۳۱)
طرح رتبهبندی معلمان را به سرعت عملیاتی میکنم (۱۴۰۰/۰۳/۲۵)
خودرو از انحصار خارج و برای آن قیمتی عادلانه تعیین خواهد شد (۱۴۰۰/۰۳/۲۰)
گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران (۱۴۰۰/۰۳/۱۸)
در مدت کوتاهی خواهیم توانست فقر مطلق را ریشهکن کنیم (۱۴۰۰/۰۳/۱۲)
متناسبسازی حقوق کارمندان و کارگران با وضع تورمی ضروری است (۱۴۰۰/۰۴/۰۷)
#همآوا
@IranHamAva
لازم است برای یادآوری آن بخش از کسانی که ناآگاهانه به ابراهیم رئیسی امید بسته بودند، وعدههای دروغین و فریبکاریهایی که در ماهیت این حکومت است، مرور شود تا آن عده نیز برای گذار از جمهوری اسلامی، همراه شوند.
بخشی از وعدههای دروغین:
وضعیت اقتصادی و شرایط مردم را به مذاکرات گره نخواهیم زد (۱۴۰۰/۳/۳۱)
بورس را بهعنوان قلک دولت قرار نخواهیم داد و کسری بودجه را از طریق بورس تأمین نخواهیم کرد (۱۴۰۰/۳/۳۱)
اهل «نمیشود»، «نمیتوانیم» و «بودجه نداریم» نیستیم بلکه اصحاب «ما میتوانیم» هستیم (۱۴۰۰/۰۳/۲۰)
حتماً ساخت سالی یک میلیون مسکن را استارت خواهیم زد (۱۴۰۰/۰۳/۱۶)
همه زمینهها را برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم خواهیم کرد (۱۴۰۰/۰۳/۳۱)
طرح رتبهبندی معلمان را به سرعت عملیاتی میکنم (۱۴۰۰/۰۳/۲۵)
خودرو از انحصار خارج و برای آن قیمتی عادلانه تعیین خواهد شد (۱۴۰۰/۰۳/۲۰)
گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران (۱۴۰۰/۰۳/۱۸)
در مدت کوتاهی خواهیم توانست فقر مطلق را ریشهکن کنیم (۱۴۰۰/۰۳/۱۲)
متناسبسازی حقوق کارمندان و کارگران با وضع تورمی ضروری است (۱۴۰۰/۰۴/۰۷)
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#محمدعلی_دادخواه، وکیل پایه یک دادگستری، زندانی سیاسی، فعال حقوق بشر، یکی از بنیانگذاران کانون مدافعان حقوق بشر، بار دیگر در ۲۹ تیر بازداشت و به زندان اوین منتقل گردید.
او در تیر ۱۳۹۰ نیز به ۹ سال حبس محکوم شده بود. به گفته خودش: «بر اساس این حکم من به ده سال ممنوعیت از وکالت در دادگستری، هشت سال زندان به علت براندازی نرم و سخنگویی کانون مدافعان حقوق بشر، یک سال زندان به علت فعالیت تبلیغی علیه نظام و جمهوری اسلامی و همچنین به شلاق و چند فقره جزای نقدی محکوم شدهام.»
او نویسنده چندین مقاله و کتاب در زمینههای مختلف فرهنگ و تمدن ایرانی است است. مانند: نوروز و فلسفه هفت سین، شادی؛ حق فراموششده.
داشتن چنین شخصیتهایی میهن دوست و آزادیخوه، آرزوی همهی حکومتهای مردمی و دموکراتیک است. اما در حکومت استبدادی جمهوری اسلامی، نه تنها قدر چنین افرادی را نمیدانند بلکه او را سالها تحت فشار و زندان نگاه داشتهاند. کسی که تنها گناهش دفاع از آزادی و حقوق بشر است.چنین اقدام شرمآوری را تنها در جمهوری اسلامی میتوان یافت.
تنها راه رهایی، گذار از جمهوری اسلامی اسلامی است
#همآوا
@IranHamAva
#محمدعلی_دادخواه، وکیل پایه یک دادگستری، زندانی سیاسی، فعال حقوق بشر، یکی از بنیانگذاران کانون مدافعان حقوق بشر، بار دیگر در ۲۹ تیر بازداشت و به زندان اوین منتقل گردید.
او در تیر ۱۳۹۰ نیز به ۹ سال حبس محکوم شده بود. به گفته خودش: «بر اساس این حکم من به ده سال ممنوعیت از وکالت در دادگستری، هشت سال زندان به علت براندازی نرم و سخنگویی کانون مدافعان حقوق بشر، یک سال زندان به علت فعالیت تبلیغی علیه نظام و جمهوری اسلامی و همچنین به شلاق و چند فقره جزای نقدی محکوم شدهام.»
او نویسنده چندین مقاله و کتاب در زمینههای مختلف فرهنگ و تمدن ایرانی است است. مانند: نوروز و فلسفه هفت سین، شادی؛ حق فراموششده.
داشتن چنین شخصیتهایی میهن دوست و آزادیخوه، آرزوی همهی حکومتهای مردمی و دموکراتیک است. اما در حکومت استبدادی جمهوری اسلامی، نه تنها قدر چنین افرادی را نمیدانند بلکه او را سالها تحت فشار و زندان نگاه داشتهاند. کسی که تنها گناهش دفاع از آزادی و حقوق بشر است.چنین اقدام شرمآوری را تنها در جمهوری اسلامی میتوان یافت.
تنها راه رهایی، گذار از جمهوری اسلامی اسلامی است
#همآوا
@IranHamAva
🔥1
.
به گزارش ایران اینترنشنال، یک مقام ارشد دیگر #سپاه_پاسداران به نام یدالله خدمتی، در ایران مورد بازجویی ماموران موساد قرار گرفته و در این بازجویی چند ساعته اطلاعاتی درباره انتقال سلاح به سوریه، عراق، لبنان و یمن داده است.
خدمتی معاون علیاصغر نوروزی فرمانده آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران است. آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران و دیگر واحدهای نظامی که پیش از این معاونت تدارکات و لجستیک نام داشتند، مسئول برآورد و تهیه تجهیزات و دیگر نیازهای نیروهای این نهاد از جمله مواد غذایی، لباس و تاسیسات است.
او در ویدیویی که از این بازجویی ضبط شده، با تایید نقش خود در آماد و پشتیبانی سپاه و ارتباط با علیاصغر نوروزی فرمانده این بخش، از فعالیتهایش در ارسال سلاح به گروههای نیابتی جمهوری اسلامی ابراز پشیمانی کرده و از همکارانش خواسته دست به چنین اقدامهایی نزنند.
بنابر این گزارش او پس از بازجویی، به صورت سالم رها میشود و به خانهاش بازمیگردد.
#همآوا
@IranHamAva
به گزارش ایران اینترنشنال، یک مقام ارشد دیگر #سپاه_پاسداران به نام یدالله خدمتی، در ایران مورد بازجویی ماموران موساد قرار گرفته و در این بازجویی چند ساعته اطلاعاتی درباره انتقال سلاح به سوریه، عراق، لبنان و یمن داده است.
خدمتی معاون علیاصغر نوروزی فرمانده آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران است. آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران و دیگر واحدهای نظامی که پیش از این معاونت تدارکات و لجستیک نام داشتند، مسئول برآورد و تهیه تجهیزات و دیگر نیازهای نیروهای این نهاد از جمله مواد غذایی، لباس و تاسیسات است.
او در ویدیویی که از این بازجویی ضبط شده، با تایید نقش خود در آماد و پشتیبانی سپاه و ارتباط با علیاصغر نوروزی فرمانده این بخش، از فعالیتهایش در ارسال سلاح به گروههای نیابتی جمهوری اسلامی ابراز پشیمانی کرده و از همکارانش خواسته دست به چنین اقدامهایی نزنند.
بنابر این گزارش او پس از بازجویی، به صورت سالم رها میشود و به خانهاش بازمیگردد.
#همآوا
@IranHamAva
.
ریچارد مور، رئیس سازمان اطلاعات بریتانیا، روز پنجشنبه ۳۰ تیر اعلام کرد که نسبت به قصد رهبر جمهوری اسلامی برای بازگشت به برجام تردید دارد.
بهگزارش خبرگزاری فرانسه، آقای مور در همایش امنیتی آسپن گفت: «فکر نمیکنم رهبر جمهوری اسلامی دنبال توافق باشد. در عین حال ایرانیها (بخوانید: جمهوری اسلامی) نمیخواهند به مذاکرات خاتمه بدهند تا بتوانند کمی بیشتر آن را کش بدهند.»
این مقام اطلاعاتی بریتانیا در این همایش در کلرادو، دستیابی به توافق درباره احیای برجام را «بهترین ابزار برای محدود کردن برنامه هستهای» جمهوری اسلامی خواند، اما تأکید کرد: «متقاعد نشدهام که به این نقطه خواهیم رسید.»
#همآوا
@IranHamAva
ریچارد مور، رئیس سازمان اطلاعات بریتانیا، روز پنجشنبه ۳۰ تیر اعلام کرد که نسبت به قصد رهبر جمهوری اسلامی برای بازگشت به برجام تردید دارد.
بهگزارش خبرگزاری فرانسه، آقای مور در همایش امنیتی آسپن گفت: «فکر نمیکنم رهبر جمهوری اسلامی دنبال توافق باشد. در عین حال ایرانیها (بخوانید: جمهوری اسلامی) نمیخواهند به مذاکرات خاتمه بدهند تا بتوانند کمی بیشتر آن را کش بدهند.»
این مقام اطلاعاتی بریتانیا در این همایش در کلرادو، دستیابی به توافق درباره احیای برجام را «بهترین ابزار برای محدود کردن برنامه هستهای» جمهوری اسلامی خواند، اما تأکید کرد: «متقاعد نشدهام که به این نقطه خواهیم رسید.»
#همآوا
@IranHamAva
.
الهام افکاری در استوری اینستاگرامش نوشته: «نوید را بیگناه در اوج جوانیش کشتید. و میبینم آنروزی که تک تک شما پاسخگو به اینهمه جنایت هستید. وی در ادامه مینویسد: «نوید من اگر امروز میبود جوانی ۲۹ ساله بود».
برادرش وحید نیز در پست خود نوشت:
۳۱ تیر
برای من وتو یاد آور سالها خاطرات مشترکه
دقیقا ده سال بعد از من وروز تولد من توهم بدنیا اومدی
هرسال با یه کیک دوتامون شمع هامونو فوت میکردیم
وبرای تبریک به همدیگه از هم پیشه میگرفتیم
چه خاطرات شیرینی تو این سالها برام ساختی
ولی حالا نویدم من تنها موندم
دیگه ۳۱تیر برای من سیاه و خاکستریه
دیگه بدون تو من تولدی ندارم
حالا میخوام نویدم به رسم همیشمون باهم از ته دل آرزو کنیم
آزادی ایرانمون و آزادی برادر اسیرمون#وحید
#همآوا
@IranHamAva
الهام افکاری در استوری اینستاگرامش نوشته: «نوید را بیگناه در اوج جوانیش کشتید. و میبینم آنروزی که تک تک شما پاسخگو به اینهمه جنایت هستید. وی در ادامه مینویسد: «نوید من اگر امروز میبود جوانی ۲۹ ساله بود».
برادرش وحید نیز در پست خود نوشت:
۳۱ تیر
برای من وتو یاد آور سالها خاطرات مشترکه
دقیقا ده سال بعد از من وروز تولد من توهم بدنیا اومدی
هرسال با یه کیک دوتامون شمع هامونو فوت میکردیم
وبرای تبریک به همدیگه از هم پیشه میگرفتیم
چه خاطرات شیرینی تو این سالها برام ساختی
ولی حالا نویدم من تنها موندم
دیگه ۳۱تیر برای من سیاه و خاکستریه
دیگه بدون تو من تولدی ندارم
حالا میخوام نویدم به رسم همیشمون باهم از ته دل آرزو کنیم
آزادی ایرانمون و آزادی برادر اسیرمون#وحید
#همآوا
@IranHamAva
.
برنامههای واپس گرایانه حکومت به ویژه در مشهد با استبداد #علمالهدی (نماینده #علی_خامنهای)، در حال شدت است. پس از لغو کنسرتها و برنامههای شاد و حتی برخورد با مراکز تفریحی (مانند شهربازیها و استخرها و...)، باشگاههای ورزشی نیز تحت فشار هستند.
هاشم نعمتی رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت:
حدود ۴۰ باشگاه ورزشی از تعداد باشگاههای ورزشی #پلمب شده به دلیل نداشتن مجوز فعالیت مهرو موم شده و بقیه به دلیل تخلفاتی نظیر استفاده از تصاویر فاقد حجاب در تبلیغات فضای مجازی و رعایت نکردن موازین شرعی از جمله مصرف مشروبات الکلی در فضای باشگاه تعطیل شدهاند.
او افزود: بیشتر این باشگاهها در زمینه بدنسازی، پرورش اندام و آیروبیک فعالیت میکردند. از میان باشگاههای یاد شده همه به جز هشت باشگاه با رفع نواقص و تخلفات دوباره بازگشایی شده اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد ادامه داد: در سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل اعمال محدودیتهای کرونایی برخورد قابل توجهی در قالب پلمب باشگاهها صورت نگرفته بود، چنانچه طی بازه زمانی یاد شده در مجموع حدود ۵۰ باشگاه ورزشی در مشهد مهر و موم شده بود.
#همآوا
@IranHamAva
برنامههای واپس گرایانه حکومت به ویژه در مشهد با استبداد #علمالهدی (نماینده #علی_خامنهای)، در حال شدت است. پس از لغو کنسرتها و برنامههای شاد و حتی برخورد با مراکز تفریحی (مانند شهربازیها و استخرها و...)، باشگاههای ورزشی نیز تحت فشار هستند.
هاشم نعمتی رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت:
حدود ۴۰ باشگاه ورزشی از تعداد باشگاههای ورزشی #پلمب شده به دلیل نداشتن مجوز فعالیت مهرو موم شده و بقیه به دلیل تخلفاتی نظیر استفاده از تصاویر فاقد حجاب در تبلیغات فضای مجازی و رعایت نکردن موازین شرعی از جمله مصرف مشروبات الکلی در فضای باشگاه تعطیل شدهاند.
او افزود: بیشتر این باشگاهها در زمینه بدنسازی، پرورش اندام و آیروبیک فعالیت میکردند. از میان باشگاههای یاد شده همه به جز هشت باشگاه با رفع نواقص و تخلفات دوباره بازگشایی شده اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد ادامه داد: در سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل اعمال محدودیتهای کرونایی برخورد قابل توجهی در قالب پلمب باشگاهها صورت نگرفته بود، چنانچه طی بازه زمانی یاد شده در مجموع حدود ۵۰ باشگاه ورزشی در مشهد مهر و موم شده بود.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تعطیلی حمل و نقل و پایانههای باربری به دلیل نبود بار
چهارشنبه ۲۹ تیر، ویدئویی از پایانه بندر شاپور (امام خمینی !) منتشر شده که شهروندی میگوید به دلیل نبود بار، کامیونها در پارکینگ میمانند و دیگر جای پارک خودرو هم نیست.
جلال محمودزاده عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی چندی پیش گفته: ذخیره استراتژیک نداریم بر اساس قانون حداقل باید ۶ ماه ذخیره کالاهای اساسی مثل آرد، گندم، روغن، برنج و قند را داشته باشیم؛ اما ذخیره آنها به ۲۰ روز نمیرسد یعنی اگر در طول ۲۰ روز وارداتی انجام نشود، دخیره کالاهای اساسی کشور به صفر میرسد.
#همآوا
@IranHamAva
چهارشنبه ۲۹ تیر، ویدئویی از پایانه بندر شاپور (امام خمینی !) منتشر شده که شهروندی میگوید به دلیل نبود بار، کامیونها در پارکینگ میمانند و دیگر جای پارک خودرو هم نیست.
جلال محمودزاده عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی چندی پیش گفته: ذخیره استراتژیک نداریم بر اساس قانون حداقل باید ۶ ماه ذخیره کالاهای اساسی مثل آرد، گندم، روغن، برنج و قند را داشته باشیم؛ اما ذخیره آنها به ۲۰ روز نمیرسد یعنی اگر در طول ۲۰ روز وارداتی انجام نشود، دخیره کالاهای اساسی کشور به صفر میرسد.
#همآوا
@IranHamAva